roser82 ha escrit:ThePitis ha escrit:HOla Roser 82!!
Doncs tema pastís...jejejeje.. no t'explicaré res... i t'asseguro que val la pena guardar el secret i que ho visquis en directe... ara mateix et farà molta ràbia (sana) que no t'ho expliqui.. però després n'estic segura que m'ho agrairàs!!!!
Si el casament és a les 5h no tindreu problemes de llum.. nosaltres al montseny el problema més que la llum..és el fred... no voliem trobar-nos als convidats gelats a l'aperitiu!!!jejeje!!!
es emocionant lo del pastis?? q soc molt sensible jajajaaj, dissabte vam anar de boda i vaig estar quasi tot el convit amb la llagrimeta jajajaja, no m'havia passat mai... no se si en aquesta va ser pq m'imaginava la meva...
ja fa frescota al montseny per aquestes dates, oi?? a una mala estufes d'aquestes d'exterior![]()
Hola Roser82!
Per mi va ser molt emocionant.. suposo que a part de que mai havia vist una presentació de pastís així de xula... també va condicionar que ens haviem promés feina una semana i clar.. les emocions estaven a flor d pell.. però independentment que jo també ja m'hi veia allà com si fos el meu... t'asseguro q va ser molt emocionanat..de.. ALAAAAAAAAAAA quina pasada!! va ser molt diferent! ( i pensa q som els ultims de la colla que ens casem.. o sigui que hem anat a moltíssims casaments!!!)
Al montseny a l'octubre.. doncs de dia amb el solet és molt agraït i per fer l'aperitiu a fora perfecte.. amb un jerseiet.. de nit la cosa ja va baixant.. i clar fa fred... nosaltres i vam estar crec que va ser el primer cap de setmana d'octubre i ens vam quedar a dormir en una masia rural.. i vam comprobar que el clima de nit era fresquet, per això vam preferir fer-ho de migdia!