Autor: tara » dj. març 25, 2010 8:24 am

Autor: laiac » dj. març 25, 2010 9:18 am

Autor: tara » dj. març 25, 2010 11:09 am

Autor: tara » dj. març 25, 2010 12:45 pm

Autor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:34 pm

Autor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:40 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!!
bona niiiiiiittt!!!!! entro un momentet i segueixo al sofà!!!!!!
si que està tranquilet això si..........
NURRRRRR........ja m'explicaràs com va la inauguració.......mira, deu ser l'excusa de la seva setmana....perque em va dir "dilluns et porto el video arreglat" i.................tu tens noticies d'ell???perque jo no!!!!!
PATUNETS a toteeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:41 pm
torsaeann ha escrit:Hola que tal? com va? avui ja dijous.....demà divendres i festa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ que guay.....
Papallona, necessito una conssulta, el ninot porta tota la setmana amb molta tos seca a la nit...però aquesta...ha sigut fatal, intentaré avui que vagui al cap, però és molt tossut, jo crec que és tos seca de pit, això s'hauria de mirar oi? és la òstia¡¡¡¡¡
Gràcies bonica.
Les altres que tal?
Apa, vaig a treballar.
Mil petonets i gràcies a totes per contestar el tema pelu.
Mua¡¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:45 pm
tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja es dijoussssssssssssssssssss! I dema divendres!!!!!!!!!!!!!! m'encanten els divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo desitjant que arribi la setmana que ve!!!!!!!!!!!!!!!!
Nur nena, que guai ja us han fet un ingres, no es cap tonteria, nosaltres ho miravem cada dia i fa ilu!
Veig que aquest finde totes esteu ocupades, eh!!!!!!!!!!!!!!! Bueno es el que toca!
Nenes vaig a veure al meu jefe que es el seu cumple i volem anar a esmorzar, aixi que parlem mes tard! Petons!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:49 pm
laiac ha escrit:BOn dia nineteeeeeessssss!!!!!
avui un dia més, per variar, estic feta pols......ja de bon matí!!! i són les 9!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxx.............
Per sort som dijous, avui........AGUILA ROJA....jijiji i demà ja divendres!!!!iupiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! tot i que la setmana que ve encara treballo de 8 a 15, així no faig tardes, i el dijous cap a Calanda....quines ganes de tocar el tambor,...tot i que la meva esquena no resistirà!!!!!!!!!
Nur....que ahir vaig llegir tan rapid que no vaig veure que ja t'havien fet un ingrés......que guaiiiiiiii!!!!!!! SI SI, això fa una ilu que no vegis!!!!!, jo des de que vam donar les primeres invitacions que anava mirant el compte cada dia...................jijijijijijiji!!!!!!!! jo com mi excel!!!!!
Tara............guarda'm algo per esmorzar que vinc.........jiijijijij, es que ja m'he menjat dos torradetes que tenia i ara tinc més gana, i fins les 15 que res de res......jopetaaaaaaaa!!!!!i avui a més, un dia que em puc quedar a casa i el meu nen m'abandona............aaaaaaaaaaa es que no us ho heu dit, però NO TINC CURS avui....l'han aplaçat!!!!iupiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Algú vol quedar avui???????????????????????????
PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS

Autor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:53 pm
elxa ha escrit:BON DIA!!
buenooo...bon...bon dia....akí està plovent...!
Nur ja heu rebut el primer ingrès! ostres! quina gràcia
laiac jo akesta tarda tinc consulta però jo calculo més o menys que sobre les 19h-19 i algo acabaré si us va bé.....kedem per pendre algo...
tara estás de comilonaaaaa.....yo acabo de venir de desayunar ahora mismito
nenes algú va veure ahir los hombre de paco....??' aix...quina por que vaig passar...deu ni dó no semblava una serie sinó una peli de terrorrrr.......

Autor: nur_jor » dj. març 25, 2010 9:56 pm

Autor: Giss » dv. març 26, 2010 7:49 am

Autor: torsaeann » dv. març 26, 2010 8:09 am

Autor: torsaeann » dv. març 26, 2010 8:10 am

Autor: tara » dv. març 26, 2010 8:16 am

Autor: laiac » dv. març 26, 2010 9:32 am

Autor: laiac » dv. març 26, 2010 9:34 am
elxa ha escrit:BON DIA!!
buenooo...bon...bon dia....akí està plovent...!
Nur ja heu rebut el primer ingrès! ostres! quina gràcia
laiac jo akesta tarda tinc consulta però jo calculo més o menys que sobre les 19h-19 i algo acabaré si us va bé.....kedem per pendre algo...
tara estás de comilonaaaaa.....yo acabo de venir de desayunar ahora mismito
nenes algú va veure ahir los hombre de paco....??' aix...quina por que vaig passar...deu ni dó no semblava una serie sinó una peli de terrorrrr.......

Autor: laiac » dv. març 26, 2010 9:37 am

Autor: tara » dv. març 26, 2010 10:54 am