"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:46 pm

elxa ha escrit:IMPRESIONANT!!!! IMPRESIONANT!!!! neujor:-)

la que está cayendo madre mia!!!! niñas tengo todo el coche blanco!!! ai, ai, ai!!!!!!!!

si?? que fort!!
aquí havia parat per dinar, però ara n'està caient una de bona tambe!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:54 pm

tara ha escrit:Hola precioses!!!!!!!

Per fi us puc dir alguna coseta, ja soc a casa, a la feina m'he estst impossible, tot el dia d'aqui cap alla, pero ja m'hi acostumare!!!!!!!!!!!!!

Nenes hi ha un munt de novetats!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena prova ja!!!!!!!!!!!! Que guai!!!!!!!!!!!!! Ja explicaras!!!!!!!!!!

Happi, nena sento lo de la feina, ja veures que et vindra sense adonarte'n! I per lo del nen, veus ja tot comença a tirar endevant!!!!!!!!!!!!!!

Nur, liada amb les sabates, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!! I quin xollo sense cole, em smbla que anire a viure a la muntanya!!!!!!!!!

Elxa, nena a ver si no lo vas a poder sacar del sitio!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena tranquila que aquestes coses passen, jo hi he d'anar dijous de la setmana seguent!!!!!!!! Com ha anat??????????

A la resta petonets, parlem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No t'ho recomano pas anar a viure a la muntanya!! jajaja!! La neu és bonic veure-ho des de casa per la finestre, pero quan produeix talls de llum i et quedes sense calefacció, i es glaça i tot rellisca... es veu molt diferent!! Lo únic bo és que no vas a treballar, però es que tampoc pots anar enlloc!!!!!!!! Això m'agovia molt!!! Ais... recordo l'última nevada que hi havia la teva despe nena, m'agoviava molt pensar que no podia sortir del poble!!

Weno... han dit que demà solet... a veure si la desfà tota, tota... i tota!!!!!!!!!!!

Que tal a la feina? No has parat, oi... Els canvis costen, però tot és habituar-se, ja veuràs! Ara que estas a caseta aprofita per descansar!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 6:56 pm

tara ha escrit:Papallona, nena que amb l'emocio del tast no t'he dit res de la iaia, m'en alegro que hagi sortit tot be!!!!!!!!

La meva l'altre dia es va fotre de cap i es va voler agafar a la porta corredera i li van entrar els dits entre les dues, porta 5 punts en un dit i 6 a l'altre, si ho hagues vogut fer expressament, no li surt!!!!!!!!!!!!!

Ostres, pobreta! Quin susto!! Ja està millor?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 7:07 pm

Us passo fotitos!

La primera és d'aquest matí, quan al cole ens han dit: ja podeu marxar a caseta!! jejeje!! Hem tancat i hem marxat!! Hi ha tot de petjades a l'entrada perque molts nens s'ha acostat a veure si hi havia classe. Ais... jo que no hagués sortit pas del llit!! jajaja!
La segona és de primeres hores de la tarda.
I la última és d'ara mateix! No sé perqué ha sortit tant fosca!!! :-/ Es comença a fer fosc... però tant...

Buf... no para de nevar! Ja he baixat la persiana perque no ho vull veure més!! Sol sulet... vine'm a veure, vine'm a veure... Espero que no tardi tan a desfer-se com la nevada del gener!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 08, 2010 7:29 pm

Ggggrrrr!! Estic trucant i trucat a la impremta i res!! No deuen obrir per la tarda!! Si només tenien tancat dilluns matins! Ara tambe tanquen per la tarda?? Gggrrrrrrrr....
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. març 08, 2010 10:42 pm

Ninetes....marxo a veure la tele....estava preparant classes per a demà que estarem tot el mati fora i no vull anar després de culet....
Fins fa una estoneta hem estat sense llum....coses del temporal i res....ara ventadaa del tot!!!! no res ninetesssss que passeu totes un super bon dimarts.(els dies que més odio de la setmana) però no res....un petonàs enorme wapissimes a totessss!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dl. març 08, 2010 11:26 pm

Hola boniques!!! mireu a quines hores entro... he arribat a casa super tard... col-3loca la compra... dutxa... fer el sopar... parlar per telèfon... sopar... secar-me el cabell... uf uf pero entro un momentet per veure com esteu.

Laiac, molta feina no? relax! així que se t'ha passat l'hora! no passa res dona... divendres hi tornes no? un petonet

Tara, tu también mucho lio no? tranqui... se entiende. Ahora a descansar

Torsaeann, guapi! que ja han arribat els teus papis!!! que bé no? ara relax!

Nur_jor, quin rotllo lo de les invis nena... espero que t'ho solucionin aviat. S'han de fer càrrec, està clar!

Elxa! así que ya has acabo el curso no? me tienes que hacer un boock! juas. Y el finde completito no? no pude dar contigo... Un besito guapa

Papallona, m'en alegro que tot hagi sortit bé de l'operació, cuida molt la iaia... i el 25 d'abril prova de menú!!! nena! que guay no? Jo el dia abans tinc la prova del vestit!

Estiu, què tal? com va tot?

Happi, vaya nevada no? Al final no has salido? mañana espero que haga mejor temporal... qué frío! Siento lo de la entrevista... espero y deseo que pronto encuentres lo que estás buscando. Y por lo de las operación guay no? ya están los permisos... eso es buena señal! a ver si mañana ya os dicen el día exacto. Muchos ánimos guapa!

Bueno ninetes... la meva novetat és que divendres venen els meus sogres per comprar el traje al meu nen... así que nada... finde en familia! juas!

Un petonet a totes i que passeu un bon dimarts! (sobretodo tu Happi, que es el día que tienes más liado)
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. març 09, 2010 8:31 am

NINETES¡¡¡¡

LAIAC, FELICITATS PER ELS TEUS 3 ANYS......AHIR AL NO ENTRAR AMB TOT EL DIA NO VAIG SABER.

Papallona, estic contenta que la teva iaia estigui bé.

Nur, que guay sense cole.

Elxa, també va nevar a alcover? que fuerte......

Tara, que fort la teva iaia.......com va la feina? ànims¡¡¡

Happi, a veure que et diuen del dia de l'operació oks?

Giss, demà impossible, tinc la tarda liada.....aquest finde amb els sogres....que paguin el traje¡¡¡¡¡

Estiu, que tal?

Ninetes vaig volant a la feina ja que ahir a la nit vaig anar a dormir molt tard i estic ara mateix que no puc....a part el ninot ha treballat tota la nit i quin patir.....

Que tingueu un molt bon dia i perdoneu per ahir no entrar i no preguntar.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:35 am

tara ha escrit:Hola precioses!!!!!!!

Per fi us puc dir alguna coseta, ja soc a casa, a la feina m'he estst impossible, tot el dia d'aqui cap alla, pero ja m'hi acostumare!!!!!!!!!!!!!

Nenes hi ha un munt de novetats!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena prova ja!!!!!!!!!!!! Que guai!!!!!!!!!!!!! Ja explicaras!!!!!!!!!!

Happi, nena sento lo de la feina, ja veures que et vindra sense adonarte'n! I per lo del nen, veus ja tot comença a tirar endevant!!!!!!!!!!!!!!

Nur, liada amb les sabates, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!! I quin xollo sense cole, em smbla que anire a viure a la muntanya!!!!!!!!!

Elxa, nena a ver si no lo vas a poder sacar del sitio!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena tranquila que aquestes coses passen, jo hi he d'anar dijous de la setmana seguent!!!!!!!! Com ha anat??????????

A la resta petonets, parlem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

si nena ja hi ha data per la prova!! que fort!!! amb lo que licosta... pero bé bé
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:42 am

nur_jor ha escrit:

ais si que em sembla aviat! però molt millor així nena!! així ja són coses que es van treient de sobres!!
ja m'agradaria a mi tambe!
:-)ok:
[/quote]

si a mi también pero es que ho te a tope.. almenys ha comptat amb mi!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:43 am

nur_jor ha escrit:Ggggrrrr!! Estic trucant i trucat a la impremta i res!! No deuen obrir per la tarda!! Si només tenien tancat dilluns matins! Ara tambe tanquen per la tarda?? Gggrrrrrrrr....

que no passi d'avui que son molt especials! i sino els i portes!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:46 am

Taraaaa
perfavor! kion mal lo de tun avia jo der... que dificil que va ser!!! esta millor no?? :star::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:48 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....marxo a veure la tele....estava preparant classes per a demà que estarem tot el mati fora i no vull anar després de culet....
Fins fa una estoneta hem estat sense llum....coses del temporal i res....ara ventadaa del tot!!!! no res ninetesssss que passeu totes un super bon dimarts.(els dies que més odio de la setmana) però no res....un petonàs enorme wapissimes a totessss!!!!

anims per avuiiiiiiiiiiiiiiiiii
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 09, 2010 8:50 am

Giss ha escrit:Hola boniques!!! mireu a quines hores entro... he arribat a casa super tard... col-3loca la compra... dutxa... fer el sopar... parlar per telèfon... sopar... secar-me el cabell... uf uf pero entro un momentet per veure com esteu.

Laiac, molta feina no? relax! així que se t'ha passat l'hora! no passa res dona... divendres hi tornes no? un petonet

Tara, tu también mucho lio no? tranqui... se entiende. Ahora a descansar

Torsaeann, guapi! que ja han arribat els teus papis!!! que bé no? ara relax!

Nur_jor, quin rotllo lo de les invis nena... espero que t'ho solucionin aviat. S'han de fer càrrec, està clar!

Elxa! así que ya has acabo el curso no? me tienes que hacer un boock! juas. Y el finde completito no? no pude dar contigo... Un besito guapa

Papallona, m'en alegro que tot hagi sortit bé de l'operació, cuida molt la iaia... i el 25 d'abril prova de menú!!! nena! que guay no? Jo el dia abans tinc la prova del vestit!

Estiu, què tal? com va tot?

Happi, vaya nevada no? Al final no has salido? mañana espero que haga mejor temporal... qué frío! Siento lo de la entrevista... espero y deseo que pronto encuentres lo que estás buscando. Y por lo de las operación guay no? ya están los permisos... eso es buena señal! a ver si mañana ya os dicen el día exacto. Muchos ánimos guapa!

Bueno ninetes... la meva novetat és que divendres venen els meus sogres per comprar el traje al meu nen... así que nada... finde en familia! juas!

Un petonet a totes i que passeu un bon dimarts! (sobretodo tu Happi, que es el día que tienes más liado)

=ment nena bon diamerts!
mira aquell cap de 7mana estarem liadetes
venen a triar el trajeeeeeeeeeeeeee.... bueno que sigui leve

dewwwwwwwwwwwwww
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. març 09, 2010 9:52 am

NINETEEEEEEEES!!!!!!

Ostres............primer de tot sento molt no haver entrat gaire per aquí....i això que hi ha un munt de novetats!!!!!! però a la feina cada cop puc entrar menys al foro.....hi ha molta gent que va entrant i sortint i se'm un munt la pantalla!!!!i si estic al foro encara pitjor!!!!!! per això em fa cosa entrar i estar-m'hi un ratet i com a molt entro, llegeixo...la majoria de vegades ni contesto, i com a molt puc contestar algun mail del correu.......jopetaaaaa........i a casa doncs....entre que ahir vaig tenir reunió fins tard, després vam preparar el soparet i després ens vam adormir pos......res de res!!!!!!!!!

em sap greu!!!!!!

Ahir a la nit vam tenir celebració....bé, el nen volia anar a sopar porai, però jo només em volia dutxar i posar-me el pijama.......així que vam fer opció 2....amb el pijama posa't vam sopar una miqueta de pernilet, de llom curat, formatget del bo i unes torradetes amb ous de codorniu, i como no, un bon vinet!!!! i claaaaroooo amb el mareig pos........a dormir......jijijijijij!!!!!!!

A veure si avui puc entrar algo més!!!!!!!

Molts patunets precioses!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. març 09, 2010 10:31 am

A vere a verem.........perdoneu si em deixo algo eeeee....es que són 4 pàgines o així eeeee!!!!!

Torseann!!!! i els papis???? vau arribar bé??? tot solucionat??? quin mal temps feia ahir!!!!!!!! més que res per les carreteres!!!!! i el nen, ja ha arribat a caseta doncs????????

Papallonaaaaaaaa, Nur.......busqueu ja sabates les dues??????? hi aniràs aquesta setmana també papallona?? i tu nur....tranqui, que dilluns que ve les trobes!!!!això de només poder baixar el dilluns i que faci aquest mal temps els dilluns ultimament!!!!

eiiiiiiii papallonaaaaaaaaaaa, que fuerteeeeee, ja el tast?????? a vere, ho trobo aviat però claaaaaaaaaaaroooo aquesta època és molt diferent al gener per exemple!!!!!amb la de bodes que deuen tenir!!!doncs s'ho deuen anar planificant........però coltaaaaa, tu decideix amb seguretat el que vols eeeee, a veure si de l'abril al juliol canvieu d'opinió...i no no!!!! ànimu!!!!

I quantes proves de vestit!!!!!!!!!!!!! es que ja m'he perdut!!!!!! però nenes!!! que això s'acostaaaaaaa, aixxx quina iluuuuuuuuuuuuu!!!!!

Nurrrrrr.....i encara no has pogut parlar amb els de la imprenta??????tu posa't dura amb ells eeeeeeeeeeee

Happi...........ostres nena, ho de la feina......jopeta...........tu tranqui que una altra serà!!!!!ànimus val????????i ho del metge....jijijij veus?? a qui no li passa això de no enrecordarse'n!!!!!ho heu pogut solucionar vosaltres???? i avui a veure què us diuen de l'operació eeeeeeeeeeeeeee

Ninetes.....veieu???? em criden i no puc seguir............aixxxxxxxxxx perdoneu que segur que m'he deixat algúuuuuuuuuuu!!!!!!!!

Patuneeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. març 09, 2010 11:08 am

Hola guapes!!!!!!!!!1

Mireu a l'hora que us desitjo bon mati!!!!!!!!!! Pero entre que hem tingut reunio amb els del comite d'empresa, cosa que no ha servit de res, i que havia de passar unes factures, se m'han fet les 11, res dir-vos a totes que tinc ganes de que ens veiem i que ja no se si us podre dir res mes, sino cuan arribi a casa ja us llegire!

Molts petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 09, 2010 1:46 pm

Bon dia!!

Avui dia blanquet… però amb cole, jejeje!! Avui hem estat de sort i el sol apreta bastant i la neu es va fonent ràpid.

Happi, com va el dimarts? Ja n’hi ha la meitat de passat ja!! Teniu noticies sobre la data??

Torsaeann, quin patiment amb el teu nen de nit! I amb aquest temps... uf...

Giss!! Aquest finde traje del teu nen? Que bé!! I com diu la Torsaeann... que paguin!! Jejeje!!

Elxa, com va el treball amb el que estàs liadilla?

Laiac, celebració casera ahir? ijijiji! Deu ni do l’efecte del vinet, eh!!! Z... z... z... jejeje!!

Tara, pren-t’ho amb calma! Oks?

Papallona, has vist el teu marcador? Demà... 4 mesos!!!

Estiu, per on pares?

Ais nenes... Doncs de l’impremta no en tinc noticies! Se suposa que fan festa dilluns matí, i per la tarda obren, i vaig estar trucant tooota la tarda i res de res!! I clar, amb la neu no vaig baixar i el meu nen no hi va anar xq al no contestar ningú passava de fer el viatge fins a Tgn i trobar-se tancat!! Aquest matí la veritat és que se m’ha passat completament el tema, i ni menys m’he recordat de trucar!!! He anat de culillo... A la tarda tornaré a trucar. I si avui ja no em contesten em començaré a desesperar... aix!!!!!!!!!!! Però clar, prefereixo trucar abans, ja que si baixo i torna a estar tancar faria un viatge per res!! I em rebentaria... bua!! En fi... respirem profundament..........

Vaig a dinar.

Fins després guapíssimes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. març 09, 2010 1:54 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!

bufffffffffff..........M?ACABO DE CAURE UN MUERTO DAMUNT A LA FEINA I CREC QUE ESTARÉ DESCONECTADA FINS AL DIVENDRES QUE VE............HAN TRIAT UN CENTRE, O SIGUI EL MEU, PER PRESENTAR UN INFORME EL DIVENDRES 19.....AIXÍ QUE ...........LAIA TU PUEDES I MANOS A LA OBRA!!!!!. així que si entrava poc...................alaaaaaaaaaa menos!!!!

Patunets ninetes....me'n vaig a dinar i a estudiar, per variar!!!! quina feina més bunica!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 09, 2010 2:18 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!

bufffffffffff..........M?ACABO DE CAURE UN MUERTO DAMUNT A LA FEINA I CREC QUE ESTARÉ DESCONECTADA FINS AL DIVENDRES QUE VE............HAN TRIAT UN CENTRE, O SIGUI EL MEU, PER PRESENTAR UN INFORME EL DIVENDRES 19.....AIXÍ QUE ...........LAIA TU PUEDES I MANOS A LA OBRA!!!!!. així que si entrava poc...................alaaaaaaaaaa menos!!!!

Patunets ninetes....me'n vaig a dinar i a estudiar, per variar!!!! quina feina més bunica!!!

Laiac nineta!!! Tu pots!!!!!!! I sortirà tot genial!!!!!!!!!! Ja veuràs!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant