NOVIAS ABRIL 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS ABRIL 2010

EntradaAutor: tni et dje » ds. març 20, 2010 3:50 pm

Hola a todas!!
Yo también me caso en el mes de abril pero del año q viene!!! entraba por aqui para ver como lo llevais y daros muchos animos!! se q debe de ser dificil pero aprovechar cada momento, incluso los de máximo estres!! q solo lo vamos a pasar una vez en la vida!! :)
Yo me casare el dia 24, despues de sant jordi... alguna hizo o va a hacer en la boda, algo relacionado con ese día??
Por cierto, que tiempo os hizo??
Bueno, muchos animos!! y ya ireis poniendo fotos cuando vayan pasando las vuestras bodas...
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: nupubo » dg. març 21, 2010 12:36 am

tni et dje ha escrit:Hola a todas!!
Yo también me caso en el mes de abril pero del año q viene!!! entraba por aqui para ver como lo llevais y daros muchos animos!! se q debe de ser dificil pero aprovechar cada momento, incluso los de máximo estres!! q solo lo vamos a pasar una vez en la vida!! :)
Yo me casare el dia 24, despues de sant jordi... alguna hizo o va a hacer en la boda, algo relacionado con ese día??
Por cierto, que tiempo os hizo??
Bueno, muchos animos!! y ya ireis poniendo fotos cuando vayan pasando las vuestras bodas...

HOla!

Felicitats per la teva boda! Doncs mira... jo em caso el mateix dia que tu pero d'aquí a un mes! Y sí que faig algo relacionat amb Sant Jordi. Al arribar els convidats a l'aperitiu els donaran a les dones a més del cocktel de benvinguda una rosa a cadascuna.

Es molt especial casar-se el dia després de Sant Jordi i ja ni et dic com seria fer-ho al mateix dia!

Petonets!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: tni et dje » dg. març 21, 2010 11:59 am

Pues si q ho es!!! a mi em fa molta il.lusió!!! ja ens explicaras com va anar...
Jo també tenia pensat donar roses a les dones... pero volia dir si heu ambientat la boda en relació a asquesta festa, o els detalls que heu donat...
Molta sort!! i que vagi tot molt be!!
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: nupubo » dg. març 21, 2010 4:11 pm

tni et dje ha escrit:Pues si q ho es!!! a mi em fa molta il.lusió!!! ja ens explicaras com va anar...
Jo també tenia pensat donar roses a les dones... pero volia dir si heu ambientat la boda en relació a asquesta festa, o els detalls que heu donat...
Molta sort!! i que vagi tot molt be!!

Merci! Ja us explicaré! Doncs en tema ambientació no! NOmés que donarem es roses i llestos!

MUA!
nupubo

EntradaAutor: JUDITH REUS » dg. març 21, 2010 8:20 pm

Hola wapetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Com m'alegro de compartir amb vosaltres els nervis, almenys no sóc la única somiadora de coses extranyes........
He vist els rams de xupa-xups i els trobo xulíssims, ja ho havia sentit a dir per aqui al foro pero no n'havia vist mai cap, algú em sabria explicar com es fan????????? o si els puc comprar fets?????????????????jejejejeje (es que tinc poc temps)

Noies ja m'he fet la prova del vestit i del pentinat i del maquillatge..............UFFFFFFFFFFFF ara tenim cita al dentista (neteja), a l'estèticient (neteja facial) els dos (m'ha costat convence'l però al final si), amb el del video per concretar, el fotograf, ............................................. :star:: :star::

Per les xuxes dels crios, feu capseta o xurro??????

Ánims, a mi em queden 19 dies >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dg. març 21, 2010 8:30 pm

Hola noies! Judith la dels rams sóc jo, son molt senzillets de fer, primer vaig comprar la base (el microfon li diuen per la forma que té) a la floristería, amb tela de fieltro vaig fer les floretes, els hi vaig punxar els xupa xups,i per tapar el microfon del bouquet vaig posar una especie de palla pintada de color verd que em venia amb un regal de nadal, pero crec que això ho pots comprar a qualsevol paperería. Despres hi vaig posar paper de pinotxo per a embolicar-ho i un celofan amb topitos per a donar-li un toc de més acabadet. A mi em van costar molt poquet temps de fer, i em sembla que es una idea original per a fer una gracieta. Jo els hi dono a la padrina del meu xicot i a la meva amb una tarjeta que els hi posarem alguna coseta que les emocioni.Espero que els hi agradi!!
Imatge
miriam1986
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: nupubo » dg. març 21, 2010 11:39 pm

Hola Judith!

Doncs mira amb els rams no et puc ajudar pq no en tinc ni idea... L'únic que en sé és del que expliquen les enteses en el tema... Sé que ho enganxaven també amb silicona. A mi me'ls ha regalat una noia del foro com a regal de boda. Em va emocionar molt! Pq no sabia ni com es feien ni tenia ja massa temps de sobres com per anar provant... Ho va llegir i me'ls va fer! Que maca...

I dels nens farem conos de xuxes a part d'altres cosetes per a que s'entretinguin com ara llibretes, colors, serpentines, espantasogres, globos...

I tant si podem compartir nervis i de tot per aquí, eh? jejeje... Es que et queda ben poquet!

MUAAA!!!
nupubo

EntradaAutor: JUDITH REUS » dl. març 22, 2010 4:27 pm

Moltes gràcies a les dues per ajudar-me, és que mireu, primer no pensava fer res per les meves cunyades, però la veritat que es porten amb mi com dues germanes i ens portem molt bé, però com que ja estan casades (amb els meus germans) vaig pensar que ja no els faria res. Però de repent m'ha vingut al cap la idea de: com no els hi faré res si són les meves cunyades i em tracten tan bé (jo també a elles) i he pensat que no podia ser això de no fer-lis cap detall.

He estat mirant i a banda d'això dels rams de xupa-xups, també he vist algun detall petitet i elegant com ara una flor d'orquídia decorada amb gust per cada una o una que es com un lliri de color vermell, un ave del paraiso.......no ho sé.

La qüestió és treure les dues flors o rams al mateix temps amb una cançó que he descobert ara, que és la que va a eurovisió, potser és una mika ¿estranya? però la lletra diu: Algo pequeñito, algo chiquitito....fent referència a algun detall per demostrar l'amor cap algu I HO HE TROBAT BONIC.
Que us sembla??????????????????????????????????????? :-(
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: nupubo » dl. març 22, 2010 11:45 pm

JUDITH REUS ha escrit:Moltes gràcies a les dues per ajudar-me, és que mireu, primer no pensava fer res per les meves cunyades, però la veritat que es porten amb mi com dues germanes i ens portem molt bé, però com que ja estan casades (amb els meus germans) vaig pensar que ja no els faria res. Però de repent m'ha vingut al cap la idea de: com no els hi faré res si són les meves cunyades i em tracten tan bé (jo també a elles) i he pensat que no podia ser això de no fer-lis cap detall.

He estat mirant i a banda d'això dels rams de xupa-xups, també he vist algun detall petitet i elegant com ara una flor d'orquídia decorada amb gust per cada una o una que es com un lliri de color vermell, un ave del paraiso.......no ho sé.

La qüestió és treure les dues flors o rams al mateix temps amb una cançó que he descobert ara, que és la que va a eurovisió, potser és una mika ¿estranya? però la lletra diu: Algo pequeñito, algo chiquitito....fent referència a algun detall per demostrar l'amor cap algu I HO HE TROBAT BONIC.
Que us sembla??????????????????????????????????????? :-(

Em sembla un detall maquíssim per les teves cunyades!! I si s'ho mereixen, doncs encara millor!! I la lletra de la cançó molt adient! :-)ok: Clar que sí!

MUAA!!!
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dt. març 23, 2010 12:10 pm

hola reines!!!!

judith amb relació a loo dels rams de xupa-xups aquí tens un tutorial: viewtopic.php?f=39&t=17628

i aquí veuràs els que vaig fer jo... que els vaig fer amb goma eva.... viewtopic.php?f=42&t=19455&start=1960

a veure què et semblan... són molt fàcils de fer... entretinguts però fàcils de fer! :-)ok:

com esteu????? jo ara després de la despe millor, però bueno el gusanillo el tinc...

ja tinc el regal de boda del meu nen... a veure és regal de boda + sant que no estem per gastar...es diu marc i el seu sant és el 25dabril... li regalo 2 entrades pel musical HOY NO ME PUEDO LEVANTAR + nit romàntica a barcelona EL DIA DE SANT JORDIII!!!! tornem de viatge el dia abans... espero que se'ns hagi passat el jet lag...jajajjaja

nosé si li donaré el dia de la boda o li donaré després.... ja ho veurem...

encara em falten els detalls dels germans... quin desastre... no trobo res!!!!
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: tni et dje » dt. març 23, 2010 4:29 pm

Muchos animos!! os veo tan nerviosas!!! seguro q todo saldra bien, con todo lo q os lo estais currando!!!
lo de tus cuñadas me parece muy buena idea... ademas creo q con el solo hecho q les dediques unos minutos de tu boda ya se sentiran especiales, independientemente del regalo q les hagas.
Lo del ramo de chupa chups he visto q lo venden en Barcelona, en la floristeira Navarro, pero mucho mas caro, claro, q si lo haces...
Besos
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: JUDITH REUS » dt. març 23, 2010 11:54 pm

Gràcies wapa, els ànims animen molt i ajuden, avui és un d'aquells dies que ho veus tot una muntanya.................

demà serà millor, espero!!!!!!!!!!!!!!

Petonets
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: nupubo » dc. març 24, 2010 12:43 am

Hola abrileres!!!!!

Com van aquests nervis???

I l'abrilera del 2011??? tni et dje!!!! Jejjejee...

Ruthi que xulo el detallet pel Marc!!! Segur que li encantarà!!! Jo li donaria el dia de la boda....

MUAAAAAAAAA!!!
nupubo

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. març 24, 2010 12:28 pm

Ei, Ruthi, moltes gràcies ja he mirat els links que em vas passar, queden una xulada...........
Ah! Quin regal més xulo, diuen que el musical aquest es molt guai, els meus sogres hi van el divendres.....ja veurem com serà molt romàntic tot plegat.

Ei, noies que no caigui el post de l'Abril que em fa peneta, amb lo xulo que és l'Abril............... ::love:: :-)ok:
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: ruthi » dc. març 24, 2010 12:32 pm

jo hi he anat 2 vegades a veure el musical... una a madrid i una el dia de la inauguració a barna... i tinc ganes de tornar-lo a veure... el marc no l'ha vist mai... però segur que li agrada!!!!

si... suposo que li donaré el dia de la boda... juntament amb una carta o algo... ::love:: ::love::

quines ganes de que arribi el diaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ruthi

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. març 24, 2010 9:32 pm

he penjat alguna foto dels preparatius al meu compte enrere.

Si us ve de gust............ja ho sabeu :-)[]/
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: nupubo » dc. març 24, 2010 10:45 pm

Hola abrileres!!!!

Decaure gens!!! Que tenim l'abril aquí mateix!!!!!

A veure si em puc posar al dia del teu compte Judith!

MUAAAA!!!!
nupubo

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. març 26, 2010 10:21 am

Noies, demà tinc la despedida!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*

M'han dit que em vesteixi de blanc, em faci una bossa amb un bikini, un pijama i un muda per sortir de festa, així que noies no tinc ni idea de que em poden fer.............

Estic una mica nervioseta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Però en tinc unes ganes.......................................FESTA!!!!!!!!!
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: cucuruxu » dv. març 26, 2010 7:22 pm

Abrileres wapes!!! Ai us llegeixo i ja hem poso nerviosa! jeje Jo hem caso per Sant Jordi l'any que ve! jeje
Disfruteu-ho al màxim noies i si necessiteu algo!! Aquí estem les companyes de mes encara que sigui d'un altre any!

Segur que seran uns casaments fantàstics!!!! petoneeeeets
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: nupubo » dv. març 26, 2010 10:26 pm

Judith!!!! Que demà despedida!!!! ostras això pinta moooooolt bé! Ja ens faràs crònica!!!

Hola cucuruxu!!!! benvinguda abrilera de l'any que ve!!!! Ja et vaig dir que el dia que heu triat per casar-vos em sembla tan màgic i especial... :-)) :-)) :-))
Enhorabona!!! Pq si hagués caigut en dissabte aquest any, jo también l'hagués triat fijo!!!

MUAAAAAAAAAAAA!!!
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants