Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: joan y susana » dj. feb. 25, 2010 3:20 pm

martina ya puedes leer cronicas!!
jajaja :-)
joan y susana
:: núvia experimentada

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. feb. 25, 2010 3:42 pm

Quin esprint Martina!!! Ara a llegiir!! *.-o-o.*
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: lauto » dj. feb. 25, 2010 4:43 pm

Hola noies!
El divendres 5 vaig a fer el tast. Anem 4 persones. Si només ens deixen escollir 3 plats de cada i anem 4 persones, com ho fan???
lauto

Entrades: 10
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 8:30 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. feb. 25, 2010 5:42 pm

lauto ha escrit:Hola noies!
El divendres 5 vaig a fer el tast. Anem 4 persones. Si només ens deixen escollir 3 plats de cada i anem 4 persones, com ho fan???

Hola lauto!

Tranquila!! Noasaltres vem anar 6 i el que van fer es portar 2 de cada. ÉS a dir que si habien demanat orada, coca de llom i lluç, ens portaven 2 plats de cada i tots teniem plat!

Si sou 4, no sé com ho faran, però tots tindreu menjar!!!
El millor que pots fer és enviar un mail i preguntar-ho!

Quins plats heu triat? Costa decidir-se, eh!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: lauto » dj. feb. 25, 2010 8:22 pm

Hem pensat de probar de primers: Foie mi cuit, Amanida de rap a l'all cremat i suprema d'orada. De segons: Llom bacallà confitat amb bolets de temporada, filet de bou a la llosa i melós d'ibèric.
Q vau tastar vosaltres ? Ja heu escollit els plats per el vostre menú? Ajuda'm!! Dona'm la teva opinio!
lauto

Entrades: 10
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 8:30 pm

EntradaAutor: joan y susana » dj. feb. 25, 2010 11:56 pm

lauto ha escrit:Hem pensat de probar de primers: Foie mi cuit, Amanida de rap a l'all cremat i suprema d'orada. De segons: Llom bacallà confitat amb bolets de temporada, filet de bou a la llosa i melós d'ibèric.
Q vau tastar vosaltres ? Ja heu escollit els plats per el vostre menú? Ajuda'm!! Dona'm la teva opinio!

hola!!
me parecen muy bien los platos, la amanida de rap al all cremat no la probe pero tiene que estar muy buena.
ves tranquila, esta todo muy bueno y los platos son muy completos. :-)ok:
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. feb. 26, 2010 9:22 am

Booon dia!!!

Divendres ja!!!

lauto ha escrit:Hem pensat de probar de primers: Foie mi cuit, Amanida de rap a l'all cremat i suprema d'orada. De segons: Llom bacallà confitat amb bolets de temporada, filet de bou a la llosa i melós d'ibèric.

Hola lauto!

Dels plats que dius, he tastat alguns! De primer la orada, a nosaltres ens va encantar!! Es el plat que posarem!
M'ahguès encantat probar l'amanida de rap, però ja haguès marxat de presupost! Estic convençuda que ha de ser boníssima! El Foie no li agrada a Javi, així que ni el vam tantejar.

I de segon hem probat el melos i no filet però si entrecot a la llosa. Els dos molts bons! Però nosaltres ens hem quedat amb l'entrecot.

I igual que et diu la Susana, tranquila que sortiràs contenta amb el menjar! I rebentada de tant jalar també!

Això si, per el que vec als teus plats en funció del que triis, pots tenir preus força diferents!

Encara et queda una setmaneta!

Bueno noies! Que passeu bon divendres!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: MOT » ds. feb. 27, 2010 4:56 pm

Hola noies, fa mooolts mesos que no passo pels post de Ca n'Alzina, només volia donar-vos l'enhorabona a totes i dir-vos que heu triat un lloc de SOMNI!!!

Nosaltres sempre recordem el dia de la Boda a Ca n'Alzina com el millor de la nostra vida!!!

Sort a totes!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: jimaguary » ds. feb. 27, 2010 7:19 pm

ei floretes com va aixó???? buaaa no tinc ni temps d'entrar no potser ,,, aquesta setgmana hem toca entregar invis i em fa un pal...
pel tast treanuil.la tot es molt bo i els palts son grans,,,,,, res de quedar-te amb gana

Bueno noies anem xarran,
petonitos
Imatge
jimaguary
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: DUNA_BCN » dt. març 02, 2010 3:38 pm

Hola a totes, em dic Carla, Can ALZINA ens va agradar molt, he de fer la reserva ja si no vull perdre la data, estic una mica espantada per el tema cuina, tinc por que els plats siguin massa sofisticats i pobres, vosaltres que penseu? aixxx esq es molt macu el lloc..tic feta un embolic, :-(
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: kirika » dt. març 02, 2010 3:55 pm

hola duna!! bienvenida al foro!! q dia te han dado? o has podido escoger la fecha?? es para este año o para el 2010??? ca n'alzina es preciooooso!!! y los platpos si q son sofisticados pero muy ricos!!!
kirika

Entrades: 133
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 5:26 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dt. març 02, 2010 4:30 pm

Hola Kirika, seria para el 2011, concretamente en abril, tengo que hacer la paga y señal ya, supongo que me entran las dudas de última hora...
DUNA_BCN

EntradaAutor: NUMA » dt. març 02, 2010 4:55 pm

Holaaaaaaaaaaaaaa

Que tal ca n´alzineres!!!!!!
Veig que encara tenim per aquí algunas Ex!!!!

Que tal esteu???? Mot!!!!!!!!!!!!!!!!!! guapaaaaaaa
Ufffff feia molt que no entrava x aquí.... ara estic en un altre foro ( que no te res a veure amb bodes ) jejejejeje

Un petonet a totes les Ca n´alzineres 2010-2011!!!!
Muaaaaaaaaa
Imatge
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. març 02, 2010 5:49 pm

Holaaaa!

MOT, NUMA gràcies per passar-vos i per les vostres paraules!!! Doneu tranquilitat!! :-()-)

DUNA_BCN ha escrit:Hola a totes, em dic Carla, Can ALZINA ens va agradar molt, he de fer la reserva ja si no vull perdre la data, estic una mica espantada per el tema cuina, tinc por que els plats siguin massa sofisticats i pobres, vosaltres que penseu? aixxx esq es molt macu el lloc..tic feta un embolic, :-(

Hola Carla! Benvinguda! La 1a Can alzinera 2011!! *.-o-o.*

Si per el que pateixes és per el menjar, ja pots estar tranquila! Totes les que ens casem aquest any ( i suposo que les de tots els anys!) teniem aquesta preocupació. Però la majoria ja hem fet el tast i estic convençuda que la meitat dels meus convidats hauran d'explotar per acabar-s'ho tot!!!

Tu sobretot tingués clar si el lloc t'agrada i si entra en el teu presupost`. I si és així endavant!!

Però si tens més dubte tu preguuunta que per això hi som!!!

I la resta de foreres??? On souuuuu??? :-/
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: mferrer » dt. març 02, 2010 8:21 pm

AI NOIES!!! AMB EL TEMA DEL FACEBOOK, passo poc!!!!!

HI Ha NOVES CALZINERES I DEL 2011, OLE, OLE!!! I también DE MOLT "VBELLES"!!!

Com ha dit la Mot i la Numa, I COM US HEM DIT 1000 COPS LES DEL 2009, TOT SERÀ DE SOMNI!!

PTONS
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: MOT » dt. març 02, 2010 8:56 pm

Hola Mferrer!!!! Com va anar el teu viatge per Bali?????? us va agradar????

Numaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... no em diguis que estàs al Sóc Petit????!!!!!!!!!!! que estàs embarassada??????????? que fuerte, que fuerte... bé, no tant, ja toca.... jejeje

Doncs sí que en som de vbelles, sí, però bé, mentre servim per donar total tranquil.litat... ja està bé.

No us quedareu amb gana, us ho prometo. Penseu que el pica-pica està tan i tan bo, que la gent entra a l'àpat sense tenir gana...
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 02, 2010 11:07 pm

bueno!!! que això sembla el post en els seus inicis!!!!!!

Marian wapa!!! que tal tot?? estás pel SP? de tant en tant entro... m'encanta perquè aprenc mil coses!!! ;)))
MOT, com anem??? i la dieta??? deu ser xunga, pero deus estar veient resultats ja! molta sort!!!
mferrer... tu también pel SP eh??? tot té etapes!!!jejejejejeje

i a les altres MOLTS PETONS!!!

duna, benvinguda! una ja pel 2011!!!!! que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

:-)ok: la meva opinió ja la sabeu! TOT PERFECTE!! batallar una mica primer, pero el resultat PERFECTE!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: sergicaroline » dc. març 03, 2010 1:22 am

::
sergicaroline l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 03, 2010 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Contigo hasta el fin del mundo
sergicaroline

Entrades: 112
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:48 am

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. març 03, 2010 6:24 am

Gràcies a totes per la benvinguda, ja ho tinc decidit, demà la paga i senyal !!! :-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: esterock » dc. març 03, 2010 1:37 pm

hola dunaaaaa!!!

yo también hace mucho tiempo que no paso por aquí....

me recuerdas a mí antes de dar la paga y señal....es que cuesta decidirte eh?? yo te digo una cosa...sólo vi ca nálzina y otro más...los dos el mismo día...y el primero que vi fue ca nálzina.....y m e r d a pq ya no me lo podía sacar de la cabeza....me hicieron mil ofertas desde el otro restaurante pero siempre le veía una excusa para acabar pidiendole a rafa que porfavor no nos liaramos que el que me gustaba era can alzina.....y aquí estoy....me caso un miércoles....así que como te puedes imaginar conseguí lo que quería...jejjeje

eeeeeeeeeehhh!!! a las vbellas...que me encanta que os paseis....que yo os conozco a todas pq me he leído y requeteleído vuestros post antiguos....y que es genial tener opiniones de tan cerquita...

este mes tenemos nuestra primera boda ca n'alzinera...es fántastico!!! nuestra novia está de los nervios....pero el grupo de foreras tambiéééééééén!!! TENEMOS GANITAS DE BODDDDDDDDA!!!!
Imatge
esterock
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants