"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:53 pm

Giss ha escrit:Ninetes!!! com va el cap de setmana? jo mira... disfrutant-lo poc, pero bueno...
Aquest matí he anat a Barcelona (a la Conreria) amb totes les de la feina, a unes jornades d'escoles bressol... un rotllo, però haviem d'anar a la força. He arribat a les 16.30h.

Demà al matí anirem al Dorado per a que vegin el restaurant els meus sues... que encara no l'han vist. A veure si els hi agrada...

I valtros com esteu?

Laiac, ja has tornat de l'hotelet? que guay no? relaxada? quina enveja!

Tara, como estàs? más relajada? ánimo que aún queda el domingo! a disfrutarlo!

Torsaeann, per on pares? tu també finde de relax? un petonet!

Nur_jor, què tal el finde? ja has vist l'àlbum de la teva amiga? amb quin fotògraf era?

Elxa, como estás? finde ajetreadillo? ya has terminado los cursos?

Papallona, m'en alegro que hagis trobat les teves sabatetes!!! Jo també vaig anar al Tocador de la novia, la tenda és molt xula... però no tenien la meva talla així que els vaig demanar per internet perquè ja sabia que era un número més... una cosa menos guapi!

Estiu, que t'has glaçat per Burgos? quin fred nena! passat'ho molt bé!

Happi, qué tal? como estás? me alegro mucho de la notivia, ya verás qué rápido pasa todo! Un besito

Bueno ninetes, us passo mail amb una novetat... petonets!!!

Hola! Com ha anat el finde!! Que guai lo del mail! Una altra cosa tancada! :-)ok:
Que els ha semblat el restaurant als teus sues?
El reportatge de la meva amiga molt xulo!! Però el fotograf no et sabria dir qui era, ja que es van casar a un poble d'Andalusia, i van agafar un fotograf d'allí, i chapó!! Quina passada!
Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 14, 2010 9:53 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

He estat basntant desconectada aquests dies però entre cap aqui, cap allà i avui que hem anat de calçotada doncs....fa res que hem arribat i estem super petats....
Com anat el finde??? veig que moltes novetats, no???? nosaltres mirant cosetes per preparar l'operació i organitzar-nos durant el mes....jejejeje.

Torsaeann....vaig que el nen ha arribat tard al final, no???? el meu va arribar al final amb unes copetes de més de vi....t'enrecordes que va dir "Aviat estarè aqui" arribava a les 1:45 de la matinada al pis...jejejjeje

Elxa....más trabajos???? jopeta!!! pues ánimo que éste lo acabarás pronto jejejejeje. Que tal ayer???

Laiac....ya has arribat d l'hotelet???? com anat? segur que t'ha sentat de vici i has oblidat el treball i l'estudi que ja ho necessitaves

Papallona... felicitats....ja t'he contestat el mail...veus com no som tant especials per escollir les coses... les has trobat super ràpid!!!

A totes les demés....espero que el finde hagi anat bé...i res....després entraré una estoneta més!!!!

Com ha anat el finde? De calçotada avui?? Pim pam! Pim pam! Calçots vienen calçots van!! jejeje!
Ais, que a propet queda el 24, oi? Vinga, a organitzar-ho bé, i si necessites qualsevol cosa, ja saps eh!!!
Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dg. març 14, 2010 10:10 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!

Com ha anat el finde?? Ja heu descansat? Ais… demà dilluns!! Gggrrr…

Ais nenes, vinc carregada de notícies!! I no sé per on començar!!! Weno, millor us passo mail, ok? Però abans em poso al dia per aquí!

Petonets!!! ::love::

Quines noticies nineta? explica¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 14, 2010 10:58 pm

torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!

Com ha anat el finde?? Ja heu descansat? Ais… demà dilluns!! Gggrrr…

Ais nenes, vinc carregada de notícies!! I no sé per on començar!!! Weno, millor us passo mail, ok? Però abans em poso al dia per aquí!

Petonets!!! ::love::

Quines noticies nineta? explica¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

Ja he enviat el mail! jejej
Ho sento pel rollasso... però m'ha sortit llarg eh! :p
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 14, 2010 11:00 pm

elxa ha escrit:Hola wapis!!

Ja torno a estar per akí, que tal?

Nur noticies!! aix...aix..mail! mail!!

Happi sobre ahir :--( nanai de la xina, es un.......akest mossèn.

nenes marxo a sopar alguna coseta i després mirarem una peli que m'he baixat d'internet, finsss demàaaaa, adeu boniques!!!

Ja està enviat, jejeje!!

Nineta, que t'ha passat amb el mossèn??? Ais... espero que no sigui res greu!
muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 15, 2010 8:08 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡

Que tal? ja som dilluns.....quin rotllo....

Jo avui a les 17.00 hores tinc la primera visita amb un fisió a tgna a veure que tal...... i després tindré que anar a comprar...ja que tinc la nevera i el piset....QUE NO HI HA RES DE RES¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Boniques res que com podeu observar ja començo la setmana liada...quin rotllo......estic estressada¡¡¡¡¡¡¡

Apa¡¡¡¡ mil petonets¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡ aquest mati el meu pes a fet una variació a més...........un altre dia porto postres de régim.....jajajaajajajajajajajajajajajajajaj apa..... a fer règim aquesta setmana també......QUIN ROTLLO¡¡¡¡¡¡

Ninetes mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dl. març 15, 2010 8:23 am

Hola boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tornem a ser dilluns, grrrrrrrrrrrrrr!

Dons aquest finde he estat una mica desconnectada, pero ahir vam anar de calçotada i vam arribar tardissim, ens vam liar a jugar al poker i ens van donar les tantes!!!!!!!!!!!! I entre arrinar a casa i ficar-nos a la ducha, ja no en vaig connectar, ni vaig sopar!

Veig que hi ha moltes novetats, felicitats a totes!!!!!!!!!!! Per cert papallona, per el que he llegit, hi ha que saben com son les teves sabatetes i jo no...........................

Bueno ninetes vaig a treballar una estona, que he de fer un informe que s'ha d'entregar ja!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. març 15, 2010 8:53 am

NINETES MEVES!!!!
BON DIA!!!!!!

Snto no haver dit res ahir en tot el dia.....però com que el dissabte quan vaig arribar de l'hotelet em vaig comnectar i no hi havia hagut moviment ja no vaig dir res.....i després hem tingut el finde bastatn apretadet...dissabte anar a comprar per diumenge una calçotada, quedar amb els amics, ahir la calçotada tot el dia, recollir, cuinar.....quin mal d'esquena que tinc avui ninetes!!!!! i al arribar XOF al sofa!!!! i sorprenentement a les 22:30 al llit!!!!!! quina son!!!!!!!!!!!!!

ME n'alegro molt per totesssssssssss....quins dies i quin finde ple de noticies....però es que això està aquí ninetes!!!!! que guai!!!!!!! de debò......quina ilu que em fa tot....sobretot perque moltes coses em porten taaaaaaaaaaan records!!!!!!!!!! l'altre dia vam tornar a veure un tros del video de la boda i.......que guai!!! no me'n cansaria!!!!! tot i que avui m'havien de donar l'àlbum i el video i fins demà res de res....aixxxx....

Nu res ninetes, que nu sé si avui em podré tornar a conectar, haig de fer molta feina i aprofito ara però....més tard ja no podré entrar!!!!!

Molts patunets ninetes!!!!! intentaré a la tarda conectar-me un momentet!!!!!aquests dies no m'ho tingueu en compte, però es que tinc molta feina i com m'empani!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 15, 2010 5:04 pm

ninetess

estic a la feina... entro un momentet!!

aix aix... veig que totes liades.. i de dilluns puf puf...

xer tara.. a tu también et vaig fer el mail.... el de msn.. esta bé no???

ja me diràs quelcom!!!!!!!

uff me criden muas!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 15, 2010 8:59 pm

Hola!!
Ais… ja tenim el dilluns passat! Que llarg se m’ha fet avui… uf uf…
Com us ha anat el dia?

Torsaeann, que tal amb el fisio?

Tara que tal la feina?

Laiac, quin rollo això de l’àlbum! Que et diguin un dia i després es desdiguin… Ja els hi val!

Elxa, aquesta semana els cursets!! Espero que vagin molt bé! Entenc el teu nen, jejeje! La veritat és que fa molta peresa fer-los… però no te'n donaràs compte que ja haurà passat la setmana!

A les altres que tal el dia?

Molts petonets a totes!!

Bé, una altra noticia… jajajaja!! Ja tinc sabates!! Us passo mail ok?? Muas!!!!!!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dl. març 15, 2010 10:00 pm

Ninetes!!! vaig una mica de cul, no us he pogut llegir ben bé del tot! però veig moltes novetats... sabeu què vol dir això oi? que això ja està aquí nenes!!! quina emoció!!!
Bé, a veure si demà tinc una estoneta i us escric a totes ok?

Molts petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 15, 2010 10:42 pm

Hola ninetes...quin dia...treballar, fisio i comprar que tenia el pis peladet de menjar......

Estic morta...ara vaig a momir ja que no puc més.....

Mil petonets a totes i que passeu totes una bona nit¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 15, 2010 10:43 pm

nur_jor ha escrit:Hola!!
Ais… ja tenim el dilluns passat! Que llarg se m’ha fet avui… uf uf…
Com us ha anat el dia?

Torsaeann, que tal amb el fisio?

Tara que tal la feina?

Laiac, quin rollo això de l’àlbum! Que et diguin un dia i després es desdiguin… Ja els hi val!

Elxa, aquesta semana els cursets!! Espero que vagin molt bé! Entenc el teu nen, jejeje! La veritat és que fa molta peresa fer-los… però no te'n donaràs compte que ja haurà passat la setmana!

A les altres que tal el dia?

Molts petonets a totes!!

Bé, una altra noticia… jajajaja!! Ja tinc sabates!! Us passo mail ok?? Muas!!!!!!!!! ::love::

Nur, gràcies per preguntar, donc el fisio bé, tinc hora el dijous un altre cop.....torno a tenir la setmana liadeta...quin rotllo....

Nineta...felicitats per les sabates¡¡¡¡

Molts petonets
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dl. març 15, 2010 11:01 pm

Ninetes!!!!!!!!
bufff mireu quina hora és i ara mateix he acabat de sopar!!!el nen ha marxat aviadet i jo m'he quedat planxant i estudiant un rato, així que fa 15 minuts m'he menjat un bol de cereals!!!!!!!!!

TORSEANN.............que aquest matí no t'he pogut dir res!!! com ha anat al fisio?bé?? et fa massatges a l'esquena o com va això???tiaaaa si et va bé m'ho hauràs de dir eeeeeeee, espero que t'hagi anat molt molt bé!!!!!!ja m'explicaràs!!!!

I a totes un patunet molt gros!!!demà a veure si us puc desitjar bon dia i em poso a fer feina....

Nur..ara et contesto però........jopeta.....voldria que em truqués un dia i em digués....TINC L'ÀLBUM A LES MANS....i no com ara!!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeeeeets!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dt. març 16, 2010 8:09 am

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!!
bufff mireu quina hora és i ara mateix he acabat de sopar!!!el nen ha marxat aviadet i jo m'he quedat planxant i estudiant un rato, així que fa 15 minuts m'he menjat un bol de cereals!!!!!!!!!

TORSEANN.............que aquest matí no t'he pogut dir res!!! com ha anat al fisio?bé?? et fa massatges a l'esquena o com va això???tiaaaa si et va bé m'ho hauràs de dir eeeeeeee, espero que t'hagi anat molt molt bé!!!!!!ja m'explicaràs!!!!

I a totes un patunet molt gros!!!demà a veure si us puc desitjar bon dia i em poso a fer feina....

Nur..ara et contesto però........jopeta.....voldria que em truqués un dia i em digués....TINC L'ÀLBUM A LES MANS....i no com ara!!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeeeeets!!!!!!!!!!!!

Hola amore, merci per preguntar, donc el fisio va anar bé, em va estirar tots els ossos i van ibservar el que tenia.
Ara tinc hora aquest dijous un altre cop i a veure que tal.

Ja et diré no et preocupis oks?

Que tal portes les opos?
Saps els dies de l'exàmen?

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dt. març 16, 2010 8:27 am

Hola boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Veig que hi ha moltes cosetes noves, ehhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! Jo ahir per la tarda em va se impossible, vaig plegar una miqueta avans, ja que havia d'anar a buscar una jaqueta que ens ha donat l'empresa, es molt xula pero em va grandissima!!!!!!!!!!!!!!!! Pero es lo que hay!

I despres entre arribar, vaig endreçar una miqueta i cuan va arribar el mau home vam anar a fer la compra que ja tocava, i despres soparet i dormir, que jo tenia mal de cap, com sempre!

I res avui farem soparet romantic, que ja fa 2 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mare meva com passa el temps!!!!!!!!!!!!!!!!

Buenos ninetes a veure si puc entrar mes tard per veure que feu!!!!!!!!!!!!!!1

Papallona, tens un privi!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. març 16, 2010 8:30 am

Hola boniques que tingueu un molt bon dimarts¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dt. març 16, 2010 9:37 am

Ninetes!!!!!

BON DIAAAAAA!!!!!!!! entro per donar-vos un patunet molt gros de BON DIAA!!!!!

Encara segueixo i segueixo estudiant.....la setmana que ve ens fan formació totes les tardes, però totes totes i a sobre hem de recuperar les hores dels dies que tenim tarda....així que em sortirà cara a ordinador!!!!!buf buf....però encara no ha sortit ni la convocatòria.....això és un agobio, i mira que ens van dir JA!!!!!

Taraaaaaaaaaaaa 2 MESETS!!!!!!!!!avui hi he pensat al aixecar-me, perque ahir vaig dir....mira, ja som 16 demà i fan 2 mesos!!!!! que guaiiiiiiiii............com passa el temps!!!!

torseann.....me n'alegro que anés bé, a verue com va el dijous doncs!!!!!

i a la resta!!!!per on pareu??????????

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEETSSS!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 16, 2010 11:04 am

Bon dia ninetessssssssssss!!!!

Uffff....semblo novatilla al foro, però esk porto dies sense entrar la veritat i bastant desconectada!!!! que tal esteu????

Veig que hi han moltes novetats...i ésk ja s'aproxima la data de la 1ª boda....Torsaeannn quins nervis, no????

Jo ja sabeu que vaig una miqueta de cul, organitzant classes per a la setmana de l'operació, la seva rehabilitació i deixar-ho tot enllestit per no tenir mprevistos....doncs no paro!!!! penso que al final de tot això necessitarè uns dies de relax a un parador enmig de la muntanya, sense movils, ordinadors ni res que tingui a veure amb altes tecnologies!!!

Ninetes....em sap greu no estar al dia....xino xano anirè llegint-ho tot i anirè contestant, ok???? però que sapigueu que m'enrecordo molt de vosaltres!!!!
A veure si coincidim aquesta setmaneta totes!!!! petonets
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 16, 2010 11:06 am

tara ha escrit:Hola boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Veig que hi ha moltes cosetes noves, ehhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! Jo ahir per la tarda em va se impossible, vaig plegar una miqueta avans, ja que havia d'anar a buscar una jaqueta que ens ha donat l'empresa, es molt xula pero em va grandissima!!!!!!!!!!!!!!!! Pero es lo que hay!

I despres entre arribar, vaig endreçar una miqueta i cuan va arribar el mau home vam anar a fer la compra que ja tocava, i despres soparet i dormir, que jo tenia mal de cap, com sempre!

I res avui farem soparet romantic, que ja fa 2 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mare meva com passa el temps!!!!!!!!!!!!!!!!

Buenos ninetes a veure si puc entrar mes tard per veure que feu!!!!!!!!!!!!!!1

Papallona, tens un privi!

Nineta.....ja 2 mesos....com passa el temps, no¿¿¿¿???? espero que passeu un super bon aniversari!!!! Felicitats!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant