Autor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 10:54 am
Hola noies,
a veure us explico...les portes obertes molt be!
jo havia estat ja a unes portes obertes a Can Marlet i van estar molt be la unica pega es que hi havies casi 300 persones i va ser molt poc personal, en canvi a ca n'alzina erem unes 70 persones mes o menys i tot gent jove, i com erem poquets doncs els organitzadors podien estar per la gent, la veritat es que va ser perfecte!I els cambrers tot molt joves, agradables i divertits...no se era molt tranquil estar alla..no vaig tenir la sensaci´´o aquella d'alguns casaments que has d'estar enplan estirao!
El menjar super be, van fer el que seria un aperitiu complert i estava no bo, sino delicios...tot eren coses i gustos i contrastos que no havia provat mai pero estava bonissim. Jo tenia dubtes respecte la quantitat d menjar a l'aperitiu, i el dia de les portes obertes vaig provar moltes coses, pero d'altres no vaig tastar i nomes provant una cosa de cada jo crec que ja et quedes ple, i si repeteixes de lo que mes t'agrada doncs ja esta...bueno jo no vaig ni sopar!
Tambe estava montat l'espai de la cerimonia civil a l'exterior i com estava tot nevat quedava maquisim!i amb la casa, les vistes, les cadires rustiques...per posar-se a plorar d'emocio vamos!
Tambe hi havia un mimo que feia de cambrer una mica boig i va estar molt be!I hi havia una limousine blanc molt xula!
Durant tota l'a jornada hi havia un noi que explicava xerrades i com es feia la cerimonia civil i al final van fer una mini classe de vall per aprendre una mica el vals i la salsa i vaig riure molt!
I com hi havia estants de vestits, fotos, viatges, anells i estilistes, doncs van fer un sorteig de cada estant!
I que mes....tambe estava montada l'habitacio que et regalen la nit de noces...
I no se que mes...intentare posar fotos, pero es que em vaig descuidar la camara o sigui que sera amb el mobil..ja veurem com surten!
per cert, algu sap mes o menys preus de DVS, vull anar a veurels a l'estudi pero vull saber algun preu mes o menys aban i si els coneixeu en el tracte...