elxa ha escrit:Torsaeann moltes felicitats per akest marcador tan xulo!!!!!!! que guai, que guai!
GRÀCIES PETARDA¡¡¡¡¡¡¡¡
Autor: torsaeann » dv. març 05, 2010 11:09 pm
elxa ha escrit:Torsaeann moltes felicitats per akest marcador tan xulo!!!!!!! que guai, que guai!

Autor: torsaeann » dv. març 05, 2010 11:10 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!! BON DIAaaaaaaaaa........
Fins ara no he pogut entrar........i jo que em volia quedar a caseta!!!!!
Torsean.....TRES - DOS - UNO-.....................BODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! ke fuerte ke fuerte!!!! tres mesets!!!!!!!
elxaaaaaaaa...........vaya celebracions que feu eeeeee......la meva family és més sosa!!!!!
Happi.............felicita al teu nen de part mevaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que li faràs????????????? aixxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Taraaaaaaaaa..........i el mal de cap??????????? t'hauries de tallar el cap....sincerament.....jijijijijiji...és broma, pren-te algo!!!
Ninetes..............avui estaré a caseta estudiant aquesta tarda....a veure si us puc dir holaaaaaaaaaaa

Autor: torsaeann » dv. març 05, 2010 11:11 pm
nur_jor ha escrit:Hola!!
Avui divendres!!!![]()
Torsaeann, 3 mesos!!!! Que poquet et queda!! Ais mareta!!!
Happi, felicita al teu nen de part meva!!
A totes un petonet!!
Ens veiem més tard!
Per cert... no arriben notificacions, oi?? Aix!!

Autor: torsaeann » dv. març 05, 2010 11:12 pm
Papallona* ha escrit:torsaeann ha escrit:NINETES¡¡¡¡¡MIREU EL MEU MARCADOR..........JAJAJAJAJJAJ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
nineta me ha dao un vuelco el cuoreeee!!!!!!!!!!!!!!

Autor: torsaeann » dv. març 05, 2010 11:13 pm
tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!
Sabeu, m'he aixecat i pam, mal de cap!!!!!!!!!!!!! haure d'esmorzar i poendre'm alguna cosa, sempre estic igual!
Pero per fi es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I a les 2 cap a casa, que guai!!!!!!!!!!!!!!
Bueno nenes hem criden, hem d'anar a revisar la planta, aixi que inentare entrar mes tard!!!!!!!!!!! A veure si puc!
Papallona, nena hem de parlar del que els hi podem regalar ams nostres homes, jo no tinc ni idea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fins despres!

Autor: torsaeann » dv. març 05, 2010 11:15 pm

Autor: nur_jor » ds. març 06, 2010 2:06 pm

Autor: torsaeann » ds. març 06, 2010 11:26 pm

Autor: torsaeann » dg. març 07, 2010 10:26 am

Autor: torsaeann » dg. març 07, 2010 10:27 am

Autor: Giss » dg. març 07, 2010 8:05 pm

Autor: Papallona* » dg. març 07, 2010 9:25 pm

Autor: nur_jor » dg. març 07, 2010 9:29 pm

Autor: nur_jor » dg. març 07, 2010 9:33 pm
Papallona* ha escrit:Nninetes!!!!
com esteu??????????
que tal el cap de 7mana!!!
Laiac nena tinc una cosa per tu... unes herbes que m'han dit que va bé per això dels marejos a vere si ens veiem!!
doncs res el cap de 7mana he entregat invis... hem sortit... i he tingut family a casa....
mun pare ha vingut pq demà operen a mun havia de les cervicals!!! pobreta!!!
bueno boniques ja m'han confirmat que el dia 15 prova de vestit!!! així que la mami divendres vol que anem a BCN i mirarem sabates... soc tan rarita... aix...
Bueno si puc demà emconnecto pero estaré a l'hospi... un petunet!
DEW

Autor: Giss » dg. març 07, 2010 9:57 pm

Autor: torsaeann » dg. març 07, 2010 11:06 pm
Papallona* ha escrit:Nninetes!!!!
com esteu??????????
que tal el cap de 7mana!!!
Laiac nena tinc una cosa per tu... unes herbes que m'han dit que va bé per això dels marejos a vere si ens veiem!!
doncs res el cap de 7mana he entregat invis... hem sortit... i he tingut family a casa....
mun pare ha vingut pq demà operen a mun havia de les cervicals!!! pobreta!!!
bueno boniques ja m'han confirmat que el dia 15 prova de vestit!!! així que la mami divendres vol que anem a BCN i mirarem sabates... soc tan rarita... aix...
Bueno si puc demà emconnecto pero estaré a l'hospi... un petunet!
DEW

Autor: torsaeann » dg. març 07, 2010 11:08 pm
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!
Com ha anat el finde!?
Ais... veig que totes heu estat molt ocupades, eh!! jejeje!! Quin foro més solitari!!
Torsaeann, com va això de fer de mami? Vinga, que demà ja arriben!!!
Giss, que tal el finde?
A la resta, que tal?
Ais... jo ahir per la nit vam sortir a sopar amb la colla per celebrar el meu cumple, i vam aprofitar per donar-los les invis!! Les primeres invis que repartim! Ais, quina emoció!! jeeje!!! Els hi van agradar molt!
I aquesta tarda hem estat posant els noms als sobres i posant-hi les invis... i sabeu que? Buf... n'hem trobat unes quantes amb una tara... si si...Ara mateix acabo d'enviar'ls-hi un mail, perquè estic molt enfadada... Demà ja els trucaré i parlaré amb ells, però avui necessitava deixa'ls-hi per escrit... Espero que ens les repeteixin, eh!! Que són 54 les que han sortit malament!!! I no les podem repartir pas!! Jops... estic enfadada i al mateix temps xof... En fi, ja us explicaré com acabarà tot...
Petonets guapes!!
I que passeu demà un bon dilluns!!

Autor: torsaeann » dl. març 08, 2010 8:14 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 9:23 am
A PRIMERS DE MARÇ I NEVANT....AIXÒ JO NOHO HAVIA VIST MAI!!!!

Autor: laiac » dl. març 08, 2010 9:25 am
i avui que haig d'anar al metge, a tarragona......buf buf!!!!!!!!!!