Autor: snake35 » dl. març 01, 2010 3:51 pm
Bona tarda!
El divendres al vespre vam tindre el tast i va anar molt bé!
Hi havien 5 parelles, cadasquna en la seva taula. Ens vam sentar i ens van donar per provar un platet on hi havia pernil del país i pernil ibèric. Després van anar pels tres primers plats. Era una ració per dos persones. Els plats complerts i molt ben presentats, amb el vi que haviem triat. De primer haviem demanat: roast beef de tonyina amb crema de romesco i fons d'escalivada, coca vertical de llagostins i el bacallà confitat amb calçots. Per unanimitat vam agafar el bacallà excepte la meva parella que li va encantar el roast beef. Vam provar el vi blanc Emendis que és genial! De segon vam demanar: el filet de porc ibèric farcit d'herbes, el xai a la mel d'espècies i el melós de vedella a la salsa de vi negre, per unanimitat absoluta vam agafar el melós. El xai ho vam trobar amb molt de gust i el llom jo el vaig trobar indigest per la gent gran. El ví negre és excepcional, Les Planes. Després van vindre els postres que vam triar el xufa cotta, sindria i meló glassejat i "El Bellini" de champagne, com a gent que ens agrada l'alcohol jejeje, vam agafar El Bellini. I després van vindre 5 pastissets de noces. Un de te, de xocolata negre, de xocolata blanca amb fruits del bosc, de cafè i d'albercorc i ens vam decidir per l'albercoc.
També vam decidir el mantell de la taula que aquí vam tindre problemes per decidir ja que a mi m'agradava un de negre amb unes senefes platejades que era molt elegant però a la meva parella deia que era fúnebre. Em continua encantant. Us haig de dir que aquestes estovalles tenen un cost de 12 € per taula i si voleu les cadires adornades son 6 € cadasquna. La combinació que a mi m'agradava era brutal però caríssima!. Al final vam decidir un de negre i a sobre un de beig i les cadires normals. Els centres també els vam escollir. Em va agradar un que era un bol amb unes roses vermelles, gelatina i una mica de verd. Després vam pendre els cafès i va vindre el Manel i ens va passar el pressupost en net. Vam agafar el servei de guardarropia.
En resum és que ens va encantar tant el menjar, com la presentació com el tracte de la Carme i en Manel.
El 21 de març, el meu cumple, que hi han les jornades de portes obertes, em van dir que veuriem realment com estaria tot adornat pel dia del casament.
Bueno noies aquesta és la meva crònica!!!!! Sort a totes!!!!