10-10-10 on faig el convit???

bodes 10!

Re: 10-10-10 on faig el convit???

EntradaAutor: leti » dv. març 19, 2010 8:15 pm

Ruthi!
mañana voy, me lo vuelvo a probar si es (que sera) me toman medidas y hala!!! ya tengo vestido!!!! ::love::
Así que mañana te mando un MP y te lo digo (por aqui no, que se que hay amigas que entran a chafardear.... :-)ok:

el tuyo de dnde es?????
Leti

Imatge
leti

Entrades: 23
Membre des de: dl. març 15, 2010 7:05 pm

EntradaAutor: ruthi » ds. març 20, 2010 1:40 pm

hola guapa!!!! el de RB que casi casi em quedo és el TORNO (foto), però al final a última hora vaig anar a Jordi Dalmau i em vaig quedar amb un dels seus vestits... no puc posar foto, que és de la colecció 2011 i fins la pasarela gaudí res de res!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: irene06 » ds. març 20, 2010 3:40 pm

Hola Leti!!!
Igual arribo una mica tard i igual ja has reservat al Castell del Oliver, pero era per avisar-te que nosaltres vam anar a un casament fa uns anys, i no ens va agradar gens, la veritat. Els cambrers servien molt malament, anaven de bòlid, sense cuidado, sel´s hi queia el vi, cava,... eren un desastre, i el mengar, a part que el menu que van escollir els nuvis no ens va agradar gens, mal presentat i mal fet,.....
En fi, nosaltres ens vam portar un xasco ja que fa anys tenia molta fama de ser molt bó, pero per desgràcia, va ser una de les pitjors bodes a les que vam anar,...
En fi, si ja has reservat, ja no podràs fer res,... i ojalá que a aquest casament que vam anar nosaltres hagi sigut una excepció, i ara treballin millor,....
irene06

Entrades: 3
Membre des de: dv. març 05, 2010 8:43 pm

EntradaAutor: leti » dl. març 22, 2010 11:29 am

be noies... definitivament el convit es fara al castell de l'oliver!!!!! :-)ok: :-)ok:
Irene.... espero que estigui ara millor que abans!!!! :hmm::

Hi vam anar a dinar fa poc i estava tot bonissim!
el menú que triem es molt senzill així hi ha menys opcions que surti malament.... a part hem pogut escollir els vins que voliem per a aquest dia tant especial!!!! així que n'estic molt contenta!!!!
Ha estat un finde complet! tenim lloc i ja tinc vestit!!!!! ara a per el fotograf i les sabates >.-<:
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: ruthi » dt. març 23, 2010 1:01 pm

segur que sortirà bé... per desgràcia sempre hi ha bodes que surten malament... a tot arreu... però una entre un milió aixó que no et preocupis leti, que la teva segur que va de maravella!!! :-)ok:
ruthi

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: TRIOFY » dt. març 23, 2010 1:25 pm

leti ha escrit:be noies... definitivament el convit es fara al castell de l'oliver!!!!! :-)ok: :-)ok:
Irene.... espero que estigui ara millor que abans!!!! :hmm::

Hi vam anar a dinar fa poc i estava tot bonissim!
el menú que triem es molt senzill així hi ha menys opcions que surti malament.... a part hem pogut escollir els vins que voliem per a aquest dia tant especial!!!! així que n'estic molt contenta!!!!
Ha estat un finde complet! tenim lloc i ja tinc vestit!!!!! ara a per el fotograf i les sabates >.-<:

Molt bé Leti!!! enhorabona, és on volies, així que de conya!!!! moltes felicitats!!
TRIOFY
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. març 23, 2010 1:30 pm

Felicitats, leti! Ara a buscar detallets i concretar preparatius!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: leti » dt. març 23, 2010 1:41 pm

Si!!!!
ara estic mirant sabates!!! mho estic passant super bé! ;.:love_:
ara que ja tinc reserva al castell de l'oliver ve la part mes divertida!!!!!!

les proves de vestit también ho han estat i molt!!! tinc ganes que arribi juliol per veure el meu vestit!!!!! >.-<:

Ara Toca... fotograf, invitacions, detalls,... i aqui hi ha 1000 idees!!!! :-)ok:

(sort que estic en modo Pre-vacaciones, sense molta feina!!!)
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: TRIOFY » dt. març 23, 2010 1:44 pm

jo! quina sort, si tens temps molt millor, jo que surto super tard de la feina, em donen les tantes de la nit a casa, mirant cosetes.....
TRIOFY

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: mosi » dt. març 23, 2010 2:00 pm

:-)ok:
Hola Leti,
Mirando el foro he visto que te casas el 10-10-10, solo comentarte que es una fecha estupenda, tanto que tambien es la nuestra. Espero que haga buen tiempo y que pasemos un dia fabuloso. :-):-):-):
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: leti » dt. març 23, 2010 2:01 pm

si aqta setmana i finals de la passada si... pero espera a dp de setmana santa! tornare a no tenir vida :( :--(

segur que amb la sort q tinc m'envien a projecte fora!!! que es el que em va passar just despres de la pedida!!!! 1,5 mesos a logroño!!!!! i despres projecte express 2 setmanes sense veure la llum del sol .....
jo ja li deia als nois de l'equip ves??? pidele a tu novia matrimonio y la pierdes de vista a la semana siguiente :-(

així que ara a aprofitar a tope!! i a veure si ho tinc tot enllestit quan abans millor!!!!

Per cert, tema fotograf, a mi mhan donat llista, pero per internet no m'acaben de convencer, a part vull algo tipus paparazzi! que vinguin a casa i faig "posado" ok, pero un cop comenci tot, no vull adonarme del fotograf!!!! tot natural....

En sabeu algo d'aquests? :-/

- selec grup
- report
- fotoestil
- Arcali
- Juan Soler
- Mira

(nomes he posat els de bcn...,així m'estalvio voltar....)

Anims triofy!!! lunic problema es que hi ha tant per escollir que costa decidirse!!!!! pero almenys jo... sota una mica de stress decideixo millor (aixó crec i realment espero!!!)
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: buniketa » dc. març 24, 2010 11:02 am

Que t'hagin donat llista vol dir que l'has de triar entre aquells? O pots portar el que tu vulguis. Jo, sincerament, si no et convencen no em restringiria als de BCN, només... em sacrificaria una mica i voltaria. Són unes fotos que no les repetiràs mai més i val la pena estar convençuda del que fas. Jo sóc de Lleida i ens en vam anar fins a Madrid a buscar-los! I amb això no vull dir que els de Lleida no siguin bons o no m'agradin... és que cap em transmitia el mateix que els de El Marco Rojo.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: leti » dc. març 24, 2010 11:46 am

ja!!! tens raó!!! :-)
el que segurament fem es mirar el que ens convenci sigui o no de la llista, l'unica diferencia es q hem de pagar el cobert (i mira, per un mes, ja no ve d'aqui! i mes per les fotos d'un dia tant tant important!!!!)

Tampoc les podra vendre, pero aixó tampoc ens afecta molt, pq el que en ppi volem es que ens donin un CD amb totes les fotos! i quan tornem del viatge enviar mails personals agraint l'assistencia i adjuntant les fotos on el convidat surti. Així les tenen en format electronic i poden fer el que vulguin amb elles (i s'estalvien uns diners)!!!! Tot i que falta perfilar aquesta idea del mail..... pq pels amics molt be pero per la gent gran.... no se, falta donar.hi una volta....

vosaltres com ho feu? les compren els convidats al final del dia o les compreu vosaltres i els doneu o les doneu/envieu en format electronic?????

La idea del mail también ve pq una setmana abans cada convidat rebra un mail amb la composició de la seva taula amb una petita descripció de cada convidat, donant detalls de que coneixen als nuvis, a que es dediquen i una descripció de com son....
així els que no es coneixin ja tindran tema per parlar i a tothom ubicat!!!! aixó también ajuda als solters a fer pre busqueda a facebook jejejeje a les amigues solteres els encanta la idea >.-<: (per la gent gran encara no sabem com ho gestionarem,.... pero al casament hi haura molta gent jove!). Ens agrada la idea de fer que interactuin *.-o-o.*

A part ajuntem noves tecnologies no?????

Vosaltres feu algun joc o prepareu algo durant l'apat? (tipus un quizz sobre els nuvis amb premi o algo per l'estil????)
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: buniketa » dc. març 24, 2010 11:58 am

En el nostre cas els fotògrafs ens regalen una galería-web amb contrassenya durant un any, de manera que ells mateixos es podran baixar les fotos que més els agradi o totes les que vulguin. Per a la gent gran havia pensat de triar-les jo (ens donen el CD amb unes 600 fotos en alta resolució) i enviar-los-les per correu ordinari amb un sobre ben maco i au! Els que són més grans no buscaran a la web ni res d'això...

I pel que fa als convidats... en principi posem a la mateixa taula els que ja es coneixen... Jo tinc feta una distribució de taules, però encara queda per parlar amb els del restaurant per saber si està ben feta (que no hi hagi massa taules, si es poden ajuntar algunes, encara que siguin mooooooolt llargues...). De totes maneres, hi ha diferents possibilitats de jocs que són atractives... concursos de ball, competició de taules més animades i més sorolloses... més originals... no sé.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: leti » dc. març 24, 2010 12:06 pm

quina bona idea!!!!! >.-<: >.-<:
aixó de la web amb totes les fotos es genial!!!! i a la gent gran enviar-lis tambe!
Has pensat en tot!!!!!

de moment a mi m'agrada lestil de fotos d'anna garcia, les trobo senzilles pero elegants :-) , a veure si puc anar a fer visita.... pq queden 6 mesos i segur que els bons fotografs ja tenen l'agenda plena!!!!
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: mimosa » dj. març 25, 2010 10:52 am

leti ha escrit:uauuuu! >.-<:
el vestido lo encargo el sabado en Raimón Bundó! :-)
restaurante seguramente Castell de l'oliver (el sabado vamos a hacer la reserva)
el fotografo... como te dan la lista, pues a mirar rapido y a ver si antes que acabe semana santa lo tenemos!!!!!
Las flores y el ramo, me los hace el padre de mi cuñado, así queda en familia!!!!

y.... ya menos temas por los que preocuparse.... y quedan aún mil cositas más, pero lo grande grande ya estara (a parte de zapatos, peluqueria y maquillaje ......).

que.... por cierto, he visto precios y son.... ufffff como puede costar tanto que vengan a peinarte????? tu como lo haras'???? :hmm::

Yo el tema peluquería lo tengo super solucionado, mi peluquera de toda la vida es mi prima hermana y ese dia la tendré exclusivamente para mi >.-<:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: leti » dj. març 25, 2010 11:05 am

uyyy mimosa!!! Las hay con suerte :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Voy a preguntar en rafel pages de blanes, me queda al lado de casa y mi madre va alli.... ire el sabado a cortar puntas y aprovecho para preguntar!!!!

si no.... tocara alguien que venga a casa! Eva sanz me ha encantado y las fotos de Laura Ruiz.... ya veras... al final me quedo con las dos!!!! ejjejee (aunq tengo que preparar la cartera... pq segun he leido tienen unos precios....)
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dv. març 26, 2010 6:02 pm

: besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :
13FEBRERO2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 29, 2010 8:36 am, en total s’ha editat 2 vegades.
EN MI CABEZA HABIA UN SUEÑO... Y SE HA HECHO REALIDAD...
TU ERES LA SUERTE DE MI VIDA...

Imatge
13FEBRERO2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 652
Membre des de: dc. set. 23, 2009 3:59 pm

EntradaAutor: irene06 » dg. març 28, 2010 1:24 am

Hola 13febrero!!!!
Ha sido una casualidad que hoy entrara por este foro, pero fíjate por donde he visto tu comentario, y no tendría porqué, pero te voy a responder, y es que siento decirte que estás muy equivocada,....
Decirte que si yo en la guia nupcial sólo he entrado dos veces, con ésta tres, es porque yo soy forera habitual del socpetit (soy mama), y prácticamente no entro nunca en este foro, solamente de tanto en tanto, y por entretenerme un poco, la verdad, pues me encantan las bodas.
El caso es que hace poco me decidí a escribir en un post de Vil.la Minerva, pues yo hace 9 años me casé allí y fue una boda preciosa, todo salió perfecto, y les escribí a las chicas del foro de Vi.la Minerva para darles mi experiencia, y felicitarlas. De paso, ví este post (curiosa la fecha) y me decidí a dar mi SINCERA Y RESPETUOSA opinión, a esta chica que la veía con muchas dudas.
Si no he vuelto a entrar en este foro y no participo activamente con muchas entradas, es porque, sinceramente, estos temas ya me quedan muy lejanos (como te he dicho, yo ya hace 9 años que me casé,...).
Si mi opinión te ha ofendido, 13febrero, pues lo siento mucho, pero es la realidad que yo viví, para bien o para mal, y desde luego, en ningún momento he querido "fastidiar" a Leti en su elección, pues precisamente yo dí mi opinión pues ví que todavía no lo tenía decicido.
Yo, en su momento, agradecí TODAS las opiniones que me fueron dando, tanto las buenas como las malas, porque TODAS ellas me ayudaron en mis decisones.
Como ya dije, yo he explicado MI experiencia, osea, 1 boda a la que yo fuí, evidentemente muchísima más gente podrá dar su opinión, y por supuesto, como tú, espero que también hayan opiniones positivas, cómo no!! pero, entonces, por ello tengo que pensar que también se entra sólo para dar buena imagen y dudar del resto de las opiniones???? ..... Tendremos que creer que todos damos nuestra opinión libremente, no???? creo que no debes de pensar tan mal, sinceramente,....
Y, por último ya, para acabar con toda esta parrafada, y acabar con este estúpido comentario, voy a lo importante, en definitiva:
DESEARTE, LETI, QUE EL DÍA DE TU BODA SEA UN DÍA MARAVILLOSO Y TODO OS SALGA FENOMENAL!!!!
irene06

Entrades: 3
Membre des de: dv. març 05, 2010 8:43 pm

EntradaAutor: SaraC » dt. abr. 06, 2010 5:10 pm

HOLA!!!

Primero Muchas felicidades por tu boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leti me alegro muchissimo que hayas elegido el castell de l'Oliver para tu boda. Yo me case el 2 de Octubre de este año pasado alli y la verdad que no tengo mas que cosas buenas que decir de el Castell!!!

Lo celebramos en la sala de arriba y la verdad es que fiue impresionante! Todos los invitados quedaron encantadisimos! De las vistas, el aperitivo, la terraza es super bonita. En el aperitivo todo el mundo nos felicitava de lo buena que era la comida. Los camareros suepr majos todos. Y despues dentro fue impressionante! El metre nos ayudo en todo lo que le pediamos. La comida estaba muy buena, algunos invitados me dijeron que era el mejor solomillo que habian probado nunca!! El unico pequeño contratiempo que tuvimos fue con la musica. Habiamos estado hablando de la musica todo el tiepo con un chico, Oriol y resulto que no era que que tenia que venir a nuestra boda. El es el jefe y le dejo instrucciones a o tro que resulto no ser muy bueno... Pero nadie lo noto. Solo nosotros pq sabiamos lo que habiamos hablado con el otro. Fuera de este detalle todo fue genial!!! El primo de mi marido que es cocinero nos felicito de lo bien que havia visto todo! El troto de Anna y MªAngels, no se con cual habras hablado, es genial. Nos dejaron hacer y deshacer como quisimos!!! No se, que todo fue muy bien! Perfecto!

Y de fotografo... pues nosotros elejimos a Buch fotografia de Llavaneres. La verdad es que mas o menos te dire lo mismo! Genial!!! Son super discretos, sabe captar momentos especiales. No son fotografos de pose, te dejan a tu aire i enganxan momentos especiales. Tienen un estilo muy especial! Si te interesa te pasare alguna foto para que veas el estilo.

Y el florista que trabaja cone l castell... también impressionante!!! Tiene muchas opciones para el centro de mesa! Es super xulo estar alli viendo las opciones que tiene. Y el trato super directo! Nos arreglo también los ramos para las madres y fuero espectaculares!!! Y también se encargo de la decoracion de la ceremonia civil que la hicimos en una masia del ayuntamiento de arenys de munt.

Si necesitas alguna ayuda solo tienes que pedirmela!!!

Muchas felicidades de nuevo!!! Y animo que estos meses son un poco estresantes entre la espera y los preparativos pero despues se echa de menos! Te lo digo por experiencia!!!!!!!!!!!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants