Autor: JUDITH REUS » dc. feb. 24, 2010 11:08 pm

Autor: ruthi » dj. feb. 25, 2010 1:51 pm
miriam1986 ha escrit:Hola noies, no se si us ho he dit, però ja tenim encarregades les aliances, ja dormo una mica més tranquila perque només em falta anar a la floristería i els detallets dels papes i les mames, que ja ho tinc bastant clar, almenys les mames. Allò que us preguntava de la música per als pares, al final posaré la de por ti del canto del loco, que el meu xicot diu que es molt lenta i que tothom plorará, però no se m'acut res més, i paso de escalfar-me més el cap, que us sembla la canço??

Autor: ruthi » dj. feb. 25, 2010 1:52 pm
JUDITH REUS ha escrit:Hola noies! Com us van els preparatius???
Avui he fet la primera prova del meu vestit, casi ja no m'en recordava de com em quedava, pero sí, vaig fer bona tria, m'he acabat de convencer......jejeje
També he triat el tocado pel cabell, és força fi xo carerooooooooooo 82e, he flipat....pero bé.
I al final també m'he tingut que quedar amb el can-can de la tenda que m'han clavat 155e, flipa!!!! He preguntat si els alquilaven, pero es veu que no!!!!

Autor: miriam1986 » dj. feb. 25, 2010 2:56 pm

Autor: ruthi » dv. feb. 26, 2010 1:13 pm

Autor: ruthi » dt. març 02, 2010 12:15 pm

Autor: Lila28 » dt. març 02, 2010 4:46 pm
Autor: cucuruxu » dt. març 02, 2010 7:58 pm

Autor: ruthi » dc. març 03, 2010 1:08 pm
Lila28 ha escrit:FELICIDADES A TODAS LAS DE ABRIL!!! QUÉ NERVIOS!!! JEJEJEJ
cucuruxu ha escrit:Núvies d'Abril! Jo sóc del 2011! Concretament per Sant Jordi del 2011!
Passava x aquí a felicitar-vos a totes i que espero que us vagi genial!! Enhorabona!!

Autor: JUDITH REUS » dl. març 15, 2010 3:48 pm

Autor: miriam1986 » dt. març 16, 2010 3:59 pm

Autor: ruthi » dj. març 18, 2010 1:12 pm
miriam1986 ha escrit:hola noies com ho porteu?? jo també estic dels nervis, i també somio coses com les que tu has dit judith, l'altre día vaig somiar que no venia ningú a portar-me el ram ni a buscar-me i jo allí sola..en fi! serán els nervis! Com porteu tot el que son detallets?? jo ja bastant bé ja tenim els rellotges personalitzats per a les mamis, i la veritat es que son una cucada, crec que m'en faré un per a mi amb la foto del meu xicot quan era petitó. Els papis es el que ens porta de cap, però espero solucionar-ho aviat. Ah! per cert ja he acabat els rams de xupa xups. us poso unes fotos.No es veuen massa bé perque les he fet amb el movil

Autor: nupubo » dj. març 18, 2010 10:45 pm
cucuruxu ha escrit:Núvies d'Abril! Jo sóc del 2011! Concretament per Sant Jordi del 2011!
Passava x aquí a felicitar-vos a totes i que espero que us vagi genial!! Enhorabona!!

Autor: ruthi » dv. març 19, 2010 12:21 pm

Autor: Seaweed » dv. març 19, 2010 3:27 pm

Autor: nupubo » dv. març 19, 2010 8:41 pm

Autor: madym » dv. març 19, 2010 10:10 pm

Autor: nupubo » dv. març 19, 2010 10:23 pm
madym ha escrit:Que bonito chicas del 2010, hay el mes de abril que recuerdos mas bonitos, disfrutar el último mes por que pasa volando!!

Autor: ruthi » ds. març 20, 2010 1:31 pm
Seaweed ha escrit:Hola noies!!!
Com ho porteu??? Suposo que deu estar ja quasi tot enllestit no???
ruthi!!!!!!!!!! Menys mal que ja tens els papers!!! Jo els haig d'anar a bsucar just la setmana d'abans del casament per portar-los a l'ajuntament on ens casem (sort que aquests ens han dit que amb 5 dies d'antelacio tenen suficient...).
miriam1986!! Nena, em smebla que a aquestes alçades totes estem somiant coses rares relacionades amb el casament... però tooot sortirà perfecte!!!
Bueno.... jo estic angoixada per la pelu!!! Tinc la prova la setmana abans del casament, ja he fet que coincidieixi amb la prova del vestit per verue'm a veure què tal, però em fa por pq és una pelu nova, hi he anat només 2 vegades i tenen gent diferent... en fi! Espero que em pentinin bé pq sino em donarà algo! Baja, que sóc capaç de canviar de perruqueria a l'últim moment com la setmana d'abans no m'agradi! Ais quins nervis! M'agrada tenir-ho tot controlat però en aquest aspecte no puc!!!!!!!!! Quin estres!

Autor: ruthi » ds. març 20, 2010 1:31 pm
madym ha escrit:Que bonito chicas del 2010, hay el mes de abril que recuerdos mas bonitos, disfrutar el último mes por que pasa volando!!
muchas gracias reina!!!!