"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 1:48 pm

Happi... això ja està encaminat.. l'operació i pa' alante... molts anims!!!!!!!!!!
:-)ok:
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 26, 2010 5:57 pm

Ninetes vaig de finde¡¡¡¡¡¡¡¡¡ bon cap de setmana¡¡¡¡¡
Us estimooooo
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. feb. 26, 2010 6:19 pm

Hola guapissimes!

Moltes gracies a totes per animar-me!!!!!!!!!!!!!!!! Ja estic millor, no es res greu, pero ja us explicare, no us preocupeu!

Happy, nena m'en alegro que ja estigui tot i que sigui molt rapid! En no res estara al 100%!

Papallona, nena es que els jefes tenen unes maneres de dir les coses i fer patir, que no veas!!!!!!!! *.*.*!

Laiac, nena que tal la mami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nenea tanta reunio no es bo, una mica de perfavor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, va que ja no et queda res, pero si que amb aixo de canviar horaris no hi haurien de jugar!

Torsaeann, nena que vagi molt be el finde!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A les altres petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. feb. 26, 2010 6:22 pm

Ninetse, aquesta nit anem a sopar a casa sela meus cosins, es van comprar una casa i ens han convidat a sopar a tota la family!!!!!!!!! I aixi ens ensenyaran les seves fotos, que els hi va fer el meu fotograf, ja fa uns anyets pero bueno, em fara gracia veure'm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I res que som suposo que acabarem tard! ja parlarem dema!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us estimo!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 26, 2010 9:43 pm

Ninetes!!!

acabo de fer un kit kat d'estudiar, i ara passejaré a la DUna........tic molt xof i agobiada avui....suposo que fa molt que demà m'hagi de venir la "senyora" i tic més toveta!!!!!!!!

Nur, ànim amb el curs que acabes dimarts al final!!!!! i siiiiiiiiiii 4 mesets.....aix maree!!! quin munt de coses que han de passar en 4 mesos!!!!!

la meva mama està millor, bé, o igual......ahir va anar al metge i li va dir que la ferida bé, però que fes repòs ABSOLUT fins dilluns que la volia tornar a veure, perque això s'ha de controlar molt.....el mal que tenia!!pobreta....i res, a veure si demà que dino a reus la vaig a veure un moment!!!!!!!!!!

Happpi,.........tot prepara't doncs...........molt bé.....com passa el temps...doncs apa, a esperar i endavant!!!

Molts molts molts patunets a totes..............quan el meu nen arribi nirem encara que sigui a fer unes tapetes per aquí, per despejar-me, que avui ho necessito!!!!
BONA Nitttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dv. feb. 26, 2010 9:54 pm

Hola boniques! per fi ha arribat el tan esperat divendres... quina tranquil·litat...

Laiac... si que tens feina no? i quantes reunions! relax relax... avui toca soparet guay? d'aquest am vieiras i vinet? jejeje a mi se m'acaba el chollo... Avui he anat al Natur House i dilluns començo en serio el règim. M'han dit que 7kg del meu pes total és de líquis que retinc.

Tara... què tal por Barna? como estás? ánimos y un besito guapi

Torsaeann... que vagi bé el finde amb els amics! disfruta i descansa de la teva esquena! no facis esforços!

Nur... si que vas liada amb els cursos no? t'admiro! vinga ànims! que ja queda menos!

Elxa... tu también estabas con cursos no? como va?

Papallona... Primer de tot... ENHORABONA!!! així que finalment t'han renovat! veus què bé! moltes felicitats... t'ho mereixes! ets una super infermera! tu lo vales! como el loreal!

Estiu... què tal els cursets prematrimonials? ànims que ja queda menys

Happi... me alegro mucho de lo de tu niño... ahora sólo os falta la fecha y ya está no? está todo preparado... así que ánimos! en nada estará todo ok. Un besito

Bueno ninetes, a veure si descansa una mica que vaig tota la setmana que no para ni un moment...
Per cert... tinc novetats de la boda. Bé, res trascendental... he comprat els vestidets per les nenes dels anells, ja que els hi regalo jo. I avui hem comprat les diademes. Ara vull trobar unes floretes petitetes taronges per afegir, a veure si les trobo a Papers Ribé. Sabeu d'algun lloc més d'on venguin?

Segeuixo amb els pressupostos del viatge... i suposo que aquesta setmana decidirem. Estem a la espera d'un últim pressupost.

I bueno, també vaig mirant peluqueries... perquè no sé on m'ho faré.

Molts petonets guapes. Us estimo!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 27, 2010 12:48 pm

Bon dia ninetes!!!! ja dissabte....jo em falten 2 classes per acabar i tindré el finde aqui amb mi....yujuuuu!!!!

Veig que no hi ha molt moviment....però aprofito per donar-vos a totes les gràcies per donar-m'he ànims amb lo del nen....sou unes cracks!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) . Qualsevol coseta que necessiteu...hi compteu amb mi, ok???

Laiac....avui soparet xulooooo????? uohhhh!!! m'encanten però a nosaltres avui pizza feta per mi!!!! jijijijiji. Com va l'estudi??? ànims que tu pots....com va tot?? i la mare com està??? espero que estigui molt millor, ok???

Tara....com va anar el sopar??? més animada?? això espero de veritat!!!! :-()-) :-()-)

Torsaeann...disfruta del teu finde granujilla i ens veiem la next week bonica!!!!!

Giss... parece que ya tienes muchas cosas encaminadas, no??? de la pelu...tendrías que ir probando sitios para asi asegurarte una pelu de confianza y donde te lo hagan bien...

Elxa.....on estas??? et trobem a faltar honey!!!!! com anat per los Madriles???

Papallona....moltes felicitats de part del nen...ahir le vaig comentar i la veritat esk ens alegrem molt per tu!!!!

Nur...que estàs a Reus este finde???

Estiu....dies que no apereixes i altres que la 1ª que contestes ets tu....on d'ets???

Bé ninetes, doncs aquesta tarda he quedat amb la mare per anar al carrefour a comprar i com ell s'en va a veure el futbol amb un colega, doncs no pararè per casa....ens diem alguna coseta a la nit i si no...que passeu un bon finde!! Jo demà torno a anar al gym,,,ejejejej com el finde passat!!!
Per cert, qui te les fotus a part de la Elxa de la calçotada??? n'hi han d'haver i segur que xulissimesssss!!!!

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » ds. feb. 27, 2010 11:06 pm

Hola boniques!!! está molt paradet això eh? on sou??? a la panxa del bou??? (com diu la Laiac) jejeje

Avui he arribat a casa a les 19h i dic: "vaig a dormir una estoneta" perquè m'he aixecat molt aviat... i m'acabo de despertar!!! deu meu! avui no hi haurà qui tingui son! ara anem a veure una peli... no us ho perdeu... Braveheart... us podeu creure que no la he vist mai??? juas juas el meu nen diu que la he de veure però ja! a veure què tal... no és molt del meu estil

Happi! has tenido muchas clases hoy? bueno, ahora ya está! a descansar! y mañana al gym??? te admiro!!! yo empiezo el lunes el régimen... si además pudiese ir al gimnasia sería fantástico... pero me da tanta pereza!!! cuando empiece el buen tiempo iré a hacer footing, eso sí...

Elxa! ya te tenemos por aquí! vaya follón con el avión y las maletas no? jo... pues para ser la primera experiencia de tu nene habrá dicho "vaya rollo" no? Yo tampoco e ido nunca en avión... aix... mi primera experiencia en avión será NY... 9 horas... buff! a ver qué tal... Bueno, ya nos contarás mejor.

Las demás... donde estais? Pasarlo bien guapis! Besitos!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 28, 2010 4:02 pm

NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

entro dos segos i me n'haig d'entornar al sofà...............us haig de dir, que si mai heu pensat en pillar una bona borratxera....abans penseu en la ressaca de l'endemà................ohhhhhhh és que estava tan bona la sangria de vi i de cava de la tagliatella.............que així estic avui!!!!!!!!!!!!!MORINT-ME!!!!!!!!!

Sento ahir no haver pogut entrar, vaig tornar a tenir un dia mogudeta, i a la nit, SOPAR DEL NARANJITO de 8è!!!!!que bé que m'ho vaig passar.......i em vaig sentir "normal", tots i totes casades, per casar, embarassades!!!!jijijijij però com vaig riure!!!!!!

ELXXXXXXXXXXXXXXXXXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa ja estàs aquíiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! tiaaaaaaaaaaaaa que fuerte ho de l'avió.......sort que amb els avions que he agafat aquest any no m'ha passat res d'això que sinó...que bueno!!!!! però ja ens explicaràs eeeeeeeee!!!!!!!!!!

HAPPIIIIIIIIII ja has anat al gimnàs????????ànim i avui a descansar els dos eeeeeeeeeeee

GISS.............tranqui que un vuelo de 9 horas és millor que un d'una hora!!!!!!!!almenys per mi!!!!!jijjiji et va agradar braveheart''??????

a totes totes totes MOLT PATUNEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!
torno a estirar-me!!!bufff
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 28, 2010 6:19 pm

Hola ninetes!!!! com esteu????

Nosaltres fa una estona que hem arribat de dinar de casa mons pares i ara doncs estem a la cuina....ell que avui li ha donat la vena pastelera i jo fent-li companyia!!!! i res...que no se qui és menjarà el que està fent pq jo no puc i amb ell no li deixo menjar...jejejejejejejej. A veure si el dimarts em veieu aparèixer pel Viena amb alguna cosa....

Doncs avui com con el diumenge passat he anat al gym....a les 10 estava allà i fins les 12....i bé....així començo la setmana amb més energia...jejejejeje... A veure si algu s'anima!!!!

Elxa....no veas que viaje más movidito, no??? vaya primera experiència....cualquiera le dice ahora que os váis a tantos km de viaje de novios...jejejejeje. Pero tu como estás???? vuelves a tener la panxota mal o que??? mejórate ok??? i de relax este domingo para estar mñn como nueva!!!!

Giss...pues si...va bien ir al gym...por cierto, ves al tanto con eso de Natur House pq si no les pones freno desde un principio te atiborran a pastillas....Yo tuve la experiencia hasta que dije ahí os quedais....pq solo les faltó darme pastillas hasta para decir buenos días!!! Ya estás mentalizada a hacer dieta???? la última vez comentáste que te era imposible!!!!

Bé es nota que es finde total, no???? jejejejejej que esteu totes desconectades....jijijijijiji. No res...passeu un superbon finde i ens veiem el dimarts, ok???

Petonets a totes
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dg. feb. 28, 2010 7:20 pm

Hola!!! como va la tarde del domingo??? yo llevo casi todo el día en el ordenador... y ahora de limpieza!

Happi... pues si, estoy bastante mentalizada... me costará... pero bueno, ahora ya me faltan 5 mesecitos para la boda y tengo que hacer un esfuerzo.
A ver qué tal... y sobre lo de las pastillas pues si, la verdad es que iré con cuidado... ya os contaré qué tal. Un beso gjuapi!

Y las demás donde estais??? de soffing? jejeje mañana lunes..... jo, que asco, odio los lunes...

Bueno, a disfrutar de lo que queda de domingo.

Besitos!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dg. feb. 28, 2010 8:44 pm

Hola nenes!!!!!!!

Dons ai, avui ha sigut un dia de relax, el meu home ahir va arribar tardissim de caçar, n'hi va passar una que ja us explicare! Aixi que ja no vam sortir, haviem quedat pero al arribar a les 10.30, s'havia de dutxar i demes, aixi que al final ens vam quedar a caseta!
I avui hem dinat a casa dels papis, i cuan hem tornat ens hem estirat al sofa i fins fa una estona, ara ja m'he dutxat i a fer alguna cosa per sopar, i a dormir aviadet, que dema m'espera un dia....Bufffffffff!

Be molts petons a totes, dema no se si em podre connectar, sino fins a la nit!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 28, 2010 8:49 pm

Hola ninetes¡¡¡
Ja estic a casona, donc a l'hora de dinar ja erem aquí però com que demà els meus papis marxen i tinc que fer de cangur dels nens, donc he estat agafan roba, i joguines de casa els papis. Fa una estona que estic al piset....però entre rentadores i endressar l'habitació de convidats...donc no he tingut temps.

Ara vaig a la dutxa i després si puc entraré`.

Un petonet.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 28, 2010 8:51 pm

DEMÀ MATÍ NO PODRÉ ENTRAR...JA QUE TINC QUE PORTAT ELS PAPIS A ESTACIÓ.
Entraré a la nit.

Demà quedem? o és el dimarts? ja em direu alguna cosa, si fos demà, algú que em truqui...ja que no entraré més.

Gràcies.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 28, 2010 10:00 pm

Ostres si que hi ha trànsit per aqui ara...jejejejeej

Nosaltres acabem de sopar i res...ell estava tastant la seva recepta que per cert, te una pinta...però per a mi estava totalment prohibida!!!! jejejejejejeej

Ninetes...anem a veure la tele i després a dormir....si puc demà al mati, abans d'anar a rehabilitació, entro i us desitjo un bon dia....

Elxa....migas???? nosaltres vam menjar fa un parell de dissabtes que va fer la mama...están bones però a mi no m'acaben de fer el pes...però ja veuràs com li digui amb ell...li encanten!!! jejejejej

Torsaeann....haviem quedat dimarts....jo per demà ja tinc plans...a més...moltes demà no podien...t'enrecordes??? com anat el finde? de relax??? doncs ara a descansar i agafar forces per demà!!!!

A totes les demès....que acabi d'anar bé la recta final del diumenge i demà parlem!!!!! petonets a totes enormessss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 28, 2010 10:04 pm

Hola! Ja torno a ser al poble! Buf... un altre finde passat! I demà dilluns... jops!!

Elxa, ja has tornat!! Per Madrid bé?? Lo de l’avió i les maletes… quin follon!!! I el teu nen, quina primera experiència pobret! A mi de moment no m’ha passat mai... i toquem fusta!!!! Tot i que el viatge de nuvis em fa por eh! Això de fer escala als llocs... maletes amunt i avall... Uf uf!! I com estàs de la panxona?

Giss! Ja has vist la peli?? Jo no la he vist mai tampoc, jajaja!! És lo que dius, que tampoc és del meu estil. Però que tal? Està bé?

Laiac, que tal la ressaca? Jajaja!! Ja m’ho crec que t’ho vas passar bé, eh!! Quines fotos més divertides pel facebook!

Tara, demà dia dur? Ànims!!!!!!!!!

Torsaeann, Papallona, Happi, Estiu... a totes!! Molts petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dg. feb. 28, 2010 10:13 pm

Huola!!! veig que això s'ha animat una mica!

Nur!!! al final vaig veure mitja peli i em vaig adormir!!! és que és molt llarga... dura 3h...
La veritat.... no m'estava agradant... i això que diuen que és preciosa! no ho sé... massa batalla... jejeje

Bona nit guapes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 28, 2010 10:13 pm

Ninetes!! Ja tenim les invitacions!!! *.-o-o.*

Aquesta setmana ens van trucar que ja ho tenien imprès i que passessim quan volguessim! I ahir per la tarda hi vam anar!! Que xulo!! Invis, targetetes... ais ais ais!!!

I aquesta tarda hem començat a posar alguns noms i a organitzar-nos per donar-les... que la veritat és que em fa una mica de pal, eh!! Anar a veure a tooooota la família... em sembla que no acabarem mai de repartir-les!!! Ens hi hem posat massa tard, però entre que el mossen ens donava llargues i no podiem fixar la hora, i els problemes que van sorgir en la imprempta perque no quedaven com volíem... s'ha allargat una miqueta... però ja està!! Pa' lante!!!!!!!!!!!!

Ais, que xules! No les paro de mirar, jajajaja!!!!

Petonets!! I que tingueu un bon començament de setmana!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 28, 2010 10:19 pm

Giss ha escrit:Huola!!! veig que això s'ha animat una mica!

Nur!!! al final vaig veure mitja peli i em vaig adormir!!! és que és molt llarga... dura 3h...
La veritat.... no m'estava agradant... i això que diuen que és preciosa! no ho sé... massa batalla... jejeje

Bona nit guapes!

Que dius? 3 hores? Buf... quita! quita! jajaja!
No sé, tothom diu que és molt xula, però a mi no m'enganxaria...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 28, 2010 10:21 pm

Nineteeeesssss!!!!

com esteu?????jo apunt d'anar a dormir, no m'ha marxat de cap manera aquest maldecap.....!!així que com es diu.........aniré a dormir la mona!!!!

torseann.....com ha anat el finde????al migdia ja havieu arribat???segur que dos dies desconectats heu estat bé!!!!!

happiiiiii, no sé què ha fet el teu nen però JO EN VULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i elxaaaaaaaaa jo vull migaaaaaaaaaassss, però soles eeeeeeeeee..la unica vegada que n'he menjat eren soles amb raim,,,,mmmmmmmmm em van encantar!!!!!!!!

nurrrrr...........has vist les fotos????mareta....anem de mal en pitjor......les fotos van degradant-se....jkjijijij....eiiiiiiiii i les invitacionsssssssss........MOLT BÉEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!i al final com volieu!!!

ninetes vaig a fer nones...jo demà vaig a tarragona i no arribare fins tard a la feina....us dic algo!!!!

aaa i una cosa......si la nur el dimarts no hi és....ja sé que és un dia més...però i el dimecres????o ja no va tan be a tothom!!!!!!

patuneeeeeeeeeeeeeeeeets a TOTESSSSSSSssssss
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants