Nur, nena tens rao, som unes cracks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Va que ja son aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: tara » dv. març 26, 2010 10:56 am
Nur, nena tens rao, som unes cracks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Va que ja son aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:37 pm
Giss ha escrit:Hola ninetes!!! Per fi divendres!!! qué bé! -que vagi molt bé el dia booniques!
Nur_jor!!! Felicitats!!! 3 mesests!!! ja no queda res!

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:40 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡
Que tal?
Per fi divendres....
Al final no vam anar al cap...el tio és un tossut....però ara li demanaré hora per el dilluns ja que com que tenim festa....pq aquesta nit fatal un altre cop...quin rotllo....
Que tingueu un molt bon finde¡¡¡¡¡
Mil patunets¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:41 pm
torsaeann ha escrit:Nur....felicitats per els 3 mesos....això va molt rapidet guapa¡¡¡¡¡¡
Jo el dia de la mono faltaran solsament 2 mesos....i llavors serà rapidet això¡¡¡¡¡¡
Com passa el temps no?
Mil patonets i que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡
Ja diràs que tal amb els fotògrafs.
El dia de la mona et menjaràs la mona, i en dos mesos justos et menjaràs el pastís nupcial!!! Wwooooowww!!!!

Autor: laiac » dv. març 26, 2010 1:43 pm

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:45 pm
tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja es divendres yuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuu!
Ostres em passen els dies, les setmanes que no m'hen dono compte!!!!!
Veig que hi ha força moviment, unes de metges (encara que mes valdria no haver-hi d'anar, no?), les altres de compres i jo aburrida!!!!!!!!!!!!!
Bueno us he de dir un secretillo, m'han dit que potser la setmana que be ja tenim el "video", ojalaaaaaaaaaaaaaa, aixi tindrem tota la setmana santa per veure'l!!!!!!!!!!!!! Ja us anire informant!
Nur nena, ja queda menys!!!!!!!!!!!!!! Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!L'esmorzar be, pero imagina't a les 12.30, allo estava mes fred, que el pa semblava xiclet!
Bueno guapes parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!1

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:46 pm
laiac ha escrit:BON DIA NINETEEEEEEEEEESSSS!!!!
si si, ja som divendres, i moltes comenceu vacances eeeeeeeeeee..............jo l'altra setmana!!!!!!!!!!!!!
Nur............ahir ja no vaig verue àguila roja, em vaig quedar ko abans......sóc un cas aquesta setmana, però estic molt cansada!!!!!!! i pel tema del dissabte.....mira, ara li enviaré un mail....tranquil·la, no cal que li diguis res, a tu t'ha de fer bé la eina i ja està.....no pateixis....ja vaig tenir prous disgustos quan em va donar el video i les cintes!!!!!!!!
així que et vas trobar a la nineta elxa?????????? i FELICITAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSS............3 mesosssssssssssssss, ke fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
Torseann........cuida al teu nen....a veure si avui no tindrà paladar aquesta nit!!!!!!!que vagi al cap o a la farmacia i li donen un xarop per la tos!!!!!!
Tara............VIDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PATUNETS A TOTES NINETES MEVES!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:49 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeesss!!!!!
per fi aquesta tarda a verue si em diuen que la meva esquena té arreglo o no.........vaig a la consulta d'una fisio, que estava a medicina, i que diuen que és molt bona perque em miri la radiografia i em digui què es pot fer amb mi!!!!!!!!!!! a veure si començo a fer fisio a banda de l'Escola de Columna on m'han enviat!!!!!!!!!!!!
Me'n vaig a fer feineta.................per cert.......sabeu on volem mirar per les vancances de juliol o agost?????? jijijij bé , jo a PARÍS como no, però un dia a EURODISNEY!!!!!!!!!!!!!!jijijiijij i despre´s a Madrid, que si el meu nen aquest any no va a Madrid li agafa algo!!!!!!!!!!!!!!!!!! i també vull anar a Santiago perque és jacobeo.....o sigui que...........quan acabi exàmens....a banda de les bodes, no me veran el pelo!!!!!!!!!!si em trobo millor es clar!!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSSS

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:52 pm
elxa ha escrit:hola ninetes!
bon divendres tenim oi? aix....quin solet més bo que fa, que duri! que duri!!
Nur jejejeje.....al final si que vas arribar a la botiga....jejeje...jo encara estic esperant que m'envin per mail els presupostos dels viatges....uf! com triguen, ami aixó hem desespera....
Laiac veus que sí que van fer por els hombres de paco, jo tota la estona tapada amb la manta i agafada del meu nen, després no volia marxar sola a dormir aix...aix...soc una cagueta.
Tara video?????????????????? uf! uf! kedada, kedada para verlo!! siiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
el email(tono Piero GH) me encantaaaaaaaaaaaaaa...............
Laiac i del teu fotograf saps algo nou??? a veure si el tindrem que anar a buscar i recordar-li...ejem...ejem....

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:56 pm
elxa ha escrit:NUR_JOR..........MOLTES FELICITATS 3 MESETS!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:58 pm
elxa ha escrit:aix.....que miedo que despues voy yooooooooooooo!!!!!!!!!!
l'altre dia vaig somiar amb la boda....quin horror!!! era tot un desastre!

Autor: Giss » dv. març 26, 2010 3:10 pm

Autor: torsaeann » ds. març 27, 2010 12:20 pm

Autor: torsaeann » ds. març 27, 2010 12:21 pm

Autor: Giss » ds. març 27, 2010 8:45 pm

Autor: tara » dg. març 28, 2010 12:27 am

Autor: laiac » dg. març 28, 2010 10:31 am

Autor: tara » dg. març 28, 2010 11:31 am

Autor: torsaeann » dg. març 28, 2010 5:12 pm

Autor: Giss » dg. març 28, 2010 8:44 pm