"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dt. març 30, 2010 7:28 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, nena quina ilu veure't per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nosaltres ja ens hem instalat a casa dels papis per fer de cangurs, i dijous cuan marxem baixara el meu germa!!!!!!!!!! Aixi que mireu com estic!!!!!!!!!!!!!

Bueno he vist lo de quedar, jo al vespre no puc, al estar instalats a casa desl papis, no es plan que deixi al meu home sopant solet amb la yaya, aixi que si dieu de quedar a la tarda si pero sino...ja ens veurem despres de les festes, nosaltres marxem el dijous a la tarda, aixi que ja ens veurem a la tornada!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes hi ha moltes novetats, pero ja us contestare mes tard, que ara tinc feina, aixi que ens veiem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. març 30, 2010 8:45 am

Hola Elxa!!!!!!!!!!

Ei nur es veritat, no hi pensava!!!!!!!!!!!!!!!! Ens ho has d'explicat to, tot i tot ehhhhhhhhh!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. març 30, 2010 10:01 am

Huola huola pajaritus sin cola!!!!!

TARAAAAAAAAAAAAAA; ELXAAAAAAAAAAAAAAAA bon dia guapetonas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*

Nurrrr que ens has d'explicar com va anar????????????????neniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii explica explicaaaaaaaaaa cuenta cuenta!!!!!!!

ninetes tic enfeinada i entre pitus i flautes no foto res.........juas juas......

Avui vaig al metge a la tarda i després a buscar un dixós cotxet per la meva nebodaaaaaa......i a verue els tambors de calandaaaaaa, que estan a reus en una processó....així que arribaré a les tantes a caseta!!!!

un patunet....vaig a fer algo!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:03 am

laiac ha escrit:PReciosaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!1

que vagi molt molt molt bé la provaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! ostres!!!!!!!!no havia pensat ni que avui tenies prova!!!!!
que bé que bé...amb les sabates i tot.............i ja sé que no dec estar a temps però..........QUE ET DEIXIN FER FOTOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!

me n'alegro que el finde hagi anat bé de repartiment d'invis...............i el fotògraf què doncs????m'has d'explicar eeeee, i té una foto nostra??????????quina???????????? pos mira, que li haig de fotre canya perque res de res del video, i avui fa dues setmanes!!!!!!!!!!!!1és un cas!!!ja ens explicaràs!!!!!!!!

molts patunets!!!

Hola guapa!!

Doncs nena, el fotograf molt bé, ens va presentar el seu nou soci, i entre els dos m'anaven explicant com treballaven i la veritat és que em vaig tranquilitzar. El seu nou soci el vaig veure molt maco i ens va transmetre confiança. Tampoc vam poder parlar molt perque al ser la inaguració del local estava fondo!!! Hi havia molta gent, molta! Quan ens veiem t'ho explicaré millor.

I així què? Encara no tens el video? Juer... Em sap greu!

Allà al local en una paret hi tenen 3 o 4 fotos en blanc i negre de nuvis molt xules! I una és vostra! Vaig dir "mira, la Laiac!!" i vaig anar a mirar-me-la d'aprop, ejejje!! És una que esteu sentats en un sofa i el teu nen està darrera teu, m'explico?¿ Molt xula! I en gran hi ha un impacte visual molt xulo! Al seu facebook tenen fotos del lloc i novetats.

Com va l'estudi? Ja teniu dates per als exams?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:06 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetesss......ja torno a ser aqui!!!! uohhhhh!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Com esteu??? espero que molt bé....nosaltres tornem a estar a casa ja...per fi!!!!! li van donar d'alta el dissabte i tot ha anat genial!!!! per ara tot molt bé...ja està fet!!!! bufff com passa el temps, no????

Veig que hi han moltes novetatssssss...però quan tingui una estoneta m'hi ficarè....però aquesta setmaneta fins dijous faig classes pel mati i així les tardes les tinc per descansar....quin plaer....ja ho necessitava la veritat!!!!!

Només dir-vos una coseta de part del nen i meva....QUE MOLTES GRÀCIES A TOTES....la veritat esk us heu portat genial preguntant-m'he en tot moment com estava ell i com anava tot!!!! en serio, gràcies per les trucades i sms d'ànims....sou super especialssss!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Per cert, es quedarà algun dia??? o el dissabte???? pq ara que puc m'apunto fijo!!!! Marxeu alguna de vacancetes????

guapa!!! me n'alegro molt que ja estigueu a caseta!!!
si si, el temps passa molt ràpid! ara a recuperar-se i ja veuràs com tot això quedarà enrera.
petonets nineta!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:08 am

He vist que quedeu dimecres? Jo encara no sé si podré quedar perque aquests dies els volem aprofitar per fer cosetes que tenim pendents, però pel poc que pugui m'hi apunto eh!!! Ja us ho diré.
Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. març 30, 2010 10:09 am

Hola guapes!!!!!!!!!!!

Ja he penjat la cronica!!!!!!!!!!!!!! Per cert nur, a tu et va arribar???? Us ho vaig enviar per mail!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena em passare per alla per veure la foto, que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur aixi tot be, m'hen alegro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I la prova????????????????????'''

Elxa, te ha sentado mejor el zumito???????
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:15 am

Hola ninetes!!!

Ara que m'he posat al dia del foro, a totes les que m'heu preguntat per la prova de vestit dir-vos que... GENIAL!!!! ::love::

Estic molt molt contenta!! Molt molt contenta!!! Ahir va anar tot rodó i… tinc fotos de tot!!!! Siiiiiiiiii!!!!!! *.-o-o.* Jejeje!!
Ahir vaig tenir un dia d'aquells de no parar, pel matí prova de pentinat, i per la tarda de vestit, i despres al vespre vaig arribar tard al poble i a més vaig anar a veure uns familiars que havien arribat de Madrid i vaig aprofitar per donar-los la invi, i se’m va fer tard i ja no vaig entrar al foro perque estava tan cansada que m'en vaig anar a mumir.

Però ara que tinc temps passaré les fotos al pc, i us passo mail, ok? Potser tardo una miqueta perque ho vull explicar tot lo millor que pugui, però d'aquest matí no passa, eh!!!

Ais nenes... estic en un núvol!! Aquesta sensació la recordo igual del dia que vaig triar el meu vestidet, jejeje!! Ais, jo ja de per si ja sóc bleda, però amb tot lo de la boda m’estic adonant que ho sóc més del que em pensava... jajajajajajaa!!!! :-)
Vaig a preparar-vos-ho, ok??

Molts petonets a totes!!! Muas! Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:19 am

tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!

Ja he penjat la cronica!!!!!!!!!!!!!! Per cert nur, a tu et va arribar???? Us ho vaig enviar per mail!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena em passare per alla per veure la foto, que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur aixi tot be, m'hen alegro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I la prova????????????????????'''

Elxa, te ha sentado mejor el zumito???????

Nineta! No he rebut res per mail. :-/ Que m'ho vas enviar en la nova direcció o en l'altra que tenia aquell virus? Que raru...
Ara aniré a llegir-la si l'has penjat al foro!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. març 30, 2010 11:04 am

No se crec que esra l'adreça de sempre!!!!!!!!!!!!!!!!

Passa'm la nova i t'ho torno a passar!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 30, 2010 12:02 pm

Hola us acabo de passar un mail... ::love::

Tara, te passat de nou l'adreça, oks? Es raro que no ho hagi rebut!

Laiac, ara et contesto!

Ais... se m'acumula la feina... jajajaja!!

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. març 30, 2010 12:13 pm

Nur ja esta ho has de tenir al mail!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 30, 2010 12:23 pm

Si Tara!! Ara ja m'ha arribat!!
Vaig a llegir-ho!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dt. març 30, 2010 12:32 pm

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Que tal? donc nosaltres super bé de vacances¡¡¡¡¡¡¡¡
Ara anem a dinar a casa la meva sogra i després amb la meva mami i la sogra a reus a mirar sabates i coses per les mamis¡¡¡¡¡¡¡

Apa amores¡¡¡¡¡¡¡¡

Sento no poder entrar gaire aquests dies perpo amb una cosa i l'altre no paro¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dt. març 30, 2010 12:55 pm

NUR!!!!!!!!!!!!!!

ja t'he contestat!!!!!!!!!!!!!!!!! quina passadaaaaaaaa!!!!
i mira...........que és la foto del meu avatar la que vas veure????????????????????? al meu nen no li acaba de fer el pes....a mi també m'hagués agradat més cap a l'altra banda!!!! però si que és xula!!!!!!!!!!!!

PAtunetttttttts!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 30, 2010 2:30 pm

laiac ha escrit:NUR!!!!!!!!!!!!!!

ja t'he contestat!!!!!!!!!!!!!!!!! quina passadaaaaaaaa!!!!
i mira...........que és la foto del meu avatar la que vas veure????????????????????? al meu nen no li acaba de fer el pes....a mi també m'hagués agradat més cap a l'altra banda!!!! però si que és xula!!!!!!!!!!!!

PAtunetttttttts!!!!!!!!!!!!!!!!

Si que és aquesta si!!!! M'agrada molt!! I allà la tenen com si fos de vidre i sense marc... molt xula!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 30, 2010 4:15 pm

Nenes....que tal???? ja torno a ser aqui.....acabo d'arribar a caseta que he anat amb una entrevista...i res...el que diuen totes!!!! ja et direm alguna coseta....aixxxxx....Jo ja no se on tirar més CV...

Com esteu vosaltres???? com va el dimarts!!!!! un dia xulo però ventóssss!!!!

Nur.....IMPRESSIONANTE!!!! no hi han més paraulesss!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 30, 2010 9:24 pm

Ninetes....al final demà dimecres que farem???? quedem o k??? jo vaig al final al gym a les 18:00h per després poder baixar al Viena....que dieu doncs????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. març 30, 2010 10:01 pm

Jo de 19-20 hores aniré amb unes amigues, si quedeu baixaré sobre les 20.30 fins les 22 ja que soparé amb el ninot.
Demà em ficaré a veure que dieu val?

Un patonet i bona nit a totes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. març 30, 2010 10:01 pm

NINETES¡¡¡JA SOM A LA PÀGINA 300¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ QUE FORT¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge