"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:43 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:
Papallona* ha escrit:Nninetes!!!!
com esteu??????????

que tal el cap de 7mana!!!

Laiac nena tinc una cosa per tu... unes herbes que m'han dit que va bé per això dels marejos a vere si ens veiem!!

doncs res el cap de 7mana he entregat invis... hem sortit... i he tingut family a casa....
mun pare ha vingut pq demà operen a mun havia de les cervicals!!! pobreta!!!

bueno boniques ja m'han confirmat que el dia 15 prova de vestit!!! així que la mami divendres vol que anem a BCN i mirarem sabates... soc tan rarita... aix...

Bueno si puc demà emconnecto pero estaré a l'hospi... un petunet!

DEW

Ara ja segueixo....jejejeje. Jopeta les cervicals!!! són tant punyeteres!!!! espero que tot vagi bé....

Sobre les sabates...no esk siguem raretes....sóm selectives i busquem comoditat....jejejejje. Et recordo que jo em pensava que no trobaria vestit....jejejejeje. pq no m'agradava cap ni un....doncs ja veuras tu amb les sabates!!!!jejejejej. Anim que sigur que el divendres tornes amb sabates!!!!

jaj si selectives selectives.. i amb els meus peus!!!
la veritat es que ami m'han d'entrar per la vista!!
i això que siguin super super comodes!!!
nena ostres si lo del teu vestit i mirala ella aaaaaaaaaaa m'encantaaaaaaaaa aix happi !!!!!!!!!

Happi!! M'ha agradat això de ser selectives!!! jajaja
Ara quan ma mare em torni a dir que sóc rara per les sabates li deixaré anar: no mama no... sóc selectiva! :-)) jajajaj!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:47 pm

elxa ha escrit:nenes el finde he estat out total pq no hem parat per casa, dissabte per fi vaig acabar el curs de foto!!!!! a la tarda havia kedat amb les meves cosines, i diumenge vam fer dinar amb els sogres i a la tarda vam estar amb les amigues fins anar a sopar.

Neneeeeesss!!!!!! però quantes novetats!! aix...quina por hem feu agafar, com que totes teniu ja hora per fer prova de vestits, estic flipant!!!!! papallona, torsaeann, gis i nur!!! i jo?????? a mi hem van dir que hem trucarien a l'abril.

això es senyal que les dates s'apropen eh! torsaeann prova de pentinat també! i vau anar a escollir menú per la prova? que tal? quan la feu?

papallona, nur mireu sabates, jo també soc molt rara per les sabates m'uneixo amb vosaltres

torsaeann avui venen el papiss!!!!!! yyuuhuuu!! se acabó la semana de hacer de mami.

giss no te preocupes pq no tengas viaje etc...etc....mira nosotros jejejeje....no tenemos nada, bueno la ultima novedad es el traje de él.

nur, les invis malament? però errada ortografica o mala impressiò?? t'han dit algo?

laiac com et trobes avui? com està la gola? nena ahir vaig veure a la duna i pots flipaaar!! tia té unes potess, ha crescut un pam, té unes potes més gran que el seu cos! la vaig agafar i nenaaaaaaa com pesa! està enormeee

tara enfeinada? ets la reina de la feinaaa! avui tinc al nen de festa, amb akest dia no pot treballar, i saps on està ara??????? doncs a la masia amb el cotxe, diu així aprofito i faig feina, com allí dintre està tapat......jejejeje....diga-li al teu nen.....

Ei! Ara que ja has acabat el curset... ens n'has d'ensenyar a naltres!! eh!!! jejeje!!! foto! foto!!

A l'abril tindràs prova de vestit? Ais... és el mes vinent ja!! Que fort... ja estem en les proves!

I per les sabates puges al carro de les selectives? jajaja! M'ha encantat lo de la Happi!! :-))

L'errada de les invis és d'impressió, que ha sortit una línia de punta a punta de la invi per davant i darrera, kina merrrrrdaaaaaaaaa!!!!!!!

Ais... en fi! Com t'ha anat el dilluns guapa?

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:49 pm

Jo espera't que no hi vagi amb sandalies blanques!!!! pq jo i els meus peus....ja em vau veure per la boda de la Tara....que anava deslcalça pel parquing de pedres....quin relax!!!! i va el nen de la Nur que si anava borratxa!!!!! pobreta de mi si no vaig veure res!!!!!!
Però és el que dius...hi han d'haver unes que diguisss"Esas son para mi! i si són còmodes....la leche ja!!!!

Ostres si... això al meu nen li va impactar molt!! jajaja!! Deia: i no li feia mal caminar descalça sobre les pedres?? neujor:-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:53 pm

Papallona* ha escrit:Ninetessssssss
una novetatttttttttttt

m'han trucat i ja tinc data per la prova del menú!!!!!!!!!!!!!

el 25 d'Abrillllllllllllllllllll uooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Que fort!!!!!!!!! :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e
Prova de menú ja!!??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:54 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess.....torno a ser aqui....com no he baixat al poble estic aprofitant per fer feina!!!! per cert...una coseta!!!!
No hi hagut sort amb el treball...no res!!! és el que toca...a seguir esperant, no?????

Elxa....no se si están circulant els cotxes...nosaltres ni hem baixat...pq per un dia que no baixi a rehabilitació....i a més que paso de sortir amb aquest temps....només faltaria que jo caiguès...pq amb la sort que tenim últimament, no???? jejejejejejeej

No hi ha hagut sort? Em sap greu nineta!!!! A seguir esperant com dius, Ja veuràs com arribarà!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 3:58 pm

laiac ha escrit:NiNETEEEEEEES!!!!!!!

quin munt de novetaaaaaaatss!!!!jopetaaaaaaa.............que guai que guai!!!

però perdoneu, estic molt emprenyada amb mi mateixa.........avui a les 8 tenia hora pe fer-me els anàlisis i................sóc ruc, sóc ruc..........pos no me n'he enrecordat fins ara!!!!!!!!!!!!!! que estuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupida que sóc.......això per tenir mil coses al cap...........bufffffffff....ara tinc revisió i prou però joderrrrrrrr, per culpa del meu descuit no em donen hora fins divendres ja!!!!!!!quina mmmmmmmmm..........

uf uf.........ninetes!!!!!perdoneu, però m'haig de desfugar!!!! aquesta tarda no estic al despatx que tinc reunió a tarragona, pa variar......a la nit parlem!!!!!!!

per cert...............avui faig 3 anyets amb el meu nen....i no farem res, ni li he comprat res ni res...........que guaiiiiiiii!!!!!!

patuneeeeeets

ais laiac! se t'ha passat? si es que tenim mil i una cosa al cap!!! però tranqui, divendres a fer-ho de nou, no hi donis més voltes ni t'hi capfiquis que no en treuràs res, que això... a qui no li ha passat?? (parlo per experiència... jajajaja!) vinga, amunt guapa!

3 anys ja? Ais! Felicitaaaaats!!!! A celebrar-ho eh... jijijij!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 4:00 pm

Happi! la foto són les vistes des de cada teva? Deu ni do eh quanta neu!!!!

Després torno i tambe us poso fotito de la nevada!!! ::bna//

petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 08, 2010 5:10 pm

nur_jor ha escrit:
una novetatttttttttttt

el 25 d'Abrillllllllllllllllllll uooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prova de menú ja!!??

que et sembla aviat??? es veu que en temporada no en fan.. i mira,,, ha anat donant dates i ja m'ha tocat!!
estic supercontentaaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 08, 2010 5:12 pm

nur_jor ha escrit:
laiac ha escrit:NiNETEEEEEEES!!!!!!!

quin munt de novetaaaaaaatss!!!!jopetaaaaaaa.............que guai que guai!!!

però perdoneu, estic molt emprenyada amb mi mateixa.........avui a les 8 tenia hora pe fer-me els anàlisis i................sóc ruc, sóc ruc..........pos no me n'he enrecordat fins ara!!!!!!!!!!!!!! que estuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupida que sóc.......això per tenir mil coses al cap...........bufffffffff....ara tinc revisió i prou però joderrrrrrrr, per culpa del meu descuit no em donen hora fins divendres ja!!!!!!!quina mmmmmmmmm..........

uf uf.........ninetes!!!!!perdoneu, però m'haig de desfugar!!!! aquesta tarda no estic al despatx que tinc reunió a tarragona, pa variar......a la nit parlem!!!!!!!

per cert...............avui faig 3 anyets amb el meu nen....i no farem res, ni li he comprat res ni res...........que guaiiiiiiii!!!!!!

patuneeeeeets

lo de les analitiques li passa a un munt de gentttttttttttttt
demana per un altra dia i ja està dona!!!!

i lo de la celebraació!! doncs aquest cap de setamana no?!!!!!!!!!!!!!!!!

jo wapi animus!!!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 5:15 pm

Ninets.....que tal va la tarda???? jo aqui esperant al nen que ve a 2 quarts...però tenint em compte que el de les 16:00h no ha vingut...doncs no se aquest....la qüestió esk ara apreta més que abans....que xungo en serio!!!

Ninetes.....ja han arribat els permisos per l'operació...demà baixem a tng pq ens diguin quan l'operen.....bé....avui estinc rebent noticies de tota mena!!!!

Laiac....a tu también se t'ha passat d'anar al metge???? doncs juntat amb el meu nen....que em va dir que era demà...i mira avui la visita per preparar-ho per demà i veig "Dia 8" avuiiiiii!!!!!!! no res...per cert, felicitats pels teus 3 anyets!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 08, 2010 5:17 pm

ninetes mun avia ja ha sortit de la operació i per ara tot!!!!!!!!

yujuuuuuuuuuuuuuu
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 5:20 pm

Papallona* ha escrit:ninetes mun avia ja ha sortit de la operació i per ara tot!!!!!!!!

yujuuuuuuuuuuuuuu

Molt bé nena....m'alegro moltissim que tot hagi anat genial!!!!!! a cuidar-la eeehhhh!!!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 08, 2010 5:22 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninets.....que tal va la tarda???? jo aqui esperant al nen que ve a 2 quarts...però tenint em compte que el de les 16:00h no ha vingut...doncs no se aquest....la qüestió esk ara apreta més que abans....que xungo en serio!!!

Ninetes.....ja han arribat els permisos per l'operació...demà baixem a tng pq ens diguin quan l'operen.....bé....avui estinc rebent noticies de tota mena!!!!

Laiac....a tu también se t'ha passat d'anar al metge???? doncs juntat amb el meu nen....que em va dir que era demà...i mira avui la visita per preparar-ho per demà i veig "Dia 8" avuiiiiii!!!!!!! no res...per cert, felicitats pels teus 3 anyets!!!!!

ninets que això dels metges... se'ns passa lhora,, a mi em va passar amb l'torrino... puff...

leiac felicitats pels 3 anys!

hapii tu has flipat quan haas vist dia 8 ... fijo!
ja han arribat els permiso!!! això va pa' alante!!!!!!

un peto bunikaa
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 08, 2010 5:22 pm

Papallona* ha escrit:ninetes mun avia ja ha sortit de la operació i per ara tot!!!!!!!!

yujuuuuuuuuuuuuuu

Molt bé nena....m'alegro moltissim que tot hagi anat genial!!!!!! a cuidar-la eeehhhh!!!!!! ::love::

siiiiiiiiii
gràcies wapi!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dl. març 08, 2010 6:30 pm

Hola precioses!!!!!!!

Per fi us puc dir alguna coseta, ja soc a casa, a la feina m'he estst impossible, tot el dia d'aqui cap alla, pero ja m'hi acostumare!!!!!!!!!!!!!

Nenes hi ha un munt de novetats!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena prova ja!!!!!!!!!!!! Que guai!!!!!!!!!!!!! Ja explicaras!!!!!!!!!!

Happi, nena sento lo de la feina, ja veures que et vindra sense adonarte'n! I per lo del nen, veus ja tot comença a tirar endevant!!!!!!!!!!!!!!

Nur, liada amb les sabates, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!! I quin xollo sense cole, em smbla que anire a viure a la muntanya!!!!!!!!!

Elxa, nena a ver si no lo vas a poder sacar del sitio!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena tranquila que aquestes coses passen, jo hi he d'anar dijous de la setmana seguent!!!!!!!! Com ha anat??????????

A la resta petonets, parlem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. març 08, 2010 6:33 pm

Papallona, nena que amb l'emocio del tast no t'he dit res de la iaia, m'en alegro que hagi sortit tot be!!!!!!!!

La meva l'altre dia es va fotre de cap i es va voler agafar a la porta corredera i li van entrar els dits entre les dues, porta 5 punts en un dit i 6 a l'altre, si ho hagues vogut fer expressament, no li surt!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 6:34 pm

elxa ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninets.....que tal va la tarda???? jo aqui esperant al nen que ve a 2 quarts...però tenint em compte que el de les 16:00h no ha vingut...doncs no se aquest....la qüestió esk ara apreta més que abans....que xungo en serio!!!

tia que si apreta, estic cagada cagada ara he de tornar amb el cotxe cap casa!! aix...mareta

he llegit lo de la entrevista, nineta, tranquil.la una altra arribarà ja ho veuràs està "a la vuelta de la esquina" pq tu lo vales
de la operació demà us diràn la data doncs? doncs ànims que tot està encaminat pq el teu nen estic OK!

aix...que se li ha passat el dia, mecaxis!!
nineta ptons, si necessites qualsevol coseta ja saps ok? muaks!

Nineta....ves amb compte amb el cotxe....és lo més fotut de la neu...la veritat esk ara apreta bastant...més que aquest mati..i m'acaba de dir ma mare que no vegis Valls com està....
ves amb compte!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:42 pm

Papallona* ha escrit:
nur_jor ha escrit:
una novetatttttttttttt

Prova de menú ja!!??

que et sembla aviat??? es veu que en temporada no en fan.. i mira,,, ha anat donant dates i ja m'ha tocat!!
estic supercontentaaaaaaaaaa

ais si que em sembla aviat! però molt millor així nena!! així ja són coses que es van treient de sobres!!
ja m'agradaria a mi tambe!
:-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:44 pm

ei que guai! ja han arribat els permisos!!! això ja està!! pim pam!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:45 pm

yujuuuuuuuuuuuuuu

ei! me n'alegro que hagi anat tot molt bé!! ara a cuidar-la i a mimar-la!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants