"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 14, 2010 9:10 am

tara ha escrit:Laiac, alucino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pero si aquest programa es per fer web's!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, nena ya sabes algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, aixi que es cosa del metge, com sempre!!!!!!!!! La mami fa no se cuan que l'han d'operar i de metge en metge, pero encara no sabem la data, tu creus!!!!

M'ho crec...però ja se sap...ells no tenen cap mena de pressa...però els que després hem de còrrer sóm nosaltres!!!!!....
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 14, 2010 12:45 pm

Ninetessss!!!

perdoneu, però amb el meu ofuscament no faig cas a ningú.....i es que amb la feina que tenia i que no estava d'humor...no he pogut entrar!!!!i no us he dit res abans!!!!!

Happi....el teu nen doncs va millor????però ara és això, ha de començar a fer un temps rehabilitació no?.....així aviat podrà correr i tot!!!!

Nur...!!!que guaio ho de les invis a les companyes!!!si aviat ja les tindràs totes donades no?????????aaaaaaaaa i el diumenge tast ja??? que guaiiiii explica explica!!!!

i Papallonaaaaa, jo suposo que tornaré el dissabte, i com et pots suposar, el diumenge m'estaré a caseta estudiant!!!!! quina festa el teu nen....però això ja és despedida no?????sento no verue'ns aquesta tarda!!!!!!aviat també tenies el tast no?????

Estiuuuuuuuu i tu triant cançons??? també tindreu el mateix dj?? que guai no????????????? i també t'ha enviat la plantilla ja???????

Taraaaaaa.......com va tu soleta per aquí????

i a TOTES un patunet mooooooooooooooooooolt gros..................suposo que fins a la nit o demà ja no us podré dir res..........
MOLTS PATUNETS!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. abr. 14, 2010 3:25 pm

Alfinal no qedeu???esq ara e xlat am mamare i cm q avia danar a carrefour e pensat mentre ella compra jo puc estar una estona.....bueno sembla q tinc mala sort am les qedades...

bueno no res q acabi de provar el dimecres!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dc. abr. 14, 2010 4:25 pm

Ei ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara he acabat la feina, tot el dia amb la calculadora a les mans, quin pal! Pero tinc una bona noticia!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

M'han trucat, i sabeu que................................................................. ja tenen el video!!!!!!!!!!!11 Wooooowww *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Aixi que marxo a buscar-lo!!!!!!!!!!!!!!! tinc unes ganes de veure'l!!!!!!!!!!!!!!!!!

Despres us exoplico!!!!!!!!!!!!!!! Petonets a totes!

Veig que al final no hi ha quedada, no????????? bueno dissabte ens veiem!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 14, 2010 5:35 pm

hola ninetes!!
he entrar per veure a kina hora kedaemm bueno jo com us vag dir fins les 8 no surtoooooooooooooooo.. al final no hi ha no???????????????????????????????????????

bueno doncs el dia que més siguem... aix?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dc. abr. 14, 2010 8:06 pm

Ninetes!!! així que al final no hi ha hagut quedada, jo... a veure si dissabte ens veiem, que fa molt que no us veig i us trobo a faltar!!!

Laiac, guapa! què tal l'estudi? bé, aquest cap de setmana et relaxaràs una miqueta a Caldea eh??? que envidia! disfruta-ho!!!

Tara, video ya????? uoooooooooooooooooooo *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* quedada para ver el video no??? que guay! y qué tal?

Torsaeann, nena!!!! com ha anat la prova de vestit??? t'hauràs fet fotos no???? explica explica

Nur_jor, guapi què tal? liadilla? que bé que tinguis ja les invits casi donades... jo no les tinc ni impreses... juas juas!

Elxa, nena, donde andas? se te ve poco por aquí no? todo bien? un besito guapi

Papallona, com estàs? a veure si ens veiem dissabte!!!

Estiu, què tal el braç?

Happi, fotos de la boda!!! queremos verte!!!! como estás boniqueta? besitos wapi

Bueno nenes, vaig a descansar una estoneta.

Un petonet molt gran per totes!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 15, 2010 7:58 am

NINETEEEEEEEEEESS!!!! bon diaaaaa...

entro ara perque no sé el matí com es girarà així que.........ahir eren les 23 de la nit que encara estava estudiant per acabar el temari i deixar-ho prepara't per empollar a partir del diumenge!!!!buf buf!!!!

TORSEANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN....i la provaaaa??????ninetaaaaaaaaaaaa com va anar?? i fotos fotos fotooooooooossss....que guaiiiiiiiiiiii!!!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAA.......pos nosaltres convençudes que no treballaves!!!!!jopetaaaaaaaa, jo ahir impossible, i el finde tampoc hi seré.....KA TINC GANES DE VEUREUS!!!!! el mateix tu HAPPIIIIIIIII que aquests dies estic desconeccion total, espero que vagin bé les classes, el teu nen, i TOT TOT I TOT

TARAAAAAA que guaiiiiiiiii, el videoooooooooo.....jopetaaaaa i jooooooooooo EL VULL VEUREEEEEEEE!!!!!

ELXA prexiosaaaaaaaaaaaaaa com vaaaaaaaaaa, on estàs..........que fas!!!!!!!!!!!!

A TOTES TOTES NINETES UN PATUNET MOLT GROS!!!!

Espero poder entrar abans de marxar.....avui plego a les 14 i me'n vaig corrents a Tarragona que tinc un curs fins les 17:30 i després marxo corrents cap a caseta que fem canvi de cotxe i a ANDORRRAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! tic molt agobiada....espero desestressar-me!!!!

PATUNEEEEEEEEEEETSSSS que tingueu un BON MATí!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. abr. 15, 2010 8:14 am

Bon dia ninetes!!
com es presenta el dia???????
yo al ataquer amb el viatges.. i res avui esteticien.. com magrada un massatget jijiji
i de tardes fins les 9!!!

ara ja marxo a la feïna em connecto!

un petunettttttttttttttttttttttttttttttttttt

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
el videoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. abr. 15, 2010 9:35 am

Hola guapes!!!!!!!!!!

Bon dia!!!!!!!!!!! Mireu quina hora es, no he pogut entrar abans, tenia feina, pero ja esta!!!!!!!!!! Ara marxo que tinc un curs i despres a l'ajuntament a portar papers!!!!!!!!!!! Aixi que avui estare entretignuda tot el mati!!!!!!!!!!

Bueno el video, molt xulo, pero..............es molt curt!!!!!!!!!!! aixi que els hi he dit que el vull mes llarg!
Pero em vaig emocionar moltissim!!!!!!! vaig plorar com una bleda, alli asseguda al sofa i el meu home mirant-me i jo "a moco tendido", que guai!!!!!!!!!! a ell tambe li va agradar molt pero es aixo, que el vam trobar massa curtet! Pero no res que no tingui solucio!

Bueno a veure si quedem un dia per fer la premiere, vale!!!!!!!!!!!!!!!

Guapes marxo, parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 15, 2010 10:38 am

Bones ninetes!!!! bon dia!!!

Mireu quines hores entro!!!! i me aixecat aviadet!!! però ara ja tinc les cosetes fetes!!!!

Veig que hi ha novetats....

Tara....ja tens el video??? jopeta quina rapidesa, no???? i que...que tal como l'has vist??? iaxxxxx

Elxa...com va???? ja comenceu a tenir feina vosaltres también, no??? molts ànims bufona!!!!!

Papallona....tu amb els viatges ja??? ja teniu decidit alguna coseta!??

Nosaltres avui anem a parlar amb el mossén per dir.li la nostra decisió i a veure si hem de comneçar a buscar mossén....Per cert, ahir vaig anar a casa ma germana per buscar les fotus de la boda i encara no les tinc...tant aviat en tingui us paso algunes!!!

Que vagi molt bé el dia!!! petonetssss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dj. abr. 15, 2010 4:59 pm

ei ninetessssssssssss
bueno aki.. estic a la feïna.. ja sabeu.....
happi!! que tha dit el mossen..... si n ena amb el tema viatge.. mirant i remirant... ja està bé!!!!!!!!!!!!!!
x cert Nurjor kin hotel tenies tu??¿?¿?¿?¿? et vas agafar un overwater d'aquests no???
Elxa nineta com vas???? ja tens 3 setmanes organitzades ara a por todas!! ehhhhhhh
tara el video curt .. a demanar més.. a mun germana li dura 40 minuts!! li he preguntat...
laiac.. he vist también que ha sortit tema opos.. i que es lo que no t'agrada?¿?¿?¿
Giss .. bueno kedada dissabte jo no se si podré pq he kedat per comprar al super.. per a barbacue a casa una amiga.. bueno ja vore com m'ho monto
torsaeann no t'amoïnis pero després fotusssss, crónica jijiji muas

estiu nena ja pots cuinar-te el soparet o pases gana encara!!

petunets a totesssssssssssssssssss
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dj. abr. 15, 2010 8:45 pm

Huola boniques! com aneu? demà divendres!!!!
Jo he estat aquesta tarda a la impremta i per fi m'he decidit. Dilluns tindré la prova i si m'agrada doncs en una setmaneta m'ho tenen... a veure què tal.
Ens veurem dissabte? Molts petonets per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. abr. 16, 2010 9:48 am

Bon dia ninetes!!!!!

Fer fi divendres, encara que jo fins demà no començo el cap de setmana....Que tal esteu???

Papallona....doncs ahir vam anar a parlar amb ell i la veritat esk hem va sorprendre i gratament, pq no ens va ficar cap tipus de problema i res ja se l'ha apuntat per la nova data i fins i tot ens casa el mateix....encara que sempre ho he dit, fins el dia abans no sabré si tindré mossén o no pq com diuen que està tant cascat!!!! jejejejejeje. Una coseta sol.lucionada...Ahir li deia al nen....sembla que estiguem començant de nou!!! jejejejej. La setmana vinent potser anem al Restaurant a firmar contracte (el nou) i al fotógraf....per canviar dates i confirmar-li una serie de cosetes!!!!

Elxa....com va??? como ho portes??? demà heu quedat....jo com ja sabeu els dissabtes fins les 12 no estic disponibles, encara que penso que en 2 setmantes ja no tindré classes els dissabtes...uohhhhhh!!!!

Giss...ja tienes las invis??? bueno la prueba? cuando las empezais a dar???

Aixxxx ninetess....em feu una enveja "sana" ja preparant cosetes i tal....jo tinc ganetes ja!!! i encara em faltan + d'un any!!! jejejejejejejjeje

Passeu totes un super bon dia!!!!! petonets enormes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. abr. 16, 2010 10:49 am

Bufff quin poc moviment hi ha per aquiiiii!!!!!

Doncs vaig a preparar classes que aquesta tarda fins les 9:30 no acabo....i res...si no torno a entrar....que passeu un super mega bon cap de setmana!!!!!!

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dv. abr. 16, 2010 11:56 am

Hola guapes!!!!!!!!!!

Mireu quina hora es, en tot el mati no he posat el cul a la cadira, he hagut d'anar a l'altre ofi i a l'ajuntament a portar mes papeleo i fa una estoneta que he arribat, pero hi ha poc moviment per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heu vist el meu marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo, com passa el temps!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a acabar de fer una coseta i cap a casa!!!!!!!!!!! M'encanten els divendres!!!!!!!!!!!!! Pero aquesta tarda tenim reunio de comunitat, quin pal!!!!!!!! Estarem alli dues hores per no aclarir res de res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes ens veiem mes tard!!!!!!!!!!! Petons a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. abr. 16, 2010 12:53 pm

Hola!!
Com esteu? Feia un parell de dies que no podria entrar... uf... no estava fina de la panxa, i no tenia ganes per a res... Que malament es passa!! Veig que hi han algunes novetats, eh!!
A la tarda entro amb més calama i em posso millor al dia boniques!!
Vaig a dinar!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » ds. abr. 17, 2010 7:52 am

Bon dia boniques!!! entrava per saber com s'havia quedat... però veig que no eu dit res!
Després truco a alguna... Un petonet!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » ds. abr. 17, 2010 8:00 am

hola bunikes passo saludar!!!
si kedeu que vaigi molt beeeeeeeeeeeeeee
jo avui el tinc superliattttttttttttttt
un petunet!!!!! :-)ok:

bon cap de 7mana!!!!!!!!!!!! :..:
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » ds. abr. 17, 2010 8:07 am

Bon dia!!

Ais! Ja estem al finde!!

Veig que al final no s'ha dit de quedar.

Jo en una horeta aniré a parlar amb el mossén, que havia quedat amb ell avui per portar-li papeleo, i després em passaré per la floristeria per acabar de concretar quatre cosetes i que em dongui alguna idea per a portar els anells i tal... i després ja baixaré cap a Reus a passar el finde i... demà el tast!!!!!!!!!! Estic nerviosa eh!! I no acabo d'estar gaire bé encara de la panxa... Espero que demà em trobi millor perque sinó no sé pas que tastaré, jejeje!!

Vinga guapetones!! Que vagi molt bé el finde!!!

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. abr. 17, 2010 11:48 am

Bon dia ninetes¡¡¡
Ja torno a ser per aqui¡¡¡¡¡

Donc res, el meu ninot ja està aqui amb mi, em posaré al dia i després escric alguna coseta val?

Molts patunets a totes¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants