NUVIES DE MARÇ

bodes 10!

Re: NUVIES DE MARÇ

EntradaAutor: ruthi » dt. març 02, 2010 12:14 pm

nenes!!! que ja estem al vostre mes!!!!

MOLTES FELICITATS A TOTES!!!!!
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. març 02, 2010 1:00 pm

Gràcies ruthi !!! a tu també et falta ben poquet eh?

No sé com estan les demés però jo em pensava que estaria més nerviosa i no, estic tranquila el que passa que vaig molt cansada: preparatius, acabar de enllestir el pis, treball, feina de casa ( que no es fa sola ), la meva filla...no puc més estic rebentada!! ahir em vaig ficar a plorar i tot del cansament que portava a sobre... :--( i com vaig tan agotada, a l'hora de dormir em fa el contrari, tinc son però em fico nerviosa i no puc dormir...i tinc unes ganes de que passi tot...per descansar i estar tranquileta. :-(

Ja m'ha arribat el ram de xuxeries, el que passa que encara no l'he vist en directe perquè jo estic al curro ( no n'hi ha gaire per això estic enganxada ... :-) ) , el meu amore si que es qui l'ha rebut ( com està a casa... ) tinc ganes de veure'l i fer-li una foto per penjar-la...xD :-)ok:

ueeeeeee i demà ja m'han confirmat que tindran els nuvis, el coixí i els detalls dels nens, ho passaré a recollir al vespre i així ..pum! més fotos per ensenyar-vos coses... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.O.-O*

Bueno guapes , per les que us caseu amb breu no us atrafegueu tant com jo...és horrible!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Lila28 » dt. març 02, 2010 4:08 pm

Muchas gracias Ruthi!!! Cuando me paro a pensar que queda tan poco no me lo creo... y es que el tiempo me ha pasado volando, sobre todo estos tres últimos meses..

Yo también voy muy cansada y me noto hasta de malhumor en algunos momentos del propio estres... Esta mañana ya me hubiera quedado en la cama, porque me ha costado un montón levantarme y es que eso que suene cada día el despertador a las 5:30 no debe ser bueno... :-/
Imatge
Lila28

Entrades: 37
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: Lila28 » dt. març 02, 2010 4:11 pm

Bueno Istar ya estamos en la recta final!!! Muchos ánimos!! Ya veo que lo tienes todo casi listo, así que a intentar descansar en la medida de lo posible, no?? :-)ok:

Un beso!!
Imatge
Lila28

EntradaAutor: becqueriana » dt. març 02, 2010 5:34 pm

chicas animos!!!!!!!!!! pensar que quedan unos días de infarto pero habra merecido la pena... todo sea por nuestro día!!!
becqueriana
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. març 02, 2010 11:47 pm

Eso de descansar...poco me parece a mi, a penas puedo estar por mi hija, que me da una penica...y hacer las tareas de casa( recojer ropa, plegarla , poner lavadoras, el lavavajillas , barrer, hacer las camas...lo justo). Ayer fuimos a mirar los detalles para los papis y al restaurante y resulta que estaba cerrado, bieeeeeeeen! :--( , tarde perdida....hoy hemos ido al restaurante a dejar la distribución de las mesas y nos ha explicado como las van a poner y las hemos tenido que numerar nosotros , luego he dejado a mi mami ( que estaba en la pelu a hacerse las mechas) en casa y nos hemos ido a la floristeria a pedir que hagan un tocado para mi suegra y hemos visto unos centros muy sencillos pero originales y hemos cogido 3, para las mamis i uno para mi papi (estan separados ). Mañana tengo prueba, la última del vestido y luego tengo que ir a recoger las figuritas del pastel , el cojín i los detalles de los niños. El jueves iré al solarium ( me quedan 2 sesiones i no hay manera de ir estos dias, no tengo tiempo, y luego me haran una limpieza de cutis. El viernes aprovecharé para teñirme el pelo , y ya el martes que viene tenemos que llevar todo al restaurante. Aún tengo que terminar el DvD de las fotos y hacer el CD de la música....aiiis necesito dias de 30 horas!!! Que tal lo llevais vosotras?
Bueno valdrá la pena pasar unos dias de sueño, cansancio,etc...si luego tenemos que estar con la persona que queremos más que a nada. :-)ok: ::love::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Lila28 » dc. març 03, 2010 9:50 am

Vaya Istar, ya casi lo tienes todo. Yo también voy igual que tú, lo único que mi novio no trabaja y me ayuda muchisimo, además que tampoco tengo hijos.... Creo que el peor estrés de organizar una boda viene al último mes! Así que chicas de marzo mucho ánimo!!!

Besos!!!
Imatge
Lila28

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. març 03, 2010 10:01 am

Pues hoy igual lila, no he dormido nada más que 4 horas...voy rendida. Es que cuanto más cansada estoy más me cuesta dormirme...es una paradoja pero bueno. :--(
os pongo unas fotitos .
Los detalles( me falta la foto de los bolis )
DSCN1566.JPG

El vestido de mi hija:
DSCN1566.JPG
Varies fotos 2165.jpg
Varies fotos 2170.jpg

La diadema:
Varies fotos 2172.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. març 03, 2010 10:02 am

ISTAR82 ha escrit:Pues hoy igual lila, no he dormido nada más que 4 horas...voy rendida. Es que cuanto más cansada estoy más me cuesta dormirme...es una paradoja pero bueno. :--(
os pongo unas fotitos .
Los detalles( me falta la foto de los bolis )
DSCN1566.JPG

El vestido de mi hija:
DSCN1566.JPG
Varies fotos 2165.jpg
Varies fotos 2170.jpg

La diadema:
Varies fotos 2172.jpg

se me han colado dos de los detalles...aisss!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. març 03, 2010 2:58 pm

Torno a ser jo ! els de la feina me l'han colat! una companya del meu despatx s'ho tenia callar la podrida. Ara a quarts de dos, marxa cap ,suposadament, a secretaria i al cap d'una estona sento sonar el telèfon, em diu que pugi al menjador que hi ha a la 2ª planta i la he notat com a tristota i jo pensant-me que li passava alguna cosa i tenim molt bona relació, he pujat per si hem necessitava, entro i estaven tots els del departament allí, enclaustrats i em diuen alhora: ENHORABONA ESTER ! uooooo que guay , que guay,hem celebrat el casament...jo ho volia fer però pagant-ho jo i després de la boda i s'han adelantat, no val! :-)ok: hem picat galetetes de té però de pastisseria, coca de recapte i hem fet un brindis pel meu matrimoni i tots petonets i abraçadetes....ooooooh! després m'han regalat una postal signada per tots, però d'aquestes gegants ( incluits el CAP de Servei i la Directora ) i a dins del sobre de la postal n'hi havia un altre i és el regal....han fet una recolecta i m'han donar caleronets....però m'ha fet molta il·lusió que majos! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 08, 2010 1:18 pm

Hola guapes!!

Selanity , Lila !!! que ens queden 5 dies !!!! :-)ok: ja veig que últimament no entreu gaire, deu ser perquè estem totes enfeinades....jo demà ja no vaig a currar, ja fins el dia 30....bieeeeeeeeeeeeeeeeen !
Bé espero poder tornar a parlar amb vosaltres abans del dissabte, sinó....Que us vagi molt bé el dia, que el disfruteu molt i que sigueu molt molt feliços!!! Muaks >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: marsal75 » dl. març 08, 2010 1:39 pm

que vagin molt bé aquests ultims preparatius que us queden abans del gran dia... i per si se'm va la castanya i no m'enrecordo: MOLTES FELICITATS A LES QUE ES CASEN EL DIA 13, A LES QUE ES CASEN EL DIA 20 I A LES QUE ES CASEN EL DIA 27!!!

Estaré molt pendent de les vostres croniques per lleguir com a anat tot!!!
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Lila28 » dl. març 08, 2010 4:15 pm

Muchas gracias!!! Es verdad a las que nos queda tan poco ya no nos queda ni tiempo para entrar por aquí y compartir nuestras cositas. Además en mi caso no tengo un minuto de descanso porque trabajo hasta el mismo jueves inclusive.. bufff!! Bueno sino tengo oportunidad de volver a escribir os deseo a mis niñas del 13 y a las demás de marzo que paséis un día muy muy feliz, de todo corazón!!!! MUAKSSS!!!

Por cierto, que pare de llover y nevar que me está entrando depresión!!! Sol solet vinem a veurem el dissabte 13!!!! Pleaaseee!!!!
Imatge
Lila28

EntradaAutor: marsal75 » dl. març 08, 2010 4:35 pm

bueno.... yo deseo que os haga mucho solet solet y res de fresquet... porque tampoco lo deseo para mi para el año que viene (ya estoy a menos de un año!!)
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: selenity » dl. març 08, 2010 5:01 pm

Teniu raó no hi ha manera de trobar temps per a res, les últimes setmanes són molt estressants!!! Jo demà encara treballo però ja m'he demanat festa a partir de dimecres perquè jo dormir dormo (bueno, unes 6 horetes aprox) però no descanso quan no somnio amb treball somnio amb el casament!!! I a sobre quan m'aixeco està nevant, ja no sabia si riure o plorar, encara que penso que potser aquesta és la típica anecdota a explicar que la mateixa setmana del casament va nevar però que el dia del casament va fer un dia radiant, jejeje!!! Q fàcil és somniar!!!

Doncs noies, això que si no parlem abans que a les del 13 estiguem on estiguem ens faci un dia preciós, a la resta que us caseu en aquest mes que us vagin molt bé els últims preparatius i a gaudir el dia del casament!!!
13 març 2010
selenity

Entrades: 13
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 08, 2010 10:26 pm

Hola torno a ser aquí, una estona de relax por fin!

Jo tenia que fer festa a partir del dimecres , però es que no arribo, vaig molt de cul. Demà al matí hem d'acabar de pintar dues parets de la nostra habitació i el rebedor ( per sort és poc ), a la tarda hem d'anar al restaurant a portar-ho tot ja, dimecres hem d'anar a Barna , per la tarda acabarem d'enllestir cosetes, dijous el Toni va a Tarragona al metge ( es que com és d'allí el tio encara no ha agafat metge a on vivim ) :-/ i jo em quedaré a casa fent la neteja a fons, més tranquila i dinarem amb el padrí de boda perquè lio he d'ensenyar on viu ma mare per portar-me el ram. Divendres ja tindré a la sogra i els cunyats amb les parelles a casa ( com son de Tarragona i jo visc a Lleida doncs pujen a dormir )i he de portar el CD de la música a l'Ajuntament...es que es estressant, ara ja se'm fa pesadet :star:: :--(

Suposo que divendres abans d'anar a dormir si puc em tornaré a connectar....i així us explicaré com estic.

Ànims a totes que ja hi som !!! :-()-) *.-o-o.* >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. març 18, 2010 11:11 am

Holaaaaaaaaaaaaa !! Becqueriana, 2 dies....et cases passat demà no? a vere si ara m'he confós...xD
Lila, Selenity ja estem casadeeeeeeeeeeees !!! com va anar el vostre dia? desitjo que molt bé, segur que estaveu guapíssimes!!! Us deixo unes fotitos. Petonets
DSCN4114.JPG
DSCN4116.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: becqueriana » dv. març 19, 2010 10:38 am

que guapa Istar!!!! jo he entrat només per felicitar a les nenes del 13 de març i per acomiadar-me, ara marxo cap a l'hotel (la última nit dormim separats) i demà.... el gran dia!!!! si us plau que no plogui :-)) :-)) :-)) :-))

molts petonets maques
becqueriana

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. març 19, 2010 10:44 am

becqueriana ha escrit:que guapa Istar!!!! jo he entrat només per felicitar a les nenes del 13 de març i per acomiadar-me, ara marxo cap a l'hotel (la última nit dormim separats) i demà.... el gran dia!!!! si us plau que no plogui :-)) :-)) :-)) :-))

molts petonets maques

No et plourà!! no veus que fa un sol!!! tranquila aquesta obsesió pel temps és normal, jo vaig estar tota la setmana mirant a veure el temps del dissabte...jejejeje :-))
Que bé a un hotel!! t'ho faran tot,ben fet ! doncs molta sort, mooooooooooooooltes felicitats,enhorabona i que aquest canvi en la teva vida et vagi genial....disfruta-ho molt que se't passarà volant i no et fiquis nerviosa perquè no passa res.
FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAATS !! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: becqueriana » dc. abr. 14, 2010 5:15 pm

va anar tot genial noies, més que genial!!!!!!
becqueriana

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants