Autor: torsaeann » dc. març 17, 2010 8:17 am

Autor: torsaeann » dc. març 17, 2010 8:20 am

Autor: tara » dc. març 17, 2010 8:41 am

Autor: laiac » dc. març 17, 2010 9:24 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. març 17, 2010 10:12 am

Autor: Papallona* » dc. març 17, 2010 10:30 am

Autor: tara » dc. març 17, 2010 1:30 pm

Autor: nur_jor » dc. març 17, 2010 9:51 pm
Mrs. Happiness ha escrit:
Nena....doncs els preparatius...ja està gairebé tot enllestit....però ell està molt tranquil, en canvi jo ja començo a tenir els nervis de punta....sembla que m'hagin d'operar a mi....sort que quan li donen l'alta jo tinc vacancetes de repàs pq són les de setmana santa, igual que tu no??? i això em permetrà anar més tranquila els dies que ell necessitarà més atenció....però vaja...per tot el demès bé!!!!
Petonets bonica!!!

Autor: nur_jor » dc. març 17, 2010 9:53 pm
torsaeann ha escrit:Hola ninetes bon dia que tal?
Jo petada...ahir vaig anar a la tarda a mirar la mida dels anells i després a casa amb una amiga.....avui dimecres....vull que sigui divendres¡¡¡¡¡¡¡¡
Mil petonets i que passeu un molt bon dia¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dc. març 17, 2010 9:55 pm
tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!
Primer gracies a totes per les felicitacions, va anar molt be, vam fer un soparet romantic i despres estiradets al sofa, aixxxxxxxxx perque passa tant rapid el temps???
Bueno nenes vaig a fer feina, que avui tindrem per aqui a la elit de la empresa i hem de fer bona cara, amb les ganes que en tinc jo!
Pero bueno ninetes que ja es dimecres i dema dijous i aixo vol dir que el finde s'acostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Que ens veurem dissabte o que????????????

Autor: nur_jor » dc. març 17, 2010 9:56 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes aquest dissabte a les 11.00 que us sembla de quedar a casa meva per acavar de fer detalls i fer el ram i estar una estoneta juntes?
Tara, si pots i no és molèstia, necessitaria els chupa, el paper que et va sobrar.....ets un sol ¡¡¡¡¡¡¡
Bueno, ja em direu que tal, si podeu o no.
Mil petonets.

Autor: nur_jor » dc. març 17, 2010 10:00 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeessssss!!!!
BON DIAAAAAAAAAAA.........com sempre ultimament...entro com un llamp per dessitjar-vos BON DIAAAAAAA i marxo a fer feina.....avui he arribat a la conclusió que no tinc temps d'acabar els que estic fent per divendres, així que m'hauré de pendre feina a casa!!!!!quina mmmmmmmmmmmm...........
Happiiiii no puc veure la cançóooooooooo!!!!!!!!!
MOLTS PATUNETS A TOTES TOTES I TOTES!!!!!!!!!!!! penso en vosaltres eeeeeeeee!!!!!

Autor: nur_jor » dc. març 17, 2010 10:06 pm
elxa ha escrit:nenes sobre els cursets...........horribleeeee......ho considero una pèrdua de temps horrible! pero horrible!! amb la de coses que tinc que fer.....nomès ens fan que explicar i dir coses absurdess!....quan ens veiem us explico......el nen està amargat....jejejeje....bueno i totes les parelles igual, quan sortim del cursets tots cap al cotxe dient...que si l'esglèsia es una m....que ho fan per nassos això dels curset....però cap ni un es practicant jejejeje......

Autor: nur_jor » dc. març 17, 2010 10:08 pm
Papallona* ha escrit:Ninetes
Bon dia!
avui vaig de tardes.. como totes atabalada.. estem liats amb el viatge.. i la veritat es que res m'acava de fer el pes!!.. bueno com sempre ja sabeu--
torsaeann... tinc apuntat que aquest dissabte es feien detallets??? o es l'altra????
anims a totessssssssssssssssss
muak!

Autor: torsaeann » dc. març 17, 2010 10:18 pm

Autor: torsaeann » dc. març 17, 2010 10:19 pm
Papallona* ha escrit:Ninetes
Bon dia!
avui vaig de tardes.. como totes atabalada.. estem liats amb el viatge.. i la veritat es que res m'acava de fer el pes!!.. bueno com sempre ja sabeu--
torsaeann... tinc apuntat que aquest dissabte es feien detallets??? o es l'altra????
anims a totessssssssssssssssss
muak!

Autor: torsaeann » dc. març 17, 2010 10:20 pm
nur_jor ha escrit:torsaeann ha escrit:Ninetes aquest dissabte a les 11.00 que us sembla de quedar a casa meva per acavar de fer detalls i fer el ram i estar una estoneta juntes?
Tara, si pots i no és molèstia, necessitaria els chupa, el paper que et va sobrar.....ets un sol ¡¡¡¡¡¡¡
Bueno, ja em direu que tal, si podeu o no.
Mil petonets.
En principi comtpa amb mi per fer detallets el dissabte!
Per la tarda al cole tenim jornada de portes obertes, però intentarem tenir-ho tot enllestit el divendres per la tarda, així que dissabte espero baixar!!

Autor: torsaeann » dc. març 17, 2010 10:21 pm
elxa ha escrit:bueno amores mioossss!!!
me voy que ya son las 13h, esta tarde tengo consulta y luego cursillos así que me será imposible entrar al foro.....me despido hasta mañana a ver si puedo entrar un ratico.....bsitos mil para todas!!!

Autor: torsaeann » dc. març 17, 2010 10:22 pm
elxa ha escrit:las siguientes pruebas de vestidos quienes soys?? es que voy perdida.....I'm sorry.....!!!!!! tantas novedades me pierdo de diass.....

Autor: torsaeann » dc. març 17, 2010 10:23 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!!! entro a saludar i marxoooooo!!!!!
Veig que avui totes bastant enfeinades, no???? doncs us envio molts ànims i com diu la Tara...el finde ja s'acosta!!!!!!!oooooohhhhh!!!!!
Jo el dissabte plego a les 12:00h i si encara hi sou si heu quedat...baixarè....que tinc ganetes de veure-us!!!!!!
Passeu molt bon dimecres i un petonàs enorme per a totessss!!!