Autor: Giss » dv. març 12, 2010 2:42 pm

Autor: nur_jor » dv. març 12, 2010 6:14 pm

Autor: torsaeann » dv. març 12, 2010 10:53 pm

Autor: tara » dv. març 12, 2010 11:03 pm

Autor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:53 am

Autor: Papallona* » ds. març 13, 2010 10:09 am

Autor: laiac » ds. març 13, 2010 11:35 am
i després al nostre dinar al club de golf, tot i que ens hem fotut les botes per esmorzar!!!!!

Autor: nur_jor » ds. març 13, 2010 11:40 am
Ais que bé!!

Autor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:20 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESSS!!!!!
BON DIAAAAAAAAAAA!!!!!!! ara us escric des de l'hotel però ja estem a punt de marxar!!!!!!!!snif snif....això si que ha estat relax!!!!!
ahir sento de debò no hvaer-vos pogut dir res........al matí...vaya que em van tenir una hora per treure'm sang perque resulta que NO EM TROBAVEN LA VENA!!!! i abans de fer-me marxar fins un altre dia (que els mato) em van fer estirar, descasnsar, em van fer massatges als braços.....jijiji si ja dic jo que no tinc ni sang a les venes....lo que faltava pa mi estrés!!!!!ijijij i vaig arribar tardiiiiiiiiiiissim a la feina i ja no vaig poder fer res de res, ni entrar al foro!!!!!!HO SENTO NINETES!!!!
A més.......he llegit novetats!!!! HAPPIIIIIIIIIIIII que me n'alegro MOOOOOOOOOOOOLT!!!!!! perdona no haver-te dit res abans de debò....ostres!!!!! i a més amb una entrevista!!!!!!!!ei ei ei ei que t'ha d'anar molt molt molt bé, de debò, i l'operació també!!!!!!!ÀNIMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa JA TENS SABATES!!!!!! ha costat, però les tens.....MOLT bEEEEEE la qüestió és que aquell dia vagis còmode.....no tot és lluir-les tampoc eeeeee!!!!!!!que no t'ha de fer mal a la primera........IUPIIIIIIIIIIIIIII una cosa menos!!!!!!!me n'alegro!!!!!!!![]()
NUR............TOT ARREGLAT!!!!perfecteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ELXA.........el treball fet i entregat................seguro que te pondran un 10![]()
i a totes totes molts patunets!!!!!!!!!!!! ara anirem a donar un tomet, voliem anar a montserrat però encara es veu nevat,i després al nostre dinar al club de golf, tot i que ens hem fotut les botes per esmorzar!!!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Autor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:22 pm
nur_jor ha escrit:Bon dia guapes!
Avui dissabte!!!Ais que bé!!
Com es presenta el finde??
Papallona!!!!!!! Enhorabona per les sabates!!! Ja tens sabates!!! Ja les has trobat!!! Quina sort!!! Que dius, que al tocador de la nuvia no tenen ni 39 ni 40?? Pos anem bé... amb el peazo peus que tinc jo no en trobaré enlloc!! Es desesperant... Ais, me n'alegro molt per tu!!!!Guai!!!!!!
Al final veig que m'hauré de decantar per les que tinc clitxades i vull, però no vull perque piquen... ais nu sé com acabaré! Quina contradicció!!
Bé ninetes, vaig tirant cap a les terres reusenques... jejeje!!! Aquesta nit vaig a casa d'una amiga a veure el seu reportatge de nuvis!!! Ais quines ganes que en tinc!!!!![]()
Que passeu totes un molt bon finde!!!!!!!!!
Muas!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » ds. març 13, 2010 9:27 pm

Autor: Giss » ds. març 13, 2010 11:35 pm

Autor: torsaeann » dg. març 14, 2010 12:53 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. març 14, 2010 8:15 pm

Autor: torsaeann » dg. març 14, 2010 8:47 pm

Autor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:42 pm

Autor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:44 pm
Papallona* ha escrit:
graaaaaaaaaaaaaaaaaacies wapiiiiiiiiiiiiiiiiii
al tocador si que entene de 39-40! pero son els que més es venen allí erem 7 i 5 teniem 39!!!!!!!!!!!!!!! imagina't!!
kines son les que t'han agradat????????????????
ei que tal l'album de la teva amiga????
petunets!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:45 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡
Entro solsament un moment ja que ara tinc que despertar el meu ninot que dorm ja que tota la nit ha treballat i tenim que anar a dinar a casa la meva mami.
Veig que tenim novetats.....unes amb sabates, les altres ja tenen traje per el futu marit. FELICITATS.
Que tingueu un molt bon diumenge amores¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:47 pm
elxa ha escrit:Hola boniques!
Com ha anat el finde?? ja s'està acabant....mecaxis!.......veig que hi ha novetats! que guai nenes moltes felicitats!!! ara contesto als mails
nosaltres ara estem a caseta, que fan futbol i el nen el vol veure i jo mentres aprofitaré per fer el treball que tinc que entregar el dimarts!! que no hem passi con l'altre a última horaa! jejejeej....
despres entraré més tard, ptonssss!