CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: kel&Toni » dc. març 17, 2010 6:37 pm

per fi!!! *.-o-o.*

vaig a la cronica a treure el cap!!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: joan y susana » dc. març 17, 2010 8:03 pm

hola!!!
como avananzais ya 7paginas...
ya algnas teneis mas de 100 entradas, a leer cronicas os van a encantar y se sacan muchas ideas.. os aconsejo la de labanda.

si teneis cualquier duda ya sabeis, aqui estamos.. :-)ok:
joan y susana
:: núvia experimentada

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dc. març 17, 2010 8:34 pm

mare meva...quin casament mes chulo el de la Labanda!
Jo crec que amb lo sosos que son els nostres amics...no podriem fer ni la meitat!

Lo dels premis...se va a tener que copiar!!! ho sento LAbanda...es que ja ho teniem al cap pero vosaltres ho heu fet super original...
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. març 17, 2010 10:55 pm

jo también m'he enganxat llegint la crònica és ,molt bónica i que dir de les fotos... son molt xulas i ells surten guapissims!!!
>.-<:
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. març 17, 2010 10:55 pm

jajaja, parlo catanyol :P
DUNA_BCN

EntradaAutor: Nexta » dj. març 18, 2010 7:54 pm

Duna !!!!!!!!! estic llegint la cronica de la labanda i m'imagino la teva jejejejejjeje
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: kasia25 » dj. març 18, 2010 8:19 pm

jejejje! sisi! és genial llegir el que han fet parelles que es casen al mateix lloc que nosaltres... es fa volar la imaginació!!! ::love::
quines ganes que les del 2010 comencin a casar-se!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. març 18, 2010 10:28 pm

Nexta guapa gràcies, però Labanda ha deixat el llisto molt alt, jejeje, jo només espero que faci un bon dia i que pugui venir tothom *.O.-O*
Kasia tens raó quines ganes de que es casin les noies del 2010!!!! segur que els hi surt tot fantàstic!! >.-<:
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dv. març 19, 2010 8:29 am

nenes!!! alguna ha començat a mirar vestits??
jo ja tinc cita d'aqui 15 dies... el que passa és que estic enamorada d'un vestit d'aire xo del 2009, i vaig trucar a la botiga aire de via augusta i em van dir que ja no el tenien i es van quedar tant amples... :( i a mi que a tossuda no em guanya ningú, vaig començar a trucar a les botigues multimarca que venen aire, i despres d'uns quants "del 2009??? que va! ja casi no ens queda res!!!" :-( vaig trucar a una botiga del prat que es diu blanco y negro i em va contestar una dona molt agradable i em va dir que li digués el model que m'agradava i que m'ho miraria i que ja em trucaria. Al cap de mitja hora em va trucar i em va dir que li semblava que en tenia un per emprovar-me i que si m'agradava me'l podien demanar a fàbrica! *.-o-o.* tant els hi costava dir-me això a la botiga oficial!!! :--( total! que li vaig preguntar si demanar-lo fer em sortiria més car i em va dir que no, que al contrari, que ells tenien els vestits molt bé de preu i que ja me l'arreglarien, i que si al final no m'agrdava aquest, que no em preocupés pk tenien totes les col·leccions de RC, Aire i Alma i més dissenyadors pk em provés el que vulgui!!!! aixi que no em vaig poder ressistir a agafar hora! :-)) sé que vaig molt d'hora, pero la idea és acabar-me de convèncer de que aquell és el meu vestit, o al contrari i esperar les col·leccions del 2011!!! vaia rollos us he fotut! jejej és que el tema vestit em farà patir!!
Imatge
kasia25

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 19, 2010 10:26 am

kasia25 ha escrit:nenes!!! alguna ha començat a mirar vestits??
jo ja tinc cita d'aqui 15 dies... el que passa és que estic enamorada d'un vestit d'aire xo del 2009, i vaig trucar a la botiga aire de via augusta i em van dir que ja no el tenien i es van quedar tant amples... :( i a mi que a tossuda no em guanya ningú, vaig començar a trucar a les botigues multimarca que venen aire, i despres d'uns quants "del 2009??? que va! ja casi no ens queda res!!!" :-( vaig trucar a una botiga del prat que es diu blanco y negro i em va contestar una dona molt agradable i em va dir que li digués el model que m'agradava i que m'ho miraria i que ja em trucaria. Al cap de mitja hora em va trucar i em va dir que li semblava que en tenia un per emprovar-me i que si m'agradava me'l podien demanar a fàbrica! *.-o-o.* tant els hi costava dir-me això a la botiga oficial!!! :--( total! que li vaig preguntar si demanar-lo fer em sortiria més car i em va dir que no, que al contrari, que ells tenien els vestits molt bé de preu i que ja me l'arreglarien, i que si al final no m'agrdava aquest, que no em preocupés pk tenien totes les col·leccions de RC, Aire i Alma i més dissenyadors pk em provés el que vulgui!!!! aixi que no em vaig poder ressistir a agafar hora! :-)) sé que vaig molt d'hora, pero la idea és acabar-me de convèncer de que aquell és el meu vestit, o al contrari i esperar les col·leccions del 2011!!! vaia rollos us he fotut! jejej és que el tema vestit em farà patir!!

Kasia, aquesta tenda es la que jo penso visitar!!!! Una amiga meva es casa aquest juliol i com es del prat en va parlar d'aquesta tenda. Ella s'ha agafat un model de St.Patrick hi ho havia mirat en altres tendes i aquí es on el va trobar més barat!!!!

Jo de moment tinc hora el 22 de maig per anar a pronovias amb la meva mare, però tinc molt present també els vestits de Yolancris!!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: ShuRa » dv. març 19, 2010 10:37 am

Qué tienda, que tienda??? jajajaja que también me gustan algunos de st patrick jajajaja
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 19, 2010 10:39 am

ShuRa ha escrit:Qué tienda, que tienda??? jajajaja que también me gustan algunos de st patrick jajajaja

Nena, quieres q quedemos un día y vayamos????

Mi amiga, la que me maquilla y me peina vive muy cerca de la tienda y la que casa en julio es su cuñada y se compró ahí el vestido y dice q genial!!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: ShuRa » dv. març 19, 2010 10:42 am

JesusyBerta ha escrit:
ShuRa ha escrit:Qué tienda, que tienda??? jajajaja que también me gustan algunos de st patrick jajajaja

Mi amiga, la que me maquilla y me peina vive muy cerca de la tienda y la que casa en julio es su cuñada y se compró ahí el vestido y dice q genial!!!!

Sí,. sí, y síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 19, 2010 10:59 am

ShuRa ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:

Sí,. sí, y síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok :-)ok: , pues llamaré y pediré hora!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: ShuRa » dv. març 19, 2010 11:06 am

JesusyBerta ha escrit:

Ok :-)ok: , pues llamaré y pediré hora!!![/quote]

jajajaja valeeeeeeeeee ya me dirás :)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: kel&Toni » dv. març 19, 2010 11:43 am

jolines, si que vais adelantadas!!! yo hasta septiembre ni me muevo!
pero vosotras id colgando fotos de los vestiditos que os gustan eh!! vaaa...que rule, que rule!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: kasia25 » dv. març 19, 2010 2:12 pm

aiiii! quina ilusió nenes!!!!! m'heu posat molt contenta amb les referències de la botiga!!! m'encanten els de yolancris, xo nu se, sempre he tingu la idea de casarma amb unestil de vestit tipus rosa clarà i el denise del 2009 m'encanta!!! és la versió barata del meryl del 2008, a veure si trobo alguna foto, xo tinc decidit provar-me mitja botiga!!! jejjee mai es pot descartar res! ;)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » dv. març 19, 2010 2:13 pm

i una altra! ::love::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kel&Toni » dv. març 19, 2010 4:31 pm

es molt maco!
jo no se sim em quedara be el paraula d'honor pq tinc bastant pit i no tinc ganes d'estar tota l'estona tirant del vestit cap a munt!! i vull algu entalladet no massa de "bolsa de peladillas" perque no estic molt prima i passo de semblar mes gordeta..pero no se, son idees!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: kasia25 » dv. març 19, 2010 4:35 pm

jajajja! serà questió de provar i provar!!!! ;) jo també tinc bastant pit, xo tothom diu que agafa bastant el pitram el paraula d'honor!! si,si!! jo también busco algo entalladet xo és que aquest tipus de faldilles m'encanten!!! i a tu quin t'agrada?? vaaaaa! penja fotos!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
kasia25

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant