"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. març 26, 2010 10:56 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Nur, nena tens rao, som unes cracks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Va que ja son aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:37 pm

Giss ha escrit:Hola ninetes!!! Per fi divendres!!! qué bé! -que vagi molt bé el dia booniques!

Nur_jor!!! Felicitats!!! 3 mesests!!! ja no queda res!

Ais mareta!! 3 mesos... demà ja tindré un 2 al marcador... baixa en picat això eh!!!!
Que vagi bé el divendres!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:40 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡

Que tal?

Per fi divendres....

Al final no vam anar al cap...el tio és un tossut....però ara li demanaré hora per el dilluns ja que com que tenim festa....pq aquesta nit fatal un altre cop...quin rotllo....

Que tingueu un molt bon finde¡¡¡¡¡

Mil patunets¡¡¡¡¡

Doncs si que es tossut! jejeje! Si fa falta l'arrossegues eh!! jjeje!! En serio, que s'ho faci mirar. I al tenir festa no hi ha excusa!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:41 pm

torsaeann ha escrit:Nur....felicitats per els 3 mesos....això va molt rapidet guapa¡¡¡¡¡¡

Jo el dia de la mono faltaran solsament 2 mesos....i llavors serà rapidet això¡¡¡¡¡¡

Com passa el temps no?

Mil patonets i que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡

Ja diràs que tal amb els fotògrafs.

Ais nena, 3 mesets!!

I tu en poc més d'una setmana solament et quedaran 2!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* El dia de la mona et menjaràs la mona, i en dos mesos justos et menjaràs el pastís nupcial!!! Wwooooowww!!!!

Si que passa ràpid si... uf uf!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. març 26, 2010 1:43 pm

NINETEEEEEEEEESSSSS!!!

que quan comenci la torseann, anireu totes unes darreres de les altres!!!!!!!!!!!!!!!!!!iupiiiiiiiiiiiii

i TOT TOT TOT us sortirà molt béeeeeeeeeeeeeeeeee, clar que si ELXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tontolinaaaaaaaaaaaa, i somiar....jo abans de la boda també vaig somiar que tot anava malament, arribavem tard, i no sé quantes coses més...............ara, tu amb el cotxe calcula bé el temps eeeeeeeee......que anireu més lents!!!!!!!!!!!!!! que guai però!!!!!!!!!

Siiiiiiiii NUR..............ja tens mitges i demà..............un DOS!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaa............

Bueno ninetes........aviat marxaré que aquesta tarda la tengo completita completita, i la nit també així que.............

UN PATUNET MOLT GROS A TOTESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:45 pm

tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja es divendres yuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuu!

Ostres em passen els dies, les setmanes que no m'hen dono compte!!!!!

Veig que hi ha força moviment, unes de metges (encara que mes valdria no haver-hi d'anar, no?), les altres de compres i jo aburrida!!!!!!!!!!!!!

Bueno us he de dir un secretillo, m'han dit que potser la setmana que be ja tenim el "video", ojalaaaaaaaaaaaaaa, aixi tindrem tota la setmana santa per veure'l!!!!!!!!!!!!! Ja us anire informant!

Nur nena, ja queda menys!!!!!!!!!!!!!! Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!L'esmorzar be, pero imagina't a les 12.30, allo estava mes fred, que el pa semblava xiclet!

Bueno guapes parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!1

Nena!! El video ja?? Que guai!!!!!!!! Molt bé no?? Quines ganes deus tenir de veure'l!! Anda, i jo!!!! jejejej!!!
Que passis un bon divendres!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:46 pm

laiac ha escrit:BON DIA NINETEEEEEEEEEESSSS!!!!

si si, ja som divendres, i moltes comenceu vacances eeeeeeeeeee..............jo l'altra setmana!!!!!!!!!!!!!

Nur............ahir ja no vaig verue àguila roja, em vaig quedar ko abans......sóc un cas aquesta setmana, però estic molt cansada!!!!!!! i pel tema del dissabte.....mira, ara li enviaré un mail....tranquil·la, no cal que li diguis res, a tu t'ha de fer bé la eina i ja està.....no pateixis....ja vaig tenir prous disgustos quan em va donar el video i les cintes!!!!!!!!
així que et vas trobar a la nineta elxa?????????? i FELICITAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSS............3 mesosssssssssssssss, ke fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

Torseann........cuida al teu nen....a veure si avui no tindrà paladar aquesta nit!!!!!!!que vagi al cap o a la farmacia i li donen un xarop per la tos!!!!!!

Tara............VIDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNETS A TOTES NINETES MEVES!!!!!!!!!!!!!!!

Nineta, com estàs? Vinga que la setmana que ve podràs descansar, que últimament és un no parar això eh!!

A veure si el tema del video te'l solucionen d'una vegada, que de tan allargar-ho... buf... es fa pesat anar darrera de la gent... Molts ànims guapissima!!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:49 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeesss!!!!!

per fi aquesta tarda a verue si em diuen que la meva esquena té arreglo o no.........vaig a la consulta d'una fisio, que estava a medicina, i que diuen que és molt bona perque em miri la radiografia i em digui què es pot fer amb mi!!!!!!!!!!! a veure si començo a fer fisio a banda de l'Escola de Columna on m'han enviat!!!!!!!!!!!!

Me'n vaig a fer feineta.................per cert.......sabeu on volem mirar per les vancances de juliol o agost?????? jijijij bé , jo a PARÍS como no, però un dia a EURODISNEY!!!!!!!!!!!!!!jijijiijij i despre´s a Madrid, que si el meu nen aquest any no va a Madrid li agafa algo!!!!!!!!!!!!!!!!!! i també vull anar a Santiago perque és jacobeo.....o sigui que...........quan acabi exàmens....a banda de les bodes, no me veran el pelo!!!!!!!!!!si em trobo millor es clar!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSSS

Espero que vagi molt bé aquesta tarda amb la fisio!!! Ja ens explicaràs.

Nena! Pren-me a veure el Mickey Mouse!!!! Jo hi vull anar!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:52 pm

elxa ha escrit:hola ninetes!

bon divendres tenim oi? aix....quin solet més bo que fa, que duri! que duri!!

Nur jejejeje.....al final si que vas arribar a la botiga....jejeje...jo encara estic esperant que m'envin per mail els presupostos dels viatges....uf! com triguen, ami aixó hem desespera....

Laiac veus que sí que van fer por els hombres de paco, jo tota la estona tapada amb la manta i agafada del meu nen, després no volia marxar sola a dormir aix...aix...soc una cagueta.

Tara video?????????????????? uf! uf! kedada, kedada para verlo!! siiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
el email :-)ok: (tono Piero GH) me encantaaaaaaaaaaaaaa...............

Laiac i del teu fotograf saps algo nou??? a veure si el tindrem que anar a buscar i recordar-li...ejem...ejem....

Si si! Al final vaig arribar a temps, jejeje!!

Dons els pressupostos d'allí tarden en enviar-los. A nosaltres ens van tardar 3 setmanes en passar-nos-els!! I per això ens va passar lo que et vaig comentar, que ens vam decidir per una altra, i quan ho teniem tot firmat... patapam!! Ens els van passar i... bueno... En fi... és el que hi ha. Tingues paciència tu, i que no et passi com a mi... és que jo sóc una impacient!! jajajajaja!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:56 pm

elxa ha escrit:NUR_JOR..........MOLTES FELICITATS 3 MESETS!!!!!!!!

que fort! que fort!!! >.-<:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 26, 2010 1:58 pm

elxa ha escrit:aix.....que miedo que despues voy yooooooooooooo!!!!!!!!!!

l'altre dia vaig somiar amb la boda....quin horror!!! era tot un desastre!

en una setmana justa tu et plantaras als 3 mesos tambe!! jejej! >.-<:

aquests somnis són normals... això són els nervis, i com que a vegades són tan catastròfics t'arriben a posar la por al cos!! però tu estigues ben tranquila que tot sortirà molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dv. març 26, 2010 3:10 pm

Hola ninetes! avui hi ha més movimen per aquí eh? com esteu? aix es nota que és divednres eh? es respira un bon ambient!!! yuhuuu!!! *.-o-o.*

Tara!!! video ya??? aix qué emoción! qué ganas de verlo!!! seguro que ha quedado espectacular!

Laiac!!! que marxes a Calanda? avui m'he enterat que hi ha una nena a la guarde que es de Calanda i el seu papi toca els tambors... potser els coneixes!

Torsaeann!!! nena! avui tast! qué guay! que disfruteu molt menjant! ja ens explicaràs! fes moltes fotos eh???

Nur_jor!!! Acabes avui el cole? heu fet la mona? aix nineta... marxa un altre trimestre... qué fort! jo treballo dilluns i dimarts també, però bueno...

Elxa!!! cómo llevais tema viaje? Cualquier cosa me dices, que yo justamente cerré este tema ayer!

Papallona!!! guapi, per on pares? tens novetats? en no res tast tu també no?

Estiu!!! on ets???

Happi!!! què tal guapi? cómo estás? Todavía en Bcna no? o ya estais por aquí? Espero que todo bien. Un besito

Doncs ja per fi ahir vam tancar el tema del viatge... una cosa menos, quin pes m'he tret de sobre! és un rotllo això d'anar mirant a diferents agències... esperant pressupostos... ufff... m'he agobiat molt, però a està.
Marxem 8 nits a NY i 5 nits a RM. Yuhuuu!!! quines ganes!!!

Bueno guapetonas, que acabeu de passar un bon divendres, que el finde ja està aquí! Petonets ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. març 27, 2010 12:20 pm

Bon dia ninetes¡¡¡
Donc entro un moment per saludar i marxo a fer dinar i cap a sitges.

Ahir el tast va anar molt bé, ja tenim el menú...m'agrada pq el pica pica és molt casolà i tot bo i els plats també molt bé.
Els vins......el millor.....el vi blanc a mi no m'agrada i aquell entraba sol...i el negra ohhh¡¡¡¡¡¡¡¡

Els postres els vaig triar jo...(per el meu gust molt bons :-)ok: ) el pastís el va triar ell i a mi no m'acaba, però tots van triar aquest....però com que no crec que el pugui tastar ja que suposo que estarem amb les entregues donc més igual¡¡¡¡¡¡

Bueno, ja explicaré tot millor, vaig cap a la suite.....jajajajajajajajajja

Us estimo boniques¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. març 27, 2010 12:21 pm

LAIAC, TARA¡¡¡¡¡¡ VAIG REBRE ELS VOSTRES SMS SOU UNS SOLETES¡¡¡¡¡¡¡ MOLTES GRÀCIES¡¡¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » ds. març 27, 2010 8:45 pm

Hola ninetes! com va el finde? suposa que bé oi? això sempre va bé!

Torsaeann!!! m'en alegro que ja hagiu escollit el menú!!! què bé! ja comencen a quedar poques cosetes eh? d'aquí a no res seràs la següent nineta casada!!!

Jo demà vaig a fer-me les dixoses fotos a la platja, i per això avui he anat a la pelu, i sabeu a quina he anat? a una d'aquestes de xinos... per 10€ m'han rentat, secat i fet un massatge! molt bé eh? m'ha agradata molt

Bueno, demà us explico.

Petonets!!! que vagi molt bé a totes!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dg. març 28, 2010 12:27 am

Hola guapes!!!!!!!!!!

Acabo d'arribar, he anat a sopar amb les nenes, com el meu home m'ha deixat soleta!!!!!!!!!!!! M'han donat el cd amb totes les fotos i vaig a veure-les i dic vaig a dir alguna coseta que en tot el dia que no m'he connectat imagino que estareu de parrandeo o a caseta!!!!!!!!!!!!

Bona nit i fins dema!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dg. març 28, 2010 10:31 am

Nineteeeeeeess!!!!
BON DIAAAAAAAa............quin cap de setmana.....no he pogut fer bé cap dels meus plans....jopeta!!!!i a sobre, avui, amb el neguit de que havia de fer un brownie per pendre a dinar amb els amics, que fem calçotada, m'he aixecat a les 9, que eren les 8 clar, i jo dient...aixxx...si que sembla dematí............claaaaaaaaroooooooo........

Nu res, ja tinc el pastís de xocolata al forn i dic..vaig a saludar a les meves ninetes, que després marxo de calçotada i no sé en quines condicions estaré per escriure aquesta nit..........segu que morta, perque ja em fa mal tot!!!!!!

TORSEANN..............ens ho has d'explicar tOOOOOOOOOOOOOt, ara encara deus estar dormint a la teva suite!!!!!!!!!
HAPPI..........preciosaaaaaaaaa.........com esteu??????? il nen???????????
TARA..........més fotusssssssss???????????que guaiiiiiiiiiiii, jo les vull veure.........mira, ara que comença el bon temps i que aviat farà un any que vam decidir casar-nos penso més en la meva i m'enrecordo de moltes coses!!!!

PAtunets ninetes a TOTES!!!,,....me'n vaig que m'he empanat i se'm cremarà el brownie i encara haig d'embolicar regals!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dg. març 28, 2010 11:31 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Dons laiac, son totes les fotos en baixa resolucio i amb la marca d'aigua, pero almenys hi son totes i per mirar-les ja esta be, ja que normalment fins que no et donen l'album, no t'ho donen!

Nena guarda'm un tros de brownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que vagi be!!!!

Molts petons a totes!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dg. març 28, 2010 5:12 pm

Hola amores¡¡¡¡

Ja stic a casa...que rapidet aquest finde.... es nota que tenia moltes coses a fer...

DOnc res, la suite super bé, l'hotel molt bonic i davant del mar i tot genial¡¡¡¡¡

intentaré passar algunes fotos del finde oks?

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dg. març 28, 2010 8:44 pm

Hola boniques!!! un altre finde que marxa... com ha anat?
Jo per fi he pogut fer les fotos de la platja!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<: >.-<:
Ara a treballar les invis, que ja tenim feina, i com sempre a corre cuita... ja us passaré fotos, han quedat bastant xulis.

Torsaeann!!! així que el finde guay no? m'en alegro, ja ens explicaràs amb detalls!!!

A les demés un petonet molt gran!!!
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants