"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 09, 2010 2:55 pm

Bon dia ninetes!!!

Com esteu nenes????? jo estic preparant la última classe d'avui i res....hem acabat de dinar fa poc pq hem arribat tard de Tgn.
La qüestió esk hem estat a la mutua i bé...ha firmat permisos i li han dit que el trucarien aquesta setmaneta per concretar dia i hora...però que possiblement aquest mes de Març...pq avui ja tenia a 3 persones amb la mateixa lesió que ell...així que a esperar. Ens han dit que només operen el dimecres i el divendres i que ha d'estar allà 3o 4 nits tot depén....però no puc informar de res més pq no sabem res més fins que ens truquin

Gràcies a totes per preguntar ninetesssss!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 09, 2010 3:00 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!

bufffffffffff..........M?ACABO DE CAURE UN MUERTO DAMUNT A LA FEINA I CREC QUE ESTARÉ DESCONECTADA FINS AL DIVENDRES QUE VE............HAN TRIAT UN CENTRE, O SIGUI EL MEU, PER PRESENTAR UN INFORME EL DIVENDRES 19.....AIXÍ QUE ...........LAIA TU PUEDES I MANOS A LA OBRA!!!!!. així que si entrava poc...................alaaaaaaaaaa menos!!!!

Patunets ninetes....me'n vaig a dinar i a estudiar, per variar!!!! quina feina més bunica!!!

Nena....com estás????? sobretot....prent'ho amb calma i sobretot pensa que "ÉS TREBALL" i el més important és la teva salut.... Evidentment que tu puedes i ho faràs genial pq tu lo vales!!!!!!!! molts ànims!!!!! tens una mail!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 09, 2010 3:03 pm

nur_jor ha escrit:Bon dia!!

Avui dia blanquet… però amb cole, jejeje!! Avui hem estat de sort i el sol apreta bastant i la neu es va fonent ràpid.

Happi, com va el dimarts? Ja n’hi ha la meitat de passat ja!! Teniu noticies sobre la data??

Torsaeann, quin patiment amb el teu nen de nit! I amb aquest temps... uf...

Giss!! Aquest finde traje del teu nen? Que bé!! I com diu la Torsaeann... que paguin!! Jejeje!!

Elxa, com va el treball amb el que estàs liadilla?

Laiac, celebració casera ahir? ijijiji! Deu ni do l’efecte del vinet, eh!!! Z... z... z... jejeje!!

Tara, pren-t’ho amb calma! Oks?

Papallona, has vist el teu marcador? Demà... 4 mesos!!!

Estiu, per on pares?

Ais nenes... Doncs de l’impremta no en tinc noticies! Se suposa que fan festa dilluns matí, i per la tarda obren, i vaig estar trucant tooota la tarda i res de res!! I clar, amb la neu no vaig baixar i el meu nen no hi va anar xq al no contestar ningú passava de fer el viatge fins a Tgn i trobar-se tancat!! Aquest matí la veritat és que se m’ha passat completament el tema, i ni menys m’he recordat de trucar!!! He anat de culillo... A la tarda tornaré a trucar. I si avui ja no em contesten em començaré a desesperar... aix!!!!!!!!!!! Però clar, prefereixo trucar abans, ja que si baixo i torna a estar tancar faria un viatge per res!! I em rebentaria... bua!! En fi... respirem profundament..........

Vaig a dinar.

Fins després guapíssimes!!

Nena....em deixes parada....pq jo la vegada que hi vaig anar era pel mati i m'enrecordo que era dimarts pq sortiem de la mutua i per la tarda haviem anat a la resonància, així que se que avui no hauria d'estar tancat...si ho arribo a saber m'haguès passat per confirmar-t'he que estava obert!!! espero que tot s'arregli aviat, de veritat!!!!!

Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 09, 2010 3:04 pm

tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!1

Mireu a l'hora que us desitjo bon mati!!!!!!!!!! Pero entre que hem tingut reunio amb els del comite d'empresa, cosa que no ha servit de res, i que havia de passar unes factures, se m'han fet les 11, res dir-vos a totes que tinc ganes de que ens veiem i que ja no se si us podre dir res mes, sino cuan arribi a casa ja us llegire!

Molts petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Nena....molts i molts ànims !!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 09, 2010 3:05 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!

torno a escriure el missatge, no sé que ha passat però s'ha esborrat quan li he donat a enviar...???

ja tot ha tornat a la normalitat per akí, ja només hi ha neu a les muntanyes al poble no hi ha res, i fa solet i tot.

Avui estaré una miketa desconectada pq tinc que fer un treball del cicle i aprofitaré akí a la ofi per fer-lo......aniré entrant....per llegir-vos...i a la tarda tinc consulta.

Ptons!!!

Nena....venga que ja casi lo tienes acabado el trabajillo...jejejejejej. Ets una crackkkk!!!!! avui ja sembla que el temps torna al seu estat normal, no??? i res de neu...i menys a Valls...jejejejje

Petonets!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 09, 2010 3:08 pm

Ninetes.....jo marxo i ja parlarem a la tarda...però arribo tard que vaig al gym!!!! jejejeejj. Aquest finde m'he passat i he de tornar a perdre-ho!!!! jejejejejeje

Passeu totes una super mega tarda de dimarts i no res....petonets per a totes!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. març 09, 2010 3:39 pm

Ninetes!!!!!

ja estic a caseta, he dinat i ara m'estiraré un ratet.............!!!
ahir amb la celebració no vaig pensar que a les 21 feien la riera, i ara m'he mirat el capitol d'ahir per internet!!!!

happi.......doncs si és aquest mes, aviat estarà fet......ànimus dona....que això s'acaba!!!!!o almenys avança!!!!!
gràcies pels ànims i tu també nur.....el que passa és que tinc mil coses més a fer i això ha estat.........però vaja!!!!que hi farem!!!!

ninetes, aquesta tarda estudiaré un ratet, així que a veure si us puc dir algo més tard!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 09, 2010 8:17 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!

Com esteu nenes????? jo estic preparant la última classe d'avui i res....hem acabat de dinar fa poc pq hem arribat tard de Tgn.
La qüestió esk hem estat a la mutua i bé...ha firmat permisos i li han dit que el trucarien aquesta setmaneta per concretar dia i hora...però que possiblement aquest mes de Març...pq avui ja tenia a 3 persones amb la mateixa lesió que ell...així que a esperar. Ens han dit que només operen el dimecres i el divendres i que ha d'estar allà 3o 4 nits tot depén....però no puc informar de res més pq no sabem res més fins que ens truquin

Gràcies a totes per preguntar ninetesssss!!!!

Que bé oi? Aquesta setmana ja tindreu data per l'operació! I diuen que pel març. Vinga, que això estarà en un pim pam abans de menjar la mona! jejeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 09, 2010 8:23 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Nena....em deixes parada....pq jo la vegada que hi vaig anar era pel mati i m'enrecordo que era dimarts pq sortiem de la mutua i per la tarda haviem anat a la resonància, així que se que avui no hauria d'estar tancat...si ho arribo a saber m'haguès passat per confirmar-t'he que estava obert!!! espero que tot s'arregli aviat, de veritat!!!!!

Petonets

Hola! Normalment té tancat dilluns matí, però ahir per la tarda no em va respondre ningú... Avui matí suposo que debia tenir obert, però se m'ha passat trucar. Aquesta tarda ja he pogut parlar amb ell, i m'ha dit que em passi a ensenyar-li les invitacions, perquè si és un error d'impressió que ens ho repetirà sense cap problema, i que no em preocupi... Quin alivi nenes!!!!!!! *.-o-o.*
Demà el meu nen li portarà les invis, i a veure si les torna a repetir!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 09, 2010 8:30 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!

ja estic a caseta, he dinat i ara m'estiraré un ratet.............!!!
ahir amb la celebració no vaig pensar que a les 21 feien la riera, i ara m'he mirat el capitol d'ahir per internet!!!!

happi.......doncs si és aquest mes, aviat estarà fet......ànimus dona....que això s'acaba!!!!!o almenys avança!!!!!
gràcies pels ànims i tu també nur.....el que passa és que tinc mil coses més a fer i això ha estat.........però vaja!!!!que hi farem!!!!

ninetes, aquesta tarda estudiaré un ratet, així que a veure si us puc dir algo més tard!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!

Ei!! Tu tambe veus la riera? jajaja! A mi tambe m'ha enganxat! Lo que al migdia tampoc ho puc veure i jo miro a la nit! jejeje!

Com ha anat l'estudi aquesta tarda?

I a la feina que tal?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 09, 2010 8:42 pm

Ais nenes! Una altra novetat... jejeje!!

Sabeu que us vaig comentar que fa poc havia rebut una comanda de Vistaprint i que havia quedat molt descontenta? La impresió fatal... saltava tota!! I els colors... bua!!! Doncs em vaig queixar a Vistaprint i els hi vaig dir que havia quedat molt descontenta de la mala qualitat de la impresió... etc... i que els hi havia perdut la confiança i tal... I res, que em van respondre que ho sentien molt i em van enviar un bono per fer una altra comanda, i ho he tornat a demanar tot i m'ha sortit gratis. Ara a veure si arriba bé o malament com l'altra... En teoria m'ha d'arribar aquest dijous!!! Ja us explicaré... I en la pròxima quedada a veure si penso a portar la comanda dolenta (i la nova si ja m'ha arribat)... mare meva que malament m'ho van arribar a fer! Quins culllons enviar això a un client... no creieu?? En fi...

(ais... aquí queixant-me per variar... :-) )

Petonets guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. març 09, 2010 9:07 pm

Nineteeeeeeeeeeess!!!!

aqusta tarda ha cundit força i ara ja he plegat i me'n vaig a sopar!!!!però abans us volia saludar, que després ja no sé si entraré!!! o si...............

una proposició...............alguna vol quedar demà a partir de les 18 al viena????????? així al plegar aniria cap al viena i no es faria tan tard, que jo vull estar a caseta per sopar!!!!!!!! ja em direu!!!!!!!!

Nur..........ostres!!!almenys els de vistaprint s'han comportat no????quan tingui un problema ja em diràs on haig de contactar...crec que una vegada els hi vaig dir algo per un pedido de ma germana, però ara ja nu sé..............!!!!!!!!!!!i molt bé el tema de la imprenta, a veure si demà us ho arrglen!!!!!!!!

PATUNETS NINETES!!!!!!!!!!

aaaaaaa i aquests dies a la feina,.....ho tinc xungu del tot!!!!!!!!a veure si puc veure si us va bé quedar!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 09, 2010 10:25 pm

Ninetes....entro a saludar y marxo que per demà he de preparar un exàmen per a Reus...jejejejjeje

Demà no pararé pel mati per aqui....vull anar al gym i després aniré a veure el meu patarró petit jejejejej. I res, que passeu totes un super bon dimecres dema, mitja setmana, un petonás enorme!!!!!

Petonets enormes!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dt. març 09, 2010 11:59 pm

Hola ninetes! com esteu? aprofito la mitja part de GH per saludar-vos!!!

Laiac, així que t'han donat més feina... ánims dona! tu puedes con esto y más!

Tara, tu también liadilla no? ánimo que mañana ya estamos a mitad de semana!

Torsaeann, guapi! que tal els papis? espero que tot bé!

Nur_jor, aix... quin rotllo això de les invis... espero que ho solucionis sense problemes... s'han de fer càrrec! i lo de vistaprint guay no? al menys se n'han fet càrrec!

Elxa, què tal? liadilla también no? ánimos!!!

Papallona, com estás guapi?

Estiu, per on pares bonica?

Happi, así que os llamarán para deciros la fecha... bueno, ya verás como será pronto y después ya la recuperación y listos! un besito

Ah! per cert... crec que no us ho vaig dir... el règim em va força bé, estic molt concienciada... i la primera setmana he perdut ni más ni menos que 1Kg i 200g!!! està força bé no? No res... a seguir i després a mantenir-me...

Un petonet molt gran!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dc. març 10, 2010 8:12 am

Hola ninetes, ja soc aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahir no vaig dir res, ja que a les 10 ja estava al llit, tenia una migranya que no podia, aixi que vaig anar cap al llit, i el meu home solet al sofa!!!!!!!!!!!

I res avui estic be, el dormir m'ha sentat genial!

Nenes marxo que em criden, aixo es un no parar!!!!!!!!!!!!!! Parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dc. març 10, 2010 8:18 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

TARA, ÀNIMS A LA FEINA¡¡¡¡¡¡

LAIAC, ÀNIMS PER LA FEINA TAMBÉ¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Happi, alguna novetat de l'operació? com va tot?

Giss, felicitats per el règim¡¡¡¡¡ quin fas?

Nur, quin rotllo això de vistaprint i les invis no?

Elxa, que tal? com va tot?

Papallona, que tal?

Estiu? eoeoeoeoeoeoeoeoeoeeoeoeoo

Que tingueu un molt bon dimecres.

Mua¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. març 10, 2010 8:37 am

Ninetes!!!

entro per dir hola i marxo!!!!! que avui tinc un matí liadet......bé, tot el dia!!!!! a veure si a l'hora de dinar puc entrar!!!!!o cap a les 16 o així, que avui espero anar a anglès!!!!!

PAtunets a totes........passeu un bon matí!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. març 10, 2010 6:26 pm

wapis!!!!
aix.. estic aquí a consulta i también vaig de culet!!!!!

que tal tot?!
bueno ninetes que me criden!!

avui 4 mesos uooooooooooooooo

un mua!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dc. març 10, 2010 8:57 pm

Hola ninetes!!
Com ha anat el dia?

Giss... que bé que portes la dieta, eh!! I es que per això es necessita força de voluntat!! T'admiro!! Jo no sé pas què és això de força de voluntat... jajaja!! Ais mareta...

Papallona!!! 4 mesooooooooosss!!! *.-o-o.* I baixant!!!

Laiac, Tara, com va a la feina?

Happi, alguna novetat sobre la data?

Elxa, i el treballet com el portes?

Torsaeann, com va això d'estar sense "fills" un altre cop, jejeje!

Estiu!!! Fa temps que no sé res de tu!!!

Ais... demà dijous!! I anirem d'excursió amb els pekes!!! M'agrada anar d'excursió... però al mateix temps suposa molta responsabilitat... En fi, esperem que no faci tan fred com avui!!

Aps! Avui mateix m'han arribat lo de vistaprint!!!! Quin canvi!!! Ara ha quedat molt bé!! Oju lo que fa fotre canya a la gent, eh... Jo no entenc com em van poder enviar lo altre d'aquella manera...

I els de la impremta ja han vist les invis i han dit que miraran de tenir-les de nou per divendres, i sinó per dimarts de la setmana vinent. Que ho senten molt... i bla bla bla... Però lo important és que les tornen a fer! I esperem que quedin bé!!

Vaig a sopar!!

Fins despres guapes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. març 10, 2010 8:59 pm

Per cert! Hi ha hagut quedada? Per quan la pròxima? Quant fa que no us veig? Buf... nu se!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants