NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. març 04, 2010 10:05 am

Amelie doncs si ja ho tinc aquí mateix...! que bé ! ahir ja me'n vaig endur el vestit a casa de ma mare, ara he de portar les joies a que me les puleixin ( es que les arracades i la cadeneta son prestades de la mama i l'anell de compromís vull que brilli).
També ja tinc a casa tot el que em faltava: detalls dels nens, coixí, figuretes pastís. Ja no queda fer res més, només buscar la música per fer les entregues i lo extra, perquè la de la presentació dels plats la possa el restaurant. La gent ja em van regalant cosetes, les meves amigues m'ha comprat algo i encara no ho sé, demà si poden quedarem i m'ho donaran, hi ha gent que comença a ingressar-nos dinerets, fa il·lusió tot això.

Com ho portes tu? ara feia temps que no sabia res de tu , ara ja anem caient totes poc a poc....el dia 20 no sé si es casa algú però el 27 li toca a la nuvia !!!! :-)ok:

Bueno os deixo les fotitos de lo que em quedava.
RSCN1711.JPG
DSCN1788.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. març 04, 2010 10:11 am

Espereu més cosetes, a més sé que us agrada veure fotos... *.O.-O* jejejeje!
DSCN1779.JPG

Les bosses de xuxeries porten penjat , allò que es penja del sostre i quan obres la porta fa sorollet ...
DSCN1780.JPG
DSCN1781.JPG
DSCN1783.JPG
DSCN1787.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. març 05, 2010 4:03 pm

Noies, per les qui encara no hagueu trobat sabates:

NOVA COL·LECCIÓ DE PURA LÓPEZ A La Casa de la Núvia - Lleida

També van arribant tots els complements pel cabell, joieria nupcial, etc.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dv. març 05, 2010 7:40 pm

Istar, que chules aquestes bosses de xuxes amb els penjolls dels ninos on les has comprat??!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Pacresol » dv. març 05, 2010 11:07 pm

hola guapas!!!
istarrrrrrrr!!!! que ya esta aqui guapisimaaaaaaaaa!!!!!
Muy bonito todas las fotos que has subido... besines guapisima si no me da tiempo de conectarme en esta semana que vaya todo muy bien y tengas un buen tiempo y mucha suerte guapisima te la mereces!!!!
La Casa de la Nuvia es la de la calle cavallers no????
Bueno chicas buen find!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: buniketa » ds. març 06, 2010 7:30 pm

NOIES... HE DE PARLAR AMB VOSALTRES SERIOSAMENT...

No, no passa res... És perquè se'ns ha acudit que per als nens, volem donar unes tasses pissarra: són unes tasses que tenen un recobriment de pissarra que es pot escriure i esborrar. La qüestió és que els de solostocks no m'han dit res més després de 3 missatges, i m'he començat a buscar la vida. Les he trobat al mateix preu (2€/tassa) a www.decotazas.com, però resulta que la comanda mínima és de 80 unitats. I com que jo en necessito unes 16 o 20, màxim, he pensat "ho comentaré a les nenes del foro, per si a algú li interessa"... especialment a les de Lleida, jejejejejeje (seria més fàcil per repartir-les, però si sou d'algun altre lloc es pot fer igual, eh?). Els preus que m'han dit són 2€/unitat (si la comanda és de 80; segurament menys si es demanen més tasses) + 14€ de despeses d'enviament a Lleida.

Ja em direu a veure què... Aquí us deixo l'enllaç on les podeu veure.

http://www.decotazas.com/Productos/Cata ... 202009.pdf
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » ds. març 06, 2010 9:29 pm

NUVOLET ha escrit:Istar, que chules aquestes bosses de xuxes amb els penjolls dels ninos on les has comprat??!!!!!

En una botiga que hi ha al principi d'Alfred Perenya, just a la cantonada amb Rovira Roure ( davant l'Open Cor ) , és diu El Petit Mon del Dolç . Tenen cosetes molt mones i les bosses son diferents als típics conos de xuxes....
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » ds. març 06, 2010 9:32 pm

Buniketa,és molt bona idea això de les tasses i son molt xules.

Bueno noies que me'n vaig a la meva despedida!!!! uooooo quina por ( la fem de nit perquè n'hi ha que treballen a la tarda )...Petons
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dg. març 07, 2010 1:01 pm

ISTAR!!! QUE TAL LA DEPESDIDA??? YA NOS CONTARAS...
Pacresol

EntradaAutor: annalleida » dl. març 08, 2010 7:02 am

Bon dia lleidatanes!!!!!
són les 7 i encara em keda una horeta pe plegar. torno a fer nits fins al maig.
Lluneta ja he vist pel face k ja has fet el tastet!!! és xulo eh??? et dona la sensació que ja ets a la boda. em vaig posar molt nerviosa el dia que el vam fer!!!

Istar a tu nomès et queda 5 dies!!!!!!! kins nervis!!!! ja veuràs com anirà tot perfecte.

Naltres ja en scomençen a confirmar i a ingressar dinerets i no en spodem queixar :-) :-)

el dimecres ja vaig a fem la última prova i llavors el 8 d'abril l'aniré a buscar!!! ja tinc ganes de tornar a emprovar-lo!!!!

i les altres com ho porteu??

petonets
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 08, 2010 9:50 am

Bon dia noies!!! que tal? neujor:-)

Jope quin fred fot avui !!! així que ja heu fet el tastet lluneta i annalleida? a que és xulo, et sents super important allí vigilant que no et falti res,etc... :-)ok:

Doncs jo he tingut un cap de setmana mogudet, dues despedideeeeeeeeeeeeeeeees!!!
Divendres vaig sortir amb unes amigues i vam riure que no us ho imagineu, i el meu nen se'n va anar a Tarragona amb els seus amics i també diu que s'ho va passar genial. ::love::
No va ser res de l'altre mon, sopar i de festa, però ves m'ho vaig passar molt be´.
Dissabte ja s'hi va apuntar ma mare i la meva millor amiga ( que divendres no va poder venir ) i els amics de l'orquestra...quin tip de riure....vam anar a sopar a la Sandwicheria i allí la meva amiga que treu unes esposes i ens les fica, vam sopar tota la nit amb elles ficades, que incòmodeeeeeeeeeeeeee!! i els altres partint-se de riure :-)ok:
DSCN1831.JPG
DSCN1833.JPG

Després quan estavem pel postre ens van portar un pastís molt xulU !!! *.-o-o.* *.-o-o.*
DSCN1837.JPG
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 08, 2010 10:06 am

Després ens van regalar unes cosetes molt xulis, a mi un boli per la feina que és de fusta i és una ballarina...i a ell una piruleta molt singular...un penis!! ( al revés ) , i a mi una cosa d'aquelles toves per l'estress que les vas espaxurrant, que era una popa....jejejeje ! per aque s'ha de fer com sempre fan? :-/
Després de fer el ruc un rato vam anar al Peepermint i allí quin fart de riure...ballant merengues, de tooooooooooot. Cridant viva los novios ! quina vergonya... :star::
DSCN1854.JPG
DSCN1868.JPG

Quan ja debien de ser les dues o així, agafa el DJ i diu pel micro:
Aquesta cançó va dedicada a l'Ester i el Toni que és casen la setmana que bé i estan molt bons...eis? si si, perquè ens dedicaven la de " Que bueno que estoy " jejejeje...perquè com el meu nen la cantarà a l'entrar al restaurant... >.-<: >.-<: >.-<: i en la pantalla que es veia el videoclip va sortir unes lletretes:
DSCN1879.JPG
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 08, 2010 10:10 am

Bueno doncs és un resum de la despedida...després anavem tots mig pets, jejejeje( contentillos ) i buenooooooooooooo vam desvariar jijijiji....un dia és un dia !
:-( :-( :-( :-(
Ais es que estic en un nuvol aquestos dies ,sembla mentida que em casi dissabte !

Us estimu molt nenetes meves, hem compartit moooooooltes coses juntes , aunque no us conec personalment, però m'hi trobo molt bé parlant amb vosaltres. Gràcies a toooooooooooootes!!! Besitos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dl. març 08, 2010 1:36 pm

IStar que no et quedaaaa ressss!!!! ayss mareeee quins nervissss deus tenir!!!!!!! jejejejeje

que chuli la despedida, i la tartaaa jajaja quina gràcia!!!!!!!
bueno bueno això SI QUE JA ESTà AKIIII *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: Pacresol » dl. març 08, 2010 8:14 pm

Que despedida tan guay guapa!!! que ya no te queda naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aysssssssssssss esos nervissssssssssssssssssssss!!!!!
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 08, 2010 9:24 pm

ISTAR82 ha escrit:Bueno doncs és un resum de la despedida...després anavem tots mig pets, jejejeje( contentillos ) i buenooooooooooooo vam desvariar jijijiji....un dia és un dia !
:-( :-( :-( :-(
Ais es que estic en un nuvol aquestos dies ,sembla mentida que em casi dissabte !

Us estimu molt nenetes meves, hem compartit moooooooltes coses juntes , aunque no us conec personalment, però m'hi trobo molt bé parlant amb vosaltres. Gràcies a toooooooooooootes!!! Besitos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :

Wuapaaaaaaaaaaa cuida't mooooolt aquests dies!!! Espero que et faci bon temps, he mirat la previsió, i neu i pluja no dóna però una mica de fred si, així que abriga't!!!!!!!!! Que sigui el dia més feliç de la teva vida!!!! :-)ok: :-)ok: Ja ens ho contaràs tot tot eh!!! Jo aquests mesos vaig molt liada, entre la feina a barna i la boda, no tinc més temps!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 09, 2010 7:22 pm

Relajateeeeeeeeeeeee Istarrrrrrrrrrr
Pacresol

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. març 10, 2010 10:54 pm

Hola bunikes !! ::love::

QUe tal esteu totes? Com van els preparatius?, per cert nuvia i annalleida relaxeu-vos i procureu no anar de cul els últims dies. Jo volia estar tranquila a partir de principis de mes però com les coses s'atrasen i no hi podiem fer res doncs ara a córrer!! Voliem pintar l'habitació, la tenim a mig pintar , i sentint-ho molt no podem acabar-ho...mira que fagi les fotos en un altre lloc...es que anem rebentats. Hem fet el passadís i el rebedor i es que no donem a l'abast i passem d'anar tan cansats. Cada dia vaig a dormir a les 12 , m'aixeco per portar la peque al cole ( jo ja estic de vacances ) i no paro en tot el dia només l'estona de dinar i punt. Ufffff és agobiant! lo que ens queda per fer a la resta del pis ho farem amb més calma passada la boda: possar alguna làmpara, fer els mobles dels lavabos, acabar de pintar , penjar un parell de cortines i poca cosa més. :-/
Demà pel matí marxem a Tarragona que hem de fer unes gestions, per la tarda he d'anar a buscar el traje de mon pare ,que el tenien a arreglar , he de recollir a la floristeria els tocados meu i de ma sogra i a les 18:30 tinc que anar a depilar-me les cames i a fer-me un massatge a l'esquena ja que pateixo molt mal i més quan vaig molt estressada. Divendres al matí a netejar i a la tarda m'he de rentar el cap, anar a la pelu a fer-me la manicura, el bigutillu i les celles i quan arribi a casa ja hi seran ma sogra i els cunyats...ai Deu meu sembla que no arribi mai el dia eh?
Però bueno tot això val la pena fer-ho per lo que ve després... =0-0-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert Nuvolet, tu ets la que et cases també a l'Ajuntament de Lleida?
Mira ahir em van trucar de la Paeria i em van dir que teniem una reunió avui a les 18:30 amb que ens casa,el 2on tinent d'Alcalde, o sigui que tranquila que uns dies abans t'avisen.
Doncs hem parlat de com serà la cerimònia, els hi he donat el CD amb la música, dura uns 25 minuts. Si es vol llegir alguna cosa és pot fer, si quan fiques les aliances vols dir al teu noi el que sents en aquell moment també ho pots fer, nosaltres hem escollit que ens guii una mica el que ens casa, que digui alguna cosa i nosaltres la repetim, amb lo nerviosa que estaré a dures penes podré parlar com per ficar-me a pensar...jejejejeje!!! doncs també si vols portar flors , pots portar-les per adornar-ho i després t'ho endus, es pot tirar arròs i confeti i lo que és vulgui al sortir...que més...hi ha dues persones de protocol dient a on s'ha de col·locar la gent, fiquen ordre,etc...jo estic cagadíssima perquè a mi em costa parlar en públic i ufff serà un sobreesforç però que hi farem.

Bueno xiquetes guapes us deixo que tinc soneta i vaig a dormir. Molts xitos i no us estresseu!!! *.O.-O*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dj. març 11, 2010 7:26 am

Istar!!!!! dos dies de res!!!!!!! bueno però pel que veig ja ho tens tot controlat, encara que vagis una miqueta atabalada!!!
Si, si jo també em caso a la Paeria, millor si es te una reunió avans, clar que si, així ja ho deixes tot lligat, jo volia saber si es pot llegir alguna cosa, perque les meva millor amiga mu va demanar, i la germana del men nen també, així que encara que sigui rapidet que ho fassin si es pot....
BE, tranquila que surtirà tot perfecte!!! ahhh després volem fotos i crònica i de tot ehhhh!!!!!!!!!! >.-<: *.-o-o.* :-()-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: Amelie » dj. març 11, 2010 3:00 pm

ISTAR82 ha escrit:Amelie doncs si ja ho tinc aquí mateix...! que bé ! ahir ja me'n vaig endur el vestit a casa de ma mare, ara he de portar les joies a que me les puleixin ( es que les arracades i la cadeneta son prestades de la mama i l'anell de compromís vull que brilli).
També ja tinc a casa tot el que em faltava: detalls dels nens, coixí, figuretes pastís. Ja no queda fer res més, només buscar la música per fer les entregues i lo extra, perquè la de la presentació dels plats la possa el restaurant. La gent ja em van regalant cosetes, les meves amigues m'ha comprat algo i encara no ho sé, demà si poden quedarem i m'ho donaran, hi ha gent que comença a ingressar-nos dinerets, fa il·lusió tot això.

Com ho portes tu? ara feia temps que no sabia res de tu , ara ja anem caient totes poc a poc....el dia 20 no sé si es casa algú però el 27 li toca a la nuvia !!!! :-)ok:

Bueno os deixo les fotitos de lo que em quedava.
RSCN1711.JPG
DSCN1788.JPG

Hola Istar!! Sí si tens tota la raó anem caient poc a poc jeje!! les primeres si no m'equivoco tu, la Nuvia i l'Anna, ui ui ui quins nervis!! per cert m'encanten els teus anells, jo no sóc molt d'or groc, però la combinació és molt xula. Ara com ja t'havia dit toca relaxar-te, que dissabte estaràs guapíssima!!! ::love::
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants