"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 01, 2010 2:01 pm

NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!

Avui desde la feina no m'he pogut despedir, he tingut que marxar corrents que m'he entretingut amb una cosa i a les 14 volia marxar pitant!!!!
Ara ja he dinat i a veure si em puc estirar mitja horeta...que aviat anirem cap al cumple de la meva neboda i m'haig d'acabar de fer la bossa!!!!!

Ja no crec que pugui entrar, així que us desitjo que passeu uns bons dies, que descanseu molt i que de tan en tan penseu en mi........aaaaa i que el diumenge torno eeeeeeeee!!!!!!!!!!!!jijiijijii

Cuideu-vos MOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSS a TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS
:tkitki:: :tkitki::
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 01, 2010 4:16 pm

Hole!!! Com anem??

Ja ha arribat la festa festa!! jejeje!! Uns dies de relax per a tothom!

Laiac i Tara disfruteu molt aquests dies pel poble! Se us trobarà en falta per aquí!! Fins la tornada!

Elxa, molt xulo tot!! :-)ok:

I les altres com es presenten aquests dies? Jo la veritat és que estic aprofitant els dies per anar fent i comprant cosetes i tal, jejeje! Guai!

Sabeu?? Aquest matí m'han trucat del restaurant per donar-me dia per fer la prova de menú!!!! Jo que ho veia lluny encara... bua!! M'he posat molt nerviosa!! Això s'acosta!! En un parell de setmanes la tinc!!! Uf uf...

Nenes, entro més tard. Ens veiem!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dj. abr. 01, 2010 5:54 pm

Hola ninetes!!!!!!!

Porto una tarda.....he anat a depilar-me, despres a portar-li la mona a la neboda (sort que l'he pogut comprar aquest mati!), he hagut de fer visita de metge! i ara acabo de fer la maleta i en cuan arribi el meu home, que ja no tardara marxarem!!!!!!!!!

Laiac, nena no et destrossis les mans!!!!!!!!!!!!!!!!

Aixi que per si no em puc connectar, que passeu una bona setmana santa i ens veiem a la tornada!!!!!!!!

Molts petons i us estimo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. abr. 01, 2010 8:34 pm

LES MEVES NINETES QUE MARXEN QUE TINGUEU MOLT BONES VACANCES¡¡¡¡¡

LES QUE US QUEDEU QUE TAMBÉ VAGUI BÉ¡¡¡¡¡¡¡

JO TAMBÉ US ESTIMO MOLT¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. abr. 02, 2010 12:40 pm

Hola buniques!!
que bé veig que moltes teniu vacancetes! gaudiu moltissim!!!!

Nur_jor... el tast!! en un par de setamanes olé olé.. aix em fico nerviosilla.. don cs tu no veas!!!

jo ninetes.. treballant tinc guardia.. en fin... pero bé tindre 3 dies de festa! ueeeeeee.. no em puc queixar! jij..

guapes que vaig una mica de cul.. amb la feïna i lo del jardí.. i estos dies tampoc m'he trobat molt bé.. ja us explicaré!!
un petunet i aleeeeeeeeeee a descansar!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dv. abr. 02, 2010 5:38 pm

Petonets a totes!!! us estimo molt!!! Que vagin molt bé les vacances!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. abr. 04, 2010 11:03 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡avui ja diumenge....com passen els dies que estàs de vacances....ara vaig a casa l'avia a dinar i després suposo de relax.
Com esteu?

Tinc ganes de fer una quedada¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. abr. 04, 2010 11:04 am

NINETES QUE DEMÀ AMB DOS MESOS ESTAREM DE BODA¡¡¡¡¡¡¡ QUE FORT....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dg. abr. 04, 2010 10:01 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!

JA SÓC AQUÍ!!!!!!!!!!!!!!!! hem arribat aquest migdia, però teníem dinar de familia i hem arribat tard a casa, i demà el nen treballa i ja està al llitet....i jo no tardaré!!!!!!!

Aixxxxxxx tic mortaaaa, sort que ahir a la tarda ja vaig descansar...que a les 14h va acabar tot......quina llàstima....però que xuloooo!!!! ja us passaré alguna foto..jo no en vaig fer moltes, però ma germana si!!!

i per aquí com ha anat????????paradet del tot no?????????estem a la mateixa pàgina que qaun vaig marxar!!!!! però és normal de vacances!!!! jo demà tampoc pararé per casa en tot el dia!!!!!!!!

MOLTS PATUNETS NINETES!!!!!!!!!! espero que estigueu totes bé!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dl. abr. 05, 2010 9:01 am

Ninetes!!! què tal??? Ja ha arribat la mona i demà tornem a començar... jo, quin rotllo! però bueno, tinc ganes de que passin les setmanes! i que vagin arribant les bodes!!!
Com esteu??? què tal les vacances??? espero que tot bé! a veure si ens veiem aquesta setmana!

Laiac! què guay! com van anar els tambors? vaig pensar en tu!!!! ha de ser xulo viure tot això no? ja ens explicaràs!

Torsaeann!!! avui 2 mesets!!! què fort!!! demà ja veuràs un 1 al teu marcador!!!!

Les demés què tal? com ha anat? Jo bé, amb ma cunyada a casa. Avui anem a fer calçotada i menjar la mona.
Un petonet molt fort per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. abr. 05, 2010 9:58 pm

Hola!!!

Que desconectada he estat!!! Com heu passat aquests dies?? Que tal la mona??? Naltres acabem d'arribar de menjar-la! Ñam ñam!!! Que bona! jejeje

Demà encara tinc festa jo i aprofitaré per acabar de tancar el tema de les invis... estic MOLT enfadada, però MOLT!!!! Divendres estava que plorava de RABIA!!! Uf... Demà espero solucionar-ho tot d'una vegada, a bones o a males si fa falta... Dissabte aquell tio tenia tancat i em vaig quedar amb les ganes de deixar-li les coses clares, però de demà no passa... Estic que m'enfilo per les parets!!! Happi, si tenies intenció de mirar-ho aquí pensa-t'ho dues vegades... potser tu tindràs sort i no et passi el que a mi, però jo he estat de molt mala sort i n'he quedat molt decepcionada... i ara enrabiada i tot... i bueno... quins mals de cap... divendres no vaig poder ni dormir bé pensant-hi tota l'estona... Prou, no m'enrollo més... Ais aquesta nur que sempre es queixa!!!!! Però juer amb el tio...

Torsaeann!! 2 mesooossss!!!! I baixant!!!! Que fort...

Laiac, ja et vas desfogar amb el tambor? jejeje!! Ho vaig veure per la tele, que xulo! Que tal la mona?

Papallona, si nena, en dues setmanes anirem a fer el tast, tu tambe més o menys era per aquestes dates oi?? Ais quines pessigolletes a la panxa... que això s'acostaaaa!!!!!

A totes, molts petonets!!! Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. abr. 05, 2010 10:43 pm

Ninetes!!!!!!BONA NIT!!!!

tic morta....ara estic passant les poques fotos que tinc de calanda al feisbuk, a veure si ma germana me'n passa d'ella!!!!

Com ha anat el dia de la mona??jo empaxada, la meva és de mantequilla i com que ningu en vol......toa pa mi!!!!!
Nur...quina gentada a l'Espluga, però molt bé i molt ben organitzat, gràcies pel telèfon, vam trucar, tot reservat i una graella per nosaltres!!!...però al final una fresketa que no vegis........

aps, per cert....el dia que marxava sabeu qui em va venir a veure.....el fotograf, que sense avisar em deixava a casa el dvd arreglat.......però el més bo........ara quan comença la cançó del ball, NO HI HA VEU.....què faig...em tiro un tiro o me muero directament..........grgrgrrrgrgr, això encara no s'ha acabat!!!!......

ei nur..........i ànim amb ho de les invitacions.....t'ho han d'arreglar eeee, demà dura con ellos!!!!!

Ninetes, demà us dic algo més!!!!
MOLTS PATUNETSSSSS..........aaa i demà no treballo, així que no entraré a primera hora eeee!!!!!

aixxxxxx i TORSEANN..........DOS MESOOOOOOOOOOOOOOOSS!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dt. abr. 06, 2010 7:19 am

Ninetes bon dia¡¡¡¡¡

Jo amb la meva rutina ja estic al foro, que tal la mona? nosaltres vam anar amb la colla a ulldemolins a fer una caminada de 30 minuts i després a dinar entrepans i mona¡¡¡¡¡¡¡¡¡ aquesta setmana tinc que fer règima a saco que la vinent tinc la primera prova i la bascula avui........jajajajajajajajjaja
Apa, que tingueu un bon dia totes¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. abr. 06, 2010 7:21 am

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!BONA NIT!!!!

tic morta....ara estic passant les poques fotos que tinc de calanda al feisbuk, a veure si ma germana me'n passa d'ella!!!!

Com ha anat el dia de la mona??jo empaxada, la meva és de mantequilla i com que ningu en vol......toa pa mi!!!!!
Nur...quina gentada a l'Espluga, però molt bé i molt ben organitzat, gràcies pel telèfon, vam trucar, tot reservat i una graella per nosaltres!!!...però al final una fresketa que no vegis........

aps, per cert....el dia que marxava sabeu qui em va venir a veure.....el fotograf, que sense avisar em deixava a casa el dvd arreglat.......però el més bo........ara quan comença la cançó del ball, NO HI HA VEU.....què faig...em tiro un tiro o me muero directament..........grgrgrrrgrgr, això encara no s'ha acabat!!!!......

ei nur..........i ànim amb ho de les invitacions.....t'ho han d'arreglar eeee, demà dura con ellos!!!!!

Ninetes, demà us dic algo més!!!!
MOLTS PATUNETSSSSS..........aaa i demà no treballo, així que no entraré a primera hora eeee!!!!!

aixxxxxx i TORSEANN..........DOS MESOOOOOOOOOOOOOOOSS!!!!!!!!

Gràcies petita¡¡¡¡¡¡ ara avui ja tinc un 1 davant.....quin mal rotllo.....

Que tal? com va?

Quin jugarreta amb el video no? nineta torna a dir-li i que avanç de donar les coses que les miri no?

NINETA QUE BÉ AVUI DE VACANCES EHHH¡¡¡¡¡¡

Que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. abr. 06, 2010 7:22 am

nur_jor ha escrit:Hola!!!

Que desconectada he estat!!! Com heu passat aquests dies?? Que tal la mona??? Naltres acabem d'arribar de menjar-la! Ñam ñam!!! Que bona! jejeje

Demà encara tinc festa jo i aprofitaré per acabar de tancar el tema de les invis... estic MOLT enfadada, però MOLT!!!! Divendres estava que plorava de RABIA!!! Uf... Demà espero solucionar-ho tot d'una vegada, a bones o a males si fa falta... Dissabte aquell tio tenia tancat i em vaig quedar amb les ganes de deixar-li les coses clares, però de demà no passa... Estic que m'enfilo per les parets!!! Happi, si tenies intenció de mirar-ho aquí pensa-t'ho dues vegades... potser tu tindràs sort i no et passi el que a mi, però jo he estat de molt mala sort i n'he quedat molt decepcionada... i ara enrabiada i tot... i bueno... quins mals de cap... divendres no vaig poder ni dormir bé pensant-hi tota l'estona... Prou, no m'enrollo més... Ais aquesta nur que sempre es queixa!!!!! Però juer amb el tio...

Torsaeann!! 2 mesooossss!!!! I baixant!!!! Que fort...

Laiac, ja et vas desfogar amb el tambor? jejeje!! Ho vaig veure per la tele, que xulo! Que tal la mona?

Papallona, si nena, en dues setmanes anirem a fer el tast, tu tambe més o menys era per aquestes dates oi?? Ais quines pessigolletes a la panxa... que això s'acostaaaa!!!!!

A totes, molts petonets!!! Muas!!

Gràcies bonica. No et posis nerviosa, avui cap a parlar amb el de les invis i el poses a caldo oks?
Que tinguis un molt bon dia de vacances i agafa forçes per demà anar a la guerra¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. abr. 06, 2010 7:23 am

Giss ha escrit:Ninetes!!! què tal??? Ja ha arribat la mona i demà tornem a començar... jo, quin rotllo! però bueno, tinc ganes de que passin les setmanes! i que vagin arribant les bodes!!!
Com esteu??? què tal les vacances??? espero que tot bé! a veure si ens veiem aquesta setmana!

Laiac! què guay! com van anar els tambors? vaig pensar en tu!!!! ha de ser xulo viure tot això no? ja ens explicaràs!

Torsaeann!!! avui 2 mesets!!! què fort!!! demà ja veuràs un 1 al teu marcador!!!!

Les demés què tal? com ha anat? Jo bé, amb ma cunyad
a a casa. Avui anem a fer calçotada i menjar la mona.
Un petonet molt fort per totes!!!

Gràcies¡¡¡¡ avui ja tinc un 1 que fort....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. abr. 06, 2010 7:25 am

Papallona* ha escrit:Hola buniques!!
que bé veig que moltes teniu vacancetes! gaudiu moltissim!!!!

Nur_jor... el tast!! en un par de setamanes olé olé.. aix em fico nerviosilla.. don cs tu no veas!!!

jo ninetes.. treballant tinc guardia.. en fin... pero bé tindre 3 dies de festa! ueeeeeee.. no em puc queixar! jij..

guapes que vaig una mica de cul.. amb la feïna i lo del jardí.. i estos dies tampoc m'he trobat molt bé.. ja us explicaré!!
un petunet i aleeeeeeeeeee a descansar!!!!!!!!!

Que et passa? ara estic preocupada...

Ànims¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dt. abr. 06, 2010 7:49 am

Hola guapes!

Ja soc aqui, be vam arribar ahir pero ja era tard i entre desfer la maleta i dutxar-me i demes es va fer tard i estava super cansada, 4 hores de viatje, a mi anar amb cotxe em mata! Pero ja estem aqui, encara que avui no m'hagues aixecat, torno a estar amb una migranya (jo en mi linea!!) imagino que sera per el temps, com esta una mica tonto...pero em posaria al llit de cap, tinc un pes al clatell...

I res veig que hi ha alguna novetat, encara que em pensava que tindria mes feina en posar-me al dia, pero totes hem estat enfeinades!!!! Jo encara no he menjat mona!!!!!!!! Be si que n'he menjat pero la tipica que fan al poble, que es salada i tinc un mono de xocolata.............pero avui res de xoco!

Bueno ninetes vaig a fer alguna coseta, a veure si puc, cuan ens veurem??????????????
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 06, 2010 8:28 am

Bon dia ninetes!!!!

Com es presenta el dimarts??? aixxx no m'agraden gens com sabeu, ja es podria haver començat la setmana en dijous...jijijijijij
Es comença la rutina de nou....encara que aquests dies de descans per algunes...han snetat genial, no?? (Papallona tu ara tindràs les vacancetes amb els 3 dies lliures)

Ens veurem aquesta setmana? ja direu si heu proposat cap dia per quedar....i segons com m'adapto!!!! okis???? Vaig a seguir preparant classes que mireu que he tingut temps...però res de res en aquestes holidays!!! i després cap a tgn a que li treguin les grapes al nen!!!!

Bon dimarts a totes!!!!!petonets enormessss!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 06, 2010 9:07 am

Que "heavy"...ja esteu totes amb el tast i les proves i cap aqui i cap allà!!!! molt fort!!! i esk queda res de res!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants