CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 7:50 pm

kel&Toni ha escrit:jolines, quina enveja noia!

Jo volia fer japon, pero sens enva del pressupost i llavors havia pensat en nueva york i Riviera maya...pero no se...

En Toni diu que ens horegala el seu pare, aixi que amb una mica de sort encara me'n vaig a Japon!!

Sayonara babies!!

jajajajaja!!!

Doncs Japó ha de ser la canya, eh???
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Nexta » dg. març 14, 2010 6:00 pm

Hola !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Acabo de tornar de cal'alzina ara mateix. Jo no hi habia estat mai pero avui eran les portes obertes i la meva veina m'ha dit d'anari per donar opinio...
Es molt wapo, totes aquelles parelles que l'heu triat esta molt be, a mi m'ha agradat força estaba tot muntat la ceremonia civil de fora de dintre, el pica pica, el menjador, el chill-out tot y realment es molt wapo

Felicitats !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta
:: núvia experimentada

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dg. març 14, 2010 6:48 pm

Hola noies, jo también he enat a les portes obertes de ca N'alzina i com m'esperava m'ha acabat d'enamorar del tot!
El menjar super bo i el servei impecable i tot gent jove i molt atenta!
I que dir dels organitzadors...ha sigut perfecte!
Tambe han fet una mini classe de ball i ha sigut molt divertit!
A mes he tingut molta sort per que en el sorteig m'han tocat les aliances!! ueue!!
Per tant, DECIDIDO...ja soc una CanAlzinera mes!!!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: kasia25 » dg. març 14, 2010 7:09 pm

uoooooo! enhorabona kel!!!! has fet fotos??? diga'm que si... :) Quin dia et casaras al final??
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. març 14, 2010 9:29 pm

Kel enorabona!!com ha anat tot a les portes obertes?, explica, explica, jo no he pogut anar, snif snif, m'hagués agradat molt, sobretot per provar el menjar, quina enveja!!! :-)ok:
Japó ha de ser una passada, a mi m'agradaria molt anar, però a la meva parella no li fa gràcia, nosaltres es mirarem un Safari o Perú
.
DUNA_BCN

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: kasia25 » dg. març 14, 2010 9:33 pm

em sembla que la kel ha estat l'única afortunada que ha pogut veure ca n'alzina... a veure si ens explika moltes cosetes!!! ostres! la nexta también, no hi pensava! explikeu!!!!
mmm... viatge!! nosaltres tenim pensat NY+ hawai ( o algun altre lloc de playja que no sigui ni riviera maya ni punta cana ). M'encantaria japó!!!!!!! pero és carissim... se'ns escapa del pressupost! :(
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. març 14, 2010 9:35 pm

Nexta gràcies guapa!!!
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. març 14, 2010 9:37 pm

Kasia, NY ha de ser molt xulu!!!jo también tinc moltes ganes d'anar >.-<:
DUNA_BCN

EntradaAutor: Nexta » dg. març 14, 2010 10:14 pm

Nosaltre ho teniem molt clar l' India !!!!!!!!!!!!
Pero es que tot es massa diners... Pero ahir vem anar a fer la reserva del fotograf y sorpresa !!!!!!! 400 euros ara 400 quant vegis l'album per ordinador y la restra quant ho tinguis...
Llavors del fotograf m'en olvido fins 8 messos despres de la boda !!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Nexta

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. març 14, 2010 10:22 pm

L'india, kina passada, ja explicaràs, ojalà algun dia pugui anar... :-)ok:
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dl. març 15, 2010 9:58 am

Nexta! teniu a DVS? a nosaltres ens va passar el mateix! anavem sumant i ens acolloniem, i quan vam contractar el fotograf i ens va dir la manera de pagament vam veure la llum! jejeje 400 fins la data del casament, 400 mes quan tornem del viatge i la resta a l'entrega de l'album! ueeeee! *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<:
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 10:54 am

Hola noies,
a veure us explico...les portes obertes molt be!
jo havia estat ja a unes portes obertes a Can Marlet i van estar molt be la unica pega es que hi havies casi 300 persones i va ser molt poc personal, en canvi a ca n'alzina erem unes 70 persones mes o menys i tot gent jove, i com erem poquets doncs els organitzadors podien estar per la gent, la veritat es que va ser perfecte!I els cambrers tot molt joves, agradables i divertits...no se era molt tranquil estar alla..no vaig tenir la sensaci´´o aquella d'alguns casaments que has d'estar enplan estirao!
El menjar super be, van fer el que seria un aperitiu complert i estava no bo, sino delicios...tot eren coses i gustos i contrastos que no havia provat mai pero estava bonissim. Jo tenia dubtes respecte la quantitat d menjar a l'aperitiu, i el dia de les portes obertes vaig provar moltes coses, pero d'altres no vaig tastar i nomes provant una cosa de cada jo crec que ja et quedes ple, i si repeteixes de lo que mes t'agrada doncs ja esta...bueno jo no vaig ni sopar!

Tambe estava montat l'espai de la cerimonia civil a l'exterior i com estava tot nevat quedava maquisim!i amb la casa, les vistes, les cadires rustiques...per posar-se a plorar d'emocio vamos!

Tambe hi havia un mimo que feia de cambrer una mica boig i va estar molt be!I hi havia una limousine blanc molt xula!

Durant tota l'a jornada hi havia un noi que explicava xerrades i com es feia la cerimonia civil i al final van fer una mini classe de vall per aprendre una mica el vals i la salsa i vaig riure molt!

I com hi havia estants de vestits, fotos, viatges, anells i estilistes, doncs van fer un sorteig de cada estant!

I que mes....tambe estava montada l'habitacio que et regalen la nit de noces...

I no se que mes...intentare posar fotos, pero es que em vaig descuidar la camara o sigui que sera amb el mobil..ja veurem com surten!

per cert, algu sap mes o menys preus de DVS, vull anar a veurels a l'estudi pero vull saber algun preu mes o menys aban i si els coneixeu en el tracte...
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 11:15 am

Hola noies!

Voldria saber si esta per aqui la noia que es casa el dia de sant jordi de l'any que ve...potser podriem compartir decoracio de l'exterior o algu...jo tinc pensat fer lo de les pomes altres cosetes...

SMUAKIS!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: kasia25 » dl. març 15, 2010 11:25 am

GRACIES KEL!!!!!!!!! PEASO CRONICA!!! aix! m'emociono només de pensar en el dia... m'encanta la sensació que tens quan estàs a ca n'alzina d'aïllament del món! és genial!
el preu de dvs si et cases a ca n'alzina ( i agafant el seu dj ) és de 2.700 i inclou:
- 2 albums pares
- 1 album nupcial
- 3 dvd ( 1 en HD ) lo que seria blue ray
- Invitació a internet ( es fa un videoclip i te'l pengen a internet amb una clau d'accés pq qui tu vulguis se la miri )
- Invitacions de paper ( quedes un dia per fer les fotos per les invitacions )
- Pre-boda de fotos i video
- Post boda ( això ens ho regala pk jo li vaig dir de canviar el pre pel post i em va dir que ells el pre els hi agrada fer-lo pq la primera toma de contacte amb nosaltres no sigui el mateix dia del casament i que en tot cas em regalava el post, aixi que también post! ;)

I diria que no em deixo res! el tema del pagament ja l'he explicat més amunt! ;)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 11:28 am

BUFF!
Quin mal! doncs home per tot el que entra esta be pero jo crec que algunes coses no les fare, pot ser o es un pack??
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: kasia25 » dl. març 15, 2010 11:28 am

ostres! aixó de compartir està molt bé! bona idea!!!! es busca la parella que es casin el dia després de nosaltres! jejeje la del 25/06/2011 bona idea per estalviar diners!!!!
per cert, el tema decoració, què entra en el preu? pk segons els papers que et donen el primer dia diu que la decoració de la cerimònia entra en el preu, què passa que la decoració floarl no es decoració de la cerimònia??? :-/ :-(
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » dl. març 15, 2010 11:29 am

suposos que suelto ho pots agafar! tot és demanar! ;) si no, mira't doble imatge, crec que per 1.800 euros t'entrava bastanta cosa també!! ;) ara és tracta de mirar i quedar-te amb el que se t'ajusti més! però doble imatge también està molt i molt bé!!!!
Imatge
kasia25

EntradaAutor: Nexta » dl. març 15, 2010 11:44 am

kasia25 jo em caso el dia 25/05/2011 pero no coincidim en el restaurant jejejeje, jo no em caso a cal'alzina jejejjee.
Os explico, jo no he agafat DVS, jo he agafat Dynamic Casaments venen del mon de la publicitat y son una mica diferents.
El preu de fira era:
50 Invitacions
3 Posters (Si vols tels donen el dia de la boda per donar-hos als papas)
2 albums per el pares
3 DVD + L'album de fotos en CD per si no vols carregar amb ell l'ensenyes en DVD
Pre-Boda
Post-Boda
Pagina Web
Y el Pre-Boda t'ho poden possar el dia del teu casament
Imatge

Nexta

EntradaAutor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 11:51 am

doncs pel que jo vaig entendre,
a la cerimonia entra el centre de flors de la taula, pero la de les cadires no ho se... i del banquet entra nomes el centre de les taules, aixo segur perque ho vaig preguntar a en lluis.
jo vull fer alguna cosa de flors mes pq els meus tiets treballen amb flors i m'agradaria complementar-ho!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: DUNA_BCN » dl. març 15, 2010 12:03 pm

Kel, gràcies per la crónica de les portes obertes, ens deixes més tranquiles, jejeje.
Jo de fotògref encara no en tinc, la setmana q bé mi poso :P, pero jo no vull pre boda ni post boda la veritat...avia'm si consegueixo bons preus, ja us diré, jejeje
DUNA_BCN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants