TASSES PISSARRA

un gran any!

Re: TASSES PISSARRA

EntradaAutor: ShuRa » dj. març 25, 2010 12:03 pm

buniketa ha escrit:Igual al recibir tantos mails en relación a lo mismo se han decidido a modificar las condiciones... voy a buscar el mail que me enviaron a mí y os lo copio aquí mismo, ok?

Sí, mejor...pq a mí me lo ha dicho verbalmente, por tlf....así que ni idea.
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 12:08 pm

He editado el mensaje anterior y he colgado allí el correo que a mi me enviaron. También hemos visto el de Marta, que le dicen que no hay problema en adjuntar las tazas pizarra pero sin color en el interior, y también le dicen que basta con 30... y que si son 75 (que es menos de lo que a mi me dijeron y la mitad de lo que te han dicho a ti) se puede elegir el color.

Si realmente porque tiene demanda han modificado las condiciones, me parece alucinante, de verdad. Luego también está la posibilidad de que quien te lo haya dicho no sepa de qué va, o que tengan tanto morro que no se les ha ocurrido que todas llegamos del mismo sitio... no sé.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ShuRa » dj. març 25, 2010 12:21 pm

Pues no entiendo nada....pero si cambian condiciones por la demanda, sería chungo....
Espero que no tuviera mucha idea quien me lo dijo a mí
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 12:52 pm

¿has visto el mail que me enviaron?

siempre nos queda la estrategia de que "lo que consta por escrito es más válido que lo que se dice de palabra", ¿no?

Lo veremos más claro cuando a Marta le envíen el presupuesto proforma.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dj. març 25, 2010 1:15 pm

exacte, encara queden dues setmanes ben bones per a que fem la comanda i aleshores veurem per on ens la foten
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: marsal75 » dt. abr. 06, 2010 10:56 am

ens estem replantejant si donar la tassa com a detall al nostre casament perque remenant per aqui el foro vaig trobar una pag web d'un home que té penjats els seus detallets a picassa i que estan molt bé de preu. He enviat un mail demanant informació i estic a l'espera de que hem contesti. Segons el que hem digui i al preu que ens surtin els detallets, aleshores descartarem o no les tasses
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. abr. 06, 2010 4:41 pm

Hola bona tarda!

Fa uns dies que vaig venir a parar a aquest post i la idea de la tassa pissara méncanta!

Nosaltres regalarem a una part del convidats tases amb una caricatura nostre. Però per els més petits, no sabia que regalar. I al veure el vostre post, crec uqe regalar aquest tipus de tasses a la canalla pot estar molt bé, i a sobre seguim amb el tipus de regal que ja feiem.

Encara estic a temps de afegir-me a la comanda???
Hauré de fer un càlcul dels nens que tindré, però no crec que siguin masses...

Jo crec que amb 15 tasses en tindré prou.

Em podeu explicar una mica les característiques d'aquestes tasses? entenc que són tasses en les que es pot pintar . Però la data del vostre casament es posa a algún lloc??

El tema dels colors... jo les preferiria no blanques, però si han de ser blanques, que hi farem.

Com veureu pel meu ticker, jo em caso en 2 mesos!! Així que aquest tema em comença a ser important...

Digueu-me alguna cosa si us plau!

Moltes gràcies!! :-()-)
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. abr. 06, 2010 7:42 pm

Hola!

En l'enllaç de www.decotazas.es veuràs el catàleg de Mugs; crec que són a la 3 o 4 pàgina. Són de pissarra i amb el guix s'hi pot escriure el que tu vulguis, però en principi no van serigrafiades. Les que les volem també preferim que no siguin blanques, però s'hauria de fer una comanda mínima de 80 tasses i totes serien en el mateix color, per tant, ens hi hauríem de posar d'acord. Pel que fa al temps, a mi encara em queda molt, però també m'interessa que es faci al més aviat possible, ja que així evitem la diferència de l'augment de l'IVA. Més amunt hi ha una llista on hi ha els noms de les persones que les volem i el número de les que demanem. Jo en demanaré més del compte, per si de cas. Sempre hi ha algun compromís, o la possibilitat que se'n trenqui alguna... i al cap i a la fi això no es fa malbé i és algo útil...

A veure si ens podem posar d'acord aviat. De moment, jo enviaré un altre mail per si han canviat les condicions i per si la Marta al final decideixen que no demanaran les serigrafiades i hem de fer la comanda per una altra banda...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 07, 2010 11:40 am

buniketa ha escrit:Hola!

En l'enllaç de http://www.decotazas.es veuràs el catàleg de Mugs; crec que són a la 3 o 4 pàgina. Són de pissarra i amb el guix s'hi pot escriure el que tu vulguis, però en principi no van serigrafiades. Les que les volem també preferim que no siguin blanques, però s'hauria de fer una comanda mínima de 80 tasses i totes serien en el mateix color, per tant, ens hi hauríem de posar d'acord. Pel que fa al temps, a mi encara em queda molt, però també m'interessa que es faci al més aviat possible, ja que així evitem la diferència de l'augment de l'IVA. Més amunt hi ha una llista on hi ha els noms de les persones que les volem i el número de les que demanem. Jo en demanaré més del compte, per si de cas. Sempre hi ha algun compromís, o la possibilitat que se'n trenqui alguna... i al cap i a la fi això no es fa malbé i és algo útil...

A veure si ens podem posar d'acord aviat. De moment, jo enviaré un altre mail per si han canviat les condicions i per si la Marta al final decideixen que no demanaran les serigrafiades i hem de fer la comanda per una altra banda...

Yo querría 20, sin serigrafiar, pq sino no podemos realizar pedido conjunto, y el color tanto da :)
Si se piden antes, por mi ningún problema, las guardo y listo jejejeje

A ver si llegamos a esas 80 :)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 07, 2010 11:44 am

Por cierto, si vemos que no llegammos a esas 80, por poco, toy dispuesta a subir el pedido jejeje que son tan chulas, que ya me quedaría alguna más yo :)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 07, 2010 12:10 pm

ShuRa ha escrit:Por cierto, si vemos que no llegammos a esas 80, por poco, toy dispuesta a subir el pedido jejeje que son tan chulas, que ya me quedaría alguna más yo :)

De momento estamos en las 45, tus 20 más mis 25... Yo volveré a repasar mi lista, por si acaso... Siempre habrá algún compromiso a quien se lo podríamos colocar o quedarnos nosotros. Yo creo que ya conté de más, pero bueno... algo podríamos hacer, jejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 07, 2010 12:12 pm

buniketa ha escrit:
ShuRa ha escrit:Por cierto, si vemos que no llegammos a esas 80, por poco, toy dispuesta a subir el pedido jejeje que son tan chulas, que ya me quedaría alguna más yo :)

De momento estamos en las 45, tus 20 más mis 25... Yo volveré a repasar mi lista, por si acaso... Siempre habrá algún compromiso a quien se lo podríamos colocar o quedarnos nosotros. Yo creo que ya conté de más, pero bueno... algo podríamos hacer, jejejejeje

Y Meri que quiere otras 15 :)

Ya van 60 jejejeje
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 07, 2010 12:16 pm

jejejeje... claro, pero estaba esperando a contarla a que nos dijera en firme que quiere hacer el pedido y cuántas le interesan realmente... que repase la lista y que pille alguna de más, que así con una chica más que lo pida... pos ya está! jejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. abr. 07, 2010 2:33 pm

Hola!

Si si, contad conmigo para las tazas!

Y me sumo a ponerle alguna de más. 20 son números redondos! Por cierto a que precio están??? ( buena pregunta, yo pido y pido y no pregunto ni cuanto valen!)

Ya os digo que el único problema para mi es la prisa!!! Necesitamos a otra que se añada para tener el pedido completo! Y que me de tiempo!!!

Si veo que no, yo también soy capaz de pedir aún alguna más... pero tampoco quiero me sobren!!!

Bueno, jo ja us dic. Si han de ser blanques pos blanques i sense serigrafiar. A lo que sea!! :-)ok:

Us vaig llegint a veure que dieu!!

Que només queda una!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 07, 2010 2:44 pm

Molt bé, doncs, la llista actualitzada quedaria així:

ShuRa: 20 unitats
Meri&Javi: 20 unitats
Buniketa: 25 unitats

A l'espera de canvis en les revisions de les llistes i la incorporació d'algú més, sumem 65 tasses pissarra.

Meri, el preu (si res no ha canviat) és de 2€ més iva. Falta que ens posem d'acord en el color... però crec que això és el més fàcil, estem a 15 tasses!!!! aix, a una mala són 5 tasses més, però com en demani més ja no sé a qui les donaré, jejejeje... ho he de revisar ja!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 07, 2010 2:45 pm

buniketa ha escrit:Molt bé, doncs, la llista actualitzada quedaria així:

ShuRa: 20 unitats
Meri&Javi: 20 unitats
Buniketa: 25 unitats

A l'espera de canvis en les revisions de les llistes i la incorporació d'algú més, sumem 65 tasses pissarra.

Meri, el preu (si res no ha canviat) és de 2€ més iva. Falta que ens posem d'acord en el color... però crec que això és el més fàcil, estem a 15 tasses!!!! aix, a una mala són 5 tasses més, però com en demani més ja no sé a qui les donaré, jejejeje... ho he de revisar ja!

Es lo que comentaba con mi pareja, que a las malas pedimos 25 jajaja aunque ya hayamos redondeado, pq son 13 niños, pero vamos, algún servicio les daremos jajajaja aunque sea llevar de repuesto por lo brutos que son algunos xDDDDD

Empezamos a mirar temas colores? jajajaja
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 07, 2010 2:49 pm

Ahora mismo voy a enviar un mail a decotazas para asegurarme de que el asunto es como dijimos. De todas maneras, a ver qué dice Marta, si las pide o no... igual así nos sale algo mejor de precio (ni que sea por las que tendría que pedir ella).

Meri, si te preocupa lo de los nombres y la fecha, yo pensaba escribirlos en la taza para que pillen para qué sirve sin muchas explicaciones, jejejejejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 07, 2010 2:51 pm

buniketa ha escrit:Ahora mismo voy a enviar un mail a decotazas para asegurarme de que el asunto es como dijimos. De todas maneras, a ver qué dice Marta, si las pide o no... igual así nos sale algo mejor de precio (ni que sea por las que tendría que pedir ella).

Meri, si te preocupa lo de los nombres y la fecha, yo pensaba escribirlos en la taza para que pillen para qué sirve sin muchas explicaciones, jejejejejejejeje

jajaja ¿sí?
Yo pensaba poner el nombre del niño en grandote, con algún dibu así al lado ;) lo que me salga, vamos ajjajaja Ya sé que en cuanto la pillen van a borrar lo que haya y a ponerse ellos en plan Picasso....así que, mucho no nos mataremos jajajaja
Y dentro, seguramente, pondremos una bolsa de chuches o algo.
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 07, 2010 2:54 pm

jejejejejejej

Es que las mías irán dentro de una bolsa de fieltro que yo les estoy cosiendo, así que no vería el nombre del niño... yo pondré las tazas sin caja, envueltas en celofán y dentro de las tazas pondré una cajita de tizas de colores; al lado de la taza tendrán su bolsita de chuches y listo!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 07, 2010 2:57 pm

buniketa ha escrit:jejejejejejej

Es que las mías irán dentro de una bolsa de fieltro que yo les estoy cosiendo, así que no vería el nombre del niño... yo pondré las tazas sin caja, envueltas en celofán y dentro de las tazas pondré una cajita de tizas de colores; al lado de la taza tendrán su bolsita de chuches y listo!

jajajaja juer niña, que manitas!!!!
Nosotros también las pondremos con celofán, pero sin coser nada jajajajaja

Cuando te respondan de decotazas, avisa :)
Y a ver qué hace al final Marta :) por si nos añadimos a su envío o ella al final se decide por otras cosas :)
Imatge
Imatge
ShuRa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants