Autor: tara » dt. març 30, 2010 7:28 am

Autor: tara » dt. març 30, 2010 8:45 am

Autor: laiac » dt. març 30, 2010 10:01 am

Autor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:03 am
laiac ha escrit:PReciosaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!1
que vagi molt molt molt bé la provaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! ostres!!!!!!!!no havia pensat ni que avui tenies prova!!!!!
que bé que bé...amb les sabates i tot.............i ja sé que no dec estar a temps però..........QUE ET DEIXIN FER FOTOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!
me n'alegro que el finde hagi anat bé de repartiment d'invis...............i el fotògraf què doncs????m'has d'explicar eeeee, i té una foto nostra??????????quina???????????? pos mira, que li haig de fotre canya perque res de res del video, i avui fa dues setmanes!!!!!!!!!!!!1és un cas!!!ja ens explicaràs!!!!!!!!
molts patunets!!!

Autor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:06 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetesss......ja torno a ser aqui!!!! uohhhhh!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Com esteu??? espero que molt bé....nosaltres tornem a estar a casa ja...per fi!!!!! li van donar d'alta el dissabte i tot ha anat genial!!!! per ara tot molt bé...ja està fet!!!! bufff com passa el temps, no????
Veig que hi han moltes novetatssssss...però quan tingui una estoneta m'hi ficarè....però aquesta setmaneta fins dijous faig classes pel mati i així les tardes les tinc per descansar....quin plaer....ja ho necessitava la veritat!!!!!
Només dir-vos una coseta de part del nen i meva....QUE MOLTES GRÀCIES A TOTES....la veritat esk us heu portat genial preguntant-m'he en tot moment com estava ell i com anava tot!!!! en serio, gràcies per les trucades i sms d'ànims....sou super especialssss!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Per cert, es quedarà algun dia??? o el dissabte???? pq ara que puc m'apunto fijo!!!! Marxeu alguna de vacancetes????

Autor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:08 am

Autor: tara » dt. març 30, 2010 10:09 am

Autor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:15 am
Jejeje!! 

Autor: nur_jor » dt. març 30, 2010 10:19 am
tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!
Ja he penjat la cronica!!!!!!!!!!!!!! Per cert nur, a tu et va arribar???? Us ho vaig enviar per mail!!!!!!!!!!!!!!!!
Laiac, nena em passare per alla per veure la foto, que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nur aixi tot be, m'hen alegro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I la prova????????????????????'''
Elxa, te ha sentado mejor el zumito???????

Autor: tara » dt. març 30, 2010 11:04 am

Autor: nur_jor » dt. març 30, 2010 12:02 pm

Autor: nur_jor » dt. març 30, 2010 12:23 pm

Autor: torsaeann » dt. març 30, 2010 12:32 pm

Autor: laiac » dt. març 30, 2010 12:55 pm

Autor: nur_jor » dt. març 30, 2010 2:30 pm
laiac ha escrit:NUR!!!!!!!!!!!!!!
ja t'he contestat!!!!!!!!!!!!!!!!! quina passadaaaaaaaa!!!!
i mira...........que és la foto del meu avatar la que vas veure????????????????????? al meu nen no li acaba de fer el pes....a mi també m'hagués agradat més cap a l'altra banda!!!! però si que és xula!!!!!!!!!!!!
PAtunetttttttts!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. març 30, 2010 4:15 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. març 30, 2010 9:24 pm

Autor: torsaeann » dt. març 30, 2010 10:01 pm

Autor: torsaeann » dt. març 30, 2010 10:01 pm