BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. març 23, 2010 9:43 pm

Buniketa l'hem mirada a mobles expomobi! Vam anar als mobles Salvany, però els que ens agradava eren els de promoció o liquidació, que no els podies canviar les combines ni els colors (i si haguéssim pogut canviar-los, ja ho haguéssim fet allí).
Ara ens queda la saleta-menjador i la taula de la cuina, que ja ens contentem amb la taula i cadires de la cuina i la resta després... Però no sé pas on anirem a mirar..
Espero que estiguis una mica més animada buniketa!
Que tal la setmana noies?!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. març 23, 2010 10:25 pm

Gemma m'ha germana es va comprar alguns mobles per al seu pis al Mercat del Moble, al polígon d'Alcarràs. De preu està prou bé i ella està contenta tant amb el tracte com amb els acabats dels mobles...
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dc. març 24, 2010 1:28 am

Estic completament d'acord amb tot el que diu la gemmaijordi i la resta de les noies.Ja t'he donat ànims per mail xo ho torno a fer per aquí ànims buniketam, no val la pena perdre el temps amb gent així.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. març 24, 2010 10:26 am

gemmaijordi2011 ha escrit:Buniketa l'hem mirada a mobles expomobi! Vam anar als mobles Salvany, però els que ens agradava eren els de promoció o liquidació, que no els podies canviar les combines ni els colors (i si haguéssim pogut canviar-los, ja ho haguéssim fet allí).
Ara ens queda la saleta-menjador i la taula de la cuina, que ja ens contentem amb la taula i cadires de la cuina i la resta després... Però no sé pas on anirem a mirar..
Espero que estiguis una mica més animada buniketa!
Que tal la setmana noies?!

Nosaltres vam comprar la taula i les cadires de la cuina a l'Agustí Mestre. No és un dels llocs més barats, però està molt bé. Un altre lloc on n'hi ha és al Komak, també a Lleida. I, evidentment, a les cases de mobles. Pots anar on t'ha dit la Cadui, a Alcarràs i de pas et passes per mobles la Fàbrica (al costat de l'Unipreus); hi tenen coses maques. I per descomptat, a mobles Expomobi en tenen molts... a nosaltres no ens van acabar d'agradar, però hi havia varietat.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: arbecub » dc. març 24, 2010 7:13 pm

Wpes!!!

que tal tot???

buniketa, tu no t'has de trenk el cap am res....hi ha gent q et decepciona en el pitjor momen....xo t anims i a continua am la boda q sera el dia mes feliç de la teva vida!!!

nosaltres els mobles els em mirat a borges blanques elbedaine o una cosa aixi, ens els tenen guardats fins q tinguem la casa......aixo de la crisi es una kk
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: circe312 » dv. març 26, 2010 12:10 pm

Hola chicas!! muchas gracias!! por cierto gemmaijordi como le fue la boda a tus amigos en los Salones casanovas??? el lugar es precioso, pero me gustaria saber la experiencia para acabar de decidirme!!!

gracias
Imatge
circe312
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: NUVOLET » dl. abr. 05, 2010 9:28 am

Nuvies de lleida 2011, moltes ja ho sabem, però per si acas... la nova col.lecció 2011 de pronovias ja ha sortit a la web de pronovias!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. abr. 06, 2010 9:48 pm

Nuvolet gràcies per avisar!!! Vaig fer-hi un cop d'ull l'altre dia i ja no hi he tornat, no tinc temps ni per això!!!

Tenim el nostre foro una mica abandonadet, no!? Que tal la setmana santa!?!?
Jo he treballat guàrdia divendres i diumenge (la de divendres FATAL!) i el dissabte i dilluns vam caminar mitja Saragossa cada dia!! un dia el vam dedicar a fer el nostre "ajuar" i diumenge a coses per casa i coma capritxet vam comprar una barbacoa, pel terrat!!!jejejeje!! El Jordi estava super emocionat en fer barbacoes i ja la té, quan l'estrenem ja os contaré.

I pel que fa el pis... no tinc paraules amb la de les rajoles... un enfado!!Però ho hem pogut solventar a costa de pagar una mica més nosaltres sense ser culpa nostra. El cas es que fa un mes i mig vam encomanar 30 metres de rajoles de cuina i la setmana abans de nosaltres necessitar-les ens diu que el magatzem n'ha venut 4 metres nosatres iq ue ara haurem de pagar diferent preu els 4 metres i que seran de diferent color (tot i ser el mateix model es diferent cocció!), total que al final hem agafat 30 metres d'una altra rajola semblant però hem de pagar 2 € més per metre! I no hi va haver manera de fer-li entendre a la sra que no era lògic que paguéssim un error nosaltres, però com ella deia que tampoc tenia la culpa i sinò que fiqeussim les rajoles diferents darrera els mobles!!! Coses que alucino... Però bé solventat!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dc. abr. 07, 2010 3:21 pm

uff quina cara que tenen els de les rajoles no???!!! en fi noia, a veure si podeu acabar amb aquest tema i us quedeu tranquils!! que bé que us hagueu comprat una barbacoa... els meus pares en tenen una a casa y mmmmm qué bo surt tot!!! *.O.-O*
si et consola jo també he treballat aquests dies... vaig tenir festa diumenge i dilluns, en un principi volíem anar a Lleida però finalment ens vam quedar a Bcn i vam gossejar a base de bé que ja en teníem ganes!!!

Fa dies que no veig a la buniketa pel fòrum... en sabeu algo??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 07, 2010 3:24 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sóc viva, sóc viva, jejejejejejeje!

És que he estat una mica enfeinada i no m'he connectat gaire. Bé, m'he connectat, us he llegit però no em podia posar a escriure... m'ha fallat internet, dinars i sopars a fora amb la gent durant la setmana santa... però bé, tot bé, gràcies a Déu, jejejejejeje!

Gemma, quina cara la de les rajoles... Ara, em penso que sóc jo i se les menja! Quin morro!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. abr. 07, 2010 5:07 pm

oleeeeee quants dies sense llegir-te buniketa!!!
amb això de les rajoles jo no les hagués comprat allà després d'això! si convé moc cel i terra per trobar-les en un altre lloc, però si aquesta li posa aquesta cara a l'assumpte, amb mi no cola... aixx em surt la lleona que porto dins amb aquestes coses!! :--(
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dv. abr. 09, 2010 7:34 pm

Noies com va ???? que ja som divendres!!! *.-o-o.* Jo aquest finde tinc la primera boda de la temporada (de les 4 que tinc...) es a Navarra, una amiga meva, ja us contaré que tal!!! :-)ok:

BON CAP DE SETMANA A TOTES!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dv. abr. 09, 2010 8:25 pm

doncs que vagi molt bé la boda i el viatget Nuvolet!!

jo treballo demà pel matí i a la tarde pugem a Lleida que fa la tira que no hi anem. No us he dit de quedar perquè pugem per la tarde i tornem dissabte en pic haguem dinat, anem més que res perquè hem d'anar a buscar unes coses que eren d'aquest pis que les vam portar a la torre dels meus pares perquè aquí no les usem, i clar, ara les hem de tornar a deixar.

Passada la mudança pujarem algun finde amb més calma i ja us diré per quedar!
Bon cap de setmana noies!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. abr. 09, 2010 9:58 pm

Nuvolet!!!!! Que vagi molt molt molt bé la primera boda!A veure si podem veure alguna foto, i ens expliques detalls tan els bons com els dolents, per poder tenir postes nosaltres per l'any que ve!! Jo la primera boda la tinc el dia de Sant Jordi!!

Cadui, t'envio molts ànims per la mudança que quan t'hi poses sembla que no en surts!!!!

Ahir vaig tenir guàrdia i avui a l'hora de dinar ja era a Mollerussa!!Aquest cap de setmana hem toca caseta! I demà vaig a sopar amb la meva millor a miga soles, la pobra està nerviosa que la setmana que ve fan les opos de magisteri, a veure si té sort (que no ho dubto gens) i així ens actualitzem una mica. A més a més aprofito perquè tinc al Jordi de despedida de solter (de la boda que os he comentat abans)!!!

Bon cap de setmana noies!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dl. abr. 12, 2010 10:04 am

Què tal el cap de setmana, noies? Jo totalment desconnectada... hem passat el cap de setmana a un apartament de Tarragona que ens han deixat... totalment de relax! ja tocava, jejejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. abr. 12, 2010 10:19 am

Noies, jo a la boda de la meva amiga va anar de maravella, tot espectacular, molt emocionant!!!! aiiisssss ja em veia dintre d'una any i pico en les seves carns, i encara m'emocionava més!!!
Van fer una cosa que em va agradar molt i lo mes segur que ho faré jo también, a la hora del ball van treure peluques i barrets i van repartir-ho al jovent va estar molt divertit!!! :-)ok:
Buniketa que ve per la platgeta no??? de tant en tant va molt be desconectar una miqueta!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dl. abr. 12, 2010 10:25 am

què guai noies, Buniketa de relaaaax i Nuvolet de bodorrio!! nosaltres vam pujar a Lleida el dissabte a la tarde i vam baixar ahir... descansar poc, però vam estar amb els pares que feia dies que no els vèiem!

Això de les perruques és una bona idea. La Labanda del 2009 va donar barrets de gomaespuma, he estat mirant-ho perquè ens va agradar a tots dos aquesta idea i són un pel cars però potser en comprem uns poquets i que se'ls vagin rotant :-)ok:

Què tal l'inici de setmana?? jo com tots els dilluns, avui festa, així que ara marxo un ratet al gimnàs que fa uns dies que no hi vaig.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. abr. 12, 2010 11:09 am

Jo això de les perruques i els barrets també ho tinc contemplat... he de mirar si trobo aquí a Lleida algú que ho faci i que no em resulti massa car (suposo que els de la Festa, o potser allà on em va dir la Cadui que havia mirat els detalls, on va comprar els pompons...) i potser ho faré. Això sí, hauré de començar a sacrificar cosetes, perquè si no...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. abr. 12, 2010 2:57 pm

Que original lo de les perruques! li comentaré al Jordi, ni haviem pensat en aquests petits detalls!!
Doncs jo aquest cap de setmana he anat a caseta (que també hi havia ganes) però el Jordi dissabte va estar tot el dia ocupat, estava de despedida de solter (la primera boda la tenim el dia de Sant Jordi) i ja no el vaig veure fins diumenge després de dinar, i jo hem vaig dedicar a rentar el gos i a la nit vaig anar a sopar i un beuret amb la meva millor amiga!!
I avui no hi havia gens ni mica de ganes d'anar a l'hospi!Que dur!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dl. abr. 12, 2010 6:50 pm

Gemma és molt dur tornar a la rutina després d'uns dies (encara que siguin 1 ó 2) de descans eeeh??! jo només de pensar que demà el despertador sonarà a les 6h ja em poso malalta!!!

Buniketa no m'hi vaig fixar si al Comercial Victor hi havia perruques... a la Festa segur que si que en trobes!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants