TASSES PISSARRA

un gran any!

Re: TASSES PISSARRA

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. abr. 07, 2010 3:00 pm

Hola de nou!!

Perfecte! esperem a veure si s'afegeix la Marta... i si no repartim les que falten entre els tres... :)

Al final me les menjaré !!!

Jo no sé encara que posaré a la tassa, segurament el nom del nen. I estem pensant en afegir-hi plantilles per pintar i uns quants llapisos de colors. Així estaran ben entretinguts!! Que és del que es tracta!!

Estic contenta perquè vec que això tirarà endavant i crec que és un regal divertit i útil ( i això costa de trobar en detalls per casament) no sabeu la de voltes que li vam donar al tema dels detalls... al final usb's personalitzats, tasses per la gent més gran i tasses per els menuts!

Us llegeixo!! I a veure si aviat fem la comanda!!!! :-)ok:
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 07, 2010 3:04 pm

Chicas, al final he visto que yo puedo pedir 30. Se las daré a todos los niños, y las que sobren las puedo repartir entre mis sobrinos y algún otro adolescente, jejejeje... ¡ya sólo faltarían 10!.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. abr. 07, 2010 3:16 pm

Pues si a Shura le parece bien repartimos esas 10 entre nosotras y ya salen esas 80!!

Si quereis esperamos ( pero no muuucho!!) a ver si Marta dice algo y si no pues lo hacemos así.

Ja em dieu!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: marsal75 » dc. abr. 07, 2010 4:39 pm

segurament que no farem les tasses. He enviat un mail a l'altre lloc per a demanar informació sobre els productes que tenen (es una empresa que tenen penjats els seus productes a picassa) i les condicions i els productes no estan malament, amb ho qual segurament ho agafarem allà (ens surten regals per a homes i regals per a dones diferents i així no ens hem de barallar que si una tassa per persona o per parella, ja sabeu del que parlo)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: ise » dj. abr. 08, 2010 8:50 am

Hola noies, no sé si encara estic a temps per afegir-me a la comanda però en necessitaria unes 20 (fent una mica de núm. així a ull), i com veieu estic com la Meri, massa temps no tenim. *.O.-O*
Tema colors, no tinc cap preferència.

Ja direu alguna coseta.

Per cert, felicitats a totes pel vostre casament!!
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 08, 2010 8:52 am

ise ha escrit:Hola noies, no sé si encara estic a temps per afegir-me a la comanda però en necessitaria unes 20 (fent una mica de núm. així a ull), i com veieu estic com la Meri, massa temps no tenim. *.O.-O*
Tema colors, no tinc cap preferència.

Ja direu alguna coseta.

Per cert, felicitats a totes pel vostre casament!!

Ostrassssssssssss nos vienes genial !!!!!!!! jajajajaja

A ver si llega buniketa y atamos ya todos los cabos :)

Pero ya llegamos al mínimoooooooooooo, oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. abr. 08, 2010 8:59 am

Bon dia!!

Oe, oe!!! Ise que bé que hagis vingut!! Ens casem exactament el mateix dia!! *.-o-o.* Que bó! Com ho portes??

Ja som suficients!!! Com ho hem de fer???

Hem de decidir colors, els que a mi potser més m'agraden són el verd i el taronja. Però el que es decideixi m'estarà bé!!

Us han dit alguna cosa de si us conserven les condicions inicials ( 80 tasses)? Jo resprondria al mail on diuen això de les 80 tasses fent la comanda i ja no ens poden dir res! Només faltava!!

Bueno, anem parlant!! :..:
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 08, 2010 9:03 am

Meri&Javi ha escrit:Bon dia!!

Oe, oe!!! Ise que bé que hagis vingut!! Ens casem exactament el mateix dia!! *.-o-o.* Que bó! Com ho portes??

Hem de decidir colors, els que a mi potser més m'agraden són el verd i el taronja. Però el que es decideixi m'estarà bé!!

Us han dit alguna cosa de si us conserven les condicions inicials ( 80 tasses)? Jo resprondria al mail on diuen això de les 80 tasses fent la comanda i ja no ens poden dir res! Només faltava!!

El mail con esa respuesta se lo mandaron a Buniketa, a ver si conecta y nos cuenta si le han vuelto a responder, que creo que ayer les mandó algo :)

Respecto a los colores, voy a mirarlos jajaja pero de entrada nos daría igual, lo que diga la mayoría :)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 08, 2010 9:48 am

Nuestro voto también por el naranja, (de los colores que se han dicho....jejeje yo era más de amarillo, pero me decanto por la mayoría jejejeje)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: ise » dj. abr. 08, 2010 9:58 am

Ei guapa! doncs si el mateix dia >.-<: >.-<: >.-<: amb els preparatius vaig fent, "sin prisa però sin pausa" però el més gros ja està fet i ara falten detallets. I tu com ho portes?

De colors m'estaran bé els que diguin la majoria, no tinc preferències per cap.
ise

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. abr. 08, 2010 10:05 am

ise ha escrit:

Ei guapa! doncs si el mateix dia >.-<: >.-<: >.-<: amb els preparatius vaig fent, "sin prisa però sin pausa" però el més gros ja està fet i ara falten detallets. I tu com ho portes?

De colors m'estaran bé els que diguin la majoria, no tinc preferències per cap.

Ise, jo com tu. Anem fent. Intento anar treient cosetes per no haver de córrer al final! Però volem fer tantes coses que ja veurem!!

Bueno, dons quan es conecti Buniketa, decidim i veiem com fem la comanda!!! Que béeeee!!! :)
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: buniketa » dj. abr. 08, 2010 10:09 am

Hola noies! Que bé, una més!

jejeje us copio el mail que m'han enviat, però també els vaig preguntar pel temps que trigarien i no m'han dit res...

Buenos días,

El pedido mínimo de tazas pizarra es de 80 ud.

80 ud. – 2 Euros/ud.

150 ud. – 1,95 Euros/ud.

En cuanto a los gastos de envío, necesitaría saber la dirección de entrega para poder pasarles el precio. También existe
la posibilidad de recogerlas en nuestro taller.

En caso de que las tazas deban ir personalizadas el pedido mínimo es de 100 ud. El precio varía según el marcaje. En caso de que quieran precio para las tazas personalizadas indíquennos:

-Cantidad.

-Nº de tintas.

-Tamaño del marcaje.

Quedamos a su disposición para cualquier otra consulta.

Pel que fa als colors, nosaltres votem pel taronja i el verd.

Si els comptes no em fallen són:

ShuRa: 20 unitats. TARONJA
Meri: 20 unitats. TARONJA / VERD
Ise: 20 unitats color?
Buniketa: 30 unitats. TARONJA / VERD

He escrit els colors perquè veieu quin procés es segueix. Cal parlar d'una altra cosa: l'enviament. Hi ha algú que les pugui anar a buscar al local perquè ens estalviem les despeses d'enviament? Jo sóc de Lleida i algú me les hauria d'enviar a mi (i evidentment pagaria jo l'enviament) o si sabeu d'algú que hagi de passar per Lleida perfecte...
Una altra cosa és saber el nom de qui farà la comanda (si voleu la faig jo, però m'haurieu d'ingressar els diners abans). Però no sé si si ho fem al meu nom ho podrà recollir algú altre... no sé, ja em comenteu el què...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 08, 2010 10:12 am

De entrada nosotros no tendríamos ningún problema para ir a recoger :)

Si se tiene que poner el mismo nombre en el pedido que al recoger, pues lo hacemos a mi nombre, que tampoco cap problema jejejeje ;)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dj. abr. 08, 2010 10:18 am

Pues entonces propongo que hagamos el pedido ya a tu nombre. Además, creo que dijiste algo de poder hacerlo como empresa, ¿no? No sé, bueno... De todas maneras, si me pasas los datos te lo puedo hacer yo respondiendo al mail que me han enviado.

Luego nos pasas por privado el número donde ingresarte el dinero y ya está. En cuanto a mí, me lo podrías enviar por agencia (NACEX mejor que SEUR, es que aquí son un poco impresentables...) o por Correos, como te vaya mejor y sea más económico sin olvidar lo seguro, jejejeje, y te ingreso también lo que te cueste el envío, ¿qué te parece?

Aneu dient... pel que fa als colors sembla que predomina el taronja, no?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 08, 2010 10:20 am

buniketa ha escrit:Pues entonces propongo que hagamos el pedido ya a tu nombre. Además, creo que dijiste algo de poder hacerlo como empresa, ¿no? No sé, bueno... De todas maneras, si me pasas los datos te lo puedo hacer yo respondiendo al mail que me han enviado.

Luego nos pasas por privado el número donde ingresarte el dinero y ya está. En cuanto a mí, me lo podrías enviar por agencia (NACEX mejor que SEUR, es que aquí son un poco impresentables...) o por Correos, como te vaya mejor y sea más económico sin olvidar lo seguro, jejejeje, y te ingreso también lo que te cueste el envío, ¿qué te parece?

¿tas en el facebook, verdad? para que sea más rápida la comunicación jejejejeje
Lo de la empresa, supongo que no habría ningún problema, en la factura pondrá algo de decotazas, no? puedo poner que es un regalo a clientes o algo ;) y arreando :) así no tenía que pagarse todo por adelantado, no? o cómo era? :)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dj. abr. 08, 2010 10:27 am

ShuRa ha escrit:
buniketa ha escrit:Pues entonces propongo que hagamos el pedido ya a tu nombre. Además, creo que dijiste algo de poder hacerlo como empresa, ¿no? No sé, bueno... De todas maneras, si me pasas los datos te lo puedo hacer yo respondiendo al mail que me han enviado.

Lo de la empresa, supongo que no habría ningún problema, en la factura pondrá algo de decotazas, no? puedo poner que es un regalo a clientes o algo ;) y arreando :) así no tenía que pagarse todo por adelantado, no? o cómo era? :)

Lo estaba buscando... el 100% por adelantado si es particular, el 50% por adelantado + el 50% a la entrega si es por empresa.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 08, 2010 10:34 am

buniketa ha escrit:
ShuRa ha escrit:

Lo estaba buscando... el 100% por adelantado si es particular, el 50% por adelantado + el 50% a la entrega si es por empresa.

He preguntado a mi jefe, y cap problema jejeje Eso sí, claro, al ser de empresa, ha de pagarlo con la empresa...( y como no lo pagará él), tendría que pagarse en caja ¿no?

¿sabes si se puede? Sino miraría que lo pagase con tarjeta de empresa....pero sería más complicado, pq entonces tendría que ir él a recogerlo...

¿qué opciones de pago ofrece decotazas? pq si hay una de transferencia, sería lo mejor, así pago en efectivo
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: ise » dj. abr. 08, 2010 10:37 am

Hola noies

A mi els colors taronja i verd em semblen perfectes :-)ok: :-)ok: Ja us dic que no tinc preferència per cap i que em quedaré els que millors vagin per fer la comanda :-)

Tema diners, si m'envieu per privat el núm. de compte de qui fa la comanda l'hi ingresso els diners i ja està :-)ok:

Buniketa, jo també sóc de Lleida (bueno Mollerussa) i si vols ens podem repartir les despeses d'enviament.
ise

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. abr. 08, 2010 12:05 pm

Com avançem!!! *.-o-o.*

Per la meva part si em doneu el núm de compte us faig l'ingrés tan aviat pugui!

Jo sóc de Piera (l'Anoia) a veure si podem quedar en un punt intermig i ens repartim les tasses!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 08, 2010 12:08 pm

JAJAJAJA cada una somos de un sitio.
Yo soy de Cerdanyola, Valles Occidental :)

Buniketaaaaaaaaaaaaaaaa, mec meccccc..... confirma eso de la transferencia o el pago a decotazas, y te paso datos :)

Por cierto, confirmamos nº de tazas?

Shura >>> 20 !!! (son 13 niños sólo jejeje)
Imatge
Imatge
ShuRa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant