"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 06, 2010 9:46 am

NINETEEEEEEEEESSS!!!! BON DIA A TOTESSSSSSSS!!!!!!!!!!!

M'acabo d'aixecar i tenia mono de vosaltres però..............haureu de permetre que la Duna sigui a la segona que faci cas...que la pobreta la tinc aquí damunt meu i amb una pixeraaaa.....jijijiji no surt d'ahir a la nit.....així que anem a donar un tomet, i vinc amb l'esmorzar!!!!!

que guai......hi ha vida per aquí,....havia estat molt paradet....marxo i ara torno!!!

PATUNEEEEEEEEEETS
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 06, 2010 10:20 am

Nineteeeeessss....ja tic aquí!!!!!!!!!

HAPPII..............ara voy al mail....ja veus que totes em estat desconectades.......en otra dimensión.......i jo, que ara haig d'agafar el temari una altra vegada....m'espera aquí darrera del sofà.....damunt la taula!!!!!buf buf

Elxaaaaaaa...........PRECIOSAAAAAAAAAAAAAAAAA........aquest dissabte tast......que fuerteeee....però si no sabreu si lestiu serà calurós...si el solomillo con foie serà mejor...si el rape de primera sera demasiado...si el vino fesquito mejor.....(són els dubtes que van axacar a la meva familia al tast) però ànim, perque trieu el que trieu i quan ho feu....serà el millor.......

Aix ninetes.......pa que fer règim, si entre juny i juliol cada finde ens engreixerem.....vosaltres aprofiteu al viatge de nuvis per fer molt d'exercici eeeeeeeeee....que així baixaran els kilets!!!!

Taraaaaaaaaa.........helloooo.....i el maldecap????jo avui també estic espessa, però amb aquest núvol xungo!!!!!i les orelles....bufffff encara em piten dels tambors ara que estic en silenci!!!!!jopetaaaaaaaaaa

Torseann............ostres......menys de dos mesos JA i jo sense fer els examens...quina ràbia que ja veureu que em tocaran fer-los tots al juny en plenas bodas, i sense poder disfrutar-las....tranqui que vindré, això espero, però.......quina ràbia tenir el cap a les opos!!!!

Vaja, ninetes...........que m'en vaig a esmorzar algo (es que tinc la nevera buida i no sé què menjar)........em faig un suquet i a estudiar!!!!! que passeu un bon matí!!!!!!!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 06, 2010 10:45 am

eiiiii!!!!

ja he tornat amb un got de suqet!!!!!!!!!!PER CERT..........a Calanda quan acaben cada any diuen quan serà la setmana santa de l'any vinent i..........per les que volgueu planificar l'any!!!!!!!!!! cau per SANT JORDI!!!!! divendres sant és 22 d'abril i la mona 25 d'abril!!!!!!!!!!!!! alaaaaaaaaaaaaaaaaaa que anirem a la platjetaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. abr. 06, 2010 10:58 am

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!

Despres d'esmorzar i de pendre'm dues pastilles, sembla que ja no em fa mal, pero no canto victoria, que cuan el temps esta aixi... Ja he menjat mona!!!!!!!!!! El meu jefe n'ha portat..mmmmmmm bonissima, pero era de xocolata i nomes l'he tastat!

Laiac, que fas festa........quin morro!!!!!!!!!!! Ara que tindras tambe feina estudiant, no??? va que ja no queda res!!!!!!!!!! I nena al final caura a l'agost, no????
Nena que xuli la foto!!!!!!!!!!!!! Ahh, i diga-li al fotograf que al final hi anirem totes a cantar-li la canya, vale!

Happi, guapa, que fa un munt que no ens veiem!!!!!!!!!!!!!! Que tal el nen???

Elxa, ya la prueba de menu, eh!!!!!!!!! esto se acerca!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena ja tens un 1 al marcadorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Papallona, nena que es de la teva vida???

Ei ninetes a veure si quedem que jo tinc mono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 06, 2010 12:59 pm

Hole!!! Bon dia!!
Com va aquest dimarts? Vinga, que aquesta setmana es curteta... jejeje!!

Laiac, que tal la mona? Ja em van dir mons pares que a l'ermita hi havia una gentada... llástima que aquest any no hi haguéssim anat amb la colla ja que sinó ens haguéssim trobat, jejeje!! Que fort lo del fotograf!! Això no té cap ni peus!! Ara un altre fallo!!! Uf uf uf... Com portes l'estudi? Vinga, que tu puedes con toooo!!!!

Torsaeann, la setmana vinent prova de vestit!! I ja tens un 1 al marcador!! Que fort... ara això ja serà un no parar fins el dia de la boda!! Que se'ns casa la tercera nineta!!!

Tara, com estàs? Que fa el caparró??

Happi, vinga, que ja tenim mig dimarts passat! Els dimarts em recorden a tu!! jejeje!! Que vagi molt bé al metge amb el teu nen!!

Elxa, tens el tast aquest dissabte? Una mica més i coincidim les dues! jejeje!! Tambe ens van proposar aquest dissabte, però a mons pares solament els hi va bé els diumenges, així que havíem d'escollir entre el 11 i el 18... i res, serà el 18. Ais quantes novetats!! Que vagi molt bé el dissabte!!!!

Setmana santa l'any vinent cau tan tard?? Ostres...

Quan hi ha quedada?

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 06, 2010 1:02 pm

Aquest matí he anat a lo de les invis... i sembla que ja està. Ha costat eh!! He estat tot lo matí amunt i avall, i fins i tot he anat a preguntar a altres llocs, perque estava disposada a demanar-li que em tornés la pasta i buscar-me la vida en un altre lloc. Però als altres llocs m'han fet proves d'impressions i quedaven molt però molt diferents... Així que ho havia de solucionar si o si al mateix lloc.
He entrat amb una cara llarga que m'arribava a terra, l'hi he deixat les coses clares i que d'allí no sortia jo fins que no em dongués les invitacions tal com mana!! M'hi he estat un bon rato, però he marxat d'allí amb les invis sense tares. No són 100% iguals a les primeres perquè és impossible que quedin iguals, perquè són d'una altra tirada i cada tirada surten diferents perquè el color varia (quina merrda!!!!), però almenys són "presentables"...
Tinc aquell tio atravessat eh...

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 06, 2010 2:44 pm

Ninetes....ja torno a ser aqui!!!! acabem de dinar, jo ja he ficat llibres a la maleta i en 1 horeta cap a Reus....i res...a les 10 a caseta un altre cop!!!!!

Veig que hi ha moviment per aqui!!!!!

Laiac....ànims amb l'estudi!!!!!! jejejejeje....per cert! si que cau tard l'any vinent Setmana Santa, no???? una mica més i ens presentem al Maig menjant mona....jejejejej

Tara....aixxx aquest mal de cap...punyetero!!! com estàs??? la feina bé?? a veure si quedem que fa temps que no ens veiem!!!!! jo podria demà a dimecres però jo arribaria a partir de les 8...esk surto de Reus....si voleu....ja direu alguna coseta!!!!

Nur...com estàs titi???? avui heu començat escola, no????? com portes els preparatius??? veig que lo de les invis ja ho teniu enllestit...una coseta menys!!!!! però m'has deixat parada amb lo de la botiga aquesta....no m'ho pensava la veritat!!!!! però molt ben fet que has fet...si tu demanes una cosa d'una manera, t'ho han de fer dignament!!!!!! aixxxx

Doncs jo començo a estar neguitosa per la boda de Dissabte....m'ha trucat ma mare que ha estat parlant amb ma tieta...i m'ha comentat que diu que hi va molta gent, sobretot jove!!!! i ara estava mirant pentinants per fer-m'he...portarè el mateix vestit que per la boda de la Tara amb unes quilets de menys, però vull canviar el pentinat...he vist un que s'assembla molt al que va portar la Elxa a la boda de la Tara i que com ja li vaig dir....em va encantar....però no se si tindré prou cabell!!!!! Ara us ho passo!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dt. abr. 06, 2010 3:23 pm

Hola guapes!!!!!!!!!

Aprofito ara que m'he quedat soleta una estona i dic vaig a veure que fan!!!!!!!!

Nur, veig que al final li has posat els punts sobre les i, es que sempre volen tenir rao i jo sempre he sentit que "qui paga mana!"

Happi, nena es molt xulo!!!!!!!!! A mi tambe m'agradaria alguna cosa aixi per alguna boda que tinc aquest estiu!!!!!!!!!!!!!!!! Jo aniria a la pelu i li comentaria a veure que diu, pero jo crec que no hi haura problema!
Ei jo per quedar ja no tinc cap problema aquesta setmana, aixi que si quedem per sopar tambe em va be!!!!!!!!!!!!!!!!

I a veure si quedem ja totes que encara tinc els regalets que us vaig portar del viatge!!!!!i una altra sorpreseta!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, nena he llamado a tu casa este mediodia, quiero comentarle una cosa a tu niño, pero tranquila ya lo llamare, que no se puede entar mi marido!!!!!!!!!!!!!!! Nos tendremos que compinchar!

Bueno ninetes, ja no tinc mal de cap, pero ara tinc mal de panxa!!!!!!!! He dinat un entrepa i rapidissim i ara m'hesta ramovent l'estomac! Semblo la "pupas"

Petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dt. abr. 06, 2010 7:21 pm

Bon dia ninetes ¡¡¡
Que tal tot? veig que avui molt de moviement ehh¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Tara, que tal el mal de cap?

Laiac, avui he vist la teva germana. com estàs?

papallona, que tal?

Elxa, el tast està aqui.....quins nervis......

Happi, que tal el tema de treure les grapes al teu nen?

Nur, estic contenta de que tinguis el tema invis solucionadet val?

Giss, que tal la feina?

Estiu, que tal el braç? que et va passar?
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dt. abr. 06, 2010 9:21 pm

Ninetes!!! entro un momentet i marxo, que encara no he feet ni el sopar!
Espero que tot bé.
Un petonet per totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. abr. 07, 2010 7:00 am

Hola i adeu¡¡¡¡¡ avui vaig tardet ja que tinc que anara tgna al banc avanç de treballar i encara estic a casa¡¡¡¡¡¡

Mil patunets a totes i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. abr. 07, 2010 7:20 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!

Quin poc moviment, no???????????????

Ahir a la tarda entre una cosa i l'altre ja no em vaig connectar, pero no ha avançat gaire!

Bueno ja estic al "pie del cañon", quines ganes de que arribi el dissabte!!!!!!!!!!!!!!!

nenes jo per quedar em va millor dema, pero si decidiu de quedar avui tambe m'apunto!!!

Fins despres!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 07, 2010 8:21 am

Bon dia ninetessss!!!!!

Quin dia més tonto fa avui, no???? voleu dir que no plourà!!!! jopettaaaa jo ja estic cansanda de pluja, vent i núvolsss!!!!

Com es presenta el dimecres???? veig que no s'ha decidit res de res si quedar o no...ja direu!!!! okis???

Que passeu totes un super dia!!!! petonetsssss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 07, 2010 9:46 am

NINETEEEEEEEEEES!!!! BON DIAAAAAAA.........

bueno, això de bo....quin dia més xungu....aquí si que plou, poque ara, però si que plou......la roba la tinc mullada i els vidres bruts....que guai!!!!! i avui que volíem anar a passejar per cambrils o així!!!!!quin pal!!!!!

Ninetessssss, que jo no havia dit de quedar perque no sabia com se'm presentava la setmana.....avui, li vaig demanar al meu nen que no sortís amb bici i es quedés amb mi per la tarda anat a passejar o fent algo i així em distreia.....per això avui no em va gaire bé..........i DEMÀ??????????? què us semblaaaa quedar a la tarda o vespre o com us vagi millor a la majoria??????

Què en dieu?????jo ara marxaré cap a reus al metge amb ma mare, i ja ens quedem allí, així que no sé quan tornaré a entrar...
ja direu el què!!!!!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 07, 2010 10:34 am

Ninetes....doncs així compto que avui no es queda....esk així m'organitzo la tarda!!!! Jo demà ho tinc impossible, pq per la tarda tinc classe i després hem de preparar pel viatge...però bé....cap problema....ens veiem la next week o quan ens vagi bé...okis????

Que vagi molt bé el dia!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 07, 2010 11:32 am

hola ninetes!
que tal esteu?

jo vaig fent...
a mi aquesta setmana em va fatal.. pq tinc guardies i vaig de tardes.. pels matins encara...
he pogut contestar els mails... crec que no queda res... aix

torsaeann.. nur.. wapis com esteu??? i els nervis????
laiac bunica tu no pares!!
happi... a mi avui ..a partir de les 20.30 encara podia passar-me pero es molt tard!!

elxa neni!!!!!!!!!!!! el tast aquest cap de setmana!!!!!!!! vingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

bueno ninestes molts petons!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dc. abr. 07, 2010 12:40 pm

Hola guapes!!
Quin dia més lleig!!! Em fastigueja molt no poder sortir al pati... tot lo dia plovent!! I ara tinc vigilància i ja veurem com me'ls trobaré sense poder sortir a esbarjar-se... ais ais!!!
He entrat un momentillo a saludar-vos i a veure com estava el tema quedada. Veig que aquesta tarda al final no es queda. A mi tambe m'anava una miqueta malament avui. A veure demà com es presenta, perquè volem anar a parlar amb el mossén.
Petonets a totes i fins al vespre!! Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 07, 2010 3:05 pm

ninetes!!???

om esteu????

Nur.. cuidadin con los fieras!!!!!!!!!!!!!

ei.. avui el Dj m'ha enviat la plantilla... ,,,, es fan entregues als nens?¿?¿?¿?
jo no....

Bueno.. ninetes encara estem amb lo del viatge.. pq no ens haa agradat unes coses.. i res.. mirant més pressupostos.....

i avui he tornat a mirar les fotos de la prova amb el meu vestit.... happy,, tu no ho has vist!!!!! i no m'he vist malametn.. pero una mica sosa.. soc una obssesionada!!!
jijij

i res avui a pediatria!!!

muaks!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 07, 2010 4:13 pm

Papallona* ha escrit:ninetes!!???

om esteu????

ei.. avui el Dj m'ha enviat la plantilla... ,,,, es fan entregues als nens?¿?¿?¿?
jo no....

Bueno.. ninetes encara estem amb lo del viatge.. pq no ens haa agradat unes coses.. i res.. mirant més pressupostos.....

i avui he tornat a mirar les fotos de la prova amb el meu vestit.... happy,, tu no ho has vist!!!!! i no m'he vist malametn.. pero una mica sosa.. soc una obssesionada!!!
jijij

muaks!!!

Ninetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JO NO HE VIST AQUESTA PROVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : COM ÉS POSSIBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. abr. 07, 2010 5:24 pm

Papallona* ha escrit:ninetes!!???

om esteu????

jo no....

jijij

muaks!!!

Hola!! Com va per pediatria?

Buf... quina vigilància m'han fet passar avui!! Estaven com el temps!!! Buf...

Per lo de fer entregues als nens nosaltres tenim pensat fer algo en concret, ja tenim una complice... jejeje!! En alguna quedada t'ho explico, que pel foro no m'en fio massa...

I pel vestit... si estàves guapíssima!!!! Ja t'ho vaig dir al veure les fotos i t'ho torno a dir!!! Molt guapa!!! De debó! I perquè dius lo de sosa?? Què és el que no et convenç? Nineta, treu-te aquestes tonteries de sobre que no fan més que fer-te ballar el cap!!! Molt guapa, si senyora!!! El teu nen caurà de cul!! :-)ok:

Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants