Giss ha escrit:Ninetes!!! com va el cap de setmana? jo mira... disfrutant-lo poc, pero bueno...
Aquest matí he anat a Barcelona (a la Conreria) amb totes les de la feina, a unes jornades d'escoles bressol... un rotllo, però haviem d'anar a la força. He arribat a les 16.30h.
Demà al matí anirem al Dorado per a que vegin el restaurant els meus sues... que encara no l'han vist. A veure si els hi agrada...
I valtros com esteu?
Laiac, ja has tornat de l'hotelet? que guay no? relaxada? quina enveja!
Tara, como estàs? más relajada? ánimo que aún queda el domingo! a disfrutarlo!
Torsaeann, per on pares? tu també finde de relax? un petonet!
Nur_jor, què tal el finde? ja has vist l'àlbum de la teva amiga? amb quin fotògraf era?
Elxa, como estás? finde ajetreadillo? ya has terminado los cursos?
Papallona, m'en alegro que hagis trobat les teves sabatetes!!! Jo també vaig anar al Tocador de la novia, la tenda és molt xula... però no tenien la meva talla així que els vaig demanar per internet perquè ja sabia que era un número més... una cosa menos guapi!
Estiu, que t'has glaçat per Burgos? quin fred nena! passat'ho molt bé!
Happi, qué tal? como estás? me alegro mucho de la notivia, ya verás qué rápido pasa todo! Un besito
Bueno ninetes, us passo mail amb una novetat... petonets!!!
Hola! Com ha anat el finde!! Que guai lo del mail! Una altra cosa tancada!
Que els ha semblat el restaurant als teus sues?
El reportatge de la meva amiga molt xulo!! Però el fotograf no et sabria dir qui era, ja que es van casar a un poble d'Andalusia, i van agafar un fotograf d'allí, i chapó!! Quina passada!
Petonets!