"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dc. març 10, 2010 11:01 pm

Hola boniques! com va la setmana? ja acaba el dimecres...

Jo avui he anat a donar un tomb amb la meva mare i he comprat les dos parelles de nuvis per les entregues, mira, una cosa menos...

Demà dijous... i passat divendres! ánims a totes i molts petonets!

P.D.Torsaaeann, la dieta que faig és a base de verdura, carn, peix i fruita (res de pasta, arròs, llegums, patata i pa)
Ja us explicaré millor.

Na nit!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. març 11, 2010 8:11 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Aprofito ara que tinc una estoneta, sino despres casi que m'hes impossible, entre que internet va super lent aqui i que sempre hi ha algu....

Be que tingueu un bon dia totes, i que dema ja es divendressssssssssssssssssss!

Parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. març 11, 2010 8:22 am

Bon dia a totes¡¡¡¡
Ja som dijous¡¡¡¡¡¡

Nur, vas amb els peques avui?
Jo demà¡¡¡¡¡¡ anem al port de Tgna a veure una expo d'avelles... després a esmorzar i cap al taller a dinar¡¡¡¡ demà serà guay¡¡¡¡¡¡¡

Bueno boniques, espero que tingueu un molt bon dijous val?
Mil petonets¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dj. març 11, 2010 8:34 am

NINETES!!!!

bon diaaaaaaaaaaaaaa!!!!entro ara però ja no em podré passar més en tot el matí!!!ja he rebut la feina que haig de fer per JA i m'hi haig de posar!!!!

avui toca excursió nur i torseann...pos fot un fred!!!!
i nurrrrrrr....molt bé això de vistaprint no?? almenys ho han reconegut i ho han fet bé, i les invitacions.....també molt bé no??????al final tot s'arregla!!!!

Un PATUNET molt gros a totes.....avui dijous....a estudiaaaaaaaaaaarrrrrr!!!!!i demà divendres cap a l'hotelet!!!!!!
Muaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. març 11, 2010 2:56 pm

Bones ninetesss!!!!! per fi tinc una estoneta per entrar....buahhh quins dies portem!!!!

Em sap greu no haver dit res entre ahir i avui, però entre metges i coses doncs no hi havia manera d'entrar!!!! fins i tot entro ara per saludar i marxo que tinc classes avui més aviat!!!!!

Només dir-vos que gràcies per preguntar per lo del nen...però encara no sabem res de l'operació....ens van dir que aquesta setmana ens avisaven, però si avui no el truquen esperarem a demà....a veure si hi ha sort i enllestim aviadet!!!!

Espero que totes estigueu bé...i res....que encara que no puc entrar molt m'enrecordo moltissim de vosaltres!!!! quan tingui una estoneta em fico al dia, ok????

Petonets per a totes!!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. març 11, 2010 3:49 pm

Ninetes!!!!!!!!!!
Bona tardaaaaaaa!!!!! quin poc moviment!!!!!

papallonaaaaaaaaaaaaa, on estàs!!!!!!!!!! que ahir faltaven 4 mesos i no m'hi vaig fixar!!!!aixxxxxxxxxxxxxxxx que això està molt molt a propet!!!!!!

happi guapaaaaaaaaaa, si no li han dit res tranqui!!!!a veure demà!!!!....ànimus!!!!!!

ninetes.......me'n vaig a estirar un ratet....el nen no em deix veure la riera perque fan no sé quina cursa de bicis!!!!!grgrgrgrgrgrgr i jo doncs...aprofitaré a descansar!!!!! diu que ho puc veure a la nit!!!!!!!!

Demà a les 14 em passarà a buscar i anirem cap a barcelona a l'hotel!!!no sé si em podré conectar allí, i fins dissabte o diumenge no parlaria amb vosaltres!!!!!!!!!!bé, dissabte a la nit potser!!!..perque diumenge fem calçotada amb ma germanes!!!!

bueno ninetes, a veure si ala nit puc dir algo!!!!!!!
per cert.......el fotògraf em va dir que demà li arribava l'àlbum i em diria algo!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:06 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Aprofito ara que tinc una estoneta, sino despres casi que m'hes impossible, entre que internet va super lent aqui i que sempre hi ha algu....

Be que tingueu un bon dia totes, i que dema ja es divendressssssssssssssssssss!

Parlem mes tard!

Ei, com va la feina? Vinga, demà divendres!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:10 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia a totes¡¡¡¡
Ja som dijous¡¡¡¡¡¡

Nur, vas amb els peques avui?
Jo demà¡¡¡¡¡¡ anem al port de Tgna a veure una expo d'avelles... després a esmorzar i cap al taller a dinar¡¡¡¡ demà serà guay¡¡¡¡¡¡¡

Bueno boniques, espero que tingueu un molt bon dijous val?
Mil petonets¡¡¡¡¡¡

Demà tu d'excursió? A veure si teniu millor temps que el que ha fet avui!!! Quin fred!!! Mare meva!!!!!!!!!! Ggggrrrr... No sembla pas que estem al mes de març!! Que vagi molt bé l'excursió!! :-)ok:

Naltres hem baixat a Reus a veure el Gaudí Centre, ja que durant tot el trimestre que estem treballant aquest autor. S'ho han passat molt bé!! Però han acabat rendits... jajajaj!! No han parat el tot lo dia!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. març 11, 2010 6:11 pm

Bones ninetes....com va la tarda????? tinc aqui a la nena fent una història i he dit "Entro a saludar i a veure com va la tarda"....per cert....ja tenim la data!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* el dia 24 d'aquest mes anem cap a bcn!!!! bé, el 23 ingressa i el 24 l'operen!!!! i justament el 23 jo tinc una entrevista a Bcn...millor impossible!!!!! ja us explicarè!!!! avui ho parlavem i mireu!!! a coincidit!jejejejej..

Gràcies a totes per preguntar i estar pendents de veritat!!!! us ho agraeixo moltissim!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. març 11, 2010 6:13 pm

Veig que aquesta setmana hi han moltes excursions per aqui, no???? jejejejejeje. Nur....al Gaudí Centre és on tu vas anar al restaurant, no????? jejejejejje
Per cert,ja t'han arreglat l'imprempta lo de les invis?????? ojalá que sip pq llavors és on mostraran la seva professionalitat, encara que lo de la tara ho hauriem d'haver controlat, no???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:13 pm

laiac ha escrit:NINETES!!!!

bon diaaaaaaaaaaaaaa!!!!entro ara però ja no em podré passar més en tot el matí!!!ja he rebut la feina que haig de fer per JA i m'hi haig de posar!!!!

avui toca excursió nur i torseann...pos fot un fred!!!!
i nurrrrrrr....molt bé això de vistaprint no?? almenys ho han reconegut i ho han fet bé, i les invitacions.....també molt bé no??????al final tot s'arregla!!!!

Un PATUNET molt gros a totes.....avui dijous....a estudiaaaaaaaaaaarrrrrr!!!!!i demà divendres cap a l'hotelet!!!!!!
Muaaaaaaa

Com portes la feina? Tu puedeeessss!!!!! *.-o-o.*

Si si, la veritat és que dintre lo que ha passat i els mals de cap i tal, n'estic contenta de la resposta que han donat tan vistaprint com l'impremta.

Nena! Demà d'hotelet!! Quina enveja!!! jejeje!! Que vagi molt bé!!! I aprofita per desconectar de tot!! Feina... estudiar... etc... Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:15 pm

elxa ha escrit:Bon dia a la vila del pingüí!!!!!!!!

ja som dijousss......flipa que ràpid que passa el tempsss.......com esteu ninetes?

Happi sabeu algo de la operació?

Papallonaaaaa nena ahir 4 mesetss!!!!!!! aix..aix....nerviossss, MOLTES FELICITATS!!!!!!

Nur tot sol.lucionat amb la imprenta oi? :-)ok: molt bé! i avui d'excursió, quina gràcia deu fer amb els petitons....!

torsaeann nena tu també d'excursió! cuidado amb les avelless, aix...quina por hem fan....que vagi molt bé

ptonsssss a totes les demèeeeesssssss!

Ais si, avui d'excursió. Estic molt cansada! Perque amb aquests tan petitons s'han de tenir 1000 ulls a la cara!! I esgota molt... Però quan veus que s'ho passen tan bé és molt agraït! jejeje!!

Com portes el treball?

Petoents!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:18 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetesss!!!!! per fi tinc una estoneta per entrar....buahhh quins dies portem!!!!

Em sap greu no haver dit res entre ahir i avui, però entre metges i coses doncs no hi havia manera d'entrar!!!! fins i tot entro ara per saludar i marxo que tinc classes avui més aviat!!!!!

Només dir-vos que gràcies per preguntar per lo del nen...però encara no sabem res de l'operació....ens van dir que aquesta setmana ens avisaven, però si avui no el truquen esperarem a demà....a veure si hi ha sort i enllestim aviadet!!!!

Espero que totes estigueu bé...i res....que encara que no puc entrar molt m'enrecordo moltissim de vosaltres!!!! quan tingui una estoneta em fico al dia, ok????

Petonets per a totes!!!!!!

Hole!! Aviat deurà estar al caure la trucada. Ja veureu com ho enllestireu aviat!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:21 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com va la tarda????? tinc aqui a la nena fent una història i he dit "Entro a saludar i a veure com va la tarda"....per cert....ja tenim la data!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* el dia 24 d'aquest mes anem cap a bcn!!!! bé, el 23 ingressa i el 24 l'operen!!!! i justament el 23 jo tinc una entrevista a Bcn...millor impossible!!!!! ja us explicarè!!!! avui ho parlavem i mireu!!! a coincidit!jejejejej..

Gràcies a totes per preguntar i estar pendents de veritat!!!! us ho agraeixo moltissim!!!

Ei!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ja hi ha data!!! Me n'alegro molt!!! El 24 és d'aqui a res ja!
I que bona la casualitat de les dates amb la teva entrevista eh!! Si ho haguessiu volgut fer expressament igual no us hagués sortit, jejeje!!!
Ais, me n'alegro molt! Tot són bones noticies!!! >.-<:
Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Veig que aquesta setmana hi han moltes excursions per aqui, no???? jejejejejeje. Nur....al Gaudí Centre és on tu vas anar al restaurant, no????? jejejejejje
Per cert,ja t'han arreglat l'imprempta lo de les invis?????? ojalá que sip pq llavors és on mostraran la seva professionalitat, encara que lo de la tara ho hauriem d'haver controlat, no???

Si si, és on vam anar al restaurant, jejeje!! Però aquest cop hem anat al museu i ens hem quedat amb les ganes de degustar les delícies de l'últim piset... jejejee!!! Ais... :-))

I a la impremta es van mirar les invis i ens van demanar disculpes. Ens va dir: "clar, jo no vaig revisant una a una q estigui bé... perque són moltes. De tan en tan me'n miro alguna i ja està..." Però digui el que digui a mi em sembla MOLT extrany que no veiés la ratlla en les 54 invis!!!! Perque es veia molt eh!!! Per mi que ens ho va encolomar i si cola... cola!!! Però amb lo perfeccionista que sóc... pos no cola! jajajaja!! Ais... en fi, m'ha dit que quan les tingui impreses de nou ja ens trucarà.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:30 pm

I la resta on sou? Papallona, Giss, Estiu... Com ha anat el dia?

Vaig a treballar una miqueta.

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. març 11, 2010 6:35 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com va la tarda????? tinc aqui a la nena fent una història i he dit "Entro a saludar i a veure com va la tarda"....per cert....ja tenim la data!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* el dia 24 d'aquest mes anem cap a bcn!!!! bé, el 23 ingressa i el 24 l'operen!!!! i justament el 23 jo tinc una entrevista a Bcn...millor impossible!!!!! ja us explicarè!!!! avui ho parlavem i mireu!!! a coincidit!jejejejej..

I que bona la casualitat de les dates amb la teva entrevista eh!! Si ho haguessiu volgut fer expressament igual no us hagués sortit, jejeje!!!
Muas!!!

Gràcis nena!!! la veritat és això en dues setmanetes ja està aqui!!!! ujuuuuuuu!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: i ara a esperar!!! i la veritat ésk tot ha coincidit....ja seria la mecachis que ja aconseguís el treball!!!!! i perdó per l'expressió!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 11, 2010 6:41 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Muas!!!

Gràcis nena!!! la veritat és això en dues setmanetes ja està aqui!!!! ujuuuuuuu!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: i ara a esperar!!! i la veritat ésk tot ha coincidit....ja seria la mecachis que ja aconseguís el treball!!!!! i perdó per l'expressió!!!!

Tu confia que si nena! Que ja va sent hora que t'arribi una bona ratxa de bona sort, eh!!! Confiem que si! Ja veuràs!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dv. març 12, 2010 8:20 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡ ja som divendres¡¡¡¡¡guay¡¡¡¡¡¡

LAIAC, QUE TINGUIS UN FINDE MOLT ROMÀNTIC....

HAPPI, FELICITATS PER LA NOTICIA DE LA OPERACIÓ¡¡¡¡¡QUE ÉS AIXÒ QUE TENS ENTREVISTA? NINETA VULL SABER NOVETATS¡¡¡JAJAJAJAJAJAJ QUE GUAY¡¡¡¡¡¡

TARA, QUE TAL?

NUR, ESPERO QUE AVUI TINGUI JO UN BON DIA¡¡¡¡MIL PETONETS I TINC GANES DE QUEDADA QUE FA MOLT QUE NO ENS VEIEM¡¡¡

ELXA, QUIN TREBALL? COM VA TOT? MIL PETONETS PETARDA?

PAPALLONA? ESTIU?GISS? QUE TAL?

QUE TINGUEU UN MOLT BON DIA¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. març 12, 2010 8:42 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veig que hi ha un munt de cosetes noves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, nena veus ja teniu la data i a sobre tambe et coincideix amb l'entrevista, millor impossible, nens m'en alegro moltissim, ara que vagi tot be i es recuperi rapidissim ehhhhh, que hem de fer la paelleta!!!!!!!!!!!!!!!! Si necessiteu res ja saps!

Nur, nena ja esta tot arreglat per el teu poble!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo tambe vull anar d'excursio!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, que vagi molt be aquesta nittttttttttttttt !!!>.-<: >.-<: >.-<: Ja explicaras!

Elxa, nena menos mal que te dio tiempo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero peazos de trabajos que os hacen hacer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Torsaeann, nena avui et toca a tu l'excursio!!!!!!!!!!!!!!!!! Quin morro!!!!!!!!!!!!!!1

A les altres que vagi ve el DIVENDRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quines ganes que en tenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Petonassossssssssssssssssss
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants