CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Tinita » dc. març 03, 2010 8:00 pm

Hola canriberenques guapes!!

Vaig molt liada ultimament, però m´enrecordo de vosaltres!!

Petita guapi a mi em pasa el mateix queden sis mesos i ho veig super lluny, però és veritat que fa res quedava un any i mira nena ara sis mesos!!! jo començo ara a fer totes les compres bodorrils, i a començar a deixar enllestides les coses "materials", detallets, entregues, etcetera, que nosaltres, amb l´agost pel mig, gairebé que podem comptar que ens queden cinc de mesos ( ara fa més cague ehhhh jajaja )

L´altre dia ens van pasar el mail amb la carta del 2010 i fotos dels plats, suposo que a vosaltres també, quina pinta mare mevaaaaaaaaaa aagggghhhhhhhhh s´em feia la boca aigua jajaja quines ganes tinc de fer el tastet, però suposo que encara ens queda bastant!!!

Bé guapis així que tenim la primera crónica can riberenca d´aqui 20 dies??!!! que guayyyyy!!! quines ganes!!!

Un petonarro guapes!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tani » dc. març 03, 2010 9:22 pm

doncs si noies, ja us podeu posar les piles perquè passa volant EN SERIO!!!! jo tenia restaurant,esglesia,fotògraf i vestit un any abans.. i moltes coses pensades, detalls, regals, etc. Com que quedava temps vaig pensar: ja ho faràs... però de cop i volta la setmana passada ens adonem que falten 3 mesos i NO HEM FET CURSET MATRIMONIAL, nI TINC SABATES; NI HE PENSAT EN FLORS, NI MúSIQUES... ufff.. i no sé quantes coses més!!!!!!
invitacions per enviar i per donar encara!!!!!!!!! (sort que me las ha fet ma germana).. total que vaig tenir una CRISI TOTAL i li vaig fotre la canya al meu futur marit (xq no m'ajuda gens) i casi que en 10 dies ens ho pulirem. Casi tinc clares les sabates, ja he fet prova de pentinats, dissabte 13 fem el curset, ell ja té traje, hem fet llista d'entregues, músiqeus.. i com que ja hem fet el tast, hem triat tot i només ens flata tancar amb Can Ribas.

Total, que tot el que pogueu avançar ara millor xq no te n'adones i HO TENS A SOBRE!!!! i estic cagadaaaa..... jajajajajajaj
Tani
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ishtarx » dc. març 03, 2010 9:36 pm

jajaja, dichosos los ojos Tinita!

nena que gairebé tinc vestit! passat pel meu compte!

jo també vull començar a lligar coses que ens estem adormint i no pot ser, ja sé que el casament és al novembre pero per setmana santa vull començar a donar invis ( q encara no tenim fetes) tinc una bona part de la familia a santander i Madrid i anirem cap allà i vull aprofitar i es que el temps passa volant, de dir uff queda més d'un any he passat a dir que no em queda ni un embaras jajaja
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: LAN » dc. març 03, 2010 11:57 pm

Hola,

Pues sí en menos de 20 días os contaré como ha ido, qué nervios.
Yo la verdad es que me he dormido en los laureles pensando que había tiempo y ahora estoy haciendo un spring, jaja, pero bueno al menos lo estamos organizando los dos, que él también se casa, no? pues que pringue también, je.

Yo tengo cita con el Sr. Bonamusa el jueves antes de la boda y nos ha dicho que si vayamos con un poco de tiempo para que así nos pueda explicar cómo va a ser la ceremonia.
De los testigos creo que sólo son dos ese día pero no lo tengo claro.

Oye Selenity, tú ibas a hacer lo del rito de la vela, no? o al final no lo haces? es que no tengo claro en qué momento se debería hacer y si deberíamos leer algo cada uno cuando nos toque encender la vela, te explico, es que nosotros no queremos hacer lo de los anillos y en sustitución a ello queríamos hacer lo de la vela.
No sé acepto ideas.... estoy desesperadaaaaaaaaaaaaaaa.

Ah por cierto gracias por la idea de los regalos, al final a los padres les haré lo del cuadro con las dos fotos la de ellos y la nuestra y a mi hermana y mi cuñada había pensado en hacerle el ramo de chupachups que me ha hecho gracia pero no sé dónde se puede conseguir, he visto sólo una página la de deseoqueteguste.com pero me dicen que para este mes es imposible así que tendré que pensar en algo y para la ahijada pues no sé, porque tiene 12 años y es una edad complicada, joer no tengo ni tiempo para pensar.

Muchas gracias a todas por vuestra ayuda, y a seguir al pie del cañón.

Bsitos
Salu2
LAN

Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 01, 2009 10:50 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. març 04, 2010 10:53 am

Hola nenas.... TRANQUILAS QUE NO CUNDA EL PANICO!!!!!! Todo saldrá perfecto, no me pongáis más nerviosa... yo quiero ser como mi novio... que vive en su mundo de yupi.... a su bola... jajjajajajaaja

LAN el ramo de chupa chups lo puedes hacer tu misma, es super sencillo y vale dos duros!!! Mirate el post de manualidades, yo hice uno el sabado y lo hicimos en 20 min!!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. març 04, 2010 11:04 am

Nenas.... QUE HOY ME QUEDAN JUSTITO 6 MESES.... Que zuztoooooo!!!!!! Tengo que acabar de concretar muchas cosas aaaarggggg!!!!! Que ahora me cagaoooo toaaaa pabajoooo!!!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dj. març 04, 2010 11:38 am

jajaja petita, si lo tienes todo supercontrolado! yo aun no tengo ni el vestido...
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: Tani » dj. març 04, 2010 12:30 pm

por cierto, ayer estuve en el taller de Agnès Sunyer. Hace estilismo para novia en general, pero también tocados y ahora ha sacado una colección de zapatos espectacular!!!!!!! os recomiendo que si os interesa ver tocados y zapatos vayais a verla... eso sí, precios espectaculares tmabién eh? jeje. pero como yo me ahorré mucho con el vestido pues igual me doy ese capricho!!! Los zapatos los acaba de sacar con la intención de venderlos a zapaterías, pero aún no lo ha hecho. Ella también los vende pero. no tengo fotos ni nada pero os prometo que valen la pena, aúnque por ahora sólo tiene unos 10 modelos. Y los hace del color que quieras, tanto los zapatos como los tocados, con lo que sirven para novia e invitados, etc!!! bueno yo lo digo porque me quedé bastante impresionada porque son muy modernos y originales!!!
Tani

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. març 04, 2010 6:50 pm

Oiixxx yo ya tengo zapatos.... y para el tocado controlado también... no digo nada q tengo espias... pero las que me conocen ya lo saben jijiji!!!! Gracias Tani!!!!

Nenas el 13 no se si os he dicho q subo a can ribas a charlar pero todavia no es el tastet, esq tenia dudas y alex me dijo q mejor resolverlas antes del tastet!!! Que ganas pq nos hemos comprado una reflex y quiero hacer fotitos!!!!

Tinitaaaa =0-0-) =0-0-) dichosos los ojos, donde te metes???? A las de septiembre supongo que aun nos queda para que nos avisen del tastet :star:: con las ganas que tengo yo.... Yo los detalles ya los tengo controlados, me faltan las entregas que me traen de cabeza buffff.... Y tantas cosas que quiero hacer pero me parece pronto para unas pero a la vez que no voy a llegar!!! Que agoniaaaaaaaa y luego se pasara en un plis plas!

Por cierto... habeis pensado que hacer con los detalles???? Los repartireis??? Yo creo que al final los dejare encima de la mesa... que pesan mucho.... y asi no se hace tan pesado.... bufff como hago boda cocktail ahi ya estaré con los invitados.... no se que hacer!!!

muaaaaa can ribencas mias!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: selenity » dj. març 04, 2010 11:37 pm

LAN, sí que haré lo de la ceremonia de las velas. Yo he sacado la idea de esta web: http://blog.webboda.es/lecturas-y-poema ... nia-civil/ tienes distintos textos y quizás alguno te pueda servir...

Petitacampaneta, doncs si vas el dia 13 comentar-te que veuràs Can Ribas preparat ja que em caso aquell dia, quins nervis!!! Espero que no plogui!!!

M'estic tornant boja buscant una cosa que vaig trobar fa temps i que ara no trobo. Resulta que a última hora el meu xicot s'ha adonat que a un amic amb qui li agradaria tenir un detall no li fem res i havia pensat que com no tenim embarassades podriem regalar-lis una cigonya amb un manual d'instruccions (idea que vaig llegir ja fa mesos) ja que fa 2 anys que es van casar i és l'única cosa que els hi podria anar bé però no trobo el manual d'instruccions i clar em fa pal regalar un llibre del kamasutra, :-)(:-) Alguna sap d'on puc treure aquest manual!!! Idees si us plau!!! Em queden 9 dies!!!!
13 març 2010
selenity

Entrades: 13
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: Sermar1610 » dv. març 05, 2010 1:47 pm

Hola can ribencas! hace ya k no me pasaba por aki...

Tani k precios mas o menos tienen los zapatos de ahnes sunyer??? sk yo busco unos verdes y creo k me costara un poco, y si los hace en el color k kieras...

Petitacampaneta a nosotros siempre nos han dicho k los regalos se dejan encima de la mesa en can ribas, a nosotros ya nos parece bien pk si tenemos k repartirlos todos no acabaremos nunca y a eso sumale todas las entregas etc... pero igual si lo preguntas te dejan darlos uno por uno.

Selenity 20 dias!!! bueno ahora ya 19 o 18... creo k cuando me falte tan poco estare histerica, si cuando veo todo lo k me falta y lo avanzadas k van las demas ya me da algo!! Estaremos esperando la crónica eh?
Lo del manual de instrucciones de la cigueña no lo he visto nunca, pero abre un post a ver si alguien sabe algo o sino entre todas te ayudamos y nos lo inventamos, yo tengo poca imaginacion pero entre todas...

Yo mañana tengo sesion de klapp en el taller de eva sanz, también estamos acabando de decidir el viaje (África!!!) nos iremos con otra forera k nos casamos el mismos dia, jeje, el martes kedamos con el chico k nos hara las invitaciones para dar ideas y en breve a por la ropa interior y en busca de mis zapatitos verdes!!!
Sermar1610
:: núvia experta

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. març 05, 2010 4:16 pm

SELENITY ET CASES EL 13???? que fort!!! Jo estaré allà!!! Bueno guapa.... esperem que no plogui!!!! Segur que no!!!! Mare meva, d'aquí una setmana estarás a punt de dir el SI QUIERO! ::love:: ::love:: No et posis nervi que sortirà tot genial! Has probat de posar-ho al google lo de la cigonya???? Potser surt!!!!

Més et val que facis cronica de tooooooooot estem dessitjant veure fotos!!!!

Sermar guapa!!! Si ja ho sé que ho diu... pero la meva cosina es va casar allà i les va repartir!!! De totes maneres si m'ho prohibeixen millor així no hi penso!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tani » dl. març 08, 2010 12:00 pm

SERMAR - les sabates d'Agnès Sunyer valen entre 180 i 210€ crec recordar. No són barates la veritat... I per cert totes tenen tacó de 8cm. Ho dic perquè jo les vull sense tacó i ja les he descartat.
Tani

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. març 08, 2010 2:43 pm

SELENITY NENA.... QUE ET CASES EN 6 DIES!!!! No crec q et plogui em sembla que dissabte fará bo!!!! aiixxxx esperem moltes fotos eh!!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LAN » dl. març 08, 2010 4:08 pm

hola chicas,

juer, estoy cagada vaya tiempo, Selenityyyyyyyyyyyy que nos va a nevarrrrrrrrrrrrrr. Estamos todo locos con este tiempo, vaya tela.
Esperemos que mejore todo esto un poco porque en vez de un chal me voy a tener que comprar un polar y unos guantes. jaja.
Yo hoy estoy en casa porque nos han dicho en el trabajo que nos fueramos para casa así que aprovecharé para terminar cosillas, no hay mal que por bien no venga o eso dicen.

seguimos en contacto, un bso a todas.
Salu2
LAN

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. març 08, 2010 11:44 pm

Nenaaas no sufrais mañana se ve que remite el temporal, seguro q os hace un sol estupendo!!!! Y vais a estar guapisimas, tanto si nieva como hace sol no olvideis q es vuestro dia!!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Sermar1610 » dt. març 09, 2010 12:22 am

Tani ha escrit:SERMAR - les sabates d'Agnès Sunyer valen entre 180 i 210€ crec recordar. No són barates la veritat... I per cert totes tenen tacó de 8cm. Ho dic perquè jo les vull sense tacó i ja les he descartat.

Moltes gràcies, la veritat sk les trobo una mica cares... no tenia intenció de gastarme tant. Los dels 8cm si son estil peeptoes amb plataforma encara pk sino no aguantaria ni 10 minuts!

SELENITY, LAN ya os queda nada!!! Seguro k cambia el tiempo, no puede estar muchos dias asi, de todas maneras llevadle muchos huevos a las clarisas por si acaso! Y tranquilas k pase lo k pase será un gran dia, nos lo teneis k contar todo eh?
Sermar1610

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. març 09, 2010 9:21 am

Can Ribencas buenos y nevados días!!! Como están nuestras ya casaderas? Nerviosas?

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LAN » dj. març 11, 2010 9:58 am

Hola,

Pues sí que yo al menos estoy cagadeta, pero bueno hacemos lo que podemos, mis suegra llevó la semana pasada huevos a las clarisas y mira lo que está haciendo, de todas formas eso es para que no llueva pero nadie dice nada para que no nieve jaja.

Habrá que tomarselo lo mejor posible, mira si nieva será un día especial...
Salu2
LAN

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. març 11, 2010 2:10 pm

Guapaaaa venga animo que hace dias que hace solete!!! Yo creo que hará un sol espatarrant!!! hara fresquete perooo cap problema!!! Te tapas bien!!! Que ganitas tengo de ver tus fotos :-)) :-))

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any