BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dt. abr. 20, 2010 8:23 am

Noieeeeeeees!

què tal esteu? com anem? teniu alguna altra novetat?

Nuvolet... fa molts dies que no sabem res de tu! Ens tens abandonadetes, eh? :-( :-( :-(
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dt. abr. 20, 2010 1:39 pm

Noies es que em va entrar un virus al ordenador i està al tècnic!!!! em conecto quan puc desde algun altre ordenado!!!! però mes o menys us he anat llegint!!!
:-)ok:
Cap novetat a la vista!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dt. abr. 20, 2010 2:07 pm

hola noies,

doncs ja tens raó Buniketa tenim el post abandonat... jo sense massa novetats, avui ja ens donen les claus del pis, així que començarem amb la mudança i dissabte l'examen de les opos que ja tinc ganes de que passi. El tema boda aparcat del tot fins que passi tot aquest enrenou, aiiiix que tinc mono de preparatius!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. abr. 20, 2010 3:29 pm

Uff!! CAdui quantes cosetes! Molts ànims per les opos de dissabte i una mica més d'ànims per la mudança! Quan a casa meva ens vam canviar del pis a la casa... va ser... tot dalt a abaix i perdut!! hi ha coses que un any després no s'han trobat!
Pel que fa a la boda TOTALMENT oblidada, però val a dir que aquest divendres (dia de Sant Jordi) tinc la primera boda i el Jordi n'és el padrí!!!No hem penso perdre cap detall, he decidit que aquest any, per ar només tinc tres bodes, però hem fixaré amb tot i sobretot crec que amb novetats i el que no m'agrada; que una cosa que no m'agrada però això ja fa un temps que ho sé, es lo del pastís que això de mostres individuals, no ens agrada (ni al Jordi ni a mi) preferim el pastís a talls de sempre (UN CLÀSSIC!).
I obro un tema de debat. Vosaltres que en penseu sobre el pastís de nuvis, el clàssic o l'individual actual!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. abr. 20, 2010 3:56 pm

gràcies pels ànims Gemma!!! si es que sou totes uns solets!!!

jo fa mil anys que no vaig de bodes i aquest any que en tenia una d'un cosí, l'han aplaçat fins "potser al 2011" per tema econòmic -i perquè diria que no estan massa bé entre ells dos...- així que no podré ni agafar idees ni veure detalls que no m'agraden... noies vosaltres aneu explicant de les que hi aneu vosaltres eeeh??!!!

Sobre el tema del pastís, els dos som de "la antigua usanza" i preferim el pastís sencer de tota la vida que es talla amb una espasa o un ganivet xulo! i que tothom mengi del mateix pastís, això dels individual ho trobo una "chuminada" jejejeje!! ale, debat encetat!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. abr. 20, 2010 7:02 pm

jejejejejejejee... a mi m'és igual si és el mateix o si és individual... suposo que tot té els seus pros i els seus contres. Al cap i a la fi, tot surt del mateix lloc. Em penso que la gent no ho deu notar gaire, no? Més que res perquè la típica imatge de partir el pastís es fa igualment. El que m'agradaria és que no es quedés la gent amb ganes de més, que puguin repetir si volen.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. abr. 20, 2010 8:11 pm

Doncs jo si pugues evitar el tema de la espasa o ganivet del pastis ho faria, es el que m'agrada menys de la boda... sabeu si es pot fer d'alguna altra manera? perque a lo d'individual a que os referiu exactament???
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. abr. 20, 2010 8:34 pm

Nuvolet! QUe tal!? A lo individual es el fet de quan et serveixen el tall si es un "mini" pastis unipersonal o es lo de la antigua usanza que diu la cadui ( i es el que a nosaltres també ens agrada) que seria com a casa quan talles i reparteixes el pastís que cada tros es veu que esta tallat d'un de gran, no sé si m'explicat gaire.
Pel que fa al moment de tallar al pastís amb l'espasa o el que sigui, a mi no hem disgusta, es una cosa que no m'ho havia parat mai a pensar, crec que com sempre u he vist fer no ho posava en dubte, tot i això no sé si es pot obviar i evitar fer.ho o fer.ho d'una altra manera.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dt. abr. 20, 2010 8:45 pm

Nuvolet jo crec que si ho parles amb el restaurant potser et donen una altra opció per fer el moment pastís.

El meu pare és de Toledo i allà és costum que els nuvis comprin una espasa toledana per tallar el pastís en la boda... jo no sé si podrem anar a Toledo a comprar-la o bé l'encarregaré a algun cosí que me la porti (dels que vinguin en cotxe clar) i ja els hi pagarem. Els meus pares tenen la de la seva boda guardada i és super xula! Em fa gràcia continuar aquesta tradició encara que em casi a Catalunya.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dj. abr. 22, 2010 7:34 am

Doncs si preguntaré al restaurant si hi ha una altra opció!!!

Cadui, Toledo es una de les ciutats d'Espanya que més m'agrada, hi estat dos cops, i es que m'encanta!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: laieta2010 » dj. abr. 22, 2010 2:13 pm

hola a totes!!

Soc nova en aquest foro, avui es la primera vegada que hem conecto. Jo hem caso al setembre del 2011, i m'agradaria saber informacio sobre la finca la boscana? algu a estat o s'ha casat a la boscana? com es el menjar, l'aperitiu,...?

gracies
laieta2010

Entrades: 7
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 2:07 pm

EntradaAutor: cadui » dj. abr. 22, 2010 2:19 pm

a mi em té enamorada aquesta ciutat també Nuvolet, és digna de visitar oi??

Benviguda al post laieta i enhorabona pel vostre casament! Noies la carlina no s'hi va casar a la boscana?? Jo no et puc donar referències perquè no hi he estat mai allà, però si no recordo malament una de les noies del 2009 de Lleida s'hi va casar allà i va quedar encantada amb tot!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. abr. 22, 2010 3:34 pm

laieta2010 ha escrit:hola a totes!!

Soc nova en aquest foro, avui es la primera vegada que hem conecto. Jo hem caso al setembre del 2011, i m'agradaria saber informacio sobre la finca la boscana? algu a estat o s'ha casat a la boscana? com es el menjar, l'aperitiu,...?

gracies

Hola laieta, benvinguda i felicitats per la boda! Jo tampoc hi he estat mai a la boscana, però hi tinc un casament al març del 2011. La carlina s'hi va casar i n'està molt contenta, en parla super bé... a veure si es connecta i et pot comentar alguna coseta més concreta...

Ja teniu data? On més us agradaria casar-vos? feu cerimònia civil o religiosa? a què us dediqueu? conta, conta... és que som una mica "marujilles", jejejejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. abr. 22, 2010 3:35 pm

Enhorabona Laieta per la boda!! Jo hi vaig l'1 de Maig de bodes, si vols ja et comentaré que tal anirà!!! Ara la primera demà a l'Espigol de Balaguer!! Aquesta tarda vaig a buscar el vestit a la lluna de drap que el tenia fent el retocs finals. I demà matí de perruqueria!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dj. abr. 22, 2010 4:29 pm

laieta2010 ha escrit:hola a totes!!

gracies

Benvinguda Laieta :-()-) !! et cases al setembre 2011 com jo!!! per fi algú de setembre *.-o-o.* jejeje

Jo no he estat tampoc a la Boscana, però si al Resquitx que son dels mateixos amos, i el menjar i tot molt be!!! Be, ja ens aniràs contant cosetes.

Noies, tinc ganes de que sigui demà...aquest finde vaig a la platgeta quines ganes de desconecta!!! espero que fassi una mica de solet :-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dj. abr. 22, 2010 4:38 pm

Nuvolet tu cap a la platja i jo cap a les terres de Ponent! jajajaja!! Noies no sé si us vaig dir que ja tenim les claus del pis!!! ja hem començat a duu trastros i aquesta nit ja dormim allà!!! >.-<: >.-<:

He de dir-vos també que no sé fins quan tindré internet perquè ja hem demanat el canvi de línia de telèfon i internet cap al pis nou... però intentaré seguir-vos des d'algun ordinador :-/ aiiix m'entrarà mono de fòrum, segur!!! :-(

Laieta conta'ns, conta'ns cosetes que aquí som molt marujes como diu la Buniketa!!

Gemma ja ens contaràs què tal el casament :-)ok: per cert, aprofitaràs per fer-te alguna prova de maquillatge??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dv. abr. 23, 2010 2:08 pm

BONA DIADA DE SANT JORDI!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: carlina » dv. abr. 23, 2010 5:31 pm

Hola Noies!Fa dies que no entraba, estic molt liada últimament.

Gemma a mi també m'agrada més el pastís de sempre de 3-4 pisos però més modernet i decorat, però últimament els restaurants volen fer coses per innovar i han fet pastissos individuals, que són pastissos iguals que el pastís de pisos però en comptes de ser triangular és rodó o quadrat.
A veure és bonic i original però a mi m'agraden els pastissos de pisos decorats.Els vam preguntar als de la Boscana per fer-ho així però ens pujaba molt de preu i vam preferir gastar-nos-ho en el viatge i deixar els pastissos individuals, que també són bonics.

Us adjunto una foto del pastissos del nostre casament, ja sabeu que som molt vergonyosos per ficar fotos nostres. si us hi fixeu hi ha un cor i les nostres inicials .Et fan fer 3talls primer d'un costat i 3talls de l'altre costat i queda com una X a cada pastís individual.El pastís és de cianduia blanca amb biscuit de cacao i nous.Boníssim!Penseu que a mi m'agrada la xocolata negra del 70-80% i a la prova del menú hi havia pastissos de xocolata negra, doncs vam acabar triant aquest pastís que es de xocolata blanca pq està boníssim, més que els de xocolata negra!
la figura del pastís te la regala la Boscana i la fa una noia que es diu Núria Mir i porta número de serie.La decoració era de tul i roses de color rosa fluix.

Laieta jo hem vaig casar a la Boscana i en vaig quedar molt contenta.hem vaig casar el 28/06/09 cerimònia civil al bosc que tenen al jardí i el convit a la sala tant espectacular.Estàs mirant de casar-te allí o ja el tens confirmat el restaurant?Explican's si fas cerimònia civil, etc...Qualsevol cosa que vulguis saber me la preguntés per privat.

Us adjunto una foto del pastís de com m'agraden a mi.Hi ha empreses per internet que es dediquen a fer-los.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: carlina » dv. abr. 23, 2010 5:44 pm

Us poso dos fotos dels pastissos que m'agraden. Bona diada a totes!Mireu quin ram més bonic m'ha regalat el meu marit, són meitats grogues i meitats taronges, com la bandera de Catalunya.M'encanta!Aquesta gent de la Poncella són una passada. Us recomano aquesta floristeria, és la que ens va fer la decoració del nostre casament i el meu ram de núvia.

Vinga acabeu de passar bona diada.Adéu!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » ds. abr. 24, 2010 10:20 am

noies feliç diada de Sant Jordi amb retràs!!!! :-()-) a mi el meu nen em va regalar una rosa blava... feia molts anys que em deia que algun dia me la regalaria així i per fi aquest any me la va comprar!!! em va fer molta il·lusió :-)ok: ufff començo a estar nervioseta... aquesta tarde són les opos!!!!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants