Autor: tara » dg. abr. 18, 2010 10:08 am

Autor: torsaeann » dg. abr. 18, 2010 11:12 am

Autor: Papallona* » dg. abr. 18, 2010 11:48 am

Autor: laiac » dg. abr. 18, 2010 12:28 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. abr. 18, 2010 12:47 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. abr. 18, 2010 12:51 pm
Papallona* ha escrit:Hola ninetes!!!!
bueno avui ja més trankileta...
no se si us vaig dir que divendres els amics del meu nen el van citar a la platja i tatxannnnnnnnnnnnnnn van aperèixer amb un "velero" i ahir per la nit mhe truca i estan en IBIZA!!!!!!!! que fort... i això que no es la despedida oficial!!!!! que fort que fort...
i res ahir vaig tenir festa mojitos a casa!!!! els vaig prepara com la Elxa mmm que rico fins les 6 del mati beben!!!!! que alcoholiques!!! per favor jijij.. i res ja han marxat.. així que ara.. rentadores i dmés...
nurjor avui el tast!!!!!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
torsaeannnnnnnnnnnnnnnnnnn cronicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
elxa com estas guapi?!
tara no vas parar ahir????
laiac com ha anat per andorra!?????????????????
Giss demà les invis... knes ganes no?!.. pq uff. la veritat es que es temps.. entergar.les!
happi.. al final com va el teu projecte de invis??? t'han dit algo més?
estiu com estas del teu B????
Dncs res ninetes.. ahir vaig quedar amb les del poble per fer una carnada.. i ale una altra embarrassada... ka forttttttttttt.. de cap en tinc 3!!!!!! vingaaaaaaaaaaaaaaaaa
aixxx i diumenge que bé el tasttttttttttt yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Autor: Mrs. Happiness » dg. abr. 18, 2010 12:54 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEESSSSSS!!!!!
ostresssssss 3 dies i quin poc moviment!!!!!!!!!!!...jo que em pensava que hauria d'estar aquí posant-me al dia hores...però me'n vaig a estudiar!!!!!!!!
Que guaiiiiiiiiii NURRRRRRRRRRRR avui tens el tast!!!!tranquil·laaaaaaaaaaa i ens ho has d'explicar eeeeeeeeeeeee!!!!
Torseann............ja tens el nen.......!!!!!!!!!!!iupiiiiiiiiiiiiii............
Happiiiiiiiiiii........data nova i sense problemaaaaaaa....veus, encara us farà il·lusió fer-ho tot una altra vegada!!!
Papallonaaaaaaaaa...quina passada el nen....amb un veler a ibisa..........eeeeee i et canvio estudiar per aquest finde teu!!tot i que jo no em puc queixar.....a Caldea.....ohhhhhh em van marxar tots els mals!!!!!!
aixxx ninetes, havia començat a escriure el missatge fa més d'una hora i ha vingut ma germana i aquí l'he deixat...i ara haig d'anar a estendre i dinar a casa els papis!!!
Nineteeeeeees com esteu???????
ups...que marxo corrents...parlem a la tarda!!!!!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEEETS!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dg. abr. 18, 2010 12:55 pm
nur_jor ha escrit:Bon dia!!
Ais! Ja estem al finde!!
Veig que al final no s'ha dit de quedar.
Jo en una horeta aniré a parlar amb el mossén, que havia quedat amb ell avui per portar-li papeleo, i després em passaré per la floristeria per acabar de concretar quatre cosetes i que em dongui alguna idea per a portar els anells i tal... i després ja baixaré cap a Reus a passar el finde i... demà el tast!!!!!!!!!! Estic nerviosa eh!! I no acabo d'estar gaire bé encara de la panxa... Espero que demà em trobi millor perque sinó no sé pas que tastaré, jejeje!!
Vinga guapetones!! Que vagi molt bé el finde!!!
Petonets!!!!

Autor: Giss » dg. abr. 18, 2010 8:49 pm

Autor: estiu2010 » dg. abr. 18, 2010 10:20 pm

Autor: tara » dl. abr. 19, 2010 7:22 am

Autor: torsaeann » dl. abr. 19, 2010 8:12 am

Autor: tara » dl. abr. 19, 2010 9:26 am

Autor: laiac » dl. abr. 19, 2010 10:22 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:16 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:19 pm
Giss ha escrit:Huola guapetonas!!! com ha anat el finde??? suposo que bé no? Jo tenía ganes de que pasés, en part, perquè dimecres tinc prova de pentinat i vestit!!! aix quines ganes!
Laiac! qué tal per Andorra??? relaxada??? qué guay! has comprat moltes cosetes???
Tara! guapì! cuando vamos a ver ese video tan chulo??? aix qué ganas!
Torsaeann! guapetona! així que ja tens al ninotet amb tu no? debies de tenir ganes eh? ens has d'explicar detalls de la prova!!! i fotos!!!!
Nur_jor! nena! qué tal el tast??? com ha anat? volem crónica!!!
Elxa! tu cuando tienes la prueba??? el domingo que viene? y las invits qué tal?
Papallona! així que s'han pres al nen cap a Eivissa!!! que fuerte que fuerte!!!! i quan t'el tornen???
Estiu! com estàs?
Happi! mi niña! qué tal? tengo ganas de verte!!!
Bueno boniques, que tingueu un bon dilluns i a veure si aquesta setmana ens veiem no?
Petonets!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:23 pm
tara ha escrit:Bon dia guapes!!!!!!!!!!1
Nosaltres hem estat tot el finde de relax!!!!!!!!!!!!!!! del llit al sofa, del sofa a la taula i de la taula un altre cop al llit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja tornem a ser dilluns!!!!!!!!!!!!!
Bueni hi ha varies coses, no????????????????''''
Papallona, nena mojitos, mmmmmmmmmmmmmm! Ja tens al teu nen per casa o encara no ha tornat!
Nur, explica quet al!!!!!!!!!!!!!!!!!
Happi, aixi ja heu parlat amb el mossen!!!!!!!!!!!!! I el teu nen com esta!
Bueno a totes petonets i fins despres, que tinc feina!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:24 pm
elxa ha escrit:Bon dia ninetes,
Que tal esteu?

Autor: Mrs. Happiness » dl. abr. 19, 2010 2:26 pm
laiac ha escrit:BON DIA SOLETEEEEEEEESSS!!!!!!!!
quin sol més xulo elxa!!!!!!
bon diaaaaaaaaaaaaa taraaaaaaaaaa!!!
Torseann........i amb l'skate????????es que....raro que no es trenquin el cap....en el bon sentit de la paraula eeee, pobrissó, que deu ni do el braç trencat!!!!!!! que no siguis res!!!!
estiuuuuuuuuuu és veritaaaaaaaat i la boda???????? com va anar???????? envia'ns alguna fotoooooooooooooooooo!!!!! i a veure doncs si aquesta setmana quedem!!!!
nurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr on pares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el TAAAAAAAAAAAAAST!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aix ninetes......avui tiunc el braç que no el puc moure....tonrarà a ser tendinitis i és una caca...ja estic farta dels mals i de tot!!!!!Grgrgrgrgrgr i ara exàmen d'anglès!!!! que diverrrr!!! i el dimecres també!!!!!!
PAtunets a totes....avui torno a tenir rehabilitació, anglès, treballar a la tarda.....lalalallal, fins la nit no sé si podré entrar!!!
Muaaaaaaaa

Autor: nur_jor » dl. abr. 19, 2010 5:45 pm