BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: arbecub » dj. març 18, 2010 6:34 pm

cadui ha escrit:sisi carlina ja sé el que és passar una ciàtica... el problema és que a la feina vulguis o no, sempre acabo movent a algú i és inevitable. Les companyes saben totes que estic tocada i ja procuren ajudar-me al màxim... però clar, el risc hi és!
per cert, no m'oblido dels preus eeh carlina, després te'ls passo per mail!

Arbecup compte tu també amb les cervicals!!

wpa!!!!

a mi me mima moooolt el meu maridet!!!!
es un sol!!!!!

per cert.....tinc noticies fresques!!!!

dema ANEM A BUSCAR EL VIDEO DE LA BODA!!!!!!!!!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: cadui » dj. març 18, 2010 7:00 pm

QUE BÉ!!!!! ja deveu tenir ganes de tenir-lo oi???
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: arbecub » dj. març 18, 2010 7:05 pm

cadui ha escrit:QUE BÉ!!!!! ja deveu tenir ganes de tenir-lo oi???

doncs si!!!!!!
a mes avui fa 8 mesos de la boda!!!!!

es a di q es un regal mooooolt bonic i esperat!!!!!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: cadui » dj. març 18, 2010 7:42 pm

ja m'ho penso... segur que demà a aquesta hora ja l'haureu vist 3 cops jajaja!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cadui » dv. març 19, 2010 7:35 pm

hola noies, no sé si heu vist el post... però s'està parlant de fer una quedada a Barcelona ciutat al maig, un diumenge per tal de facilitar-vos a les que viviu fora de Bcn el poder venir.

Si us apeteix i podeu venir passeu-vos pel post!! [url]viewtopic.php?f=40&t=21296[/url]
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: circe312 » ds. març 20, 2010 12:43 am

HOLA CHICAS!! YO TAMBIEN ME CASO EN JUNIO DEL 2011 EN LLEIDA.
ESTOY MIRDO RESTAURANTES Y ESTOY HECHA UNLIO!!! ME GUSTA MUCHO SALONES CASANOVAS ¿ALGUIEN HA ESTADO?
ES QUE NO CONOZCO A NADIE QUE HAYA ESTADO Y ESO ME TIRA UN POCO PARA ATRAS...
TENGO UNOS NERVIOS... Y ESO QUE AUN FALTA!!
QUIERO UNA BODA ORIGINAL Y DIVERTIDA PARA NOSOTROS Y PARA LOS INVITADOS, ACEPTO SEGERENCIAS JAJAJA.

MUCHAS GRACIAS

FELICIADES A TODAS LAS QUE SE CASN EN 2011!!!!! :-):-):-):
Imatge
circe312
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: buniketa » ds. març 20, 2010 9:56 am

Circe, ¡bienvenida al foro!

Pues en cuanto a lo de los salones, no puedo ayudarte mucho... no he oído nunca hablar de ellos... ni para bien ni tampoco para mal, que es lo más importante... ¿dónde están? ¿tienen web? tal vez sean relativamente nuevos y por eso no haymucha gente que los conozca. Pregunta o investiga si tienen algún otro restaurante (los que se dedican a bodas generalmente tienen otros restaurantes más pequeños o han empezado con un restaurante base y después han ido creciendo)o trabajan con algún cátering... quizás de ese modo encuentres más referencias.

¡Besos!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. març 20, 2010 2:34 pm

circe312 ha escrit:HOLA CHICAS!! YO TAMBIEN ME CASO EN JUNIO DEL 2011 EN LLEIDA.
ESTOY MIRDO RESTAURANTES Y ESTOY HECHA UNLIO!!! ME GUSTA MUCHO SALONES CASANOVAS ¿ALGUIEN HA ESTADO?
ES QUE NO CONOZCO A NADIE QUE HAYA ESTADO Y ESO ME TIRA UN POCO PARA ATRAS...
TENGO UNOS NERVIOS... Y ESO QUE AUN FALTA!!
QUIERO UNA BODA ORIGINAL Y DIVERTIDA PARA NOSOTROS Y PARA LOS INVITADOS, ACEPTO SEGERENCIAS JAJAJA.

MUCHAS GRACIAS

FELICIADES A TODAS LAS QUE SE CASN EN 2011!!!!! :-):-):-):

Hola Circe!

Una de mis clientas con la que tengo confianza se casa este año allí y de momento todo lo que me ha contado son maravillas ya que le dan toda la libertad para hacer cosas diferentes y originales... además de que el sitio es impresionante. No tienen contratos cerrados con fotógrafos ni floristas... puedes elegirlo todo.

esta es la web: http://www.salonescasanova.com/

Poco más uedo ayudarte.. pero por lo que me han dicho está más que bien!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: cadui » ds. març 20, 2010 4:06 pm

bienvenida circe al foro de las lleidatanes y enhorabuena por vuestra boda! yo tampoco puedo ayudaros mucho porqué no sé ni dónde estan esos salones... ya tenéis fecha concreta o todavía no???

buniketa saps algo de l'església ja??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » ds. març 20, 2010 4:38 pm

Bienvenida Circe!!! Unos amigos mios estan ahora en una boda en los salones casanovas, ya le preguntaré y te cuento que tal.
QUe et p assa amb l'església buniketa??
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » ds. març 20, 2010 5:41 pm

circe benvinguda al foro!!!
Dels salons casanoves, respecte a bodes no conec cap opinió, però si que conec gent que ha estat per cap d'any sopant i a la festa, i que tot molt be, menjar tracte etc... :-)ok:

noies que tal tot??? que tenim això una mica paradet, i per no dir el meu compte enrera...
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » ds. març 20, 2010 6:18 pm

i a on estan aquests salons? és que no havia sentit parlar d'ells... suposo que els han degut obrir fa relativament poc i com que estic una mica desconnectada de Lleida...

Nuvolet tot bé, amb ganes de finiquitar el tema fotògraf! Aquest finde em toca treballar, així que per les tardes relaaax a caseta :-)ok: i vosaltres què tal? com va tot???
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » ds. març 20, 2010 6:38 pm

Donc estàn casi al arribar a fraga, casanoves de tota la vida de l'hotel de fraga, es que jo tinc familia a fraga per això conec bastant tot allò...

Jo be, acabo d'arribar de la pelu!! ja m'estan preparant el cabell per la boda jajajajaj el meu perruquer que es un exagerat!!! no, el que passa es que desde fa un any o així el porto fosquet però m'agrada mes com em queda tirant a rosset amb reflexes metxes i tal, pero ara m'ho aniré posat així poquet a poquet avui m'han fet uns suaus reflexes.
I avui de soparet amb els amics!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » ds. març 20, 2010 7:04 pm

ah doncs no en tenia ni idea... vaig molt poc a Fraga i més aviat hi passo per l'autovia quan vaig a Madrid així que ni m'havia fixat!
doncs molt bé, si t'agrada més el cabell en aquest to és bo començar a donar-li forma jejeje! passa-ho molt bé al soparillo d'avui!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. març 22, 2010 11:05 am

Hola noieeeeeeeeeees!

Quants dies sense passar per aquest post! jejejejeje...

Amb l'església no em passa res, només que hi hem d'anar per concretar el dia. He decidit que d'aquest dissabte no passa: li diré a la noia amb qui tinc classe si pot venir divendres i en paus! Quan estigui fet i concretat us explico.

Aquest cap de setmana he celebrat el meu aniversari. El 18 vaig fer-ne 30! *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok: :-)ok: :-)ok: i vam anar a sopar amb els amics. Bé, si més no, la majoria devien ser-ho. Estic una mica xooof perquè aquella amiga de qui us he parlat alguna vegada, aquella que per mi ha estat sempre com una germana, tant per a mi com per als de casa meva, m'ha confirmat que li passa alguna cosa amb mi... bé, més aviat s'ha deixat influenciar tant per altra gent que sembla que li han fet creure que és el que no és. Està clar que ella hi perd més que jo, però dol igualment. El cas és que no es va dignar a contestar-me si venia al meu aniversari o no fins que ho va fer una altra (després de veure totes dues que no els feia més cas: si elles no em deien que volien venir, contestant a la meva invitació, jo ja no els aniré més al darrera, mai més, ja ho he fet prou cops) i per correu electrònic; el dia del meu aniversari m'envia un sms per felicitar-me, però el dia del sopar no es digna a mirar-me a la cara ni a saludar-me, gairebé; ni tan sols a felicitar-me. Grandiós. No esperava gaire més, però tenia l'esperança que fos diferent. Conclusió: la persona que jo tant m'estimava ja no hi és, ella havia de ser testimoni del casament, ja no ho serà; li volia donar la lliga: ja no la rebrà. Obtindrà el tracte que ella m'ha donat...

Em sap greu per la rallada, noies, però necessitava dir-ho...

D'altra banda, li vaig donar el boli perquè sigui testimoni al meu casament a l'altra amiga (la que de debò sempre ha estat amb mi, des de ja fa 16 anys!) i li va fer moooooooolta il·lusió, com ha de ser!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. març 22, 2010 12:20 pm

Buniketa crec que no cal que digui més del que tu ja has dit... Si es deixa influenciar per altra gent en lloc de tenir criteri propi i escollir per si mateixa les amistats, no es mereix ser la teva amiga, ni que li vagis més al darrere, ni que la busquis ni molt menys ser testimoni al teu casament ni rebre lliga ni res de res. Sé que dol perquè no deixa de ser una ruptura i una pèrdua i segurament et sents molt desil·lusionada, però no et sentis culpable perquè sembla que tu ja has fet prou i és ella qui ha escollit que les coses estiguin així.

M'alegro molt perquè l'altra amiga reaccionés tant bé i li fes taaanta il·lusió per tenir aquest paper tant important en el vostre casament! Ale ja pots tatxar un altre ítem de la llista d'assumptes bodorrils pendents, que ja teniu una testimoni!!! :-)ok:

A veure si ens pots dir aviat on us caseu definitivament! nosaltres aquesta tarde anem a parlar amb el fotògraf, aiiix quines ganes que tinc!!!

Bon dilluns a totes!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. març 22, 2010 2:03 pm

Buniketa, encara que ens dolgui hi han persones que no se mereixen la nostra amistat i que ens decepcionen, així que encara que sigui dificil ( a mi també m'ha passat) millor que no hi donis mes voltes perquè no treuràs res de bo, al contrari et faràs mala sang. I pensa lo be que ha reaccionat l'altra amiga quan li has dit de ser testimoni :-) això el que t'ha d'importar ara!! :-)ok:

Ànims al començament de setmana que a part ja som a la PRIMAVERA!!!!!!!!!!! :-()-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. març 22, 2010 2:34 pm

Gràcies noies, la veritat és que cada vegada estic una mica millor... ho vaig superant i jo em vaig sentint més forta per afrontar la situació, sigui la que sigui. Feia dos anys que no celebrava el meu aniversari... i sabent el que em trobaria, vaig decidir que era el moment de demostrar a més d'un que no estic sola, i que si han pres la decisió de prendre un altre camí sense mí, jo faré el meu sense elles, només amb la gent que em val la pena.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. març 22, 2010 10:41 pm

Ànims buniketa!!! Estàs amb l'actitud correcta, no decaiguis que no val (valen) la pena!!!!No hem repetiré però estic al 110% d'acord amb la nuvolet i la Cadui!!!
Penso que es molt trist que es desaprofiti la vida d'aquestes maneres...mira que la vida es curta i el que realment hauria de ser un plaer, a la humanitat ens encanta complicar-nos-la, fer.nos patir, passar males estones i fer-les passar! Dic un NO ben gran davant d'aquestes persones/caràcters.
Per tant ànims molt ànims, disfruteu, viviu cada dia, dels petits detalls, heu de ser una persona FELIÇ.

I després d'aquestes paraules tan tracendentals, dir-vos que jo he tingut un cap de setmana entretingut: divendres sopar amb la colla de Mollerussa, dissabte dinar de St Josep i un tomet per la fira, i diumenge calçotada amb uns altres amics.
I per fi després de donar tomets i tomets, vam escollir la nostra habitació!!!!Per ara les prespectives de l'obra, van per acabar-se després de setmana santa! Encara falta TOTA la resta, però ja no sé on anirem a mirar!!! Però estem molt contents i il·lusionats!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. març 23, 2010 10:18 am

Moltes gràcies de nou a totes, sou maquíssimes!

Gemma que bé! On l'heu mirada? Nosaltres la vam comprar a Mobles Salvany, a Bellvís, ben a propet de casa teva...
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants