"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dl. març 29, 2010 7:20 am

BON DIA NINETEEEEEEEEEEESSSS!!!!!

quin rotllo!!!! a la feina una altra vegada...........a més, em dona la sensació ultimament que durant els findes, ni estudio ni descanso.....com s'entèn això????????tinc ganes d'espaxuflar-me al sofà i mirar la tele!!!i a sobre.....aquesta setmana no faig tardes però recupero les hores al matí...o sigui que.....de 8 a 15!!!!!!grgrgrgrgrr

veig que el finde ha estat profitós per moltes................NUR ja t'ho vaig dir no que ja em diries que tal va anar amb el fotògraf..?? es que em perdo.............i TARA, ho sento, però es van zampar tot el brownie....i això que al final vam juntar 3 pastissos.......buffff, vaig acabar!!!!!! tot i això...massa xocolata el brownie!!!!!i casa se'm desmunta!!!!!......sóc un cas!!!

NINETEEEEEEEEEEEEESsssssss que dijous ja marxo cap a Calanda...........a veure si abans puc fer alguna sessió de fisio perque crec que aquest any la meva esquena no aguantarà el tambor.....po weno!!!!això si, estaré desconectadiiiiiiiiiiiissima del dijus al diumenge....com m'ho faré????? ja us enviaré alguna foto quan arribi.........................bueno, i que encara no marxo!!!!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!

anem parlant!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dl. març 29, 2010 8:52 am

Hola ninetes!!!!!!!

Ja torna a ser dilluns, pero m'ho miro d'una altra manera, a la tarda no treballooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si ja se que moltes esteu de vacances pero per mi es un que no haver-hi de tornar a la tarda!!!!!!!!!!!!!!!!1

I res us volia dir alguna coseta abans pero no he pogut, nomes arribar ja he hagut de fer una cosa i fins fa una estona, ara anem a esmorzar i a les 2 cap a casa!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 29, 2010 11:45 am

Ei ninetes quantes novetats!!
Laiaccc un brownieeeee mmmm me moro!! tu fas mona??? jiji

Tara: fotus fotus.. que guai!!! com va anar el soparillo.. digues que sí gaudeix de les teves tardes lliures... jo avui de 10 a 17,30 kin horari més raru... i un per dinar.. això si! jiji

i fins dijous de tardes.. i divendres guardia.. per favor que sigui dissabte ja!!!!!!!!

Torsaeann... bunika.. que guai lo del hotel sisi fotillos!!!!!!! i lo del tast.. kina passada nineta això ja està aki!!!

Nur neni... que tenies pendent?? aix!!! me perdo...

Elxa nena la panxa.. hi ha molta!

giss ja tens les fotos!! ara les invis!! ja tindras ganesssssssssssss

Estiuuuuuuuuuuuuuuu a vere si ens veiemmmmmmmm

Happiiiiiii wapiiiiiiiiiii aixo ja estàaaaaaaaa!!! ara a gaudir!

muas!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 29, 2010 12:17 pm

Ei ninetes!!
una coseta... sabeu d'algu que ens pogui treure la terra del jardi??? se que s'ha de tenir una maquina.. pero volem contractat a algú per aquesta setmana i no trobem a ningú.... aixxxxxxx
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dl. març 29, 2010 3:01 pm

Hola!!!!
Per fi un momentet per poder entrar!!!!
Com esteu guapissimes???
Des de divendres que no podia entrar i pensava molt en valtres!!

Nu res, he tingut un finde molt liat repartint invis i més invis i anant de casa en casa de family a repartir... buf... vaig acabar ahir per la nit amb un cap... buf... I entre invi i invi vam fer un paron per anar a veure el fotograf que ens va pressentar el seu nou soci i el local, i la veritat que molt bé. Ja us explicaré amb més calma per la nit si em puc conectar que ara he de marxar pitant!!!

Aquest matí he anat a la pelu i ara... prova de vestidet!!! weeee!!! Ais... estic molt nerviosa!!! Ni que em casés avui... ajajjaja!!!!

Torsaeann, que guai aquest finde que has passat eh!!! I la prova del menú com va anar?

Laiac, d'aquí a dos dies a Calanda!! Se't trobarà a faltar per aquí!! Al fotograf no li vaig comentar res tal com em vas dir, i saps??? Al seu nou local hi ha una foto teva i del teu nen!!!! Que guapos esteu!!!! En blanc i negre i gran... A l'entrar la vaig veure i hi vaig anar directa, jejeje!! Per cert, ja tens el video?

Tara, ja tens les fotos!!! I el dvd ja el tens tambe?

Giss, com porteu les invis?

Elxa, com estàs de la panxona??

Papallona, que esteu d'obres?

Happi, que tal esta el teu nen?

Estiu, com es presenta la setmaneta?

Nenes, marxo pitant!!! Tinc pessigolletes a la panxa!! Ais quins nervis... jijiji!!! Fins la nit!!!!!!!
Petonets!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 29, 2010 3:25 pm

Papallona* ha escrit:Ei ninetes!!
una coseta... sabeu d'algu que ens pogui treure la terra del jardi??? se que s'ha de tenir una maquina.. pero volem contractat a algú per aquesta setmana i no trobem a ningú.... aixxxxxxx

El meu tiet és jardiner de la riera, no se si treu terra del jardi, però si vols li puc preguntar.
Un petonet i ja em dius val?
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 29, 2010 3:26 pm

nur_jor ha escrit:Hola!!!!
Com esteu guapissimes???

Nu res, he tingut un finde molt liat repartint invis i més invis i anant de casa en casa de family a repartir... buf... vaig acabar ahir per la nit amb un cap... buf... I entre invi i invi vam fer un paron per anar a veure el fotograf que ens va pressentar el seu nou soci i el local, i la veritat que molt bé. Ja us explicaré amb més calma per la nit si em puc conectar que ara he de marxar pitant!!!

Aquest matí he anat a la pelu i ara... prova de vestidet!!! weeee!!! Ais... estic molt nerviosa!!! Ni que em casés avui... ajajjaja!!!!

Torsaeann, que guai aquest finde que has passat eh!!! I la prova del menú com va anar?

Laiac, d'aquí a dos dies a Calanda!! Se't trobarà a faltar per aquí!! Al fotograf no li vaig comentar res tal com em vas dir, i saps??? Al seu nou local hi ha una foto teva i del teu nen!!!! Que guapos esteu!!!! En blanc i negre i gran... A l'entrar la vaig veure i hi vaig anar directa, jejeje!! Per cert, ja tens el video?

QUE VAGUI MOLT BÉ NINETA¡¡¡¡¡¡¡¡

ESTARÀS MOLT GUAPA¡¡¡¡¡¡¡

Nenes, marxo pitant!!! Tinc pessigolletes a la panxa!! Ais quins nervis... jijiji!!! Fins la nit!!!!!!!
Petonets!!!!!!!!!!
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 29, 2010 3:28 pm

elxa ha escrit:Bon dia precioses!!

Que tal esteu?

Torsaeann quin finde eh! anda que no, ja ens explicarás tot i ens passaràs fotillos....i del tast també!

Jo no hem trobo gaire fina, tinc l'estomag molt revolucionat.... :--( uf! i akesta tarda consulta....quines ganes

donc tinc moltes coses per explicar....donc quan podeu quedar aquesta setmana? el meu ninot te vacances però puc quedar si vosaltres voleu algun dia totes i ens veiem no?

Que vagui bé aquesta tarda a la consulta.

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dl. març 29, 2010 6:42 pm

nur_jor ha escrit:Hola!!!!
Com esteu guapissimes???

Petonets!!!!!!!!!!

PReciosaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!1

que vagi molt molt molt bé la provaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! ostres!!!!!!!!no havia pensat ni que avui tenies prova!!!!!
que bé que bé...amb les sabates i tot.............i ja sé que no dec estar a temps però..........QUE ET DEIXIN FER FOTOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!

me n'alegro que el finde hagi anat bé de repartiment d'invis...............i el fotògraf què doncs????m'has d'explicar eeeee, i té una foto nostra??????????quina???????????? pos mira, que li haig de fotre canya perque res de res del video, i avui fa dues setmanes!!!!!!!!!!!!1és un cas!!!ja ens explicaràs!!!!!!!!

molts patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. març 29, 2010 6:44 pm

torsaeann ha escrit:
elxa ha escrit:Bon dia precioses!!

Que tal esteu?

Torsaeann quin finde eh! anda que no, ja ens explicarás tot i ens passaràs fotillos....i del tast també!

Jo no hem trobo gaire fina, tinc l'estomag molt revolucionat.... :--( uf! i akesta tarda consulta....quines ganes

donc tinc moltes coses per explicar....donc quan podeu quedar aquesta setmana? el meu ninot te vacances però puc quedar si vosaltres voleu algun dia totes i ens veiem no?

Que vagui bé aquesta tarda a la consulta.

Mua¡¡¡¡

TORSEANN!!!!!!!!!!!!!!! quantes coses has d'explicar????????????
pos podríem quedar no????''mmmmmmmmmmm...........jo només puc el dimecres cap al vespre.....voleu quedar cap al tard i si cas ens quedem a fer un viena?????tot i que jo aviadet a dormir, que el dijous és intens, que a la nit ja toco!!!!

JA direu..........PATUNETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. març 29, 2010 6:45 pm

Papallona* ha escrit:Ei ninetes!!

PApallonaaaaaaaa...........si no és que jo em trec un sobrasou treient terra amb pic i pala......no conec a ningú, ho sento!!!!!!!!jopeta!!!!!....................eiiiiiiiiii però si vols veniu també a treuré herbes del meu jardí.........jijijijijij

PAtunets!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. març 29, 2010 6:48 pm

Nineteeeeeeeeeess!!!!

he fet un kitkat d'estudiar perque se'm tancaven els ulls i...........encara se'm tanquen....a més, tinc gula d'algo de xocolata, o dolcet i no tinc res :-/ .................. a més, he començat a treballar abans de les 8 i he acabat a les 15:35!!!!!!tic morta!!!!!!!estic per menjar-me un tall de carn!!!!!!!!!jiiiji........

mmmmmmmmmm...........vaig a buscar a la nevera a veure què hi ha!!!!!!
molts patunets ninetes!!!!!!!!

quantes novetats.........això avança eeeeeeeeeee...............jooooooooooo...........no tinc cap novetat.......bé, si, que encara no m'han donat el video arreglat.............!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. març 29, 2010 7:35 pm

Ninetesss......ja torno a ser aqui!!!! uohhhhh!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Com esteu??? espero que molt bé....nosaltres tornem a estar a casa ja...per fi!!!!! li van donar d'alta el dissabte i tot ha anat genial!!!! per ara tot molt bé...ja està fet!!!! bufff com passa el temps, no????

Veig que hi han moltes novetatssssss...però quan tingui una estoneta m'hi ficarè....però aquesta setmaneta fins dijous faig classes pel mati i així les tardes les tinc per descansar....quin plaer....ja ho necessitava la veritat!!!!!

Només dir-vos una coseta de part del nen i meva....QUE MOLTES GRÀCIES A TOTES....la veritat esk us heu portat genial preguntant-m'he en tot moment com estava ell i com anava tot!!!! en serio, gràcies per les trucades i sms d'ànims....sou super especialssss!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Per cert, es quedarà algun dia??? o el dissabte???? pq ara que puc m'apunto fijo!!!! Marxeu alguna de vacancetes????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. març 29, 2010 8:12 pm

UEEEEEEEEEEEEEEEEO UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEO UEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOO
WELCOME TO THE FORO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
:-)ok: >.-<:

NINETAAAAAAAAA!!!!!!!!!! BENVINGUUUUUUUUUUUUUTS, me n'alegro mooooooooooooooolt!!!!!!!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!

jo dic de quedar dimecres al vespre, no puc cap dia més :-/
muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dl. març 29, 2010 8:32 pm

Huolaaaaa!!! ninetes!!! com esteu???

Tara!!! como va? ahora te vemos menos por aquí, mucha faena? Un besito

Nur!!! no m'enrecordava que avui era la prova!!! espero que t'hagin deixat fer fotos!!! què guay nineta! ens has d'explicar què has sentit? i què tal tot!!! Les invis doncs ja veus... encara no hem començat...

Laiac!!! què guay! ja marxes a Calanda! i tocaràs el tambor! Escolta, no sé si vas veure el meu missatge, però hi ha una nena a la meva guarde que són de Calanda i toquen els tambors, suposo que els deus de conéixer! ja et diré... Un petonet

Torsaeann!!! i el teu ninotet? com està de la tos?

Papallona!!! gràcies per rpeguntar per les fotos! Doncs ja per fi les tenim fetes, ara a treballar amb elles...

Happi!!! Welcome!!! teníamos ganas de verte por aquí!

Elxa!!! hoy consulta... bueno, ya termina el día! ánimos!

Estiu!!! què tal tot?

Yo por el tema de quedar me sabe fatal, pero esta semana no podré... El miércoles viene mi cuñada y se queda todas las fiestas, hasta la mona. Pero bueno, a la próxima os veo!

Muchos besitos a todas
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 29, 2010 8:36 pm

laiac ha escrit:UEEEEEEEEEEEEEEEEO UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEO UEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOO
WELCOME TO THE FORO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
:-)ok: >.-<:

NINETAAAAAAAAA!!!!!!!!!! BENVINGUUUUUUUUUUUUUTS, me n'alegro mooooooooooooooolt!!!!!!!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!

jo dic de quedar dimecres al vespre, no puc cap dia més :-/
muaaaaaaaaaaaaaa

Ok, dimecres al vespre jo puc sobre les 20.30 al viena, ja direu. Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 29, 2010 8:41 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetesss......ja torno a ser aqui!!!! uohhhhh!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Com esteu??? espero que molt bé....nosaltres tornem a estar a casa ja...per fi!!!!! li van donar d'alta el dissabte i tot ha anat genial!!!! per ara tot molt bé...ja està fet!!!! bufff com passa el temps, no????

Veig que hi han moltes novetatssssss...però quan tingui una estoneta m'hi ficarè....però aquesta setmaneta fins dijous faig classes pel mati i així les tardes les tinc per descansar....quin plaer....ja ho necessitava la veritat!!!!!

Només dir-vos una coseta de part del nen i meva....QUE MOLTES GRÀCIES A TOTES....la veritat esk us heu portat genial preguntant-m'he en tot moment com estava ell i com anava tot!!!! en serio, gràcies per les trucades i sms d'ànims....sou super especialssss!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Per cert, es quedarà algun dia??? o el dissabte???? pq ara que puc m'apunto fijo!!!! Marxeu alguna de vacancetes????

Benvinguda al foro¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Que tal tot?

mil muas¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. març 29, 2010 9:05 pm

Ninetes....doncs sip...ja torno per aqui!!! jejejejeje...quines ganetes!!!!

Laiac...a mi el dimecres...em va perfecte!!!! aniré al gym més aviat i llavors tiraré cap avall!!!! jejejejejej....o si podeu quedar més aviat ja m'ho direu!!!!!
Que vas cap a Calanda??? molt bé....jo enguany tenia ganetes de baixar al poble per Setmana Santa....però al baixar la setmana vinent per la boda, doncs res de res!!!!!

Torsaeann....com anat el dia de festa???? suposo que heu fet feina....com esteu????

Giss...venga que mñn trabajas y listo!!! jejejejeje...que raro que vuestra guarderia abra estos días, no???

Nur....avui dia de prova????? aixxx mareta quins nervisssss!!!!!! com anat això????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dl. març 29, 2010 9:15 pm

Happi, pues si que es raro que la guarde se abra lunes y martes, porqué todas las municipales han cerrado... pero mira, como lo gestiona la Fundación... no sé... en fin, un día más y listos!

Un besito
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. març 29, 2010 9:51 pm

Ninetes....marxo a veure una peli que no fan res que valgui la pena a la tele....us envio un petonás enorme!!!!!
Bona nit i fins demà!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants