Autor: Papallona* » dl. març 08, 2010 9:44 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 9:55 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 9:59 am
Papallona* ha escrit:Nninetes!!!!
com esteu??????????
que tal el cap de 7mana!!!
Laiac nena tinc una cosa per tu... unes herbes que m'han dit que va bé per això dels marejos a vere si ens veiem!!
doncs res el cap de 7mana he entregat invis... hem sortit... i he tingut family a casa....
mun pare ha vingut pq demà operen a mun havia de les cervicals!!! pobreta!!!
bueno boniques ja m'han confirmat que el dia 15 prova de vestit!!! així que la mami divendres vol que anem a BCN i mirarem sabates... soc tan rarita... aix...
Bueno si puc demà emconnecto pero estaré a l'hospi... un petunet!
DEW

Autor: Papallona* » dl. març 08, 2010 11:33 am
Mrs. Happiness ha escrit:Bé ninetes....ja torno a ser aqui.....Doncs sembla que això apreta per moments....impressionant!!!!
Laiac....tu también desconectada??? això va molt bé...com et trobes?? avui et toca anar al metge doncs....ja ens diràs com anat i si hi ha cap novetat!!!! espero que tot vagi molt bé....
Nur...que ha passat amb les invis??? m'he quedat de pedra pq nosaltres también les voliem fer allà i mira que amb la gent que havia parlat i que les havien fet allà no havien tingut cap problema...però ja veuràs com això t'ho solucionen...és una cosa que pot passar a tot arreu, no???? venga que això ja ho teniu fet!!!![]()
Torsaeann...que els papis ja arriben avui, no???? tindràs poques ganetes!!!!jejejejeje

Autor: Papallona* » dl. març 08, 2010 11:37 am
Mrs. Happiness ha escrit:Papallona* ha escrit:Nninetes!!!!
com esteu??????????
Laiac nena tinc una cosa per tu... unes herbes que m'han dit que va bé per això dels marejos a vere si ens veiem!!
doncs res el cap de 7mana he entregat invis... hem sortit... i he tingut family a casa....
bueno boniques ja m'han confirmat que el dia 15 prova de vestit!!! així que la mami divendres vol que anem a BCN i mirarem sabates... soc tan rarita... aix...
DEW
Ara ja segueixo....jejejeje. Jopeta les cervicals!!! són tant punyeteres!!!! espero que tot vagi bé....
Sobre les sabates...no esk siguem raretes....sóm selectives i busquem comoditat....jejejejje. Et recordo que jo em pensava que no trobaria vestit....jejejejeje. pq no m'agradava cap ni un....doncs ja veuras tu amb les sabates!!!!jejejejej. Anim que sigur que el divendres tornes amb sabates!!!!

Autor: Papallona* » dl. març 08, 2010 11:38 am
elxa ha escrit:BON DIIIAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
nenes aix....estava patint pq mireu quines hores i no podia entrar a dir-vos res, però ja si!!!!! uf! uf! uf!!
nenessssss quina nevada que tenim!!!!!! yyyuuhhuu!! que xuli!! només sortir de casa quan ho he vist he kedat flipada, surto del parking mig sobada i pum!!!! veig que cau neu damunt del cotxeee!!!!!! i tot el poble està blanket lo que no es keda la neu, es desfà tot.
Però he vist un munt de cotxes que baixen a tope a tope de neu, he pensat amb vosaltres Nur i Happi, Nur com està el poble?? has pogut anar al colegi? Happi i tú, estàs incomunicada??? us deixen baixar??

Autor: Papallona* » dl. març 08, 2010 11:40 am
elxa ha escrit:nenes el finde he estat out total pq no hem parat per casa, dissabte per fi vaig acabar el curs de foto!!!!! a la tarda havia kedat amb les meves cosines, i diumenge vam fer dinar amb els sogres i a la tarda vam estar amb les amigues fins anar a sopar.
Neneeeeesss!!!!!! però quantes novetats!! aix...quina por hem feu agafar, com que totes teniu ja hora per fer prova de vestits, estic flipant!!!!! papallona, torsaeann, gis i nur!!! i jo?????? a mi hem van dir que hem trucarien a l'abril.
això es senyal que les dates s'apropen eh! torsaeann prova de pentinat també! i vau anar a escollir menú per la prova? que tal? quan la feu?
papallona, nur mireu sabates, jo també soc molt rara per les sabates m'uneixo amb vosaltres
torsaeann avui venen el papiss!!!!!! yyuuhuuu!! se acabó la semana de hacer de mami.
giss no te preocupes pq no tengas viaje etc...etc....mira nosotros jejejeje....no tenemos nada, bueno la ultima novedad es el traje de él.
nur, les invis malament? però errada ortografica o mala impressiò?? t'han dit algo?
laiac com et trobes avui? com està la gola? nena ahir vaig veure a la duna i pots flipaaar!! tia té unes potess, ha crescut un pam, té unes potes més gran que el seu cos! la vaig agafar i nenaaaaaaa com pesa! està enormeee
tara enfeinada? ets la reina de la feinaaa! avui tinc al nen de festa, amb akest dia no pot treballar, i saps on està ara??????? doncs a la masia amb el cotxe, diu així aprofito i faig feina, com allí dintre està tapat......jejejeje....diga-li al teu nen.....

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 11:57 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 11:59 am
Papallona* ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Papallona* ha escrit:Nninetes!!!!
com esteu??????????
DEW
Ara ja segueixo....jejejeje. Jopeta les cervicals!!! són tant punyeteres!!!! espero que tot vagi bé....
Sobre les sabates...no esk siguem raretes....sóm selectives i busquem comoditat....jejejejje. Et recordo que jo em pensava que no trobaria vestit....jejejejeje. pq no m'agradava cap ni un....doncs ja veuras tu amb les sabates!!!!jejejejej. Anim que sigur que el divendres tornes amb sabates!!!!
jaj si selectives selectives.. i amb els meus peus!!!
la veritat es que ami m'han d'entrar per la vista!!
i això que siguin super super comodes!!!
nena ostres si lo del teu vestit i mirala ella aaaaaaaaaaa m'encantaaaaaaaaa aix happi !!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dl. març 08, 2010 12:03 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 12:07 pm
Papallona* ha escrit:Ninetessssssss
una novetatttttttttttt
m'han trucat i ja tinc data per la prova del menú!!!!!!!!!!!!!
el 25 d'Abrillllllllllllllllllll uooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 12:14 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 1:10 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 1:24 pm

Autor: laiac » dl. març 08, 2010 1:39 pm

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:17 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia boniques¡¡¡
Avui dilluns i per la nit arriben els meus papis....quines ganes...
Aquesta setmana tinc que parlar amb la mami i començar a guardar dies per mi...pelu, tast, vestit.....jajajajaj quins nervis.....
Mil petonets¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:22 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes bon dia!!!!!
Veig que aquest finde hi hagut moviment, però jo si que he estat desconectada del tot....però ja m'anava bé....jejejejejej....renovar energias!!!
NINETESSSSS.....TORNA A NEVAR AL PLA!!!!!!! ESTÀ CAIENT UNA IMPRESSIONANT!!!!![]()
![]()
A PRIMERS DE MARÇ I NEVANT....AIXÒ JO NOHO HAVIA VIST MAI!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hem dit que avui com segueixi així no sortirem....per sort, les meves classes avui les tinc aqui...però passo de tenir caigudes inesperades!!!
Nur....al teu poble ha d'estar caient una bona, no?????
Ninetes...vaig a esmorçar i em fico al dia!!! petonets!!

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:29 pm
Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!!
abans de marxar a l'hospi us dic bon diaaaaaa i que vaigi bé aquest dur dilluns!!!!
aquí també esta nevant que guai he fet uns videos jijiji
Nur bunika... naltros también vam estar batallant amb les invis... si son com cal i tant que te les han de repetir... vamosssssssss
i nena de bleda res!!!!!!!!!!!!!! que jo estic igual amb lo de les sabates!!!!!!!!!! jo sobretot que sigui comodes!!!!! i que bé!!!!!!!!!! kin momentazo oi? lo de donar invis al grup.... uff.. naltros vam acabar plorant , d'alegria, pero plorant jijiji que bonic!!
Torsaeann gracies bunika!! aix.. kines ganes de que vinguin els papis... ja m'magino!!!!
Giss nena.. que jo tampoc ni tic viatge,,, ni maquillatge. va ara ens fiquem a sacooooo!!!!
Happiness jaj nono.. no sortiu si jo pogues también em kedaria a caseta es un dia tan xulu per això!!!!!! aixxxxxxxx i nena i tant que va bé això de desconnectar!!!!
Laiac wapi gracies!!!! tu com estàs??? ii lo d'estudiar?????
a les altres tot bé???
petunets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tu tambe vas tenir problemes amb les invis? Ais... tot plegat és un mal de cap, eh!... Com les sabates!! Ais... jo que aquesta tarda em volia anar a mirar les sabates em faré fotre amb aquesta nevada!!! I els dilluns és la unica tarda lliure que te la meva mami per acompanyar-me a mirar... Weno, ara ho hem de deixar fins el pròxim dilluns!!!
Petonets!

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:32 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!
BON DIA!!!!!
buffffffffffff........quina desconexió total del foro aquest finde.....ho sento, però entre unes coses i altres.......he estat estudiant, he sortit un ratet i m'he mirat dues pelis per interné......a més, ahir no estava gaire d'humor!!!...........
Ho haveu vist???????!!!!!!!!!!!!!!he sortit de casa NEVAAAAAAAAAAAAAAAAANT!!!!!!! però no queda al terra jopetaaaaaaa, tot i que diuen que cap allà mig matí torna el temporal!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaa.....i avui que haig d'anar al metge, a tarragona......buf buf!!!!!!!!!!
papallonaaaaaaa......quin finde....i ja heu donat invis???????que guai!!!! i ostres....que vagi molt be l'operació de la teva àvia!!!!!!!!
nur!!!!!!!!!!!!!!coltaaaaa que guai perque ja heu pogut donar invis, però coltaaa....tantes malament???????????tu fes-lis un toque eeeeeee, que 50 i pico són moltes!!!!!!!!!!!hooooooooombre, però tranquil·la que t'ho arreglaran!!!!! i et van fer més regalets els amics??????????
Torseann....................avui la mamiiiiiiiiii!!!!!!bé, tu ja deixaràs de ser-ho....jijijii.....t'ha anat bé per practicar!!!que guaiiiiiiiiii!!!!!!!
NINETES...............PATUNETS NINETES MEVES!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:38 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bé ninetes....ja torno a ser aqui.....Doncs sembla que això apreta per moments....impressionant!!!!
Laiac....tu también desconectada??? això va molt bé...com et trobes?? avui et toca anar al metge doncs....ja ens diràs com anat i si hi ha cap novetat!!!! espero que tot vagi molt bé....
Nur...que ha passat amb les invis??? m'he quedat de pedra pq nosaltres también les voliem fer allà i mira que amb la gent que havia parlat i que les havien fet allà no havien tingut cap problema...però ja veuràs com això t'ho solucionen...és una cosa que pot passar a tot arreu, no???? venga que això ja ho teniu fet!!!![]()
Torsaeann...que els papis ja arriben avui, no???? tindràs poques ganetes!!!!jejejejeje