"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dj. març 18, 2010 7:52 am

Ninetes! entro a dir-vos Bon Dia!
Ahir per la nit no em deixava entrar al foro... em donava un error! en fi... que passeu un Bon Dijous! Demà divendres!!!! *.-o-o.*

Petonets
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. març 18, 2010 8:12 am

Bon dia amores... demà divendres....que guay.....
Tinc ganes de que sigui la setmana que bé...ja tinc la primera prova de pelu, el tast....i començaré les vacances de setmana santa....que guay¡¡¡¡

Mil petonets ninetes i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. març 18, 2010 8:18 am

Bon dia!!!!

bueno ninetes avui tinc un mati liadet
he kedat amb diferents esteticiens per veure com fan el pack de núvia!!!
i res per la tarde al cap!!

un petunettttttttttttt
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. març 18, 2010 8:24 am

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:Ninetes
Bon dia!
avui vaig de tardes.. como totes atabalada.. estem liats amb el viatge.. i la veritat es que res m'acava de fer el pes!!.. bueno com sempre ja sabeu--

torsaeann... tinc apuntat que aquest dissabte es feien detallets??? o es l'altra????

anims a totessssssssssssssssss

muak!

Encara vas bé de temps per anar miran-te el viatge. Vols que et passi algun catàleg perquè et vagis mirant cosetes?
Ei!!! I explica'ns que tal el dilluns!!! Estem intrigades!
Muas!

això de que tinc temps ja ho se .. pero pujaran tasses i no em dona la gana pagar mésssssss joooooooooooo que tot això es un dineral!!!

doncs si neni si tens catalegs ja m'ensenyaras.. pq no em motiva res!
lo de dilluns... dissabte us porto fotos! i bueno... suposo que no estic en el meu millor moment animic.. i no vaig gaudir tot lo que caldria... nu se... ja us explicaré....

un petunet
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dj. març 18, 2010 8:28 am

NINETEEEEEEEEEES!!!!

BOn diaaaaaaaaa.............AMUNT AQUESTS ÀNIMS Eeeeeeeeeeeeeeeee...........!!!!!!!!!papallonaaaaaaaaaaaaaa, què és això?????????????

ja sé que és un tòpic de cada matí, però tot i ahir fer feina a caseta, haig d'acabar el que estic fent en res.....i després a les 12 tinc reunió....i a les 16.....i.....aaaaaaa no niré ni a esmorzar i dinaré aquí!!!!!
així que ninetes....us haig d'abandonar un dia més!!!!!!!!!!

Molts patunets precioses........esperem que pasi aquest fatídic dijous!!!!!!
muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. març 18, 2010 8:52 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ninetes estic mosca, avui tenia hora per fer-me un analisi de sang, total ahir aviso a la feina, aquest mati he marxat avans de casa, em presento al cap i resulta que no m'havien apuntat, ale tocate! he perdut casi una hora per no res, quina rabia!!!!!!!!!! I ara hi he de tornar el dimecres, espero que m'hagin apuntat!

I res ja estic a la ofi, per fi es dijousssssssssssssssssssssssssss!

Nens vaig a fer feina, a veure si despres em puc esplaiar i contestar-vos, pero aqui ara no tinc temps!

Molts petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. març 18, 2010 6:56 pm

Que tal ninetes? estic aqui a casa que acabo d'arribar del fisio super rapidet pq te que venir el del seguro a veure la porta d'entrada que està com despenjada i no apareix.......estic amb la mosca al nas.......

Apa donc¡¡¡¡¡ aprofitaré per fer feina¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 18, 2010 7:25 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia amores... demà divendres....que guay.....
Tinc ganes de que sigui la setmana que bé...ja tinc la primera prova de pelu, el tast....i començaré les vacances de setmana santa....que guay¡¡¡¡

Mil petonets ninetes i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Hole, la setmana que ve serà una setmana rodona, eh!!
Quantes novetats se t'acosten!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 18, 2010 7:27 pm

Papallona* ha escrit:
això de que tinc temps ja ho se .. pero pujaran tasses i no em dona la gana pagar mésssssss joooooooooooo que tot això es un dineral!!!

doncs si neni si tens catalegs ja m'ensenyaras.. pq no em motiva res!
lo de dilluns... dissabte us porto fotos! i bueno... suposo que no estic en el meu millor moment animic.. i no vaig gaudir tot lo que caldria... nu se... ja us explicaré....

un petunet

Ei!! Que et passa??? Amunt aquests ànims xika!!!! :-()-)
Pels catàlegs, si el dissabte ens veiem a casa la Torsaeann pels detallets et porto lo que tinc, ok?
Vina, ànims!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 18, 2010 7:29 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEES!!!!

BOn diaaaaaaaaa.............AMUNT AQUESTS ÀNIMS Eeeeeeeeeeeeeeeee...........!!!!!!!!!papallonaaaaaaaaaaaaaa, què és això?????????????

ja sé que és un tòpic de cada matí, però tot i ahir fer feina a caseta, haig d'acabar el que estic fent en res.....i després a les 12 tinc reunió....i a les 16.....i.....aaaaaaa no niré ni a esmorzar i dinaré aquí!!!!!
així que ninetes....us haig d'abandonar un dia més!!!!!!!!!!

Molts patunets precioses........esperem que pasi aquest fatídic dijous!!!!!!
muaaaaaaaaaa

Laiac, demà divendres i ja et treuràs la feinada aquesta que tens, oi?? Vinga, que només queda un dia i ja haurà passat tot!!!
Per cert, ja tens l'àlbum?
Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 18, 2010 7:30 pm

tara ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ninetes estic mosca, avui tenia hora per fer-me un analisi de sang, total ahir aviso a la feina, aquest mati he marxat avans de casa, em presento al cap i resulta que no m'havien apuntat, ale tocate! he perdut casi una hora per no res, quina rabia!!!!!!!!!! I ara hi he de tornar el dimecres, espero que m'hagin apuntat!

I res ja estic a la ofi, per fi es dijousssssssssssssssssssssssssss!

Nens vaig a fer feina, a veure si despres em puc esplaiar i contestar-vos, pero aqui ara no tinc temps!

Molts petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juer... ja te'ls haguessin pogut fer, oi? Tu ja estaves allà, i a més el fallo havia estat seu no? Ais... Em sap greu! A veure si pel dimecres surt tot ok!
Demà divendres!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 18, 2010 7:32 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!

que tal esteu??

tara per esto que és!!!!! como que no te habian apuntado? pues que menos que te hubieran cojido igualmente ya que estabas ahí.....aix....aix.....

laiac nena tens feina no??....i després reunió, ànims...!

papallonaaaaaa!!!!!!!! niñaaaaaaa pa' arriba esos animosssssss con lo :-) que tu eres!!!!!!! :-()-)

torsaeann nena el 14 d'abril prova de vestit uuuoooo!!! i la setmana que bé pelu? i tast? uuauu...ja ens explicaràs que tal

Happi com va nena? liadeta? menos mal que ja mateix vindràn les vacancetes de setmana santa per poguer desconectar eh! wapi, i lo del teu nen sortirà :-)ok:

Nur demà tens feineta al cole¿? jornada de portes obertes,

Giss, como va el currele? y los preparativos?

estiu on pares??

petonssss mill!!

Hole!!! Demà divendres tenim feina a preparar-ho tot: classes, exposició... etc... perque les portes obertes són dissabte tarda!! Em talla el finde de ple!! Almenys espero veure-us pel matí!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 18, 2010 7:34 pm

elxa ha escrit:nenes només keden 2 dies de curset uf!! menos mal, avui i demà llestoss!

quin rollo, ahir vam parlar dels fills i de la relació amb els pares.......quan vaig sortir de la consulta vaig anar sola pq el nen volia veure el futbol que era important el partit, doncs arribo pensant que hem preguntarien, i ell??? doncs hi haviem 4 noies soles! jjejeje.....i diu un, que....futbol....oi?? i jo vaig riure.....

ah! nur hi ha un noi del teu poble en els cursets.....a nosaltres no ho fa el mossèn, ens ho fa una parella....que jo els he batejat com "els flanders"......són tot un cas akest parell....aix..aix..

Jajajaj!! Quina gràcia!! Els flanders!! Ja me'ls imagino... jajaja!!!
Va nineta!! Que això ja s'acaba! jejeje!!
Ais... ara tinc molta curiositat per saber qui és aquest noi del meu poble!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 18, 2010 7:41 pm

torsaeann ha escrit:Que tal ninetes? estic aqui a casa que acabo d'arribar del fisio super rapidet pq te que venir el del seguro a veure la porta d'entrada que està com despenjada i no apareix.......estic amb la mosca al nas.......

Apa donc¡¡¡¡¡ aprofitaré per fer feina¡¡¡¡¡

Que tal va amb el fisio? Notes millora?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 18, 2010 8:06 pm

Una curiositat... segons el meu wedding book del facebook avui estic a 100 dies justos de la boda!!!!!! ::love::

*.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. març 18, 2010 8:34 pm

Hola ninetes ja soc a casa!!!!!!!!!!!!!!!

He tingut un dia de no parar, he mirat el rellotge de l'ordenador, eren les 10:30 i cuan l'he tornat a mirar eren la una menys deu!!!!!!!!!!!!!!
I a la tarda tornem-hi!!!!!!!!!! Pero dema divendresssssssssssssssss! Com passen els dies!!!!!!!!!!!!!!!!!! ui ui uiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

Elxa, nena ya me imagino a las chicas solas ahi sentadas hablando de los hijos, anda que como se escaquean, ehhhhhhhhhh!

Nur, dons si la veritat es que m'els podrien haver fet, pero mira a veure dimecres!!!!!!!!! Felicitats per els 100!!!!!!!!!

Papallona, nena aquets anims els hem de fer pujar ehhhhhhhh!

Torsaeann, vaya morro els dels seguro, tota la tarda esperant, ja he vingut o que??????????????

A les demes molts petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dj. març 18, 2010 8:37 pm

Huola ninetes! com va? demà divendres!!! tornem-hi! cap de setmana! què bé!

Laiac, com ho portes? molta feina? ánims! a veure si descanses una mica guapi, després de tot l'estrés de la setmana...

Tara, que faena lo de los análisis! pero te pasa algo o es rutinario? un besito

Torsaeann, ens veiem dissabte a casa teva! ja ho tindràs tot? un petó guapa

Nur_jor, així que Jornades de Portes Obertes... quin rotllo, nosaltres també la tindrem d'aquí a no res... ánims! i 100 dies rodons! què guay!

Elxa, qué bueno! los Flanders! ya me los estoy imaginando... jejje y cuando terminais los cursillos? venga, va, que ya tendreis una cosa menos por hacer! ánimo!

Papallona, com van els ànims! espero que millor! un petonet bonica, dissabte et veurem vestida de núvia! què guay!

Estiu, desaparecida... on ets?

Happi, què tal guapi? ahora te vemos menos por aquí... ya verás como en nada estará todo solucionado! Besitos

Doncs res nenes... jo poques novetats... A la feina millor... estan els ànims més calmats... i de la boda la única novetat és que ja tinc peluqueria i tema viatge estic una mica cansada... perquè ara que ens decidiem... va i em diu que les tases han pujat i nada más y nada menos que 700€!!! així que hem dit que no i seguim mirant... Espero solucionar-ho aviat perquè la veritat és que m'estic agobiant una mica amb aquest tema. Ho vull tancar ja...

Bueno boniques, ens veie! Molts petonets ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dj. març 18, 2010 10:07 pm

Nineteeeeeeeeeeeeeeeeesssssss!!!!!

No us diré com ha anat el meu dia, però he arribat a la feina a les 8 i hi he sortit a les 18:45 parant 20 minuts per dinar!!!!!!estic molt agobiadaaaaaaaaaaa, i ara intento descansar una estona.....i com que em vull tapar amb la manteta i veure AGUILA ROJA...eeeeeeeeeeeeee happi!!!!!!!!!!! pos ara us dic alguna coseta!!!!

Happi preciosaaaaaaaaaaaaa, que no sé res de tuuuuuuuu, em sap greu perque jo també estic desconectada del tot!!!espero que els preparatius, les classes, i tot ho estigueu arreglant!!!vale?????? molts patunets!!!!!!!!!!

I a la resta, ELXAaaaaaaaaaaaa por diosssssssssssss, que toston..........i los flanders..........aix mareeee, encara existeixen families així?????????? ànimu que aquesta setmana ho liquideu!!!! vindràs dissabte?????

Nurrrrrrrrrrr que ja té enviat un mailllllll..........SI SI nineteeeeeeees, ja tinc l'album i el video...tot i que em falta una altra cosa del video!!!!!!!!!grgrgrgrgrgrgrr.......és un no parar!!!!!

taraaaaaaaa,,............no no, les senyores sense hora, sigui culpa de qui sigui no t'ho fan al moment, has d'estar apuntada!!!quina ràbia........!!!!!!!!

torseann.......quina emoció quina emoció..peluqueria, prova de vestit,..............aixxxxxxxxx quan queda quan queda????????

NINETEEEEEEEEEESSSSSssssssssss aixxxxxxxxxxx, que encara vaig a sopar araaaaaaaaa
MOLTS PATUNETS PRECIOSESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!demà espero estar més tranquill·La!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. març 19, 2010 8:11 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

*.-o-o.* *.-o-o.* Ja som divendres!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Buf com passen els dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei i felicitats als Josep's!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona i happi, nenes us veiem molt poc per aqui, esteu beeeeeeeeeeeee?????

Bueno ninetes ens veiem dema, no?????????????? Per cert Torsaeann, nena m'he quedat sense xups, em va agafar una atac i ale, "to pa mi"! Es broma nena aquesta tarda ja ho preparare tot per portar-t'ho, per cert per el ram, de quin color vols els paper verd o fucsia????

Bueno guapes vaig a fer alguna coseta!!!!!!!!!!!!! Petons!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. març 19, 2010 8:23 am

tara ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

*.-o-o.* *.-o-o.* Ja som divendres!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Buf com passen els dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei i felicitats als Josep's!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona i happi, nenes us veiem molt poc per aqui, esteu beeeeeeeeeeeee?????

Bueno ninetes ens veiem dema, no?????????????? Per cert Torsaeann, nena m'he quedat sense xups, em va agafar una atac i ale, "to pa mi"! Es broma nena aquesta tarda ja ho preparare tot per portar-t'ho, per cert per el ram, de quin color vols els paper verd o fucsia????

Bueno guapes vaig a fer alguna coseta!!!!!!!!!!!!! Petons!!!!!!!!!!!!!!!!1

Bon dia amore¡¡¡¡¡jajajajaajajajajaj es nota que és divendres ehhh¡¡¡¡ jajajajajaj
Donc.....allò és vermell (el cor) que creus que quedaria millor? tu decideixes que ets la experta¡¡¡¡¡el que creguis que quedarà més mono¡¡¡¡¡¡¡

Ahhhh, si pots i vols em podràs portar la bola dels anells i el paraigua? (QUE PASADA QUE SOC NO)JAJAJAJAJAJAJAJAJ
Es que així una cosa menys a penssar.....

Moltes gràcies amor¡¡¡ets un solete¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants