segon intent....
buenas!
al final ahir no van poder operar a ma germana, li van " apanyar", li van netejar la zona sota anestesia i s'ha de fer cures durant 10 dies i el dia 15 ja l'ingressen per operar-la, pq com que està tocant ramificacions dels nervis és un poquet perillós i s'ho han d'estudiar bé. Al menos descansarà uns dies pq pobreta feia 2 o 3 dies que no podia ni assentar-se ni dormir... GRÀCIES PELS VOSTRES ANIMUS!!!!
sita: ja veuràs com que al final l'esforç et valdrà la pena, pq t'anirà molt bé!!! seràs una senyora professora genial amb opos i tot!!!!!
txell: et vaig escriure un miss al face el vas veure?? que et va semblar? el meu pare sempre ha estat fora de casa per la feina que té... et comprenc perfectament, tindràs mono de papa!!
selecty: a cuidar l'abuelo, que sempre els agrada tenir als néts a propet, així también desconecteu d'aquí!reina, no pares a ara a liverpool! que envidita mas buena!! jo no hi he estat mai, no et puc ajudar però ho tenim pendent pq el paco amb lo loco que esta amb els beatles...jejeje!tu apunta tot el recorregut que algun dia t'ho demanare fijo!
madonna: que be que t'ho passaràs a més està anunciat molt bon temps per aquests dies!! te pondràs morenaza!
i les altres que feu?? marxeu fora o que?
petunets i serpentines!!