Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 10:39 am

Autor: ShuRa » dj. març 25, 2010 10:41 am
buniketa ha escrit:A ver... las amarillas no me acaban de gustar
las verdes y las naranjas son bonitas y son las más neutras en cuanto a lo de igual para nene que para nena...
las azules también son muy bonitas; lo único que me tira más para atrás es eso de que es el color propio de los niños (ya sé que es una gi li po llez, pero me parecía importante regalar algo que no se preste a la distinción de sexos, aunque si se les da a todos lo mismo tampoco es una distinción sexista, no?), además es el color favorito de mi nene.
En conclusión, para mí, cualquiera menos el amarillo (aunque lo podemos hablar, eh?)

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 10:46 am

Autor: marsal75 » dj. març 25, 2010 10:51 am

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 10:53 am

Autor: marsal75 » dj. març 25, 2010 10:57 am

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:00 am
marsal75 ha escrit:quan el pugui convencer d'anar-hi jajaja perque jo en tinc moltes ganes, que l'hivern ha sigut molt llarg i ja hi han ganes de sortir una mica
pero millor primer fer la comanda i quan la tinguem aleshores ja farem el repartiment de premis!!!

Autor: marsal75 » dj. març 25, 2010 11:25 am

Autor: marsal75 » dj. març 25, 2010 11:26 am
buniketa ha escrit:marsal75 ha escrit:quan el pugui convencer d'anar-hi jajaja perque jo en tinc moltes ganes, que l'hivern ha sigut molt llarg i ja hi han ganes de sortir una mica
pero millor primer fer la comanda i quan la tinguem aleshores ja farem el repartiment de premis!!!
I taaaaaaaaaaaaaaant! Què saps més o menys quan trigarien? Suposo que això ho diran quan tinguin la comanda feta, no?
Per venir a Lleida no t'aconsello tampoc l'estiu, que fa moooooooooooolta calor, però la primavera està bé. Sobretot si no ets alèrgic, eh?

Autor: agnesi82 » dj. març 25, 2010 11:29 am

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:35 am
marsal75 ha escrit:Buenos días Marta,
Si se incluyeran las 30 tazas pizarra en vuestro pedido no habría problema, pero para pedidos de menos de 75 tazas pizarra
el color interior tiene que ser blanco. Precio unidad 2 Euros + IVA.
Quedamos a vuestra disposición para cualquier otra consulta.
Un Saludo,
bueno aixó es el que m'acaben de contestar sobre les tasses de pissarra, ara ja sabe que si voleu incloure-ho a la meva comanda i són menys de 75 no hi ha problema...bé només el de tenir els diners quan es faci la comanda, perque amb tot no puc jajjaa

Autor: ShuRa » dj. març 25, 2010 11:38 am
buniketa ha escrit:marsal75 ha escrit:Buenos días Marta,
Si se incluyeran las 30 tazas pizarra en vuestro pedido no habría problema, pero para pedidos de menos de 75 tazas pizarra
Un Saludo,
bueno aixó es el que m'acaben de contestar sobre les tasses de pissarra, ara ja sabe que si voleu incloure-ho a la meva comanda i són menys de 75 no hi ha problema...bé només el de tenir els diners quan es faci la comanda, perque amb tot no puc jajjaa
Ok, si ningú més vol les tasses ja sabem que podem fer la comanda igual i ens estalviaríem el "maldecap" (per dir-ho d'alguna manera) dels colors. De totes maneres, podem esperar uns dies a veure si algú més s'interessa i podem arribar a les 75 i demanar algun color, que són més divertides.
Per cert, moltes gràcies, Marta...
I si has superat l'agost a Sevilla, sí, pots superar l'agost a Lleida.

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:39 am
agnesi82 ha escrit:He respost abans i no s'ha publicat...
bueno, no tinc problemes per pujar-les a Lleida, precisament dijous que ve hi vaig!
Encara no tinc controlats els crios que em vindràn, però per lo menos tinc que donar la invitació a uns 15, encara que sincerament espero que es quedin a casa seva amb els seus iaios... que els crios d'avui dia només fan que emprenyar en coses així!!! jajajajajaja!!!![]()
Així que no sé... jo us ho diré. I si no feu l'encàrrec i ja m'espavilaré quan tingui el número una mica més clar.

Autor: marsal75 » dj. març 25, 2010 11:43 am

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:44 am
ShuRa ha escrit:buniketa ha escrit:marsal75 ha escrit:Buenos días Marta,
Un Saludo,
No entiendo eso de los colores.
¿es que si pedimos menos de 75 son sin colores? jajaja o me estoy liando????

Autor: ShuRa » dj. març 25, 2010 11:45 am
[/quote]buniketa ha escrit:
No entiendo eso de los colores.
¿es que si pedimos menos de 75 son sin colores? jajaja o me estoy liando????

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:46 am
marsal75 ha escrit:Nosaltres tenim pensat fer la comanda després de setmana santa, així que tenim encara ben bé uns 15 per anar pensant i comptant qui en necessita i quantes.
Després vindria el tema money... perque s'ha de pagar tot per adelantat al fer-ho amb caracter personal...

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:49 am

Autor: ShuRa » dj. març 25, 2010 11:57 am

Autor: buniketa » dj. març 25, 2010 12:01 pm