Autor: tara » dv. abr. 09, 2010 10:03 am

Autor: nur_jor » dv. abr. 09, 2010 12:33 pm
Com m'agraden!! jeje!!

Autor: Giss » dv. abr. 09, 2010 7:20 pm

Autor: nur_jor » ds. abr. 10, 2010 11:16 am

Autor: torsaeann » ds. abr. 10, 2010 12:00 pm

Autor: laiac » ds. abr. 10, 2010 2:55 pm

Autor: Papallona* » dg. abr. 11, 2010 5:23 pm
... happi com ho tens aquesta setmana per kedar????.... ho dic pq jo podría dimecres que surto a les 20hs....i tu estiu??? no pots ...no??? bueno com ho teniu en general???? si no dissabte matí?!!!!!!!!????????????????????????????

Autor: torsaeann » dg. abr. 11, 2010 6:18 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeesss!!!
entro un moment perque es pot dir que casi ni he dinat..........bufffffff.........volia estudiar tot el matí i al final, buscant pel morell un regal per ma germana he passat tot el matí...després he passat l'aspiradora i ara m'assec a menjar algo...tot i que ja em posaré a estudiar!!!!
Ostres happi..........és veritat, no hi havia caigut que estaves de boda.......fes fotos de lo guapa que vas eeeee!!!(bé, ara ja no em llegirà)
Nur......que vagi molt bé el finde...si que està paradet, però jo ahir casi no vaig parar per casa, i avui tampoc!!!!
torseann preciosaaaaa..............com estàs???????????ostres....el teu nen....ja els hi val...que prengui la feina allí a girona...i així estudii una mica no???i tu???????aquesta setmana tinc el meu nen per aquí que té festa....però escoltaaaa, si estàs a casa tons pares fes un crit i fem un cafetó............jijiiiji...........ànims preciosaaaaaaaaa!!!!!!!!
Papallonaaaaaaaaaaaaa, siiiiiiiiiiiii..........3 mesos.....aix aix aix..............que fuerteeeeeeee!!!!
bueno ninetes, em menjo una taronja i torno amb els meus estatuts!!!!
avui EL GRAN PARTIT...així que ja no crec que entri!!!!!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!

Autor: torsaeann » dg. abr. 11, 2010 6:22 pm
Papallona* ha escrit:Hola ninetes!!!!
com esteu????????????????
Laiac animus per l'estudiiiiiiiiiiiiiii.. lo demès que tal? he vist al facebook que avui tancadeta a caseta ehhhhhhhhhhh
tara nena... he anat una mica descontrolada.. ja us explicaré!!!!
nurjor.. jijij tens raó he baixat dels 3 mesos uooooooooooooooooooooooo no m'ho crec els nostres marcadors comencen a tremolarrrrrrr ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
torsaeann!!! kina rabia això de girona.. pero ha estat sobtat??? aix.. que te fotin els plans.. mira els papis estaran contents de tenir a la nena amb ells!!!!
Giss a si que las invis pa' alante ya nos las enseñas ehhhhhhhhhhh.. y las fotos del preboda....
elxa un petunet... happi com ho tens aquesta setmana per kedar????.... ho dic pq jo podría dimecres que surto a les 20hs....i tu estiu??? no pots ...no??? bueno com ho teniu en general???? si no dissabte matí?!!!!!!!!????????????????????????????
aix ninetes... porto una temporadeta fotudeta... avui migranya jo der.....
bueno tinc ganes de xerrar..........
x cert el viatge ens ha sortit rana... ho sigui que descartat... vam trobar males critiques del vaixell.. i com que es una pasta... pues ho tot ok o res!!!!
aixói que .... comencem de nou... puff tinc una sort......

Autor: nur_jor » dg. abr. 11, 2010 8:52 pm

Autor: Giss » dg. abr. 11, 2010 9:15 pm

Autor: laiac » dg. abr. 11, 2010 9:43 pm

Autor: torsaeann » dl. abr. 12, 2010 6:44 am
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeess!!!! estic de les motos...que aviat aniré a dormir!!!!!
com ha anat el finde????estudiar estudiar, aburrir-me, estudiar..bé....i el partit, ho bo del finde!!!!
NINETEEEEEEEEEESSS quedem dimecres????????jo de dijous a diumenge no puc que, en principi, com que el meu nen té festa vull marxar a algun lloc, necessito desconectar!!!! dimecres al vespre va bé???????
Torseannnnnnnn siiiiiiiiiiiiii quedem per passejar la Duna!!!!!ijijijijiji però a veure si el dimecres després de la prova pots venir, i així ens expliques..........per cert....suposo que ara ja no ho necessitaràs, però l'altre dia vaug pensar en què no t'havia deixat la tiara!!!!!!i ja t'has fet la prova de pentinat!!!jopeta!!!!
Papallonaaaaaaa, ja has descansat una miqueta???????????
i happiiiiiiiii la BODAAAAAAAAA!!!!!!
Ei giss.....sips, vaig veure una trucada teva, una d'un altre número, ma mare i ma germana......sóc un cas, arribo, deixo la jaqueta amb el mòbil al pis de dalt i no m'enrecordo fins al cap d'una estona!!!!!i'm sorry...què volies de les invis????
Nur......més invis??????molt bé molt bé!!!!!aviat acabeu ja eeee!!!!!
tara......elxaaaaaaa...........estiuuuu.........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!
aviat qui té el tast??????
NANIT!!!!

Autor: torsaeann » dl. abr. 12, 2010 6:46 am

Autor: tara » dl. abr. 12, 2010 7:33 am

Autor: nur_jor » dl. abr. 12, 2010 9:14 am

Autor: laiac » dl. abr. 12, 2010 10:36 am

Autor: Papallona* » dl. abr. 12, 2010 11:22 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. abr. 12, 2010 1:50 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. abr. 12, 2010 4:21 pm