elxa ha escrit:IMPRESIONANT!!!! IMPRESIONANT!!!!![]()
la que está cayendo madre mia!!!! niñas tengo todo el coche blanco!!! ai, ai, ai!!!!!!!!
si?? que fort!!
aquí havia parat per dinar, però ara n'està caient una de bona tambe!
Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:46 pm
elxa ha escrit:IMPRESIONANT!!!! IMPRESIONANT!!!!![]()
la que está cayendo madre mia!!!! niñas tengo todo el coche blanco!!! ai, ai, ai!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:54 pm
tara ha escrit:Hola precioses!!!!!!!
Per fi us puc dir alguna coseta, ja soc a casa, a la feina m'he estst impossible, tot el dia d'aqui cap alla, pero ja m'hi acostumare!!!!!!!!!!!!!
Nenes hi ha un munt de novetats!!!!!!!!!!!!
Papallona, nena prova ja!!!!!!!!!!!! Que guai!!!!!!!!!!!!! Ja explicaras!!!!!!!!!!
Happi, nena sento lo de la feina, ja veures que et vindra sense adonarte'n! I per lo del nen, veus ja tot comença a tirar endevant!!!!!!!!!!!!!!
Nur, liada amb les sabates, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!! I quin xollo sense cole, em smbla que anire a viure a la muntanya!!!!!!!!!
Elxa, nena a ver si no lo vas a poder sacar del sitio!!!!!!!!!!!!!
Laiac, nena tranquila que aquestes coses passen, jo hi he d'anar dijous de la setmana seguent!!!!!!!! Com ha anat??????????
A la resta petonets, parlem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:56 pm
tara ha escrit:Papallona, nena que amb l'emocio del tast no t'he dit res de la iaia, m'en alegro que hagi sortit tot be!!!!!!!!
La meva l'altre dia es va fotre de cap i es va voler agafar a la porta corredera i li van entrar els dits entre les dues, porta 5 punts en un dit i 6 a l'altre, si ho hagues vogut fer expressament, no li surt!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 7:07 pm

Autor: nur_jor » dl. març 08, 2010 7:29 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 10:42 pm

Autor: Giss » dl. març 08, 2010 11:26 pm

Autor: torsaeann » dt. març 09, 2010 8:31 am

Autor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:35 am
tara ha escrit:Hola precioses!!!!!!!
Per fi us puc dir alguna coseta, ja soc a casa, a la feina m'he estst impossible, tot el dia d'aqui cap alla, pero ja m'hi acostumare!!!!!!!!!!!!!
Nenes hi ha un munt de novetats!!!!!!!!!!!!
Papallona, nena prova ja!!!!!!!!!!!! Que guai!!!!!!!!!!!!! Ja explicaras!!!!!!!!!!
Happi, nena sento lo de la feina, ja veures que et vindra sense adonarte'n! I per lo del nen, veus ja tot comença a tirar endevant!!!!!!!!!!!!!!
Nur, liada amb les sabates, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!! I quin xollo sense cole, em smbla que anire a viure a la muntanya!!!!!!!!!
Elxa, nena a ver si no lo vas a poder sacar del sitio!!!!!!!!!!!!!
Laiac, nena tranquila que aquestes coses passen, jo hi he d'anar dijous de la setmana seguent!!!!!!!! Com ha anat??????????
A la resta petonets, parlem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:42 am
[/quote]nur_jor ha escrit:
ais si que em sembla aviat! però molt millor així nena!! així ja són coses que es van treient de sobres!!
ja m'agradaria a mi tambe!

Autor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:43 am
nur_jor ha escrit:Ggggrrrr!! Estic trucant i trucat a la impremta i res!! No deuen obrir per la tarda!! Si només tenien tancat dilluns matins! Ara tambe tanquen per la tarda?? Gggrrrrrrrr....

Autor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:46 am

Autor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:48 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....marxo a veure la tele....estava preparant classes per a demà que estarem tot el mati fora i no vull anar després de culet....
Fins fa una estoneta hem estat sense llum....coses del temporal i res....ara ventadaa del tot!!!! no res ninetesssss que passeu totes un super bon dimarts.(els dies que més odio de la setmana) però no res....un petonàs enorme wapissimes a totessss!!!!

Autor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:50 am
Giss ha escrit:Hola boniques!!! mireu a quines hores entro... he arribat a casa super tard... col-3loca la compra... dutxa... fer el sopar... parlar per telèfon... sopar... secar-me el cabell... uf uf pero entro un momentet per veure com esteu.
Laiac, molta feina no? relax! així que se t'ha passat l'hora! no passa res dona... divendres hi tornes no? un petonet
Tara, tu también mucho lio no? tranqui... se entiende. Ahora a descansar
Torsaeann, guapi! que ja han arribat els teus papis!!! que bé no? ara relax!
Nur_jor, quin rotllo lo de les invis nena... espero que t'ho solucionin aviat. S'han de fer càrrec, està clar!
Elxa! así que ya has acabo el curso no? me tienes que hacer un boock! juas. Y el finde completito no? no pude dar contigo... Un besito guapa
Papallona, m'en alegro que tot hagi sortit bé de l'operació, cuida molt la iaia... i el 25 d'abril prova de menú!!! nena! que guay no? Jo el dia abans tinc la prova del vestit!
Estiu, què tal? com va tot?
Happi, vaya nevada no? Al final no has salido? mañana espero que haga mejor temporal... qué frío! Siento lo de la entrevista... espero y deseo que pronto encuentres lo que estás buscando. Y por lo de las operación guay no? ya están los permisos... eso es buena señal! a ver si mañana ya os dicen el día exacto. Muchos ánimos guapa!
Bueno ninetes... la meva novetat és que divendres venen els meus sogres per comprar el traje al meu nen... así que nada... finde en familia! juas!
Un petonet a totes i que passeu un bon dimarts! (sobretodo tu Happi, que es el día que tienes más liado)

Autor: laiac » dt. març 09, 2010 9:52 am

Autor: laiac » dt. març 09, 2010 10:31 am

Autor: tara » dt. març 09, 2010 11:08 am

Autor: nur_jor » dt. març 09, 2010 1:46 pm

Autor: laiac » dt. març 09, 2010 1:54 pm

Autor: nur_jor » dt. març 09, 2010 2:18 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!
bufffffffffff..........M?ACABO DE CAURE UN MUERTO DAMUNT A LA FEINA I CREC QUE ESTARÉ DESCONECTADA FINS AL DIVENDRES QUE VE............HAN TRIAT UN CENTRE, O SIGUI EL MEU, PER PRESENTAR UN INFORME EL DIVENDRES 19.....AIXÍ QUE ...........LAIA TU PUEDES I MANOS A LA OBRA!!!!!. així que si entrava poc...................alaaaaaaaaaa menos!!!!
Patunets ninetes....me'n vaig a dinar i a estudiar, per variar!!!! quina feina més bunica!!!