"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. abr. 07, 2010 5:32 pm

Bones, que tal la tarda?
Entro més tard que ara estic liadilla
Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 07, 2010 6:56 pm

ninetes!!!!!!!!!

happpy... ho vaig portar a la kedada de la torsaeann per fer detalls... i les sbates!! no t'amoïnis que t'ho portaréeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jiji

Nur... ho veig.. tot tan "en bloque"... que ho veig soso

aix jo tmpc he parat a pedi... portava 15' de retras!!!,, ups!!!

ja marxo

muaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 07, 2010 9:00 pm

Ninetes!!!

tic encarxofada al sofà a punt d'anar a mumir...però us volia dir bona nit..que he tornat a tenir un dia mogudet!!!

vaja, demà n'hi ha que no podeu quedar.....jopetaaaaaaa, però vaja, si algú vol quedar cap a les 18:30-19 al viena....ho aneu dient val?????

Papallonaaaaaaa......sobre l'excel que t'ha enviat el dj, és el mateix que a mi i a la tara, i a veure, pots treure el que vulguis eeee...ell et posa un munt d'entregues i tu t'ho fas a mida..........jo, sobre ho dels nens eren les xuxes, i mira, al final vam posar una cançó per posar....!!!!

PArlem demà, que crec que ja vaig a treballar!!!
Molts patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 07, 2010 9:01 pm

Papallona* ha escrit:ninetes!!!!!!!!!

happpy... ho vaig portar a la kedada de la torsaeann per fer detalls... i les sbates!! no t'amoïnis que t'ho portaréeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jiji

Nur... ho veig.. tot tan "en bloque"... que ho veig soso

aix jo tmpc he parat a pedi... portava 15' de retras!!!,, ups!!!

ja marxo

muaaaaaaaaa

aixxxxxxxx i no sigui tontaaaaaaaaaa, que el vestit et queda moooooooooooolt xulo!!!!!!!!!
ni bloque ni res!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. abr. 08, 2010 7:19 am

Bon dia!!!!!!!!!!!

Papallona, nena que son aquestes tonteries de "sosa", si estaras guapissima, aixo son els nervis que et fan pensar aquestes coses, pero ja veuras com passara! A mi em va passar el mateix i al final va anar tot be, aixi que a tu tambe!!!!!!!!! Guapa!

Nur, nena ja he mirat la web, no ho havia vist quina gracia! Es que els nens cuan no surten al pati es revolucionen, a nosaltres de petits ens deixaven al passadis i allo era com un manicomi!

Laiac, nena jo per mi si, aixi que a l'hora que dieu fare cap alla!!!!!!!!!!!!!!

Petons a totes, vaig a fer alguna coseta!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. abr. 08, 2010 7:31 am

Bon dia ninetes¡¡¡ jo no podré entrar més a l'ordinador...o sigui que si no tinc notícies de ningú, sobre les 18-45 19.00 arribaré al viena, tinc depil.laser a les 17.30 suposo que estaré amb aquestes hores val?

Un patonet a totes i que tingueu un molt bon dijous¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. abr. 08, 2010 7:45 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!

Laiac, tara ... potser son els nervis...no havia pensat en aquesta opció....nose... gracies pels anims!!!! ara miraré les fotillos!!! jijij

laiacccccccccccc.. descansa nenaaaaaaaa.. has anat a treballar?????

torsaeann.. que vaigi bé la depilacióoooooooooooo.. jo surto a les 21 hores i demà vaig de matins i tinc guardia.. així que no em va molt bé.....

bueno que tingueu un bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!! jo pel matí haig d'anar a tgn a signar contracte amb l'ics i després tinc hora amb l'esteticien...

entraré per la tarda!!

un petunetttttttttttttttttttt
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. abr. 08, 2010 7:50 am

laiac ha escrit:Ninetes!!!

tic encarxofada al sofà a punt d'anar a mumir...però us volia dir bona nit..que he tornat a tenir un dia mogudet!!!

vaja, demà n'hi ha que no podeu quedar.....jopetaaaaaaa, però vaja, si algú vol quedar cap a les 18:30-19 al viena....ho aneu dient val?????

Papallonaaaaaaa......sobre l'excel que t'ha enviat el dj, és el mateix que a mi i a la tara, i a veure, pots treure el que vulguis eeee...ell et posa un munt d'entregues i tu t'ho fas a mida..........jo, sobre ho dels nens eren les xuxes, i mira, al final vam posar una cançó per posar....!!!!

PArlem demà, que crec que ja vaig a treballar!!!
Molts patunets!!!

si fijo que es el mateix!!!

i tant.. he anat liquidant coses i ficant de diferents jijiji
nena tu también els vas tenir a la boda civil??????????????????????????????????????????????????????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. abr. 08, 2010 7:52 am

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:ninetes!!???

om esteu????

Nur.. cuidadin con los fieras!!!!!!!!!!!!!

ei.. avui el Dj m'ha enviat la plantilla... ,,,, es fan entregues als nens?¿?¿?¿?
jo no....

Bueno.. ninetes encara estem amb lo del viatge.. pq no ens haa agradat unes coses.. i res.. mirant més pressupostos.....

i avui he tornat a mirar les fotos de la prova amb el meu vestit.... happy,, tu no ho has vist!!!!! i no m'he vist malametn.. pero una mica sosa.. soc una obssesionada!!!
jijij

i res avui a pediatria!!!

muaks!!!

Hola!! Com va per pediatria?

Buf... quina vigilància m'han fet passar avui!! Estaven com el temps!!! Buf...

Per lo de fer entregues als nens nosaltres tenim pensat fer algo en concret, ja tenim una complice... jejeje!! En alguna quedada t'ho explico, que pel foro no m'en fio massa...

I pel vestit... si estàves guapíssima!!!! Ja t'ho vaig dir al veure les fotos i t'ho torno a dir!!! Molt guapa!!! De debó! I perquè dius lo de sosa?? Què és el que no et convenç? Nineta, treu-te aquestes tonteries de sobre que no fan més que fer-te ballar el cap!!! Molt guapa, si senyora!!! El teu nen caurà de cul!! :-)ok:

Muas!!

mmmmmmmmmm ok doncs ja ens ho expliques!!!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 08, 2010 9:06 am

BON DIA ninetes!!!!!!!!!!

entro un momentet perque avui m'he proposat estudiar MOOOOOOOOOOOOLT!!!!!!!!! i NO he anat a treballar!!!! ahir a la nit em vaig començar a ratllar pensant en que per la tarda ja no estudiaria perque he quedat amb una amiga i amb vosaltres i mira....vaig dir, em quedo a caseta i estudio i ja vaig a treballar el divendres!!!!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaa, que et posin en guapa a l'esteticien.........jijijii...i si si, jo el vaig tenir també a la ceremònia...la meva plantilla també tenia els punts de la boda civil......jiijijiij, i molt bé....vaja, però amb el coro, ell va fer el que va poder per posar les cançons que havia triat pel mig!!!!!!

NINETEEEEEEEES!!!!!!!!!!! aix mare. hauria d'estudiar, però vaya, KEDEM A LES 18:30 al VIENA????????????

Un patunet molt gros a totes...no m'entretinc que després no foto res!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. abr. 08, 2010 11:11 am

Hola guapes!!!!!!!!!!111

Aqi estic esperat a que el jefe surti d'una reunio, he de fer uns informes i no m'aclareixo, pero haure d'esperar i que millor que passar a veure que feieu!!!!!!!!!

Aixi quedem a les 18.30????
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 08, 2010 12:29 pm

Nineteeeeeeeess!!!!

crec que ja no puc més, se'm tanquen els ulls i tot..........bufffffff, ara faré una mica de maruja i a preparar el dinar!!!!

a les 18:30 allí estaré!!!!!aaa i jo tampoc molt molt rato no estaré, que aquests dies el meu nen sopa aviadet i vull sopar amb ell, tot i que...HAPPIIIIIIIIII m'han dit que avui fan l'últim capítol de la temporada d'AGUILA ROJA!!!!!jijijij

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSS!!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dj. abr. 08, 2010 7:57 pm

Hola guapis.

Veig que avui hi ha hagut quedada... jo no ho sabia, com que ahir no vaig entrar en tot el dia...
Vam estar fins tard fent les invitacions, que ja casi estan acabades.
Bueno, de totes maneres acabo d'arribar a casa, tampoc hagués pogut estar molta estona, però tinc ganes de veure-us... jo :-(

Doncs ara seguirem amb les invits... en la próxima quedada us ensenyo com estan quedant.

Un petonet per totes. Us trobo a faltar... :-()-)
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 08, 2010 9:02 pm

Hole!! Uis... pel que veig hi ha hagut quedada?!! Ais... no he pogut entrar en tot lo dia i no ho he vist... jops!! Weno, de totes formes lo més segur és que no hagués pogut venir perquè he tingut una tarda de bojos! He arribat a casa fa mitja hora i estic morta... Jops!

Papallona! Amunt els ànims!! Estaràs guapíssima!!!

Tara, ja ho has vist? Jejeje!! Em va fer molta gràcia veure-us!

Elxa, ara et passo un milio... merci guapa!!!

Giss, que tal van les invis?

Laiac, com ha anat el dia d’estudi?? Com ho portes nineta?

Torsaeann, com ha anat el dia?

Happi, com esteu? Fent maletes? Que vagi molt bé!!!

Estiu, com estàs?

Vinga noies, demà divendres!!!!!

Petonets a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dv. abr. 09, 2010 7:11 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Ja som divendres, per fi!!!!!!!!!!!!!!!! Semblava que no arribaria mai!!!!!!!!!!!!!!!! Em sembla que em passen mes a poc a poc els dies, les setmanes que hi ha festa que les normals!!!!!!!!!!!!! Com la Torsaeann, nena que ja es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a acabar de fer unes cosetes, despres parlem!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. abr. 09, 2010 7:23 am

tara ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Ja som divendres, per fi!!!!!!!!!!!!!!!! Semblava que no arribaria mai!!!!!!!!!!!!!!!! Em sembla que em passen mes a poc a poc els dies, les setmanes que hi ha festa que les normals!!!!!!!!!!!!! Com la Torsaeann, nena que ja es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a acabar de fer unes cosetes, despres parlem!!!!!!!!!!!!!!!

Nineta ja som divendres¡¡¡¡¡¡¡
Aquest finde solsament dormiré i miraré la tv, total, per el que puc fer...... :--(

Que tinguis un molt bon dia oks?

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. abr. 09, 2010 7:24 am

A totes les altres ninetes que tingueu un bon divendres val?

Molts patonets a totes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » dv. abr. 09, 2010 8:07 am

Bon dia ninetes!!!

Nurjor gracies wapi! aix.. supsoso que tot això son els nervis... i a més com que no penso en tot el día.. quan m'he fico al foro tremolo pq vull que tot surti bé...

tara torsaeann,,, matinadoresssssssssssssssssssss

BON DIAAAAAAAAAAAAa a totes... ninetes que m'expliqueu de la kedada???? ki vau anar??? no hi ha novetats?????????????

jo avui a urgencies... a partir de les 15 i no surto fins demà a les 8 del matíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii puffffffffffffffffffffff

pues res... vaig a perrejar pq aquesta nit passaré soneta.. amb el borratxusssssssssssss
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dv. abr. 09, 2010 8:14 am

BON DIA NINETEEEEEEEEEESSS!!!!!!!

uixxxxxxxxxxxx, avui he començat a treballar a les 8, però he anat a fer el cafetó de rigor dels divendres i arribo ara.........jijiji

Ninetes us ho podeu creure???ahir arribo a casa a les 21 pensant que estaria fet el sopar i el meu maridet esperant-me.....i resulta que llavors havia arribat a casa!!!!!!!!!!buffff, va marxar en bici de les 4 a les 21 de la nit........es que......i bueno, vam fer el soparet junts, que també és distret!!!!!Jijjiijji

Papallonaaaaa.........siiiiiiiii, al final vam anar a fer un cafetó al Viena......a verue quan ens veiem eeeeee!!!!jo aquest finde em tancaré a casa a estudiar!!!!!a verue si avanço més!!! tu ànims, i no treballis tan!!!!!

Bueno nineteeeeeeeeees, sort que divendres, perque avui no m'hagués aixecat!!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. abr. 09, 2010 8:57 am

Bon dia a totes!!!!!!!!!

Papallona nena a veure cuan no estiguis tant ocupada i quedem, que ja casi que no et recordo!!!!!!!!!! Es broma guapa, pero tenim ganes de veure't!!!!!!!!!!!!!! Nena dons descansa que has d'agafar forces per aquesta nit!

Elxa, que tal??????

Laiac, nena jo encara no he esmorzat, estic passant unes dades i mira, encara no m'ha donat temps!!!!!

Bueno guapissimes ens veiem mes tard!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants