"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 9:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!

1r de tot!!!!

NUR....MOLTES FELICITATS!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=QMf04ubvEhY

Espero que passis un super mega bon dia i que pensis que és el teu últim cumple de soltera.....uohhhhhh!!!!!!

Un petonàs enorme!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Gràcies guapa!!!!!!!!!
Em posa els pels de punta això de pensar que és l'últim de soltera!!! jajajaja!!!!
Que xulo el video!!!!!
Petonets!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 9:29 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
laiac ha escrit:Nineteeeesssss!!!!

com esteu?????jo apunt d'anar a dormir, no m'ha marxat de cap manera aquest maldecap.....!!així que com es diu.........aniré a dormir la mona!!!!

torseann.....com ha anat el finde????al migdia ja havieu arribat???segur que dos dies desconectats heu estat bé!!!!!

happiiiiii, no sé què ha fet el teu nen però JO EN VULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i elxaaaaaaaaa jo vull migaaaaaaaaaassss, però soles eeeeeeeeee..la unica vegada que n'he menjat eren soles amb raim,,,,mmmmmmmmm em van encantar!!!!!!!!

nurrrrr...........has vist les fotos????mareta....anem de mal en pitjor......les fotos van degradant-se....jkjijijij....eiiiiiiiii i les invitacionsssssssss........MOLT BÉEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!i al final com volieu!!!

ninetes vaig a fer nones...jo demà vaig a tarragona i no arribare fins tard a la feina....us dic algo!!!!

aaa i una cosa......si la nur el dimarts no hi és....ja sé que és un dia més...però i el dimecres????o ja no va tan be a tothom!!!!!!

patuneeeeeeeeeeeeeeeeets a TOTESSSSSSSssssss

Bon dia nineta.....com estàs avui???? jejejejejej.....venga per un finde que no hagis estudiat a pinyon no passa res....el pròxim ja seria del tot, ok???? jejejejje

A tu et va millor el dimecres???? i així la Nur pot venir....doncs cap problema....jo arribarè a les 20:15h o així, ok???? i així hi serem totes!!!!! :-)ok:

Ais ais... aquí ve la Nur a xafar el rollo :star:: Dimecres tinc curset de benestar i salut docent... jops!! I no m'ho puc saltar xq ja m'ho vaig saltar la setmana passada perque tenia consell escolar...
Vull acabar ja el coi de cursets!!!
Avui ja he acabat un!! Weeeeeeee!!! I demà acabaré el telemàtic!! Weeeeeeee!!! El dels dimecres em durarà fins per setmana santa... jops!!

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 9:31 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....entro una estoneta per desitjar-vos un super mega bon dia...i no res...tornem anar cap a Valls que jo a les 12:00 tinc classe....

Ninetes....una coseta!!!! vosaltres heu olorat el perfum d'home 1 million de Paco Rabanne?? esk el divendres és el cumple del nen i com que sempre em treu a mi el perfum doncs li vull comprar un..pq sinó em deixarà a mi sense....i no pot ser...però esk sincerment....fa tant que no compro un perfum per home...que no se quin agafar-li!!!!!!
Ja em direu ninetes....

No res...que passeu totes un super mega bon dia i que a la tarda parlem!!!

Un petonàs enorme!!!!!

Hola!! A mi el que m'agrada és Light Blue per home de Dolce & Gabana... m'encanta!!! ::love:: És el que li vaig regalar al meu nen... mmmmmmmm!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 9:33 pm

elxa ha escrit:MOLTES FELICITATS NUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que passis un bon dia, i que ho disfrutis molt el teu últim cumple de solteraaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Gràcies guapissima!!!!!!! ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 9:33 pm

Mrs. Happiness ha escrit:UOlaaaaaaaaaaaa....doncs el mati la veritat esk bé...he baixat al nen a l'hospital i després he anat a preparar les classes a casa....he fet 1 horeta i cap al pis un altre cop....

El nen està millor que jo ja....esperant la data de l'operació i llestos...però em dona la sensació que aquesta setmaneta potser rebrem noticies!!!! jejejejej

I tu que tal estàs???? ens veiem dimecres, no??'''

Una premonició!!!! Així segur! Aquesta setmana notices! jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 9:35 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeesssssss!!!!!!!!!!!

entro un momentet per saludar-vos i ho sento però torno a marxar!!!!!!que HAIG D'ESTUDIAR un ratet!!!!
Avui al matí he anat a Tarragona a una reunió per les eleccions que hi ha a la feina...resulta que m'ha tocat de suplent però he tingut que anar-hi igualment......i clar, he arribat tard a la feina, i ja m'he posat a treballar, i cada cop que volia escriure algo al foro passava el meu jefe o algú i havia de tancar-ho tot.........quin estrés!!!

i ara que he arribat a casa doncs dic.......els hi dic algo!!!!!

Happi.............ostres!!!!a veure si us diuen algo aquesta setmana no???????va dona....ànimuuuuuu!!!!
elxaaaaaa...hola holaaaaa, com estàs!!!!!

aaa happi...jo la paco rabanne no sé quina olor fa....a mi, personalment m'encanten, la de le male del jean paul gaultier, aqua di gio de giorgio armani també està molt bona, la body kouros del ives saint lauren que porta el Josep m'encanta!!!i....la tommy hilfiger de noi també m'agrada molt,.,.....ostres!!! el meu nen se n'enfot perquè diu que me n'agraden moltes!!!el tinc aquï xafardejan!!!!!

aaaa torseann.......hola holaaa, com ha anat el findeeeee, i la feina!!!!???

taraaaaaa, preciosaaaaaaaaaaaaaaa, papallonaaaaaaaa hola holaaaa, giss...........hello hello!!!
estiuuuuuuuuu per fi apareixes.....!!!!!!!!!!!!

i NURRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! t'he enviat el missatget peròooooooooo.................FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS una vegada més!!!!!!!!de part del meu nen ara també!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETSSS!!!!! me'n vaig a estudiar!!!, avui ja toca la Unió Europeaa...ka guaiiiiiiiiiii!!!!

Hola! Com ha anat el dilluns? Que matinera, eh!!!! jejeje!! Gràcies!! Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 9:36 pm

tara ha escrit:Hola nenes!!!!!!!!!!!!!

Per fi em connecto, no he pogut en tot el dia, entre una cosa i l'altra no he pogut ni llegir ni escriure, i que sapigueu que us he trobat a faltar, tot el dia sense vosaltres, noooooooooooooooooooooooooooooooo!

Res ara ja estic a caseta i esperant que arribi el meu home!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A veure cuan ho celebrem!!!!!!!!!!

Ninetes vaig a la dutxa, parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gràcies guapa!!! ::love::
Que tal el dilluns? Vinga que ha està passat!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 9:43 pm

torsaeann ha escrit:Hola ninetes¡¡¡¡

que tal?

Nur i l'aniversari que tal?molts regals?
No tinc molta estona avui, ja que tinc que ajudar al petardo a fer deures i tinc que fer el soparet...o sigui que res....aquesta setmana serà com si fos mami....que fort.....
Mil petonets i que us trobo molt a faltar....

Tinc moltes ganes de que sigui dimecres i poder estar amb vosaltres¡¡¡¡¡¡

Us estimooooo

Hola! Aquesta setmana de mami? Weno... ja va bé, així fas pràctiques... jejeje!!!
De regalets no em puc queixar! Unes ulleres de sol, una camara,... però el que m'ha fet més gràcia és lo que m'ha fet ma germà!!
Ara vaig a sopar, però després us passaré una fotito, jajaja!!!
Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. març 01, 2010 9:51 pm

Ninetes....entro a saludar i res....que ja he arribat del gym, he sopat i ara anem a veure la tele una estoneta...per un dia que arribo aviat....aprofito!!! jejejejejeje

Com anat el dia???? espero que estigui tot bé i res...el dimecres ens veiem....no????

No res ninetes passeu molt bona nit i demà abans de marxar cap a Valls us saludo pel mati!!! ok?????

Bona nit boniquetes!!!! ::love:: ::love::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. març 01, 2010 10:17 pm

Nineteeeeeeessssss!!!!

ostres nurrrrrrrrrr....quin munt de felicitacions....coltaaaaaaa ja ens diràs que t'ha regalat ton germà!!!!! jo començo a treballar a les 8 o sigui que..........

Ninetes meves.....tancaré l'ordinador una estoneta que vull mirar CSI, quan acabi crackòvia es clar!!!demà al matí no sé si podré saludar, a primera hora tinc que anar a entrevistar uns alumnes, i a les 10 tinc hora al metge...que em repasi JA l'esquena i em faci fer un anàlisi de sang ja que hi estem posats!!!!!!

PATUNETS PRECIOSES!!!espero que hàgiu passat un bon dilluns!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 10:23 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeessssss!!!!

ostres nurrrrrrrrrr....quin munt de felicitacions....coltaaaaaaa ja ens diràs que t'ha regalat ton germà!!!!! jo començo a treballar a les 8 o sigui que..........

Ninetes meves.....tancaré l'ordinador una estoneta que vull mirar CSI, quan acabi crackòvia es clar!!!demà al matí no sé si podré saludar, a primera hora tinc que anar a entrevistar uns alumnes, i a les 10 tinc hora al metge...que em repasi JA l'esquena i em faci fer un anàlisi de sang ja que hi estem posats!!!!!!

PATUNETS PRECIOSES!!!espero que hàgiu passat un bon dilluns!!!!!

No res de l'altre mon dona! jejeje!! Però m'ha fet molta gràcia!! Ara passo les fotos a l'ordenador!

Que vagi bé la visita al metge! I que et miri ben bé tot!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 01, 2010 10:38 pm

Bé ninetes, me'n vaig al sofà a estirar-me una estona, que avui fan últim capítol de la meva serie!! jejeje!!!

Només donar-vos les gràcies a totes per pensar en mi en aquest dia! Sou les millors!!! Com us estimo ninetes!!!! ::love::

Un petonàs enorme per cada una de vosaltres!!!!!!

MUAS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 01, 2010 10:52 pm

Bona nit ninetes....ja tinc al nen petit al llit i ara ja el ninot i jo a dormir aviadet.
Mil petonets i espero que tingueu molt bona nit¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dl. març 01, 2010 11:03 pm

Hola guapis!!! dilluns finiquitat! jejeje que bé... mira que odio els dilluns... però bueno, a partir de demà... tot rodat.

Al final ens veiem dimecres no? aix ja en tinc ganes! jo no em quedaré a sopar... com ja sabeu avui he començat el règim... i super bé! estic super contenta... ja sé que només ha passat un dia però em sento molt bé i sento que seré capaç de fer-ho i fer-ho bé.

Petonets boniques!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. març 02, 2010 7:57 am

Bon dia ninetes¡¡¡
Que tal?
Sobre el tema de demà jo cap problema però vindre amb el peque oks?
Avui dimarts....que guay....quines ganes que tinc que sigui dilluns jajajaj¡¡¡¡¡¡ així ja vindràn els papis i tornaré a la normalitat.

MIl petonets i espero que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. març 02, 2010 8:49 am

Bon dia boniques!!!!!!!!!!1

Ara tinc una estoneta i dic vaig a donar els bons dies, ja que mes tard segurament em sera im`possible, pero be ho intentarem!!!!!!!!!
Us he de deixar, he de marxar, a veure si tinc una estoneta mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!

La veritat es que ara em sera mes difici de poder connectar-me, ja us explicare!!!!!!!!!!!

Petons a totes!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. març 02, 2010 9:01 am

NINETEEEEESSSS!!!!

entro un moment per dessitjar-vos BON DIAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
ara he d'anar a captar uns alumnes per fer un estudi, i després marxo corrents al metge, que tinc hora a les 10!!!!!buf buf, encara faré tard si el nens s'allarguen!!!!!

que passeu totes un BON MATÍIIIIIIIIIIIIIIIIII, quan torni entro a saludar-vos!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEtssss!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 02, 2010 9:22 am

Bon dia ninetes!!! com esteu???

Jo avui Dimarts...no m'graden gens la veritat però demà dimecres i ens podrem veure...uooohhhh!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Avui no estic gaire fina....em fan molt mal les cames i estic així com xof la veritat!!!! però m'he pres una vitamina C, sóc del club de la Laiac....i a veure si em sento millor....

Vaig cap a Valls i després pujo, okis??? un petonàs enorme per a totes i que passeu un super bon dimarts...

Elxa...estaràs a la office??? o tindràs feina? havia pensat de passar-t'he a veure però si no és possible diga-m'ho...Mira....jo ara marxo!!! si em fas una perdi esk puc venir si no em dius res esk tens feina, ok????

Petonets!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 02, 2010 11:20 am

ninetesssssssssss

com esteu?!!!!!!!!!!!!!

jo crec que m'estan sortint ara els nervis de tot lo de la feïna.. estic superansiosa.. i li he fotu mano a la nutella que da gusto.. aixxxxxxxxxxxxx... pero es que estic super rara....

bueno veig que totes +- = .... de culillo...
tinc ganes de veure-us!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

un petunet a totes!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dt. març 02, 2010 11:52 am

NINETEEEEESS!!!

hola hola,.....una hora i mitja casi, una hora i mitja he estat esperant al metge!!!!buffff........i la veritat és que arribo una mica xof!!!!ja us ho explicaré!!!!
papallonaaaaaaaa em fa fer un anàlisi de sang amb un munt de coses!!!!! i....bueno, ja t'envio mail amb el que em vol mirar!!!!!!!

i alaaaaaa, jo també vull NUTELLA!!!!!!!!!!!mmmmmmmmmmmmm i jo crec que em tiraré a la vitamina C, el supradyn aquest no em fa res!!!!

Vaig a treballar una estoneta precioses que he estat molta estona fora!!!!!

PAtuneeeeeets!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants