"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 4:50 pm

Ninetes.. ho sento però es que porto un dies de cul i a la feïna también i no m'he pogut connectar me fico al dia un petonet!!
::love::
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 4:52 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESSS!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAA!!!!!!! ara us escric des de l'hotel però ja estem a punt de marxar!!!!!!!!snif snif....això si que ha estat relax!!!!!
ahir sento de debò no hvaer-vos pogut dir res........al matí...vaya que em van tenir una hora per treure'm sang perque resulta que NO EM TROBAVEN LA VENA!!!! i abans de fer-me marxar fins un altre dia (que els mato) em van fer estirar, descasnsar, em van fer massatges als braços.....jijiji si ja dic jo que no tinc ni sang a les venes....lo que faltava pa mi estrés!!!!!ijijij i vaig arribar tardiiiiiiiiiiissim a la feina i ja no vaig poder fer res de res, ni entrar al foro!!!!!!HO SENTO NINETES!!!!

A més.......he llegit novetats!!!! HAPPIIIIIIIIIIIII que me n'alegro MOOOOOOOOOOOOLT!!!!!! perdona no haver-te dit res abans de debò....ostres!!!!! i a més amb una entrevista!!!!!!!!ei ei ei ei que t'ha d'anar molt molt molt bé, de debò, i l'operació també!!!!!!!ÀNIMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa JA TENS SABATES!!!!!! ha costat, però les tens.....MOLT bEEEEEE la qüestió és que aquell dia vagis còmode.....no tot és lluir-les tampoc eeeeee!!!!!!!que no t'ha de fer mal a la primera........IUPIIIIIIIIIIIIIII una cosa menos!!!!!!!me n'alegro!!!!!!! *.-o-o.*

NUR............TOT ARREGLAT!!!!perfecteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ELXA.........el treball fet i entregat................seguro que te pondran un 10 *.-o-o.*

i a totes totes molts patunets!!!!!!!!!!!! ara anirem a donar un tomet, voliem anar a montserrat però encara es veu nevat, ::bna// i després al nostre dinar al club de golf, tot i que ens hem fotut les botes per esmorzar!!!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

aix.. si ha costat pero ja està haig de confesar que cada vegada m'agraden més jiji... espero aguantar el gran diaaaaaaaaa

neni quan els resultats de les analítiques????

muaks!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 4:56 pm

Giss ha escrit:Ninetes!!! com va el cap de setmana? jo mira... disfrutant-lo poc, pero bueno...
Aquest matí he anat a Barcelona (a la Conreria) amb totes les de la feina, a unes jornades d'escoles bressol... un rotllo, però haviem d'anar a la força. He arribat a les 16.30h.

Demà al matí anirem al Dorado per a que vegin el restaurant els meus sues... que encara no l'han vist. A veure si els hi agrada...

I valtros com esteu?

Laiac, ja has tornat de l'hotelet? que guay no? relaxada? quina enveja!

Tara, como estàs? más relajada? ánimo que aún queda el domingo! a disfrutarlo!

Torsaeann, per on pares? tu també finde de relax? un petonet!

Nur_jor, què tal el finde? ja has vist l'àlbum de la teva amiga? amb quin fotògraf era?

Elxa, como estás? finde ajetreadillo? ya has terminado los cursos?

Papallona, m'en alegro que hagis trobat les teves sabatetes!!! Jo també vaig anar al Tocador de la novia, la tenda és molt xula... però no tenien la meva talla així que els vaig demanar per internet perquè ja sabia que era un número més... una cosa menos guapi!

Estiu, que t'has glaçat per Burgos? quin fred nena! passat'ho molt bé!

Happi, qué tal? como estás? me alegro mucho de la notivia, ya verás qué rápido pasa todo! Un besito

Bueno ninetes, us passo mail amb una novetat... petonets!!!

gracies wapi!
kin finde més "ajetreado" relaxxxxxxxxxxxxxxx
kines ganes de que torni a ser divendres!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 4:57 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡
Entro solsament un moment ja que ara tinc que despertar el meu ninot que dorm ja que tota la nit ha treballat i tenim que anar a dinar a casa la meva mami.

Veig que tenim novetats.....unes amb sabates, les altres ja tenen traje per el futu marit. FELICITATS.

Que tingueu un molt bon diumenge amores¡¡¡¡¡

siiiiiiiiiiiiiiiiii

gràaaaaaaacies!!

com esta la teva esquena?
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 4:58 pm

Giss ha escrit:Ninetes!!! com va el cap de setmana? jo mira... disfrutant-lo poc, pero bueno...
Aquest matí he anat a Barcelona (a la Conreria) amb totes les de la feina, a unes jornades d'escoles bressol... un rotllo, però haviem d'anar a la força. He arribat a les 16.30h.

Demà al matí anirem al Dorado per a que vegin el restaurant els meus sues... que encara no l'han vist. A veure si els hi agrada...

I valtros com esteu?

Laiac, ja has tornat de l'hotelet? que guay no? relaxada? quina enveja!

Tara, como estàs? más relajada? ánimo que aún queda el domingo! a disfrutarlo!

Torsaeann, per on pares? tu també finde de relax? un petonet!

Nur_jor, què tal el finde? ja has vist l'àlbum de la teva amiga? amb quin fotògraf era?

Elxa, como estás? finde ajetreadillo? ya has terminado los cursos?

Papallona, m'en alegro que hagis trobat les teves sabatetes!!! Jo també vaig anar al Tocador de la novia, la tenda és molt xula... però no tenien la meva talla així que els vaig demanar per internet perquè ja sabia que era un número més... una cosa menos guapi!

Estiu, que t'has glaçat per Burgos? quin fred nena! passat'ho molt bé!

Happi, qué tal? como estás? me alegro mucho de la notivia, ya verás qué rápido pasa todo! Un besito

Bueno ninetes, us passo mail amb una novetat... petonets!!!

graaaaacies

neni kin cap de setmana més "ajetreado"!! relaxxxxxxxxxxxxx
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 4:59 pm

elxa ha escrit:Hola boniques!

Com ha anat el finde?? ja s'està acabant....mecaxis!.......veig que hi ha novetats! que guai nenes moltes felicitats!!! ara contesto als mails

nosaltres ara estem a caseta, que fan futbol i el nen el vol veure i jo mentres aprofitaré per fer el treball que tinc que entregar el dimarts!! que no hem passi con l'altre a última horaa! jejejeej....

despres entraré més tard, ptonssss!

jo diumenge también fent sofingggggggg aix que béeeeeeeeee com portes el treball?
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. març 16, 2010 4:59 pm

Nineteeeeeeeessssss!!!!

estic a punt de posar-me a estudiar, he descansat un ratet i ara a veure si estudio unes dues horetes de tiron, que després niré cap a Reus!!!!

papallona, jo crec que qui més qui menys té coses a fer aquests dies....jo a la feina vaig de cul cul també, tan que demà crec que m'hauré d'emportar coses a casa.........i ara, entro un momentet però avui a la nit no estic i fins demà que ja no podré entrar potser!!!!!!tranqui!!!

Happi.....com esteu???que fa dies que no parlem!!!que fa el teu nen, ja esteu preparats??la setmana vinent oi??molt ànims eeeee, de debò!!!!i ves nant fent!!!

elxaaaa i els cursets!!!!???com va anar ahir??????????

Au precioses...MOLTS MOLTS PATUNEEEEEEEETSS a TOTES!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 5:00 pm

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
graaaaaaaaaaaaaaaaaacies wapiiiiiiiiiiiiiiiiii

al tocador si que entene de 39-40! pero son els que més es venen allí erem 7 i 5 teniem 39!!!!!!!!!!!!!!! imagina't!!

kines son les que t'han agradat????????????????

ei que tal l'album de la teva amiga????

petunets!!!!!!!!!!

hole! ara us passaré mail explicant lo de les sabates :-)ok:

i l'àlbum de la meva amiga molt xulo!! a més a més que ella és molt guapa, i quines fotos més maques que els hi han sortit!! ais... em vaig emocionar ahir entre l'àlbum i el video... que xulo!!

com t'ha anat el finde guapi?

petonets!!

nineta jo no tinc el de les fotos de les sabatessssssssssss
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. març 16, 2010 5:01 pm

Ninetes!!!! avui estic melancòlica...i sabeu quina cançó no paro d'escoltar???? i mira que jo no sóc del bisbalin eeeeee, però la lletra és molt xula!!!

us la poso.................PATUNETS!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=4AN6HuYQn_s

Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 5:02 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!

Com ha anat el finde?? Ja heu descansat? Ais… demà dilluns!! Gggrrr…

Ais nenes, vinc carregada de notícies!! I no sé per on començar!!! Weno, millor us passo mail, ok? Però abans em poso al dia per aquí!

Petonets!!! ::love::

mail mail mail!!!!!!!! ara vaig!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 16, 2010 5:04 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

He estat basntant desconectada aquests dies però entre cap aqui, cap allà i avui que hem anat de calçotada doncs....fa res que hem arribat i estem super petats....
Com anat el finde??? veig que moltes novetats, no???? nosaltres mirant cosetes per preparar l'operació i organitzar-nos durant el mes....jejejeje.

Torsaeann....vaig que el nen ha arribat tard al final, no???? el meu va arribar al final amb unes copetes de més de vi....t'enrecordes que va dir "Aviat estarè aqui" arribava a les 1:45 de la matinada al pis...jejejjeje

Elxa....más trabajos???? jopeta!!! pues ánimo que éste lo acabarás pronto jejejejeje. Que tal ayer???

Laiac....ya has arribat d l'hotelet???? com anat? segur que t'ha sentat de vici i has oblidat el treball i l'estudi que ja ho necessitaves

Papallona... felicitats....ja t'he contestat el mail...veus com no som tant especials per escollir les coses... les has trobat super ràpid!!!

A totes les demés....espero que el finde hagi anat bé...i res....després entraré una estoneta més!!!!

jiji.. bueno.. "diferents" es que es lo d'anar comode neni...
ara vaig a llegir els mail!!

esteu nervis???????
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. març 16, 2010 5:06 pm

Papallonaaaaaaaaaa.......fins dilluns que ve no tinc hora al metge....que em vaig fer l'anàlisi el divendres!!!!
jopeta!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 16, 2010 6:55 pm

Hola! Com ha anat aquest dimarts?

Ggrrr... Tinc unes ganes que arribi ja la setmana vinent... uf uf... No m’agrada fer portes obertes, i molt menys que caigui a finals de trimestre!! Estic molt nerviosa i no dono a l’abast en tot...

Vosaltres que tal? Molt liadilles tambe eh!! Oju quin ritme que portem!! Que tenen aquests dies que totes anem de cul??? Jopeta!!!!!! (by Laiac, jeje!!)

Tara! Dos mesos ja! És increïble com passa el temps!! Que disfruteu de la celebració aquesta nit!!! Jejeje!

Laiac, que tal l’estudi?? Encara no han sortit les convocatories? Quan menys t’ho esperis... patapam! Aquí estaran! Tot arriba nineta! I pel que veig estaràs molt preparada!! Estic molt contenta!!! :-)ok: Hip hip!! Hurraaa!!!!

Happi!! Quants dies!! Com va tot? Que tal els preparatius? Això ja és d’aquí a una setmaneta. En un no res ja haurà passat tot! I el teu nen està nerviosillo?

Elxa, com va el treball? I ahir els cursets que tal?

Papallona! No has rebut les fotos? Que raro!!! Ara te les torno a passar, ok?

A totes moltes petonets!!

Vaig a classificar fotos... i fotos... i més fotos... :star::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dt. març 16, 2010 9:25 pm

Ninetes!!! com va? aix anem totes de cul eh? bueno, a veure quan tenim un ratet per veure'ns!

Laiac! molt d'estudi no? així doncs no saps quan són els exàmens? jo no m'entero d'això de les opos eh? però més o menys per a quin mes? ánims bonica! no t'agobis!

Tara! mucho trabajo tu también no? espero que todo bien! Felicidades por tus dos mesecitos de casada y hoy a celebrarlo eh? Besitos

Torsaeann! què tal? estàs millor de lo teu? què tal el fisio? et va fer mal? Un petonet

Nur_jor! quantes novetats en pocs dies eh nineta? m'en alegro molt! a veure si ens veiem aviat!

Elxa! Guapi! como fue el cursillo pre-matrimonial? nos tienes que contar!

Papallona! nena! que jo no sabia que ahir tenies prova! ens has d'explicar què tal!!! mail mail!

Estiu! per on pares? què tal per Burgos?

Happi! guapetona! hoy es martes... jo, los martes me acuerdo de ti! ánimo! que ya termina! y mañana mitad de semana. Cómo lo llevais? ya está todo preparado? si necesitas algo ya sabes... Besitos!

Un petonet a totes!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 16, 2010 9:37 pm

hola!

ais... me agoviat de lo de les fotos i he entrat a fer una ullada al feisbuc... i patapam! m'han enganxat els jocs!! quina ràbia!!!!!!! bua... la feina que em queda encara...

perquè sempre quan es té feina et distreus amb qualsevol cosa??? jops!!!!!

vinga ninetes, bona nit i fins demà!!!

petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 16, 2010 11:12 pm

Ninetes.....mireu quines hores i fa res que he arribat a caseta....estic petada.....em fa la sensació que un dia d'aquests el meu motor dirà "Out of order" és a dir "Fuera de servicio" ....em noto cansada...i se que no és físicament tot sinó mentalment...aixxxxxxxx

Entro per saludar-vos i en comptes de pujar a veure la tele volia saber que tal heu passat el dia.....
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 16, 2010 11:20 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!! avui estic melancòlica...i sabeu quina cançó no paro d'escoltar???? i mira que jo no sóc del bisbalin eeeeee, però la lletra és molt xula!!!

us la poso.................PATUNETS!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=4AN6HuYQn_s

Nena....és veritat que fa dies que no parlem....a veure si tenim una estoneta, ok????? veig que el finde ha estat rodó...hotelet, calçotada....ben fet, que t'ho mereixes mogollón i ànims amb els estudis....Tu no et desanimis per res i nada de estar melancòlica!!!!! encara que la cançó és preciosa....jo ara et fico una altra molt millor per a que t'animis!!!!
Esta cae en mi boda seguriiiisssimooooo!!!!! jajajajjajaja

http://youtube.com/watch?v=_UbV2a7_

... L&index=69
Molts ànims boniqueta meva!!!!!!

Nosaltres preparant tot...que ja tenim papers, adreces i tot manegat, però ja començo a estar nervioseta...en canvi ell ben tranquil que està....gràcies per preguntar!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 16, 2010 11:23 pm

nur_jor ha escrit:Hola! Com ha anat aquest dimarts?

Ggrrr... Tinc unes ganes que arribi ja la setmana vinent... uf uf... No m’agrada fer portes obertes, i molt menys que caigui a finals de trimestre!! Estic molt nerviosa i no dono a l’abast en tot...

Vosaltres que tal? Molt liadilles tambe eh!! Oju quin ritme que portem!! Que tenen aquests dies que totes anem de cul??? Jopeta!!!!!! (by Laiac, jeje!!)

Tara! Dos mesos ja! És increïble com passa el temps!! Que disfruteu de la celebració aquesta nit!!! Jejeje!

Laiac, que tal l’estudi?? Encara no han sortit les convocatories? Quan menys t’ho esperis... patapam! Aquí estaran! Tot arriba nineta! I pel que veig estaràs molt preparada!! Estic molt contenta!!! :-)ok: Hip hip!! Hurraaa!!!!

Happi!! Quants dies!! Com va tot? Que tal els preparatius? Això ja és d’aquí a una setmaneta. En un no res ja haurà passat tot! I el teu nen està nerviosillo?

Elxa, com va el treball? I ahir els cursets que tal?

Papallona! No has rebut les fotos? Que raro!!! Ara te les torno a passar, ok?

A totes moltes petonets!!

Vaig a classificar fotos... i fotos... i més fotos... :star::

Nena....doncs els preparatius...ja està gairebé tot enllestit....però ell està molt tranquil, en canvi jo ja començo a tenir els nervis de punta....sembla que m'hagin d'operar a mi....sort que quan li donen l'alta jo tinc vacancetes de repàs pq són les de setmana santa, igual que tu no??? i això em permetrà anar més tranquila els dies que ell necessitarà més atenció....però vaja...per tot el demès bé!!!!

Petonets bonica!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 16, 2010 11:33 pm

Giss ha escrit:Ninetes!!! com va? aix anem totes de cul eh? bueno, a veure quan tenim un ratet per veure'ns!

Laiac! molt d'estudi no? així doncs no saps quan són els exàmens? jo no m'entero d'això de les opos eh? però més o menys per a quin mes? ánims bonica! no t'agobis!

Tara! mucho trabajo tu también no? espero que todo bien! Felicidades por tus dos mesecitos de casada y hoy a celebrarlo eh? Besitos

Torsaeann! què tal? estàs millor de lo teu? què tal el fisio? et va fer mal? Un petonet

Nur_jor! quantes novetats en pocs dies eh nineta? m'en alegro molt! a veure si ens veiem aviat!

Elxa! Guapi! como fue el cursillo pre-matrimonial? nos tienes que contar!

Papallona! nena! que jo no sabia que ahir tenies prova! ens has d'explicar què tal!!! mail mail!

Estiu! per on pares? què tal per Burgos?

Happi! guapetona! hoy es martes... jo, los martes me acuerdo de ti! ánimo! que ya termina! y mañana mitad de semana. Cómo lo llevais? ya está todo preparado? si necesitas algo ya sabes... Besitos!

Un petonet a totes!

Buahhhh!!!! esk odio los martes...no se pq pero no puedo con ellos...pero bueno...ya está pasado y mñn miércoles!!!! jejejejeje
Todo por ahora va bien....la semana que viene si que es verdad que a partir del lunes noches estaré desconectada del todo hasta el jueves que no vuelvo ...con nervios, pero poco a poco. Gracias!!!!!!
Tu como estás???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 16, 2010 11:36 pm

Bé....ara si que marxo a momir directament que estoy que me caigo del sueño!!!

Que passeu totes demà un super mega bon dimecres i que penso molt en vosaltres!!!! a veure quan ens veiem...petonets enormes!!!!!!!

Tara....on estás???? com va la feina??? espero que tot estigui bé....petonets bonica!!!

A totes PETONETTTSSSSSSSS ENORMESSSSSS
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant