NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Pacresol » dj. març 11, 2010 4:29 pm

Venga Istar que esto ya tiene colorrrrrrr!!!! Ya esta aquiiii el gran diaaaaaaa!!!!!
Una cosilla chicas cartulinas asi chulis, algun sitio por Lleida.. es que seria para hacer un tipo de carpeta para la invitacion y tema sobres¿sabeis sitios economicos?
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. març 11, 2010 4:53 pm

Hola ninetes !! :-)ok:

Pacresol de cartulines chulis en pots trobar a l'Artfang a la Plaça St. Joan , no sé el que valen però ho pots preguntar.
:-))
Nuvolet, si que deixen llegir , tranquila pero ho han de dir uns dies abans que volen llegir un text.

Gràcies noies, bueno intentaré que em fiquin ben maca perquè el meu nen em vegi radiant... ::love:: De nervis....0 !!! :-)ok:
Ara me'n vaig a buscar 4 cosetes que tinc pendents i a fer-me el massatget...quin relax!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: La crònica la tindreu tranquiles !! *.O.-O*
Petonets : besito : : besito : : besito : : besito :
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. març 11, 2010 4:55 pm

Amelie ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Amelie doncs si ja ho tinc aquí mateix...! que bé ! ahir ja me'n vaig endur el vestit a casa de ma mare, ara he de portar les joies a que me les puleixin ( es que les arracades i la cadeneta son prestades de la mama i l'anell de compromís vull que brilli).
També ja tinc a casa tot el que em faltava: detalls dels nens, coixí, figuretes pastís. Ja no queda fer res més, només buscar la música per fer les entregues i lo extra, perquè la de la presentació dels plats la possa el restaurant. La gent ja em van regalant cosetes, les meves amigues m'ha comprat algo i encara no ho sé, demà si poden quedarem i m'ho donaran, hi ha gent que comença a ingressar-nos dinerets, fa il·lusió tot això.

Com ho portes tu? ara feia temps que no sabia res de tu , ara ja anem caient totes poc a poc....el dia 20 no sé si es casa algú però el 27 li toca a la nuvia !!!! :-)ok:

Bueno os deixo les fotitos de lo que em quedava.
RSCN1711.JPG
DSCN1788.JPG

Hola Istar!! Sí si tens tota la raó anem caient poc a poc jeje!! les primeres si no m'equivoco tu, la Nuvia i l'Anna, ui ui ui quins nervis!! per cert m'encanten els teus anells, jo no sóc molt d'or groc, però la combinació és molt xula. Ara com ja t'havia dit toca relaxar-te, que dissabte estaràs guapíssima!!! ::love::

Amelie a tu tampoc no et queda gaire ja eh? percert,jo tampoc sóc d'or groc, no m'agrada gens, però així combinat si... :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dj. març 11, 2010 7:25 pm

Uff cartulinas muy caras ahi en el artfang....
en la libreria abacus, ¿habeis entrado?
Pacresol

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. març 12, 2010 1:19 am

Pacresol doncs a l'Abacus crec que n'hi ha el que no sé quan valen, també en pots trobar a la llibreria Comercial que està a Prat de la Riba, allí tenen molta cosa per mirar-ho no perds res. :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dv. març 12, 2010 8:15 am

Istarrrrrrrrrrrrrrrrr!!! UN DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: qUÈ FUERTE!!!!! QUE siguis molt feliç!!!!!!! Molt i molt feliç!!!! Gràcies per compartir aquests moments amb nosaltres!!!! ::love:: Ja posaràs fotos eh!!!! Espero que et faci un dia radiant, al menys de sol!!!!! Un petó!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dv. març 12, 2010 8:29 am

UN DIA ISTAR!!!!!!!!!!!!!!!

Demà es el gran dia wapaaaaaaa, segur que sortirà tot rodó, i a disfrutar del vostre dia, que us el mereixeu!!! que sigueu molt feliços!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. març 12, 2010 9:56 am

Pacresol ha escrit:Uff cartulinas muy caras ahi en el artfang....
en la libreria abacus, ¿habeis entrado?

Mira también en la Caselles. Aunque de precios no sé qué tal andan...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. març 12, 2010 3:29 pm

ITSAR!! Vagi molt bé demà disfruta a tope serà el vostre dia!
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: carlina » dv. març 12, 2010 3:59 pm

Istar que vagi molt bé demà!Que sigueu molt feliços!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Pacresol » dv. març 12, 2010 7:41 pm

YA MIRARE CHICAS, MUCHAS GRACIAS, ME IMAGINO QUE TAMBIEN TENDRAN PAPEL DE CEBOLLA DE COLORES...

ISTARRRRRRRRRRRRRRRR!!!! GUAPIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! QUE VAYA TODO MUY BIEN MAÑANA Y QUE SEAS MUY FELIZ EN TU NUEVA ETAPA QUE VAS A EMPEZAR DENTRO DE UNAS HORAS...
QUE VAYA TODO MUY BIEN Y MUCHA PERO QUE MUCHA SUERTE GUAPISIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! PORQUE TU LO VALES ESO Y MUCHO MAS!!!!!
BESINESSSSSSSSSSSSSS
Pacresol

EntradaAutor: Amelie » dv. març 12, 2010 11:03 pm

ISTAAAAARRRR!!! Que tinguis un molt bon dia demà i no et dic que siguis molt Feliç, perquè sé que ho seràs. Avui a dormir aviadet jeje!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: annalleida » dv. març 12, 2010 11:46 pm

Istar que tinguis un dia inolvidable!!!!!!!!!! molts petons
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. març 13, 2010 8:13 am

ISTAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! Et fara un dia genial!!!!!!!! Que vagi tot super beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS A LA PRIMERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: carlina » dl. març 15, 2010 9:20 pm

Hola noies mireu he trobat una web on fan coses precioses amb els caramels:

http://www.papabubble.com/es/index.html
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. març 16, 2010 12:17 pm

Guapeeeeeeeeeeeees !!! gràcies a toteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! va ser genial, tot va sortir perfecte, lo únic que em va passar es que fent les fotos a casa se'm va caure el piercing tan bonic i petitet que em vaig comprar i no el trobava però vaig anar al calaix i en vaig agafar un altre, una mica més gros però brillant i auuuu!! ja està! aquell dia no me'l podia espatllar ningú...jijijijiji a més no sé que em passava que no em sentava res malament tot era bonic i jo estava feliç!! :-)ok:
Tothom m'han dit que va ser una boda super original i divertida....i es que aquesta era la meva intenció. :-):-):-):

Bé ara me n'aniré a escriure la crònica i així la podreu llegir i veure alguna foto, es que estic rescatant fotos dels amics perquè nosaltres fins que no tinguem l'àlbum....

Nuvolet, l'Ajuntament una pasada i tot perfecte, molt contenta d'haver-me casat a la Paeria....es preciós! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Bé un petonet per totes les fleumetes i ànims Nuvia que ja hi ets !!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dt. març 16, 2010 8:25 pm

IStar m'alegro un munt que tot sortís genial, la veritat que t'ho mereixeis després de tan patir!!!!! >.-<: :-()-) olé per tu i pel teu maridet, ara si que ja sou marit i muller jejejejejeej!!!!!

on posaràs la crònica??? jo vull veure fotitooosss ja!!! avisa on la posis que avegades em perdo per el forum ehh!!!!

ara a disfrutar del nouuu estat jejejeej
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. març 18, 2010 11:01 am

Bon dia ninetes!!! com esteu?
Si voleu veure la meva crònica està en cròniques 2010, Pre-crònica istar82 i ja hi sou.

Per cert nuvolet, ficaré fotos en les que veuràs la sala de l'Ajuntament així tindràs una idea( si les puc comprimir... )
Bé noies vaig a seguir amb la crònica . ::love::
Petonets!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: NUVOLET » dj. març 18, 2010 1:29 pm

Gràcies Istar!!! l'estic seguint la teva crònica!!!! ja he vist una foto de l'ajuntament ::love:: i quin peazo cotxe per cert!!!! et devia mirar tothom!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:26 am

Noies! Les que esteu interessades en les tasses pissarra (no recordo exactament si em vau dir que sí o que no, per això us passo la info) passeu-vos pel post del tema perquè ja estem començant a fer càlculs per una comanda conjunta -com si només en voleu 2 o 4 o 5-, ja que les volem demanar al més aviat possible abans de la pujada de l'IVA.

Per poques que en vulgueu ens ajudareu, ja que se suposa que hem de fer una comanda mínima de 80 unitats, així que... si us interessa ja ho sabeu. Jo les faré per als nens (per a tots; als més petits, doncs que les mares les guardin, però els posarem un peluix a dins- encara no ho hem acabat de decidir, però tenim temps per decidir-ho), però també pot ser un bon regal per als adolescents o aquests que no són petits però tampoc grans...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants