OcTuBrE ' 10

bodes 10!

Re: OcTuBrE ' 10

EntradaAutor: Necabel » ds. març 13, 2010 10:59 am

Anda del 16 de Octubre somos varias parece!! *.-o-o.*

Bueno, seguiré con la lista pero me está dando un jamacuco. Lo teneis todo ya o casi todo!!! Y yo debo ser la novia más desastre... ainssssss

- Ceremonia civil: En el Ajuntament de Nou Barris el 16/10/10 a las 11:30h.
- Restaurante: Turó del Sol. Me encanta!!!
- Fotógrafo: Joan Cabes. Me gustó mucho su trabajo y nos entendimos muy bien, nada más vernos ya supo la idea que llevábamos.
- Viaje de novios: Bueno... mi primera idea era Japón y Bora Bora. Después de ver los precios pensé... mejor ten otra idea. Estamos pensando de ir a NY y Riviera Maya, pero aun no hemos ido a ninguna agencia.
- Florista: Aun sin mirar nada.
- Maquillaje y Peluquería: Ni idea.
- Complementos: Pues aquí tampoco he mirado nada porque aun no tengo ni decidido el vestido!! Dios qué desastre ya os lo dije!!
- Detalles: Tampoco lo tengo decidido. Tengo muchas ideas en un excel de todo lo que me falta pero esto también me falta (esto y las invitaciones!).
Imatge

Imatge
Necabel
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: Zahara » ds. març 13, 2010 1:09 pm

Eppps ahora me toca a mi...ahí va:

- Ceremonia civil y Restaurante: En la Masia de Sant Cugat el 31/10/10 a las 19h
- Fotógrafo: SolDeLluna. Después de mirar y mirar lo encontré y me encantó el trabajo que hacen.
- Viaje de novios: Todavía no lo tenemos claro...hay tantos sitios que nos gustan!
- Florista: Me queda decidir, pero he empezado a mirar alguna cosilla, al menos para tener idea de lo que me puede ir bien. Una cosa está clara, de los centros de mesa me encargo yo jejejeje tengo algunas ideas en mente
- Maquillaje y Peluquería: Casi lo tengo pero estoy mirando más opciones y es que busco a alguien que venga a casa
- Complementos: Todavía ni idea
-Invitaciones: Estoy en ello, las estamos haciendo nosotros poco a poco
- Detalles: Todavía no hemos mirado pero me gustaría que fuera algo que saliera de lo habitual
Imatge
Zahara
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: Silvia_2008 » ds. març 13, 2010 1:11 pm

Necabel, tú como yo que veo a las demás que lo tienen todo super adelantado y me pongo histérica !! jajaja *.-o-o.* *.-o-o.* yo ahora estoy empezando a mirar vestido, pero con la calma... y las flores tampoco ni idea ni los detallitos !!
Imatge
Silvia_2008

Entrades: 182
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 10:29 am

EntradaAutor: Necabel » dg. març 14, 2010 1:15 pm

Silvia_2008 ha escrit:Necabel, tú como yo que veo a las demás que lo tienen todo super adelantado y me pongo histérica !! jajaja *.-o-o.* *.-o-o.* yo ahora estoy empezando a mirar vestido, pero con la calma... y las flores tampoco ni idea ni los detallitos !!

Jajaja, vaya par!! Yo ayer fui a mirar invitaciones y ya nos hemos decidido por una que nos gustó mucho. Con lo del vestido vamos igual, yo he ido a 2 tiendas y este lunes voy a Jordi Dalmau. Y ya está!! No miraré ninguna tienda nueva más, que cada una que voy salgo con un vestido en la cabeza. Volveré a ver los que me han gustado y espero en una semana o dos máximo decidirme, más que nada para no darle más vueltas, porque ya sueño con los vestidos y todo. :star::

Lo de las flores normal que no tengamos, es que hasta que no esté elegido el ramo... yo tengo uno en mente, pero según con qué vestido me quede tendré que descartarlo. Leí que tenías reserva con Bloomie, pillina!! jeje por lo menos tienes eso adelantado :-)
Imatge

Imatge
Necabel

EntradaAutor: Silvia_2008 » dg. març 14, 2010 6:17 pm

Necabel ha escrit:
Silvia_2008 ha escrit:Necabel, tú como yo que veo a las demás que lo tienen todo super adelantado y me pongo histérica !! jajaja *.-o-o.* *.-o-o.* yo ahora estoy empezando a mirar vestido, pero con la calma... y las flores tampoco ni idea ni los detallitos !!

Jajaja, vaya par!! Yo ayer fui a mirar invitaciones y ya nos hemos decidido por una que nos gustó mucho. Con lo del vestido vamos igual, yo he ido a 2 tiendas y este lunes voy a Jordi Dalmau. Y ya está!! No miraré ninguna tienda nueva más, que cada una que voy salgo con un vestido en la cabeza. Volveré a ver los que me han gustado y espero en una semana o dos máximo decidirme, más que nada para no darle más vueltas, porque ya sueño con los vestidos y todo. :star::

Lo de las flores normal que no tengamos, es que hasta que no esté elegido el ramo... yo tengo uno en mente, pero según con qué vestido me quede tendré que descartarlo. Leí que tenías reserva con Bloomie, pillina!! jeje por lo menos tienes eso adelantado :-)

jejeje pues sí que reservé a la Bloomie porque ví por el foro que estaba a tope, pero hasta que no tenga vestido no iré a verla...

a mí me pasa lo mismo con los vestidos que sueño con ellos !! jajaja estaba preocupada por si me pasaba sólo a mí, pero ya veo que no jajaja yo creo que lo haré con Raimón Bundó, vamos 99%... lo acabaré de decidir en las próximas semanas...

las invitaciones las hacemos con el fotógrafo, pero las tengo previstas para abril-mayo, es que se suelen enviar con 4-5 meses no? aish qué lio
Imatge
Silvia_2008

Entrades: 182
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 10:29 am

EntradaAutor: Necabel » dg. març 14, 2010 6:42 pm

Silvia_2008 ha escrit:jejeje pues sí que reservé a la Bloomie porque ví por el foro que estaba a tope, pero hasta que no tenga vestido no iré a verla...

a mí me pasa lo mismo con los vestidos que sueño con ellos !! jajaja estaba preocupada por si me pasaba sólo a mí, pero ya veo que no jajaja yo creo que lo haré con Raimón Bundó, vamos 99%... lo acabaré de decidir en las próximas semanas...

las invitaciones las hacemos con el fotógrafo, pero las tengo previstas para abril-mayo, es que se suelen enviar con 4-5 meses no? aish qué lio

Jaja, pues ya ves que no eres la única que sueña!! De hecho hasta mi padre me dijo ayer que había soñado con la boda que yo llevaba un peinado y joyas de chocolate!! Vaya cosas jajajajaj.

Las invitaciones me han dicho que unos 3 o 4 meses antes, así que vas bien, además si se encarga el fotógrafo fijo que lo tiene más que controlado eso :)
Imatge

Imatge
Necabel

EntradaAutor: ThePitis » dg. març 14, 2010 7:46 pm

Eiiiiiiiiiii!!!!!!

Hola a totes!! feia dies que no em pasava pel post d'octubreres!!!! :-(

Perdoneu però he anat liadíssima!!!! soc un desastre!!!

Ja veig que totes heu anat posant el que teniu.. doncs no seré menys!!! jejeje!!!... :-)ok:

Data : 16/10/2010 Hora: 13.00
Església: Sant Vicenç d'Espinelves (Espinelves, Osona)
Convit: Mas d'Osor (al costat de Viladrau)
Fotògraf: DVS fotògrafs.
Florista: pel ram Bloomie, per l'església encara no la tenim!
Vestit Núvia: Jordi Dalmau (detalls a la meva compte enrera!)
Vestit del Nuvi: encara no el tenim!!
Detallets: casi segur que regalarem la foto de grup! i alguna xorradeta més per definir!
Viatge: Kenya i Zanzibar: marxem amb la Maria i el seu futur! (sermar1610)
Estètica: una amiga que és esteticien
Pelu: una amiga que és peluquera (això de tenir amigues amb aquests oficis és fantàstic quan et cases!!)
Hotel des d'on sortirà la Nuvia (o sigui jo): Mas Albareda
Invitacions: les estic fent...(de fet en vaig fer una i algun dia d'aquests hauria de fer la resta....)

Encara ens falten cosetes, però jo diria que ho tenim tot bastant controlat!!
Bueno guapissimes! intentaré passar-me més sovint! *.O.-O*
petunets!
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: leti » dt. març 16, 2010 5:23 pm

Ei!!!
em caso el 10.10.10!!!! al migdia a l'ermita del vilar a Blanes!!! :-):-):-):

pero....no tinc lloc per fer el convit , vaig agafant idees... pero quasi no he llegit res del castell de l'oliver!!!
algú em pot dir alguna cosa???
Just m'acaba de dir el Novio que ha trucat per quedar per veure'l una segona vegada i acabar de decidir.... i que han estat molt bordes (i aixó que només ha estat per quedar i de pas preguntar si podem canviar els vins que ofereixen pels nostres preferits!)

aishhh el tema lloc pel convit m'esta estressant moltissim!!!!!!
Leti

Imatge
leti

Entrades: 23
Membre des de: dl. març 15, 2010 7:05 pm

EntradaAutor: Rosereta » dg. març 21, 2010 5:34 pm

Sermar1610 ha escrit:
Rosereta ha escrit:Hola guapa!!! he leido que te casas en octubre y que quieres ir a Africa!!! Nosotros también, nos casamos el 16 de octubre i estamos mirando Tanzania con extension a Zanzibar!! hemos encontrado de todo tipo de precios, pero bueno, de momento ronda a 3000-4000 por cabeza. Como lo teneis vosotros?? Me puedes decir alguna agencia, compañia de viajes...?? Yo ya os pasaré tambien los pressupuestos que tenemos hasta ahora, que los tiene mi compañero en el ordenador y cuando llegue se lo pido!

Grácias!!

Hola Rosereta! una altra del 16! com van els preparatius?

T'explico lo del viatge perqué just ahir el vam reservar!!! Nosaltres nem amb la ThePitis i el seu futur (llavors ja marit, jeje) k tambe es casen el dia 16 i voliem nar al mateix puesto.
Nosaltres fem kenya+zanzibar pk a l'octubre les migracions estan a kenya i hi ha més animals k a tanzania. Lúnica cosa k al ser 2 paissos diferents has de pagar 2 visats, pero no són gaire cars.
Al final ho fem amb el corte inglés pk la noia s'ho va currar molt i ens va trobar una combinació k sortia prou bé de preu comparat amb els altres touroperadors k haviem vist, i amés preu per preu era la opció superior d'hotels sobretot durant el safari k es algo k es nota (bé més aviat de lodges).
El preu el k tu dius, d'aqui no baixes, i més a prop dels 4000 k dels 3000.
Vaig mirar bastants presupostos, el més fàcil es anar a una agència i k et facin una recerca dels principals touroperadors dins el teu presupost i el k us agradaria. També pots mirar al foro "losviajeros" i nar a l'apartat àfrica de l'est k en parlen molt de safaris i agencies, segons el tipus de viatge k vulguis fer hi ha opcions algo més barates pero ja són en tenda de canya i això (si es el k vols mira't kannanga k está molt bé per anar en akest plan, el k pasa es k la nuria i jo sóm una mica finolis i no ens veiem compartint sac de dormir amb les feres...).

Bé espero haverte ajudat, qualsevol cosa em dius o m'envies un privat i encantada et contesto!

Hola maca!!! Moltes gràcies!

Ara miraré el foro de "los viajeros" a veure que tal!

De moment tenim alguns mirats, i un que té molt bona pinta es amb Viatges Tuareg que està a BCn, però seguim mirant.
Què bé que ja el tingueu reservat! Així ja una cosa menys en la que pensar!
Els preparatius ens van força bé! Ja tenim l'esglèsia, el restaurant, el fotograf, la invitació triada ara només falta encarregar-la, tenim ja les músiques triades pel banket, més o menys la idea del detallet que volem donar als convidats.... ah! i ja tinc el bestit!! Això ja va "viento en popa".
Petonets i gràcies!
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: Raul&Sandra » dl. abr. 05, 2010 10:11 am

nenessss!!! q ens queden només 6 mesos de ressssssssssss!!! uoooo quines ganes ja! com ha anat la setmana santa??

Una abraçada!!!!!
Imatge
Raul&Sandra

Entrades: 232
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:40 pm

EntradaAutor: Necabel » dt. abr. 06, 2010 3:16 pm

Sii!! Ja ens queda 6 mesos i prou!!

A mi la Setmana Santa m'ha anat molt bé. He anat al poble dels meus avis i m'ho he passat de conya, fins i tot he sortit a tocar a una processó jajaja. Hem aprofitat per dir que ens casem a la gent que ens faltava i ara només caldrà dintre de 2 o 3 mesos enviar les invitacions.

Vosaltres que tal?
Imatge

Imatge
Necabel

EntradaAutor: ariana80 » dc. abr. 07, 2010 3:50 pm

Hola a todas!!
He visto el post y me he dicho, entra que son del mismo mes!!!Siiiiiiiiiiiii
Nos casamos el 31 de Octubre de este año...
ariana80

Entrades: 48
Membre des de: dl. abr. 05, 2010 5:59 pm

EntradaAutor: ThePitis » dc. abr. 07, 2010 3:58 pm

Hola Ariana80!!

Muchisimas felicidades por tu boda!!!!
Ya nos iras contando como te van los preparativos!!! ya tienes restaurante?? y iglesia o civil???? cuenta cuenta que somos muy cotillas!!!
Imatge
ThePitis

EntradaAutor: ariana80 » dc. abr. 07, 2010 6:54 pm

Hola compis de mes!!
Yo creo que tenemos bastante adelantado pero como aun me queda bastante...a veces me entran los agobios; os explico:
ceremonia civil y convite en el mismo sitio "can alzina"
mi vestido: haciéndose, jejejjejejej
traje del novio, esperando colgado en alguna tienda...vamos que todavía no está...
Fotógrafo, una de mis mejores amigas se dedica a ello, con lo cual...
Tast ya hecho, ya tenemos el menú
Alianzas, haciéndose
invitaciones: entregadas, aunque queda alguna...
Detalles decididos
ramo, siempre supe cual seria...
Música, en ello estoy, vaya lío!!
Me faltan zapatos y complementos
Peluquería y maquillaje, soy del gremio, así que es fácil, jjejejjeje
Los novios, queremos hacerlos nosotros, veremos a ver que sale...
Creo que es todo...
ariana80

EntradaAutor: ariana80 » dc. abr. 07, 2010 6:57 pm

Ah y del viaje...habrá que esperar a la extra a ver si queda para eso...
ariana80

EntradaAutor: ariana80 » dj. abr. 08, 2010 8:11 pm

La verdad es que así me consuelo, que no suene mal eh?
Es que siempre creo que me quedan demasiadas cosas por atar, y lo peor es que no se si a las demás os pasa, pero...tema preparativos...todo las novias, ellos se lo toman con una calma...
ariana80

EntradaAutor: Sermar1610 » dj. abr. 08, 2010 8:24 pm

Benvingudes a les noves incorporacions ariana80 i 23bella32 !!!

Ja veig que no neu malament amb els preparatius eh? tens raó ariana quan veus k tothom va tenint tantes coses t'agobies, pero hem de pensar k som de les ultimes d'akest any i k es normal k nem mes enraderides que la resta, tot arriba i a mes massa ràpid!

Jo ara estic avançant coses del casament, mentre xafardejo pel foro estic enviant per internet fotos del nostre gos al noi k ens fa les invitacions i completant la llista i els mails dels comiats de solters k ja ens l'han demanda (em fa por k sigui amb tant de temps pk no se k son capaços de fer! jejeje). A més avui m'ha arribat una notificació k les mostres de les pashmines k vaig demanar a madrid ja m'han arribat, ara nomes falta pasar per correus i decidir kines ens kedem pel regal de les convidades, si a alguna li interesa només cal k pregunti.
Ah i también ens han confirmat tots els vols i els hotels del viatge, aixi k la ThePitis i jo ja tenim una coseta més tancada!!! (marxem juntes, jeje Kenia i Zanzibar ens espera!!!).

Vinga octubreres k ara arriba la nostra temporada alta de preparatius!!!
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: Zahara » dt. abr. 13, 2010 10:51 pm

ariana80 ha escrit:Hola a todas!!
He visto el post y me he dicho, entra que son del mismo mes!!!Siiiiiiiiiiiii
Nos casamos el 31 de Octubre de este año...

Bienvenida ariana80!!! somos compis de mes y de día, yo también me caso el 31 pero a diferencia de tí a mi me quedan todavía bastantes cosillas por rematar :-) :-)
Imatge
Zahara

Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: Susu » dv. abr. 16, 2010 3:39 pm

Wenas!!!!

Aquí una que se casa el 23/10/10!!! Enhorabuena a todas!!!!! Y por cierto... hará buen tiempo chicas!!!! Que seguro que a más de una le han dicho como a mi, que ya hará frío...
Imatge

Imatge
Susu

Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

EntradaAutor: ThePitis » dv. abr. 16, 2010 3:45 pm

GUAPISSIMES!!!

A TOTES LES DEL 16 D'OCTUBRE.. QUE SOM UNES QUANTES...

MOLTES FELICITATS!!!

AVUI ENS FALTEN 6 MESOS JUSTOS!!!! A PARTIR DE DEMÀ JA TINDREM UN 5 AL MARCADOR!!! QUINS NERVIS!!!!

UN PETONAS!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ThePitis

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants