Autor: tara » dc. març 31, 2010 7:57 am

Autor: laiac » dc. març 31, 2010 8:14 am

Autor: torsaeann » dc. març 31, 2010 9:37 am
tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ja som a la pagina 300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ninetes avui he triunfat, per fi, despres de tres setmanes anant al cap per el dixos analisi, ja esta fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Els hi ha costat, eh!!!!!!!!!!!!!! Si avui m'arriven a dir alguna cosa, no marxo d'alli fins que m'el fessin!!!!!!!!!!!!!!!
Nenes, jo ja sabeu que a sopar no, jo com a molt tard a les 18h i veig que en aquesta hora teniu feina, aixi que ja ens veurem a la tornada, i ja sabeu que per connectar-me alla es una mica dificil, ho intentare pero "no prometo nada", pero despres de vacances ja quedarem!!!!!!!
Bueno guapes vaig a fer alguna cosa que acabo d'arribar!!!!!!!!!! Petons!

Autor: torsaeann » dc. març 31, 2010 9:38 am
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! BON DIAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Com esteu???????? jo feta pols.........per variar no?????? ahir vaig arribar a casa a les 22 de la nit i no m'havia assegut desde les 16 de la tarda.........ahir vam estar tots els nebots al completo, els cinc pel carrer amb ma mare, ma germana i els dos cotxets...............i clar, que si acoxar-me, que si portar el cotxet....buffff, se'm va engaxar del tot el nervi de les lumbars....bueno...que em feia mal!!!!!!! però vam poder veure els TAMBORS!!!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiiii..............uf uf, quin mono que tinc de tocar....es que es una passadaaaaaa, i això que en són uns 30 no més!!!!! però quines ganes tinc de que sigui dijous.....tot i que aquest any, ja veurem com aguanta la meva esquena!!!!!!!!
Taraaaaaaaaa avui per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iujuuuuuuuuuuuuuu tens fets els anàlisis!!!!!!!!!!!!!!!!!MOLT BÉEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!jijijiji
Ninetes.........pel tema quedar...........em sap greu perque ho vaig proposar jo però...............sincerament m'estic atabalant........a la tarda vull estudiar un ratet, però després encara haig de fer menjablanc per pendre pels sogres a calanda, m'haig de fer les celles, bigoti,.....m'haig de preparar la bossa, planxar roba que em de pendre per allí.......i avui estudiar un ratet..........buf buf......es que demà hauré d'anar a comprar per dilluns de la mona al mercadona al plegar.....haig d'anar a buscar la mona pel meu nebot, li haig de donar, i a la tarda anar al cumple de la petitona i després anar a casa, agafar les coses i marxar directament a calanda, que marxaré abans amb ma germana!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaa.............quin rotllo us he fotut no????????????? pos ninetes, sobretot TORSEANN i HAPPI que sou les que vau dir que podieu........jo si fos cap allà mitja tarda per posar-me a fer tot això cap allà les 8 o així si,......però fins tan tard....perque al final aniria a dormir a les tantes, i aquests dies dormiré poc i vull descansar una mica!!!!!!!!!!!!!!!
aiiiiiiiiiiiiii em sap greu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
PATUNEEEEEEEEEEEETsss

Autor: nur_jor » dc. març 31, 2010 9:53 am

Autor: nur_jor » dc. març 31, 2010 10:53 am
elxa ha escrit:Hola preciosess!!!
buf!! mireu kines hores son i acabo d'arribar ara mateix a la oficina, he baixat a la impremta pq ja us explicaré tot millor però he tingut problemes amb les invis, ara sembla que ja està tot sol.lucionat, me les tornaràn a fer de nou i espero que kedin bé....encara que amb akest jaleo.....jam'es igual com quedin......
jo akesta tarda ja vaig dir que no ho sabia segur pq anavem a bcna, doncs sí confirmat que hi anem a veure que trobo nenes! ja us explicaré
tara yuhuu!!!! menos mal que te los han hecho al final!!!
laiac vaig veure els tambors, ens va enganxar a la raval robuster de pujada, i ja ens vam kedar a veurels hi havia molta gent, i gent gran también eh! molt xulos, los pelos de puntaaa....
torsaeann wapi que bé que vius de vacancetes eh! vull veure les fotllos de sitgeessss
nur......guapa!! guapa!!!
papallonaaa como van esos trabajillos?? estará tu marido liadoo....
Happi como va tot? he llegit que has fet una entrevista, ....a veure si hi ha sort wapi!
Giss hoy viene tu cuñada no? estas de vacaciones?
estiu....tens vacances tu??
Bueno nenes us deixo que tinc que fer l'ingres de les nominessss.....i això es important!!!! jejejeje....

Autor: laiac » dc. març 31, 2010 11:43 am

Autor: tara » dc. març 31, 2010 12:31 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. març 31, 2010 1:27 pm

Autor: laiac » dc. març 31, 2010 1:53 pm

Autor: tara » dc. març 31, 2010 4:27 pm

Autor: torsaeann » dc. març 31, 2010 4:34 pm

Autor: Giss » dc. març 31, 2010 9:02 pm

Autor: laiac » dc. març 31, 2010 10:15 pm

Autor: tara » dj. abr. 01, 2010 7:36 am

Autor: laiac » dj. abr. 01, 2010 8:04 am

Autor: laiac » dj. abr. 01, 2010 8:31 am
me n'enrecordo més de la boda i dels preparatius.....aviat farà un any que vam decidir casar-nos...i al cap de 3 ja estavem casats...........jijjijijjijijij
(és el que he trobat més semblant...jijij)

Autor: tara » dj. abr. 01, 2010 8:38 am

Autor: tara » dj. abr. 01, 2010 8:40 am

Autor: Giss » dj. abr. 01, 2010 9:03 am