"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. abr. 09, 2010 10:03 am

Ei, ninetes m'acaben de trucar que dilluns o dimatrs ja tindran el video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. abr. 09, 2010 12:33 pm

Hole guapes!!

Por fin es viernes!!! *.-o-o.* Com m'agraden!! jeje!!

Torsaeann, Elxa, que us passa? Anims!

Tara, que guai! El video ja!!!!

Laiac, el finde es prepara de colzes... ànims! Que treuràs unes notasses!! :-)ok:

Papallona, que vagi bé avui!!

A totes, petonets i fins la tarda! Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dv. abr. 09, 2010 7:20 pm

Hola guapis! per fi ha arribat el tan esperat divendres!!! com va?
Jo estic una mica xof, perquè acabo d'arribar de la impremta per fer una prova de les invitacions, i quan m'han donat preus m'he quedat morta! haurem de buscar altres opcions, perquè no penso gastar-me tants de diners en unes invits, que al cap i a la fi la gent se les mira i les llença o les guarda en un calaix.

Vosaltres què tal? tot bé? jo a veure si ens veiem aviat, que fa molt que no us veig i us trobo a faltar!

Molts petonets
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. abr. 10, 2010 11:16 am

Amunt!! Que sens cau el post!!
On son les ninetes?
Papallona, avui estàs a 3 mesos de la boda!!!
Happi, a hores d'ara deus estar de bodorrio! Que vagi molt bé!!
Que vagi molt bé el finde a totes!!!
Fins demà nit!!! Muas!
Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » ds. abr. 10, 2010 12:00 pm

Bon dia ninetes que tal? jo avui una mica millor, ahir vaig arribar super tard a casa, vaig estar a casa la sogra i a casa els papis, sabeu que dilluns el meu ninot te que anar a treballar a girona tota la setmana? donc si...resulta que cap allà o......jo m'instalaré a casa els papis o sigui que és el que toca, però em fa molta ràbia ja que aquesta setmana teniem coses a fer per la boda i ell l'exàmen li queden 20 dies i està que treu fum.....

Apa, vaig a fer una mica de feina val?

Mua¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » ds. abr. 10, 2010 2:55 pm

Nineteeeeesss!!!

entro un moment perque es pot dir que casi ni he dinat..........bufffffff.........volia estudiar tot el matí i al final, buscant pel morell un regal per ma germana he passat tot el matí...després he passat l'aspiradora i ara m'assec a menjar algo...tot i que ja em posaré a estudiar!!!!

Ostres happi..........és veritat, no hi havia caigut que estaves de boda.......fes fotos de lo guapa que vas eeeee!!!(bé, ara ja no em llegirà)

Nur......que vagi molt bé el finde...si que està paradet, però jo ahir casi no vaig parar per casa, i avui tampoc!!!!

torseann preciosaaaaa..............com estàs???????????ostres....el teu nen....ja els hi val...que prengui la feina allí a girona...i així estudii una mica no???i tu???????aquesta setmana tinc el meu nen per aquí que té festa....però escoltaaaa, si estàs a casa tons pares fes un crit i fem un cafetó............jijiiiji...........ànims preciosaaaaaaaaa!!!!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaa, siiiiiiiiiiiii..........3 mesos.....aix aix aix..............que fuerteeeeeeee!!!!

bueno ninetes, em menjo una taronja i torno amb els meus estatuts!!!!
avui EL GRAN PARTIT...així que ja no crec que entri!!!!!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. abr. 11, 2010 5:23 pm

Hola ninetes!!!!
com esteu????????????????
Laiac animus per l'estudiiiiiiiiiiiiiii.. lo demès que tal? he vist al facebook que avui tancadeta a caseta ehhhhhhhhhhh

tara nena... he anat una mica descontrolada.. ja us explicaré!!!!

nurjor.. jijij tens raó he baixat dels 3 mesos uooooooooooooooooooooooo no m'ho crec els nostres marcadors comencen a tremolarrrrrrr ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

torsaeann!!! kina rabia això de girona.. pero ha estat sobtat??? aix.. que te fotin els plans.. mira els papis estaran contents de tenir a la nena amb ells!!!!

Giss a si que las invis pa' alante ya nos las enseñas ehhhhhhhhhhh.. y las fotos del preboda....

elxa un petunet :-()-) ... happi com ho tens aquesta setmana per kedar????.... ho dic pq jo podría dimecres que surto a les 20hs....i tu estiu??? no pots ...no??? bueno com ho teniu en general???? si no dissabte matí?!!!!!!!!????????????????????????????

aix ninetes... porto una temporadeta fotudeta... avui migranya jo der.....

bueno tinc ganes de xerrar..........

x cert el viatge ens ha sortit rana... ho sigui que descartat... vam trobar males critiques del vaixell.. i com que es una pasta... pues ho tot ok o res!!!!
aixói que .... comencem de nou... puff tinc una sort...... :-(
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dg. abr. 11, 2010 6:18 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeesss!!!

entro un moment perque es pot dir que casi ni he dinat..........bufffffff.........volia estudiar tot el matí i al final, buscant pel morell un regal per ma germana he passat tot el matí...després he passat l'aspiradora i ara m'assec a menjar algo...tot i que ja em posaré a estudiar!!!!

Ostres happi..........és veritat, no hi havia caigut que estaves de boda.......fes fotos de lo guapa que vas eeeee!!!(bé, ara ja no em llegirà)

Nur......que vagi molt bé el finde...si que està paradet, però jo ahir casi no vaig parar per casa, i avui tampoc!!!!

torseann preciosaaaaa..............com estàs???????????ostres....el teu nen....ja els hi val...que prengui la feina allí a girona...i així estudii una mica no???i tu???????aquesta setmana tinc el meu nen per aquí que té festa....però escoltaaaa, si estàs a casa tons pares fes un crit i fem un cafetó............jijiiiji...........ànims preciosaaaaaaaaa!!!!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaa, siiiiiiiiiiiii..........3 mesos.....aix aix aix..............que fuerteeeeeeee!!!!

bueno ninetes, em menjo una taronja i torno amb els meus estatuts!!!!
avui EL GRAN PARTIT...així que ja no crec que entri!!!!!!!

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!

OK, però tinc la setmana una mica plena, dilluns fisio i cafè amb una amiga que fa temps que no veig.
Dimarts començo al curs fins 22.00 a reus.
Dimecres 1ª PROVA VESTIT¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Dijous curs fins la nit.
Divendres, suposo que a les 17.00 aniré a recollir al men nen a l'empresa ja que demà a les 6 mati el portaré jo.

L'únic dia que puc seria el dimecres quan acabi de pronovias.
Ara, que algun dia després de sopar et puc fer una visita encara que sigui per passetjar la gosseta plegades no?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. abr. 11, 2010 6:22 pm

Papallona* ha escrit:Hola ninetes!!!!
com esteu????????????????
Laiac animus per l'estudiiiiiiiiiiiiiii.. lo demès que tal? he vist al facebook que avui tancadeta a caseta ehhhhhhhhhhh

tara nena... he anat una mica descontrolada.. ja us explicaré!!!!

nurjor.. jijij tens raó he baixat dels 3 mesos uooooooooooooooooooooooo no m'ho crec els nostres marcadors comencen a tremolarrrrrrr ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

torsaeann!!! kina rabia això de girona.. pero ha estat sobtat??? aix.. que te fotin els plans.. mira els papis estaran contents de tenir a la nena amb ells!!!!

Giss a si que las invis pa' alante ya nos las enseñas ehhhhhhhhhhh.. y las fotos del preboda....

elxa un petunet :-()-) ... happi com ho tens aquesta setmana per kedar????.... ho dic pq jo podría dimecres que surto a les 20hs....i tu estiu??? no pots ...no??? bueno com ho teniu en general???? si no dissabte matí?!!!!!!!!????????????????????????????

aix ninetes... porto una temporadeta fotudeta... avui migranya jo der.....

bueno tinc ganes de xerrar..........

x cert el viatge ens ha sortit rana... ho sigui que descartat... vam trobar males critiques del vaixell.. i com que es una pasta... pues ho tot ok o res!!!!
aixói que .... comencem de nou... puff tinc una sort...... :-(

Que tal? que et passa? a veure si quedem val? jo el dimecres suposo que si que puc quedar val? però a partir de les 20hores que avanç tinc prova.

Un patunet molt gran¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dg. abr. 11, 2010 8:52 pm

Hola!!
Com ha anat el finde? Uf... ja ha passat! No m’agraden gens el diumenges per la nit perque veus que el finde ha passat volant i t’espera tota una setmana abans del pròxim finde... jops!!!

Torsaeann, com ha anat el finde!? El teu nen a Girona... ja els hi val... Vinga, que una setmaneta passa ràpid guapa! I tons pares estaran contents de tenir-te amb ells una setmaneta!

Laiac, que tal el finde d’estudi? Com ho portes? Saps algo ja de les convocatòries?

Giss, com va el tema invis?

Papallona, tranquila guapa, ja veuràs com al final trobareu un viatge que us encanti i tot sigui ok!! Ja diuen que lo bo es fa esperar, oi? jejeje!!

Elxa, que tal el tast?? Ais... quan et vegi et faré tot un interrogatori!! Jajaja!!

Happi, que tal la boda? Fotus fotus!

Estiu, Tara, com ha anat el finde?

I dimecres què? Quedada?? Tinc ganes de veure-us!!

Weno... ara aniré a veure ventdelpla. Estic cansada avui... he repartit unes quantes invis més, ja en van quedant més poquetes a repartir! Guai! Jejeje!!

Un petonet a totes i que tingueu demà un bon dilluns!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dg. abr. 11, 2010 9:15 pm

Ninetes!!! com ha anat el cap de setmana??? jo bé... tranquileta.
Ahir vaig treballar, ja que feiem Jornada de Portes Obertes al cole, però va estar bé... A la tarda vaig estar amb ma cosina i després a veure el gran partit! 0-2!!!!
I avui a caseta... adelantant cosetes de la boda! ja tenim casi feta la web de la boda!

Laiac, què tal l'estudi? com hoportes! ànims! divendres et vaig trucar per fer-te una consulta de les invis...

Tara, qué tal? cómo ha ido el finde? espero que todo bien!

Torsaeann, com estàs? ja s'ha arreglat allò de la feina? ja saps, si necessites res... aquí estic! i així que aquesta setmana estaràs amb els papis... bueno, ja veuràs com et passarà ràpid, i damunt prova de vestit!!! què guay! fes fotos eh? un petonet bonica

Nur_jor, què tal el finde guapa? gràcies per la info de les invis, les vaig portar dissabte, però fins dilluns no em donen pressupost... ja t'explicaré a veure què tal...

Elxa, guapetona! como va? y tus invis como van? ya tengo ganas de verlas!

Papallona, guapi! gràcies per preguntar! doncs les invis ja estan fetes, ara que me les facin... ja t'ho ensenyaré tot! i la web també! ha quedat molt xula! I tu què tal? com van les migrañes? aix... aquest cap... millora't guapa!

Estiu, com va la mà? espero que millor! ànims guapa!

Happi, y tu què tal? y tu niño? espero que todo bien! besitos

Que tingueu un bon dilluns boniques!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dg. abr. 11, 2010 9:43 pm

Nineteeeeeeeess!!!! estic de les motos...que aviat aniré a dormir!!!!!

com ha anat el finde????estudiar estudiar, aburrir-me, estudiar..bé....i el partit, ho bo del finde!!!!

NINETEEEEEEEEEESSS quedem dimecres????????jo de dijous a diumenge no puc que, en principi, com que el meu nen té festa vull marxar a algun lloc, necessito desconectar!!!! dimecres al vespre va bé???????

Torseannnnnnnn siiiiiiiiiiiiii quedem per passejar la Duna!!!!!ijijijijiji però a veure si el dimecres després de la prova pots venir, i així ens expliques..........per cert....suposo que ara ja no ho necessitaràs, però l'altre dia vaug pensar en què no t'havia deixat la tiara!!!!!!i ja t'has fet la prova de pentinat!!!jopeta!!!!

Papallonaaaaaaa, ja has descansat una miqueta???????????
i happiiiiiiiii la BODAAAAAAAAA!!!!!!

Ei giss.....sips, vaig veure una trucada teva, una d'un altre número, ma mare i ma germana......sóc un cas, arribo, deixo la jaqueta amb el mòbil al pis de dalt i no m'enrecordo fins al cap d'una estona!!!!!i'm sorry...què volies de les invis????

Nur......més invis??????molt bé molt bé!!!!!aviat acabeu ja eeee!!!!!

tara......elxaaaaaaa...........estiuuuu.........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!

aviat qui té el tast??????
NANIT!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dl. abr. 12, 2010 6:44 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeess!!!! estic de les motos...que aviat aniré a dormir!!!!!

com ha anat el finde????estudiar estudiar, aburrir-me, estudiar..bé....i el partit, ho bo del finde!!!!

NINETEEEEEEEEEESSS quedem dimecres????????jo de dijous a diumenge no puc que, en principi, com que el meu nen té festa vull marxar a algun lloc, necessito desconectar!!!! dimecres al vespre va bé???????

Torseannnnnnnn siiiiiiiiiiiiii quedem per passejar la Duna!!!!!ijijijijiji però a veure si el dimecres després de la prova pots venir, i així ens expliques..........per cert....suposo que ara ja no ho necessitaràs, però l'altre dia vaug pensar en què no t'havia deixat la tiara!!!!!!i ja t'has fet la prova de pentinat!!!jopeta!!!!

Papallonaaaaaaa, ja has descansat una miqueta???????????
i happiiiiiiiii la BODAAAAAAAAA!!!!!!

Ei giss.....sips, vaig veure una trucada teva, una d'un altre número, ma mare i ma germana......sóc un cas, arribo, deixo la jaqueta amb el mòbil al pis de dalt i no m'enrecordo fins al cap d'una estona!!!!!i'm sorry...què volies de les invis????

Nur......més invis??????molt bé molt bé!!!!!aviat acabeu ja eeee!!!!!

tara......elxaaaaaaa...........estiuuuu.........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!

aviat qui té el tast??????
NANIT!!!!

Hola bonica, avui sobre les 20.00 passaré a portar el cistell que el tinc al cotxe i a passejar la duna?

Un petó,
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dl. abr. 12, 2010 6:46 am

Ninetes que tingueu un molt bon dia i que passeu una bona setmana, jo avui a les 5 he tingut que portar el meu nen a la nau i ara cap a treballar...quin rotllo.....aquesta nit dormiré com un tronc¡¡¡

Molts records i patunets a totes.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dl. abr. 12, 2010 7:33 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola guapes, aquest finde he esatt una mica desconnectada, entre una cosa i l'altra no hem parat per casa, pero bueno hem descensat!!!!!!!!!!!!!!!!
I ara fa una estona que em varallo amb la radio, no hi ha manera de sintonitzar-la, buf quina rabia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno marxo que em criden parlem mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. abr. 12, 2010 9:14 am

Bon dia!!
Entro un momentet a saludar-vos!! ::love::
Fins la nit! Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. abr. 12, 2010 10:36 am

Nineteeeeeeeess!!!! BON DIAAAAAAAA, tard, però bon diaaaaaa!!!!

un dia estressant com sempre......i lo que me queda avui.............plego a la 13:15, vaig a tarragona, a anglès fins les 15:30, dino a la feina com pugui, marxo corretns a rehabilitació a les 16:30, torno corrents cap a la feina, fixo i marxo!!!!!!!!!! que guaiiiiiii i a les 18:30 a depilar-me........que li haig de fotre bronca a la xica perque porto uns pèls!!!!!

Torseannnnnnn...........en principi ja estaré a caseta......si si, passa a les 20 i passejo la duna i xarrem!!!!!

A TOTES MOLTS PATUNETS DE BON DIA!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. abr. 12, 2010 11:22 am

Hola ninetes!!!!
jo avui he tingut als pintors a casa... aquesta tarda i demà tornaran....
i res aquesta tarda a urgencies fins les 9! que passi que passi aviat i sigui dimecres nittttttttttttttttttttttt
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. abr. 12, 2010 1:50 pm

Bones ninetessssss!!! que tal esteu????? nosaltres fa no res que hem arribat al piset....pq hem arribat de viatge a la 13:00h....quin pal....estic rebentada!!!! aixó d'anar tants kilometres en tan pocs dies me mata!!!!! però vaig a fer una mini mig diadeta i llestos!!!!

La boda va anar bé....ja us explicaré....pq són tant diferents a les d'aqui....i les fotus us les pasaré tant aviat porti el usb a ma germana pq les vaig fer totes amb la seva càmara!!!!

Després a la nit, quan acabi classes vinc i us explico!!!!!!

Que tal vosaltres???? us envio petonets a totessss!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. abr. 12, 2010 4:21 pm

Ninetes...veig que hi ha poc moviment per aqui....per cert, una pregunteta....heu dit de quedar aquesta setmana??? ja em direu a veure si puc venir....okis???

Vaig a seguir fent classe....petonets
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants